Ik vlieg morgen om 8 uur, maar ik vertrek hier al om 5 uur vanmiddag. Gaan we naar mijn schoonmoeder waar de kat logeert. Vanavond nog een verjaardag en dan worden we morgen door m'n schoonmoeder naar Schiphol gebrachtquote:
Waar ga je eigenlijk heen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:04 schreef Goodbye het volgende:
Ik vlieg morgen om 8 uur, maar ik vertrek hier al om 5 uur vanmiddag. Gaan we naar mijn schoonmoeder waar de kat logeert. Vanavond nog een verjaardag en dan worden we morgen door m'n schoonmoeder naar Schiphol gebracht
Vietnam & Cambodjaquote:
Thanks!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:13 schreef Greys het volgende:
Goodbye alvast een heeeeeeeel fijne vakantie gewenst
Je denkt toch wel af en toe aan jeweetwel me he?![]()
En je komt gewoon op Beetle-visite als je terug bent!
Dat lijkt me echt prachtig! Veel foto's maken hoorquote:
Wat goedquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:13 schreef Rewimo het volgende:
Christan heeft de uitslag gekregen van The Big Challenge. Hij is eerste geworden van zijn klas en derde van klas 5 en 6 (groep 7 en 8) van zijn school
Hij schijnt ook nog een prijs te krijgen, maar wat weet hij nog niet
Ik ga in Cambodja alleen naar Phnom Penh en Siem Reap (Angkor Watquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:14 schreef Greys het volgende:
Tante Lien!Maar da's vast niet wat Q bedoelde. En van voor jullie tijd
[ afbeelding ]
Ja, van Noord naar Zuid en vervolgens naar Cambodja en dan weer terug naar Noord Vietnamquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Gaan jullie echt lekker rondtrekken?
Heel veel plezier GB!
Heeft ie al een lichtgevend halsbandje?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:16 schreef Greys het volgende:
Oh en ik ging naar de dierenwinkel (kon het weer niet laten) en de camouflage halsbanden waren voor de helft, dus nu heeft Beetle straks naast een leren halsband ook een knalblauwe stoere camouflage band. Voor ¤ 2,30
![]()
En zo een bandje met rode zakdoek, want die heeft Bink ook![]()
Nee dát nog niet, maar dat heeft Bink ook niet.quote:
S gaat me vervloeken, want nu heb ik alle leuke dingen al gekocht.quote:
In de winter is het handigquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dát nog niet, maar dat heeft Bink ook niet.
Moet dat? Dan hol ik ff terug zo
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
S gaat me vervloeken, want nu heb ik alle leuke dingen al gekocht.
En gekregen
En hij wilde graag zelf ook nog hondjewinkelen morgen![]()
Oh ik heb voor de zekerheid ook maar zo'n werpding met bal gekocht...
Awquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip lijkt echt last te hebben van z'n heupen, hij sprong al niet maar nu heeft ie echt pijn.
Zo'n pijn dat ie zichzelf weer stresslikt.
Staat Jip al op carprodyl oid?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip lijkt echt last te hebben van z'n heupen, hij sprong al niet maar nu heeft ie echt pijn.
Zo'n pijn dat ie zichzelf weer stresslikt.
Weet je al wat jip met zijn heupen precies heeft? HD?quote:
Nee, we gaan zodra we weer thuis zijn met 'm naar de dierenarts.quote:
Dat klopt en dan komt mijn moeder langs. Ik wilde gaan bowlen en uiteten met mijn vader en schoonouders in een weekend als we weer terug zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat lief van ze om dat hondje te nemen danen wat jammer van je verjaardag , maar dan ben jij toch in limburg op vakantie?
Dat vermoeden we wel. Als ie op de vensterbank wil springen gaat ie via de zitting op de zijleuning op de rugleuning op de vensterbank.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet je al wat jip met zijn heupen precies heeft? HD?
Ja, dan zou ik ook niet gaan hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vlieg morgen om 8 uur, maar ik vertrek hier al om 5 uur vanmiddag. Gaan we naar mijn schoonmoeder waar de kat logeert. Vanavond nog een verjaardag en dan worden we morgen door m'n schoonmoeder naar Schiphol gebracht
Opzich hoeft dat geen probleem te zijn, HD. Baloe heeft ook zware HD.. en dat hebben we goed onder controle.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:25 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat vermoeden we wel. Als ie op de vensterbank wil springen gaat ie via de zitting op de zijleuning op de rugleuning op de vensterbank.
Geen enkel dier kan daar nee tegen zeggenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:21 schreef Greys het volgende:
Hara, Bink heeft die lamsblokjes even eh... voorgeproefd!
En ze zijn héél erg goed bevonden!
Dat hebben we zeker wel over voor Jip.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Opzich hoeft dat geen probleem te zijn, HD. Baloe heeft ook zware HD.. en dat hebben we goed onder controle.
Als je enigzins bereid bent om wat geld er voor uit te trekken (en dan heb ik het niet over 500 euro ofzo hoorminder, veul minder) heb ik wel tips voor je qua voer, voedingssupplementen en dingen
![]()
Inclusief prijzen en goedkoopste bestel methode. Baloe gebruikt het ook allemaal en is met zijn 11 jaar donders fit en loopt eigenlijk heel goed
Hopelijk blijft Jip nog lang gezond bij julliequote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:29 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat hebben we zeker wel over voor Jip.
Hij kreeg eerst gourmet brokjes met daarbij Gourmet vlees.
Nu krijgt ie orijen icm Renske.
Je tips zijn dus welkom.
Eerst maar even kijken wat de DA er van zegt.
Ik hoop het wel, ik kan 'm echt nog niet missen hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hopelijk blijft Jip nog lang gezond bij jullie
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:32 schreef ferrari_rood het volgende:
ean heeft een heel leuk vestje gekregen roze aan de buitenkant en grijs aan de binnenkant. Haal ik het net uit de wasmachine is de buitenkant nu roze met grijs gevlekt. Is dus gewoon doorgelopen qua kleur. Ik heb het als kraamcadeau gekregen maar het is geen goedkoop vestje.
En dit is echt het enige kledingstuk die er gevlekt uitkwam
Ja zaligquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geen enkel dier kan daar nee tegen zeggenWat vond je van de geur
Ik zou sowieso beginnen met Jip op een voedingssupplement te zetten. Ik zelf ben onwijs fan van Primeval (ook daar het goedkoopste en geen verzendkosten) Dat is een poeder (geen glucosamine, maar een andere samenstelling) wat je moet mengen met water. Baloe kreeg 4 maatschapjes per dag (1x 's avonds en 1'x 'smorgens, Baloe is 30 KG, ik denk dat jup de 15 niet haalt, toch? Dan kan jip 2 schepje per dag krijgen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:29 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat hebben we zeker wel over voor Jip.
Hij kreeg eerst gourmet brokjes met daarbij Gourmet vlees.
Nu krijgt ie orijen icm Renske.
GB hele fijne vakantie gewenst. En wat Greys zegt, veel foto's!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ga in Cambodja alleen naar Phnom Penh en Siem Reap (Angkor Wat)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze speelt Divaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:43 schreef Greys het volgende:
Eerst wilde Bink de Cesar niet meer.
Toen moest het C1000 kuipjes zijn.
Nu eet ze dat ook niet meer.
Nu geef ik haar een klein beetje Sheba tonijn (van Boor) en dat gaat schoon op.
Ik word in de maling genomen
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb de rest van de Sheba tonijn ook maar gegeven
Ze loopt haar bek af te likken en checkt het schoteltje nog zes keer of het echt op is.
Nahja, dan maar een hond op kattenvoer
Dankje.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou sowieso beginnen met Jip op een voedingssupplement te zetten. Ik zelf ben onwijs fan van Primeval (ook daar het goedkoopste en geen verzendkosten) Dat is een poeder (geen glucosamine, maar een andere samenstelling) wat je moet mengen met water. Baloe kreeg 4 maatschapjes per dag (1x 's avonds en 1'x 'smorgens, Baloe is 30 KG, ik denk dat jup de 15 niet haalt, toch? Dan kan jip 2 schepje per dag krijgen.
Het werkt als een tiet. Je ziet niet gelijk verbetering natuurlijk... maar zeker na een week of 3 wel. Zo'n emmer kost 72 euro. 1 zo'n schepje is 7,5 gram. Als Jip 2x zo'n schepje krijgt, dan is het 2000 / 15 = 133 dagen met zo'n emmer. 72 euro / 133 dagen = 55 cent per dag.
Ik ben onlangs gestopt met de primeval omdat ik Baloe op Hills J/D heb gezet, daar zie ik net zoveel verbetering in als met primeval en het is een stukje minder gekloot met papjes maken.
Baloe staat ook op groenlipmossel (bestel ik daar, ik kan een potje voor je meebestellen als je wilt?) groenlipmossel heeft hele goeie resultaten bij HD en Artrose
![]()
En als laatste geef ik Baloe Best choice visolie capsule ( bij de apotheker te bestellen)
Al met al ben je dan +- zo'n 1 euro oid per dag kwijt en bij Baloe kan ik enkel zeggen dat het enorm goed werkt.
Ik denk dat het het proberen iig waard isPrimeval gelatinaat kun je op diezelfde site ook in 500gr voor 26 euro kopen, om bv eerst te proberen
En Baloe krijgt per dag 1 Carprodyl = pijnstiller per dag. Als de DA zegt dat Jip op pijnstilling moet vraag dan om Carprodyl / carprofen (is hetzelfde als Rimadyl alleen goedkoper ). Ik zou zelf geen metacam gebruiken als je de keuze uit carprodyl zou hebben
Mocht je nou nog vragen hebben of iets willen weten oid (en je bent ook welkom om me op de hoogte te houdenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:47 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dankje.![]()
Volgende week even naar de dierenarts.
Beetle krijgt me straks een identiteitscrisisquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:47 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Sorry hoor, maar je wordt gewoon keihard gepwnd
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetle krijgt me straks een identiteitscrisis
Een kat die zich als hond gedraagt en een hondje dat zich als kat gedraagt (languit op de bankhoofdleuning liggen, op de vensterbank, kattenvoer eet).
quote:
Dat win jijquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:56 schreef Qwea het volgende:
Oke, deal. Doen we er gelijk een scheetjes contest bij
Hij is heul niet depressiefquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhhhh
Hij heeft altijd zo'n lekker melancholisch hoofd
Aaah, droomt hij ook wel eens? Elco ligt hier heel vaak te blaffen en te rennen als hij slaapt, hele grappige geluidjes geeft datquote:
Ik heb gewoon een kindermatras gehaald bij de leenbakker. 59 euroquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet nog steeds es bij die dure beddenwinkels hier gaan vragen of ze van die matrassamples hebben voor mn prinsje
Jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Aaah, droomt hij ook wel eens? Elco ligt hier heel vaak te blaffen en te rennen als hij slaapt, hele grappige geluidjes geeft dat
Oh ik ben benieuwd wanneer mijn eerste F&F SC post wasquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:57 schreef senesta het volgende:
Ik kwam net toevallig mijn eerste post in de F&F SC tegen11 augustus 2006
Trust me, niet bij Baloequote:
't Is toch een reeks? Dan zou je dat moeten kunnen zien als je op de TT kliktquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:59 schreef Greys het volgende:
Oh ik ben benieuwd wanneer mijn eerste F&F SC post was
Wanneer was eigenlijk uberhaupt de eerste F&F SC?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik ben benieuwd wanneer mijn eerste F&F SC post was
Oh jaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Is toch een reeks? Dan zou je dat moeten kunnen zien als je op de TT klikt
Ja maar die samples zijn zo lekker dik!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:08 schreef ferrari_rood het volgende:
oh-oh je kunt ook een wiegmatrasje kopen
Jagen de katten op je schillen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:13 schreef ferrari_rood het volgende:
lieve foto oognip
Ik heb aardappels schillen maar opgegeven
Zeker weten dat ie niet gebroken is?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:13 schreef ferrari_rood het volgende:
lieve foto oognip
Ik heb aardappels schillen maar opgegeven
Nee die jagen op het konijn of een eksterquote:
Die wint Bullie, absoluut. Dodelijke scheten die naar spruitjes ruiken die de hele dag al op een petroleumstel hebben staan sudderen. Die scheten vallen echt onder de chemische oorlogsvoering.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]Oke, deal. Doen we er gelijk een scheetjes contest bij
Ieuwquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Die wint Bullie, absoluut. Dodelijke scheten die naar spruitjes ruiken die de hele dag al op een petroleumstel hebben staan sudderen. Die scheten vallen echt onder de chemische oorlogsvoering.
Ali Chemicali in het kwadraat.
Ik kan hem nog gewoon bewegen. nou ja hij is wel wat stijf.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Bwhehehehe BoeBoe zn bier smaakt ook naar pis jonguh
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij moet nog een béétje meer wakker worden
Die van BoeBoe stinken naar bloemkoolquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ieuw
Bink kan ook zo allejezus verrot ruiken. Van die vieze geluidloze wapens.
Het leek me geen angsthaasje, maar even zien idd hoe ze hier in huis is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe dat soort dingen echt meteen, maar heel ongedwongen.
Maar ja, ik ben een dierenbeul, dus volg gewoon je eigen gevoel
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:18 schreef Greys het volgende:
En uit haar bekje ruikt ze al als een aquarium dat al zes jaar niet meer is schoongemaakt
Die voedingskussens zijn niet zo duurquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar die samples zijn zo lekker dik!
Wiegmatrasjes zijn dun.
Ik wil wel nog es een voedingskussen op de kop tikken voor Chico, dat zal ie ook echt heerlijk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |