Dat zou betekenen dat ze bij één val al sfstappen. De hoeveelheid vallen die ze hebben moeten verduren is ongelooflijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
RadioShack heeft een glazen team. Buiten het ongeval van Janez
De Tour is meer dan Gesink, Ruijgh en Hoogerland.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat boeit jullie Radioshack eigenlijk?
Zal best, maar ik heb RadioShack nog niks leuks zien doen. Het wordt ook moeilijk met blessures natuurlijk, maar ik heb nog weinig gezien wat mij supporter zou maken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:20 schreef Nober het volgende:
[..]
De Tour is meer dan Gesink, Ruijgh en Hoogerland.
Vorig jaar ook al, Klöden viel ook elke etappe en Armstrong loste even de rente van zijn niet vallen in de tours van 1999 - 2005 af.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:20 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat ze bij één val al sfstappen. De hoeveelheid vallen die ze hebben moeten verduren is ongelooflijk.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:22 schreef DeMessias het volgende:
[..]
moet je splitscreen hebben met Sporza dan hoor je simultaan: Waar is Gesink/Gilbert?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:23 schreef oinkoink12 het volgende:
FOK!sport favorieten voor de etappe
***** David Moncoutié, Sandy Casar
**** José Joaquin Rojas, Philippe Gilbert
*** Thor Hushovd, Arnold Jeannesson
** Rob Ruijgh, Ryder Hesjedal
* Kevin de Weert, Lars Boom
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:23 schreef oinkoink12 het volgende:
FOK!sport favorieten voor de etappe
***** David Moncoutié, Sandy Casar
**** José Joaquin Rojas, Philippe Gilbert
*** Thor Hushovd, Arnold Jeannesson
** Rob Ruijgh, Ryder Hesjedal
* Kevin de Weert, Lars Boom
Nope, misschien wel oppassen dat ie geen bronstige hengst achter zich aan krijgt maar het vlamt wel lekker.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:23 schreef marcodej het volgende:
Met TB-500 heb je ook geen dagje rust nodig.
welke valpartij?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:25 schreef Bolter het volgende:
Ik heb het vandaag nog niet gevolgd; wat was de oorzaak van de valpartij?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:25 schreef Lagrinta het volgende:
Niks aan de hand, Boom gaat zo eerst even ontbijten.
Nee tijdritje.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:25 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Boom eruit...dat lijkt me duidelijk.
Precies, rust in het peloton.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:26 schreef marcodej het volgende:
Voor Boom is het te hopen dat er snel een groep wegrijdt.
14:06 - 123 km - Valpartijquote:
En het was eigenlijk een grapje.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:45 schreef marcodej het volgende:
Een ideale etappe voor Gesink eigenlijk.
Laat Fok! even tevergeefs hopen op een succes van Gesink!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:27 schreef Geo3kant het volgende:
Dadelijk is Gesink zijn gastank leeg omdat hij hard mee wilde met de voorste groep
True, Nederlanders zitten nu weer te fappen .. straks stapt hij gewoon af omdat hij het niet meer aan kan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:28 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Laat Fok! even tevergeefs hopen op een succes van Gesink!
Zaten daar nu Leipheimer, Basso, Evans en Contador bij? [/voodoo]quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:27 schreef Bolter het volgende:
[..]
14:06 - 123 km - Valpartij
Een grote valpartij in het peloton
Zou het er wat mee te maken hebben? :ptwitter:lars_boom twitterde op vrijdag 15-07-2011 om 08:39:56Staat de wekker om 9:45 want het is 10uur ontbijt. Dingdong 08:00 bloedcontrole uci. Snel weer in me bedje gedoken! #heerlijkuitslapen reageer retweet
Geen tijd gehad voor dope vandaag, je ziet het resultaat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:29 schreef DaveyY het volgende:
Zou het er wat mee te maken hebben? :ptwitter:lars_boom twitterde op vrijdag 15-07-2011 om 08:39:56Staat de wekker om 9:45 want het is 10uur ontbijt. Dingdong 08:00 bloedcontrole uci. Snel weer in me bedje gedoken! #heerlijkuitslapen reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:30 schreef timm_95 het volgende:
Boom en Gesink hebben gewoon van nummer gewisseld
Nee, gewoon tv kijken en het wordt duidelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:30 schreef Paxcon het volgende:
Zit gesink nou nog mee met een kopgroep ofwat? Beetje onduidelijk wie waaar rijdt.
het is maar waar je je druk over maaktquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:31 schreef Nober het volgende:
Waarom moet een twitterbericht van vanmorgen nu gepost worden?
Rectificatie: het is toch Roy, aldus de directie.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
Bericht van de tourdirectie mbt prix le combativité: Sylvan Chavanel gaat morgen van start met de rode rugnummers.
quote:49 km en la primera hora de carrera. Rojas y Gilbert se marcan con ataques en la subida y ahora en el llano. #movistarteam #TdF
quote:
quote:49k covered during the first hour of racing. Rojas and Gilbert trying to escape at the Col and now into the flat. #movistarteam #TdF #en
Die geeft echt niet op, is een Brabander!!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:34 schreef DeMessias het volgende:
Boom geeft op, niet verwonderd zijn zo dadelijk
Waar is Boom?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer in deze chaos.
no pun intended.
Koffie over mn beeldscherm hier.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Die geeft echt niet op, is een Brabander!!
Hilarisch.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik zie door de bossen Boom niet meer.
http://gaps.letour.fr/us.phpquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:37 schreef DaveyY het volgende:
Hmm, live ticker dingetje van de nos is kapot. Kon gisteren mooi de groepjes zien en waar ze waren. Nu is dat gewoon weg.
Soms gooien ze hem er pas wat later op.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:37 schreef DaveyY het volgende:
Hmm, live ticker dingetje van de nos is kapot. Kon gisteren mooi de groepjes zien en waar ze waren. Nu is dat gewoon weg.
Is ook nog geen touw aan vast te knopenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:37 schreef DaveyY het volgende:
idd, http://gaps.letour.fr/nl.phpquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:37 schreef DaveyY het volgende:
Hij is niet kapot, maar volgens mij wordt ie af en toe gewoon slecht geupdate.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:37 schreef DaveyY het volgende:
Ik zou dat vraagteken maar weglaten, anders krijg je dadelijk van een pukkel met 27.000 posts te horen dat je zijn kostbare tijd verspilt.quote:
net als die ticker van nusport.... die loopt ook standaard 10 min achterquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:38 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hij is niet kapot, maar volgens mij wordt ie af en toe gewoon slecht geupdate.
Sterker nog, er is er gewoon geen meer te zienquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:38 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hij is niet kapot, maar volgens mij wordt ie af en toe gewoon slecht geupdate.
schakel net pas in gewoon slecht of gevallen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:39 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Ik zou dat vraagteken maar weglaten, anders krijg je dadelijk van een pukkel met 27.000 posts te horen dat je zijn kostbare tijd verspilt.
Inmiddels meer dan 5 minuten achterstand ja, gesloten boek lijkt me.
fap fap fapquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Gesink valt dadelijk op die berg aan en wint met 15 minuten.
Zo weinig maar?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij zijn benen op die HC col gaat testen...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Belgisch wedkantoor zeker? Merckx is allang afgestapt!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:41 schreef DeMessias het volgende:
Eddy was favoriet bij de bookies na Gilbert.
Voor zover we weten gewoon slecht. Overigens was er schijnbaar wel een grote valpartij in het peloton in het begin van de etappe, dus wellicht heeft hij daarbij gelegen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:40 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
schakel net pas in gewoon slecht of gevallen?
Niet zo cynisch joh...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:43 schreef Nober het volgende:
Boom doet wat Gesink vorige week al had moeten doen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:44 schreef Gramulanion het volgende:
Johan Genee weer op kop in het peloton.
Werkend voor de blanke meester Voeckler?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:44 schreef Gramulanion het volgende:
Johan Genee weer op kop in het peloton.
Wat heb jijquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Oprotten met die camera kut Fransozen.
Onzin als hij nog een beetje door had gereden was hij voor de Aubisque nog bij het peleton geweest.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:43 schreef DeMessias het volgende:
10 berichten dat Boom opgeeftterwijl dat al een half uur duidelijk was
Tja, afstappen doe je niet zomaar...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:43 schreef Nober het volgende:
Boom doet wat Gesink vorige week al had moeten doen.
Sporzaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:44 schreef Panthera. het volgende:
Echt geweldig getimed weer NOS dat interview. Dit was toevallig natuurlijk maar de kopgroep was bezig te vormen, maar onze nationale omroep was trots dat ze ook met iemand gepraat hadden ofzo
Eerst nog lekker uitdunnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:46 schreef DeMessias het volgende:
De groep met de 10 renners gaan voor de overwinning strijden.
Met dat superverzet knalt hij iedereen uit het wiel op de Aubisque.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:47 schreef marcodej het volgende:
Zo''n beetje de enige Rabo die je niet in deze etappe voorop wil zien, zit voorop.
Mag niet, moet de rode lantaarn pakken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:48 schreef Snuf. het volgende:
Zou me niks verbazen als Amador en ook mee stopt
Of hushovd, petacchi... ook niet de minste sprinters...quote:
Iedereen behalve Mollema en LtDquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:49 schreef Nickske1912 het volgende:
Welke Rabo renners waren er mee op hoogtestage voor de Tour?
Vier zelfs als je Steegmans meeteltquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Al drie eruit weer vandaag. Ben benieuwd of ze met 150 renners parijs halen
Ja ik denk ik ook dat deze 3 Moncoutie op de Aubisque kunnen volgenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Of hushovd, petacchi... ook niet de minste sprinters...
Met nog 40 km na de top van de colquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja ik denk ik ook dat deze 3 Moncoutie op de Aubisque kunnen volgen
Daar kun je je afvragen of die Moncoutie en Martin (en Gusev) wel kunnen volgen op de Aubisque.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Of hushovd, petacchi... ook niet de minste sprinters...
Die sprinters verliezen gewoon 4-5 minuten op Moncoutie als die vol gaat, rij dat nog maar is dicht in 13 km vlak.quote:
Roy, kan ie weer 10 euro verdienenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:52 schreef Nober het volgende:
Wie zal er als eerst boven zijn, Petacchi, Boasson-Hagen of Hushovd?
Martin zit toch niet mee?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar kun je je afvragen of die Moncoutie en Martin (en Gusev) wel kunnen volgen op de Aubisque.
hoe verassend...quote:
Dan kun je je nog wel afvragen of Petacchi hem zou kunnen volgen op de Aubisque.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |