Ik vlieg morgen om 8 uur, maar ik vertrek hier al om 5 uur vanmiddag. Gaan we naar mijn schoonmoeder waar de kat logeert. Vanavond nog een verjaardag en dan worden we morgen door m'n schoonmoeder naar Schiphol gebrachtquote:
Waar ga je eigenlijk heen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:04 schreef Goodbye het volgende:
Ik vlieg morgen om 8 uur, maar ik vertrek hier al om 5 uur vanmiddag. Gaan we naar mijn schoonmoeder waar de kat logeert. Vanavond nog een verjaardag en dan worden we morgen door m'n schoonmoeder naar Schiphol gebracht
Vietnam & Cambodjaquote:
Thanks!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:13 schreef Greys het volgende:
Goodbye alvast een heeeeeeeel fijne vakantie gewenst
Je denkt toch wel af en toe aan jeweetwel me he?![]()
En je komt gewoon op Beetle-visite als je terug bent!
Dat lijkt me echt prachtig! Veel foto's maken hoorquote:
Wat goedquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:13 schreef Rewimo het volgende:
Christan heeft de uitslag gekregen van The Big Challenge. Hij is eerste geworden van zijn klas en derde van klas 5 en 6 (groep 7 en 8) van zijn school
Hij schijnt ook nog een prijs te krijgen, maar wat weet hij nog niet
Ik ga in Cambodja alleen naar Phnom Penh en Siem Reap (Angkor Watquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:14 schreef Greys het volgende:
Tante Lien!Maar da's vast niet wat Q bedoelde. En van voor jullie tijd
[ afbeelding ]
Ja, van Noord naar Zuid en vervolgens naar Cambodja en dan weer terug naar Noord Vietnamquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:15 schreef oh-oh het volgende:
Gaan jullie echt lekker rondtrekken?
Heel veel plezier GB!
Heeft ie al een lichtgevend halsbandje?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:16 schreef Greys het volgende:
Oh en ik ging naar de dierenwinkel (kon het weer niet laten) en de camouflage halsbanden waren voor de helft, dus nu heeft Beetle straks naast een leren halsband ook een knalblauwe stoere camouflage band. Voor ¤ 2,30
![]()
En zo een bandje met rode zakdoek, want die heeft Bink ook![]()
Nee dát nog niet, maar dat heeft Bink ook niet.quote:
S gaat me vervloeken, want nu heb ik alle leuke dingen al gekocht.quote:
In de winter is het handigquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dát nog niet, maar dat heeft Bink ook niet.
Moet dat? Dan hol ik ff terug zo
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
S gaat me vervloeken, want nu heb ik alle leuke dingen al gekocht.
En gekregen
En hij wilde graag zelf ook nog hondjewinkelen morgen![]()
Oh ik heb voor de zekerheid ook maar zo'n werpding met bal gekocht...
Awquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip lijkt echt last te hebben van z'n heupen, hij sprong al niet maar nu heeft ie echt pijn.
Zo'n pijn dat ie zichzelf weer stresslikt.
Staat Jip al op carprodyl oid?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:21 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip lijkt echt last te hebben van z'n heupen, hij sprong al niet maar nu heeft ie echt pijn.
Zo'n pijn dat ie zichzelf weer stresslikt.
Weet je al wat jip met zijn heupen precies heeft? HD?quote:
Nee, we gaan zodra we weer thuis zijn met 'm naar de dierenarts.quote:
Dat klopt en dan komt mijn moeder langs. Ik wilde gaan bowlen en uiteten met mijn vader en schoonouders in een weekend als we weer terug zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat lief van ze om dat hondje te nemen danen wat jammer van je verjaardag , maar dan ben jij toch in limburg op vakantie?
Dat vermoeden we wel. Als ie op de vensterbank wil springen gaat ie via de zitting op de zijleuning op de rugleuning op de vensterbank.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet je al wat jip met zijn heupen precies heeft? HD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |