Sowieso als je met een meisje in bed ligt gebeuren die dingen soms. En als je een tijdje niets hebt is het gewoon handwerk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan om je ding in je onderbroek te houdenEn van af te blijven
Als je bezig bent en er niet aan denkt, heb je er ook geen last van.
Jeetje mina, waarom zo gedetailleerdquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:58 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Sowieso als je met een meisje in bed ligt gebeuren die dingen soms. En als je een tijdje niets hebt is het gewoon handwerk.
JE GAAT DE FOUTE KANT OP, WAT DOE JEquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu, zelfs ik raak opgewonden als ik in een bed lig met Jan en ...
Goed teken als je niets voelde dan gaat het vaak richting de platonische relaties.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu, zelfs ik raak opgewonden als ik in een bed lig met Jan en ...
Zo ken ik je weerquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:00 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Goed teken als je niets voelde dan gaat het vaak richting de platonische relaties.
Dus als je met iemand in bed ligt, wil het meteen zeggen dat je een relatie gaat krijgen met diegene?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:00 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Goed teken als je niets voelde dan gaat het vaak richting de platonische relaties.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga niet met mensen van het andere geslacht in bed liggen waarvan ik denk: Dit is geen relatiemateriaal.
Zelfs als weet je dat er geen relatie komt kan je nog wel wat voelen voor diegene of is je lust zo groot dat er seksuele handelingen bij komt kijken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus als je met iemand in bed ligt, wil het meteen zeggen dat je een relatie gaat krijgen met diegene?
Jeetje mina.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:02 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zelfs als weet je dat er geen relatie komt kan je nog wel wat voelen voor diegene of is je lust zo groot dat er seksuele handelingen bij komt kijken.
Ga je toch niet tellen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Joost hoe vaak heb jij dan al gesekstst?
Ik ben toch al vies volgens jou.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:04 schreef Etsu het volgende:
ZEG DAN EEN SCHATTING JOOST, dan beslis ik op schaal van 10 hoe vies je bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |