Ah, ik zie het nuquote:Op zondag 24 juli 2011 21:46 schreef q01z het volgende:
Lisse is het plaatsnaambord.. staat erachter, maar die paal is te groot voor het slot
Kunnen we wel gebruiken jaquote:Op zondag 24 juli 2011 22:04 schreef Crutch het volgende:
Wat cool! Een nieuwe user die gewoon lekker meedoet.
Hij was pas nog in Tilburgquote:Op donderdag 28 juli 2011 10:47 schreef Sam-x het volgende:
Ah dit ziet er leuk uit !! Komen jullie ook in (omgeving) Noord-Brabant of meestal het noorden?
zou tijd worden, ligt de stok zo'n beetje in de dichtsbevolkste hoek van Nederland, valt het spel dood.quote:Op donderdag 28 juli 2011 00:08 schreef AEG het volgende:
Ik heb uit een zeer onbetrouwbare via-via bron een vaag verhaal gehoord dat de stok wel eens ergens anders heen gegaan zou kunnen zijn...
Het lijkt er op dat het spel nog steeds stil ligt... Helaas...quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:07 schreef Thijz het volgende:
[..]
zou tijd worden, ligt de stok zo'n beetje in de dichtsbevolkste hoek van Nederland, valt het spel dood.
Of iemand pleegt 'n zwarte_handquote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:39 schreef AEG het volgende:
Als ik de stok ligt waar ik denk dat ie lag.... Dan is ie kwijt :p
Op streetview zie je alleen dat ze bezig zijn met de aanleg. Op Maps staat 'ie wel.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 15:23 schreef Piles het volgende:
Een rotonde?Die staat nog niet op Streetview toch?
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 23:39 schreef AEG het volgende:
Als ik de stok ligt waar ik denk dat ie lag.... Dan is ie kwijt :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 juli 2011 14:37 schreef Piles het volgende:
Op streetview staat het plaatsnaambord nog niet eens zo te zienIk ga eens even een nachtje nadenken.. morgen zal ik de stok op een andere plek neerleggen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zetelkennis. Je hebt van die mensen die zich graag verdiepen in objecten waar andere mensen met hun achterwerk op plaatsnemen.quote:Op zondag 31 juli 2011 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik een Zafira rijdt?
Tot 4 maanden terug zat ik meestal op die plekquote:Op maandag 1 augustus 2011 00:47 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
Zetelkennis. Je hebt van die mensen die zich graag verdiepen in objecten waar andere mensen met hun achterwerk op plaatsnemen.
Mogen we daaruit concluderen dat je hem gaat halen?quote:
hij is nu toch onderweg?quote:Op maandag 1 augustus 2011 20:06 schreef boertie het volgende:
[..]
Mogen we daaruit concluderen dat je hem gaat halen?
quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn excuses voor het ongemak maar ik ga de stok morgen plaatsen.
Het wordt een makkelijke.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:42 schreef vegetassj4 het volgende:
[..]
![]()
wil je dan wel alvast vertellen waar hij heen gaat?
2 dagen is best lang hoorquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga zooooo weg, stelletje ongeduldige drabbers .... Ik moet ook gewoon werken hoor enzo
ik heb em zondag avond opgehaald en nu leg ik hem ergens anders neer, zie het probleem niet zo.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:28 schreef Piles het volgende:
[..]
2 dagen is best lang hoorGewoon ophalen en gelijk weer plaatsen, zeker in het weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |