Dan moeten ze dat internationaal aan moeten vragen, want de zenders staan op een internationaal afgesproken vermogen om de omliggende landen niet te storen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:11 schreef maartena het volgende:
Overigens zal het uiteindelijk meevallen - zo te zien - met digitenne:
[ afbeelding ]
De gele cirkel is nu weg. Het Zuid-Oosten van Drenthe zal volledig uit de boot vallen, maar wellicht kunnen de vermogens van Zwolle, Irnsum en Hoogezand tijdelijk wat worden opgekrikt.
Ik gok dat de kabels die de paal recht houden de zwakste schakel waren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:11 schreef flipsen het volgende:
Maaruh... Toch vreemd dat (het best te zien op het filmpje van die Parkinsonpatient) het topje brandt, maar de toren op een punt heel wat meters lager opeens knapt. En nee, ik ben niet van de alu-hoedjes, vraag me alleen af hoe dat kan.
De mast is misschien verzwakt geraakt door het vuur?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:11 schreef flipsen het volgende:
Maaruh... Toch vreemd dat (het best te zien op het filmpje van die Parkinsonpatient) het topje brandt, maar de toren op een punt heel wat meters lager opeens knapt. En nee, ik ben niet van de alu-hoedjes, vraag me alleen af hoe dat kan.
De rook die je ziet komt van veel lager vandaan.. waar ie in t begin afknakt, je ziet dan ook een vuurwolk, daar zitzat de brand --> schoorsteenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:11 schreef flipsen het volgende:
30 meter beneden ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:12 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
De mast is misschien verzwakt geraakt door het vuur?
Daar zitten de tuien vast, als die losspringen kan zo'n toren gerust omdonderen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:11 schreef flipsen het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel dikke terreur als ik volgende week op mijn werk niet naar de radio kan luisteren
Jezus kriebelquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:11 schreef flipsen het volgende:
Idd, wat een amateurtjequote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jezus kriebel
1 hou je camera stil
2 houd je fucking muil
3 hou je camera op het onderwerp, en niet naar beneden om zelf te kijken
Is dat nu zo moeilijk?
toeval.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe kan het dat er opeens brand in twee masten is, terwijl er normaal gesproken niets gebeurd ?!
Aanslag? Moedwillig?
Toeval, als er nu twee masten omgeflikkerd waren door een brand was er wellicht wat aan dehand geweest.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe kan het dat er opeens brand in twee masten is, terwijl er normaal gesproken niets gebeurd ?!
Aanslag? Moedwillig?
Zie RTL 4quote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou ik ook wel harde cijfers over willen zien.
Anders pics van Nina.
Lolquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:25 schreef meth1745 het volgende:
Ik heb een verdachte gevonden!
Hij schrijft het nota bene zelf in z'n commentaar :
leuk om te doen, wie weet er nog één staan
Het kost een paar miljoen, maar dan heb je ook watquote:Op vrijdag 15 juli 2011 23:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Die filmpjes zijn gewoon puur genieten, alleen dat commentaar al telkens![]()
Toen bestond het werk dat ik doe ook nog nietquote:
Zendamateurs halen met een beetje goede apparatuur en meezittende weersomstandigheden zo de andere kant van de wereld hoor. Die hobbyisten zou ik niet onderschatten.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
Kom op man, in Nederland zou dit waanzinnig nuttig zijn inderdaad, zie 1953. Maar een aardbeving 10,000 km hier vandaan en zendamateurs die 50 km bereik hebben?
GAST. De andere kant van de wereld!? Met fucking 20 kilowatt en 'n mast van 100 meter kom je wellicht net voorbij Duitsland.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:27 schreef TJV het volgende:
[..]
Zendamateurs halen met een beetje goede apparatuur en meezittende weersomstandigheden zo de andere kant van de wereld hoor. Die hobbyisten zou ik niet onderschatten.
(ja, mijn pa is radiozendamateur)
Ander type band en antennes, dan kan het zeker wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:30 schreef Høken het volgende:
[..]
GAST. De andere kant van de wereld!? Met fucking 20 kilowatt en 'n mast van 100 meter kom je wellicht net voorbij Duitsland.
(ja, ik ben etherpiraat)
Ja, middengolf telt niet. Dat is prutserwerk! En kutkwaliteit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ander type band en antennes, dan kan het zeker wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |