quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:58 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Tjallingi Boasson Hagen pakt de etappewinst!
10% kans... als je naar de situatie van nu kijktquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:58 schreef Sabata het volgende:
trouwens wie had het over Martin in de kopgroep. Is toch lars bak?
Ja is Lars (het beest van de tour)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:58 schreef Sabata het volgende:
trouwens wie had het over Martin in de kopgroep. Is toch lars bak?
Die had een controleafspraak om 14.45, maar de dokter was te laatquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Tuurlijk... anders valt ie niet aan he!
He je vergeet Pineau.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:59 schreef Gitank2 het volgende:
Gusev, Moncoutie, Boasson Hagen, Fofonov in mindere mate zijn wel leuke namen voor deze rit (hoopt toch op Tjallingii)
Ja want hij was mountainbiker/veldrijder/baanrenner/schaatser/timmerman/ambtenaar/...quote:
En hushovd, die kan ook dalen als een malle...quote:
quote:
Vooral ambtenaren, die dalen goed (scherp door chronish cafeīne overschot)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:01 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ja want hij was mountainbiker/veldrijder/baanrenner/schaatser/timmerman/ambtenaar/...
Lijkt me wat optimistisch... Hij maakt zeker wel kans, maar Pineau is ook verre van kansloos, evenals Moncoutie en Bak... en misschien dat Roy ook nog wel wat kan laten zienquote:
En op Fok.be Vanendert, Gilbert en Devenyns.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:04 schreef DeMessias het volgende:
Gesink kwam het vorige deel vaak voor bij de fappertjes
Er is echt een fok.be??quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En op Fok.be Vanendert, Gilbert en Devenyns.
Dus wat is nu je punt?
Gewoon niet reageren op dat getroll van hem...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En op Fok.be Vanendert, Gilbert en Devenyns.
Dus wat is nu je punt?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon niet reageren op dat getroll van hem...
Nee maar even serieus, ik wordt sowieso doodziek van dat woord "troll", het is toch logisch dat hier op een Nederlands forum er wat mensen enthousiast worden als er een goede nederlander (Gesink, Boom) in de aanval gaat?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:06 schreef DeMessias het volgende:
[..]Mooi dat dat van de grootste troll van het forum komt als het over Belgen gaat.
Waarom zouden ze op een buitenlands forum enthousiast worden als er een goede Nederlander in de aanval gaat?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, ik wordt sowieso doodziek van dat woord "troll", het is toch logisch dat hier op een Nederlands forum er wat mensen enthousiast worden als er een goede nederlander (Gesink, Boom) in de aanval gaat?
Op een buitenlands forum is dat niet anders lijkt mij.
Waarom zegt de Dijkstra dan dat pineau de bestgeklasseerde is? Hij vergist zich zeker!?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:02 schreef marcodej het volgende:
Gusev op 11 minuten, dus al te veel ruimte zullen ze ook niet krijgen.
Lolbroek. Je begrijpt dondersgoed wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Waarom zouden ze op een buitenlands forum enthousiast worden als er een goede Nederlander in de aanval gaat?
Hoeveel minuten?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:10 schreef Dreassic het volgende:
Waarom blijven ze steeds Pineau noemen als dichtsstaande in het klassement? Het is toch echt Gusev.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |