gaat toch over GTST?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom post je hier de uitslag van een poll van een andere website?
Goddank heeft dat hele gezeur over die homolijn niet de boventoon gevoerd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Godzijdank heeft de liefde tussen Edwin en Lucas niet gewonnen.
Verklaar u nader.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Goddank heeft dat hele gezeur over die homolijn niet de boventoon gevoerd.
Ah, de homofoob.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Goddank heeft dat hele gezeur over die homolijn niet de boventoon gevoerd.
Dat maakt haar toch niet meteen homofoob?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:33 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ah, de homofoob.Tuurlijk moet jij er ook weer wat over zeggen.
Waarom ben je dan weer meteen een homofoob? Misschien boeit het je helemaal geen ene donder, als ik de verhaallijn om Amy niet leuk vond dan ben ik zeker ineens een kinderhater? Of als ik Jef als zwerver geen leuke verhaallijn vond dan heb ik zeker iets tegen alle zwervers? Stel je voor dat ik het in seizoen 1 t/m 9 vervelend vond dat Robert en Laura steeds weer bij elkaar kwamen dan ben ik oppeens een tegenstander van het huwelijk?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:33 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Dan nog weet je niet of het deze keer ook het geval was, maargoed zoeken jullie het ook maar gezellig samen uit. Ik wilde even een punt verduidelijken in algemene zin. Ik heb dit soort reacties al vaker gezien namelijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:07 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Alsof ik dat baseer enkel op die ene uitspraak van haar![]()
Ik heb haar als user al langer zien posten en ik vind haar homofoob met alles wat ze gepost heeft zo'n beetje.
Omdat dit vaak leidt tot onnodige, debiele ruzies die al honderd keer gevoerd zijn.quote:Wel grappig om te zien hoe je je er zo druk om maakt.
Ze is gewoon een homofoob naar mijn mening en dan zie ik zo'n reactie weer van haar, dan erger ik me daar weer aan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan nog weet je niet of het deze keer ook het geval was, maargoed zoeken jullie het ook maar gezellig samen uit. Ik wilde even een punt verduidelijken in algemene zin. Ik heb dit soort reacties al vaker gezien namelijk.
[..]
Omdat dit vaak leidt tot onnodige, debiele ruzies die al honderd keer gevoerd zijn.![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:09 schreef Frey het volgende:
De hele afleveringen dit keer:
Met de GTST tune in het begin.![]()
Dit vind ik nou echt de heerlijkste momenten van de soap.
Dat weekend duurde toen zooo lang.
En dit vind ik een van de mooiste afleveringen uit al die jaren.
Vooral ook met de prachtige Rik en Anita tune.
Die kwam die avond ook op tv.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:43 schreef roos85 het volgende:
Bij cliff moest ik bij Wiet hier aandenken:
[ afbeelding ]
Dat tweede filmpje bewijst weer voor mij wat een kneus die Milan was, ik had in die tijd gewoon medelijden met Robert. Arnie kreeg van hem weleens de volle laag, dat had Milan ook goed gedaan, maar Robert durfde soms nauwelijks tegen Milan in te gaan leek het.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:09 schreef Frey het volgende:
De hele afleveringen dit keer:
Met de GTST tune in het begin.![]()
Dit vind ik nou echt de heerlijkste momenten van de soap.
Dat weekend duurde toen zooo lang.
En dit vind ik een van de mooiste afleveringen uit al die jaren.
Vooral ook met de prachtige Rik en Anita tune.
Ah, de lesbo. Natuurlijk moet je hier op in gaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:33 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Als ik als homofoob gezien wordt (wat ik mezelf niet vind) dan komt het door mensen als jij. Kijk, daar heb ik allergische reacties voor ontwikkeld. Maar ik heb een virtuele dikke huid gekregen dus het interesseert me geen ene zier wat jij vindt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:07 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik heb haar als user al langer zien posten en ik vind haar homofoob met alles wat ze gepost heeft zo'n beetje.
Wel grappig om te zien hoe je je er zo druk om maakt.
Wat je schrijft is helemaal waar, echter ik begin er zo langzamerhand vrede mee te krijgen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dan nog weet je niet of het deze keer ook het geval was, maargoed zoeken jullie het ook maar gezellig samen uit. Ik wilde even een punt verduidelijken in algemene zin. Ik heb dit soort reacties al vaker gezien namelijk.
[..]
Omdat dit vaak leidt tot onnodige, debiele ruzies die al honderd keer gevoerd zijn.![]()
Eww, ik moest ook aan die kill uit the Shining denken toen ik Wiet zo zagquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:43 schreef roos85 het volgende:
Bij cliff moest ik bij Wiet hier aandenken:
[ afbeelding ]
Dat valt me wel op hier inderdaad. Van sommige vraag ik me eigenlijk af waarom ze nog kijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:22 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Wat zou daar nou zo erg aan zijn dan? Het is hier wel een hoop geklaag en gezeur.
Nou ja als je een verhaallijn stom vindt, moet je dat naar mijn inzichten gewoon kunnen zeggen, dit betekent niet dat je alle verhaallijnen direct stom vindt of de hele serie en niet meer wilt kijken. Ik heb vaak het nodige aan te merken op de serie, maar als er iets goeds inzit zeg ik het ook zeker, zoals de terugkeer van Nick en de afgelopen zomercliffquote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat valt me wel op hier inderdaad. Van sommige vraag ik me eigenlijk af waarom ze nog kijken.
quote:Overigens ben ik ook wel eens klaar met dat geruzie tussen bepaalde mensen hier. Praat gewoon lekker over GTST en hou het daarbij.
stuur haar dan een pm en laat het hier over gtst gaan. Verder voor frey en paom wat de uitslag van de gtst courant is hoe is dat relevant ? Een matige fan site van een idioot meer is het niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:07 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Wel grappig om te zien hoe je je er zo druk om maakt.
De GTST courant gaat toch gewoon over GTST, wat is dan het probleem dat er zaken van die site hier gepost worden?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verder voor frey en paom wat de uitslag van de gtst courant is hoe is dat relevant ? Een matige fan site van een idioot meer is het niet.
Gelukkig praat ik hier over GTST, dus ik val al af.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 00:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat valt me wel op hier inderdaad. Van sommige vraag ik me eigenlijk af waarom ze nog kijken.
Overigens ben ik ook wel eens klaar met dat geruzie tussen bepaalde mensen hier. Praat gewoon lekker over GTST en hou het daarbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |