Inderdaadquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:16 schreef MarMar het volgende:
dus.. een 30jarige gast die thuiswoont en een kamer heeft als van een 12 jarige.. ermee gaan samen wonen vind ik al bizar, maar hem dan mee laten beslissen zou al HELEMAAL NIET in mij opkomen
WTFquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:16 schreef MarMar het volgende:
dus.. een 30jarige gast die thuiswoont en een kamer heeft als van een 12 jarige.. ermee gaan samen wonen vind ik al bizar, maar hem dan mee laten beslissen zou al HELEMAAL NIET in mij opkomen
Waarom denk je dat ze zich opgegeven hebben voor dit programma? Zij wil koste wat het kost voorkomen dat hij zn zin krijgt. En haar smaak vind ik ook saaiquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:16 schreef MarMar het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:19 schreef conleche het volgende:
Nou ja, als je gaat SAMENwonen, zal je sws samen moeten beslissen.Je kan hoogstens je zin wat doormanipuleren. Subtiel.
Christus, wat ben ik moe. Ik ben vrij vandaag en ga zo naar een festival, maar eigenlijk zou ik gewoon 3 dagen willen slapen.
Lijstjes zijn nog steeds belabberd, dus die post ik maar even niet. Ik zorg wel dat wat ik eet vrij calorierijk is, dus behalve 2 kilo in het begin val ik gelukkig niet meer af. Hoewel.....gelukkig.......ik kan bijna m'n lievelingsjeans weer aan zonder muffintop.![]()
*Co, de eeuwige optimist die altijd wel een lichtpuntje ziet aan een verder inktzwarte lucht*
Oei co, je lijkt het er moeilijker mee te hebben dan ik had verwacht.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:19 schreef conleche het volgende:*Co, de eeuwige optimist die altijd wel een lichtpuntje ziet aan een verder inktzwarte lucht*
Ja leuk. Met betonverfquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze zich opgegeven hebben voor dit programma? Zij wil koste wat het kost voorkomen dat hij zn zin krijgt. En haar smaak vind ik ook saai.
Maar de vlóer verven?
Maar ze hebben een gelakte vloer? Lijkt mij nogal krasgevoelig.quote:
Je hebt laminaatverf, kan primaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar ze hebben een gelakte vloer? Lijkt mij nogal krasgevoelig.
O, geen idee. Ik kijk niet. Zou eigenlijk moeten werken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar ze hebben een gelakte vloer? Lijkt mij nogal krasgevoelig.
Zijn poten zijn te langquote:
he gatverquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:27 schreef ihatefastcars het volgende:
Geen tijd om bij te lezen. Ook geen energie voor moet ik bekennen.
Zo weer richting een (onverwachte) begrafenis, en het valt ons nogal zwaar op het moment.
Maar goed, nog veel zwaarder voor de directe nabestaanden natuurlijk. Anyway, fijn weekend/fijne week allen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:19 schreef conleche het volgende:
*Co, de eeuwige optimist die altijd wel een lichtpuntje ziet aan een verder inktzwarte lucht*
Met tongontsteking wilde ik heel graag eten, maar mijn mond zat toen al vol met tong dus eten paste er niet bijquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:33 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij ben ik de enige mens ter wereld die altijd eet.Ook met buikgriep, verwijdering van alle verstandkiezen of andere narigheid.
oeh die verwijdering van verstandkiezen! heb een week niet normaal gegeten, alleen maar babyvoeding en aardappel puree (gepureerd met worteltjes haha)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:33 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij ben ik de enige mens ter wereld die altijd eet.Ook met buikgriep, verwijdering van alle verstandkiezen of andere narigheid.
Je bent niet de enige hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:33 schreef Tinkepink het volgende:
Oja, the horror. Hoe gaat het nu eigenlijk met je tong? Zie je er nog sporen van?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Met tongontsteking wilde ik heel graag eten, maar mijn mond zat toen al vol met tong dus ik eten paste er niet bij.
Je ziet er niets meer van en ik voel er niets van. Enige kleine verschil is dat je een bepaald spiertje nu wat beter ziet zitten. Heb er dus gelukkig niets aan overgehoudenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oja, the horror. Hoe gaat het nu eigenlijk met je tong? Zie je er nog sporen van?
Je durft het zeker geen tweede keer?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je ziet er niets meer van en ik voel er niets van. Enige kleine verschil is dat je een bepaald spiertje nu wat beter ziet zitten. Heb er dus gelukkig niets aan overgehouden. Al baal ik er nog steeds van, vond het zo'n toffe piercing
.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:43 schreef conleche het volgende:
[..]edit: en ik word er ook bijzonder egoistisch van, want ik lees gewoon over de ellende van IHFC heen. Sorry en sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou ik niet doen als je lichaam er zo op reageert!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:42 schreef Probability het volgende:
[..]
Je durft het zeker geen tweede keer?
quote:
Niet in mijn mond in ieder gevalquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:42 schreef Probability het volgende:
[..]
Je durft het zeker geen tweede keer?
Eh ik bedoelde parketverf.. maar laminaatverf lijkt wel te bestaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bestaat dat?
Baal erg van mijn laminaatkeuze op de bovenverdieping (te licht) en hij is al beschadigd (vaders teveel haast met leggen + kast omgevallen + vaders met ammoniak deuren afwassen en dus doffe vegen op laminaat rond de deuren....)
quote:"Schilderen is mogelijk met vloerverf, maar een kleurloze behandeling met vernis is niet aangewezen", vertelt Piet Naesens van Akzo Nobel. "De voorbereiding is zeer belangrijk: dit wil zeggen goed ontvetten met een vochtige vod met synthetische thinner om alle resten van de onderhoudsproducten grondig te verwijderen. Daarna schuur je lichtjes met schuurpapier korrel P180 en ga je ontstoffen. Je neemt beter een verfsysteem speciaal voor vloeren met om te beginnen een watergedragen tweecomponenten epoxy primer. Maar over het algemeen is het aantal kleuren beperkt (bv. Levis Floor Primer + Regular). Het aspect zal vergelijkbaar zijn met een geschilderde parket- of plankenvloer. Dit betekent dat de voegen open zullen blijven of - indien dichtgeschilderd - hier en daar weer kunnen open gaan na verloop van tijd", besluit Piet Naessens.
een oude parketvloer hoogglans wit schilderenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Eh ik bedoelde parketverf.. maar laminaatverf lijkt wel te bestaan
Parket vloer wit verven
http://forum.viva.nl/forum/list_message/9054284
hier staat info:
http://www.livios.be/nl/_(...)d=10827&status=quevi
[..]
Ik hoop dat jullie je portie nu wel gehad hebben en in rustiger vaarwater gaan komen. Sterkte.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:27 schreef ihatefastcars het volgende:
Geen tijd om bij te lezen. Ook geen energie voor moet ik bekennen.
Zo weer richting een (onverwachte) begrafenis, en het valt ons nogal zwaar op het moment.
Maar goed, nog veel zwaarder voor de directe nabestaanden natuurlijk. Anyway, fijn weekend/fijne week allen.
quote:
Zonde..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:51 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
een oude parketvloer hoogglans wit schilderen![]()
![]()
Dat dacht ik nou ook. Voordeel van dat het een parketvloer is, is wel dat je die lelijke verf d'r weer af kan schurenquote:
^^quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:51 schreef Syrena het volgende:
Sterkte IHFC![]()
En ook een dikke knuf voor Co
Nee. Maar ik leef dan ook continue onder tijdsdruk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:06 schreef Probability het volgende:
Kennen jullie dat, vakantie stress? Ik ga volgende week maar heb nu al het gevoel dat ik moet kotsen
Rationeel gezien heb ik er echt zin in, maar nu blijf ik het liefst thuis
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:06 schreef Probability het volgende:
Kennen jullie dat, vakantie stress? Ik ga volgende week maar heb nu al het gevoel dat ik moet kotsen
Rationeel gezien heb ik er echt zin in, maar nu blijf ik het liefst thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Ja dat is ook mijn mantraquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:44 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben trouwens wat betreft vakantiestress altijd meer van 'zo lang ik mijn paspoort en portomonnee heb is het goed, ze hebben daar ook winkels'
Ik ook hoor: jij ook sterkte en wat MarMar zegt, neem vooral je tijd!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:44 schreef conleche het volgende:
[..]
edit: en ik word er ook bijzonder egoistisch van, want ik lees gewoon over de ellende van IHFC heen. Sorry en sterkte!
Ik ook, maar toch loop ik nu als een randdebiel te verzinnen wat er allemaal mee moet (was ik toch bijna mijn bikini's vergeten!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:44 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben trouwens wat betreft vakantiestress altijd meer van 'zo lang ik mijn paspoort en portomonnee heb is het goed, ze hebben daar ook winkels'
Ja? Oh ik vink alles af en de koffer kan dichtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee lijstjes maken het alleen maar erger
Dat. Paspoort, portemonnee en medicatie. Dat zijn de essentials. De rest kan ik kopen als ik het vergeten ben.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:44 schreef Blurred86 het volgende:
Zo ik weet waar ik vanavond wil etenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
lamsvlees in een portmarinade, kip in een ketjap/sambalmarinade (ga ik krokant bakken en wat honing
overheen doen), gehakt en zalm zijn aan 't ontdooien en het brooddeeg staat te rijzen
Aan groente komt er paprika, boontjes, beetje mais en wat komkommer bij. Zijn allemaal kleine beetjes, dus geen zorgenGelukkig hebben we een vaatwasser
Ik vink alles af en ik heb 5 extra koffers nodigquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja? Oh ik vink alles af en de koffer kan dicht
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:35 schreef Chicolate het volgende:
Fok-Foodgawkers #7 - post hier foto's van je kookkunsten!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vink alles af en ik heb 5 extra koffers nodig![]()
![]()
!
Toen ik in 2008 naar Cuba ging kon ik dat niet zomaar zeggenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:44 schreef Blurred86 het volgende:
Nou, mijn nachtbeugel, pil, camera, wandelschoenen en bikini kan ik niet in het buitenland kopenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat. Paspoort, portemonnee en medicatie. Dat zijn de essentials. De rest kan ik kopen als ik het vergeten ben.
Nachtbeugel, pil en bikini heb ik niet. Camera interesseert me niks. Neem 'm wel mee, maar maak meestal maar 10 foto's ofzoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou, mijn nachtbeugel, pil, camera, wandelschoenen en bikini kan ik niet in het buitenland kopen.
Wanneer zouden jullie gaan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop dat ik weg kan dit jaar. Dat is nog maar even afwachten, anders moeten we de hele prut annuleren. Meh. Nouja, we merken het vanzelf.
Nadeel is wel dat het in Engeland natuurlijk cats & dogs kan regenen, maar het ook bloody hot kan zijn. Dus moet van alles inpakken. Nou heb ik ook weer niet enorm veel kleding, dus dat scheelt dan wel weer.
dat laatste! Als ik weg ben is het klaarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:06 schreef Mini. het volgende:
voor Co en IHFC!
Ik heb dit jaar niet eens tijd gehad voor vakantiestress, best handig! Er liggen 3 tassen met spullen achterin de auto, volgens mij zitten de belangrijkste dingen er wel in.
We zijn nu op weg naar mijn ouders en morgen vertrekken we naar Zwitserland. Ik vind het altijd zo'n fijn gevoel als je eenmaal de deur uit bent, dan kun je er toch niks meer aan doen.
DMquote:
Ik kan je uit ervaring vertellen dat inpakken vanzelf al aardig opruimt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou, mijn nachtbeugel, pil, camera, wandelschoenen en bikini kan ik niet in het buitenland kopen. Te duur enzo. Ik ga straks ook inpakken. Twijfel nu nog over eerst opruimen (enorme zooi op de grond, daar kan zomaar iets wat ik in moet pakken tussen verdwijnen) of eerst tas inpakken (nu ruim ik dingen op die straks in de tas moeten). Pfff. En ik wilde afwassen maar het warme water is stuk.
Oh, ik zit mobiel dus dan lees ik 'm straks wel!quote:
Ik zet exacte data zo min mogelijk op internet ivm meelezend inbrekerstuig. Tip die ik ooit eens ergens gelezen en onthouden hebquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:17 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh, ik zit mobiel dus dan lees ik 'm straks wel!
Vooral niet teveel meenemen, ik laat mijn kleding wassen op vakantiequote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:16 schreef Chicolate het volgende:
Ik moet nu voor 2 verschillende vakanties (ierland, wandelen en italie, buiten werken) inpakken en dat vraagt wel veel van mn creativiteit en de wasmachine tussendoor. Hoeveel kleren moet je nou meenemen voor totaal een maand weg? Ik heb echt geen idee.
Gewoon nieuwsgierig: wordt dit ook van de vaders verwacht?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk nietDat is hun probleem toch niet? Ik moet vanmiddag ook bij het springkussen staan. Dat hoort erbij, als moeder.
Helaas![]()
Ik heb na Ierland ongeveer 12 uur in NL, ik weet niet of dat genoeg is om te wassen en drogenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:18 schreef Perruche het volgende:
Als je kan wassen niet zoveel toch?
Ik ben ook een ramp met kleding meenemen maar word er steeds beter in! Laatste keer had ik genoeg aan een rugzak
Da's best een goeie ja!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zet exacte data zo min mogelijk op internet ivm meelezend inbrekerstuig. Tip die ik ooit eens ergens gelezen en onthouden heb.
Dat durf ik nooitquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vooral niet teveel meenemen, ik laat mijn kleding wassen op vakantieMaar dat is in Azië wel goedkoper dan in Europa, natuurlijk.
Goeiequote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig: wordt dit ook van de vaders verwacht?
je weet wel dat hij of zij geen rijbewijs heeft maar niet of het een hij of een zij is? Huh?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:42 schreef Ml-etje het volgende:
Zie iemand waravan ik weet dat hij/zij geen rijbewijs heeft zo instappen en wegrijden
Van een ouderdeel. En aangezien mijn man deze maand niet hier is, zal ik de honeurs moeten waarnemen. Normaal gesproken zou ik nog op mijn werk zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig: wordt dit ook van de vaders verwacht?
Ah, ok. Dat snap ik welquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van een ouderdeel. En aangezien mijn man deze maand niet hier is, zal ik de honeurs moeten waarnemen. Normaal gesproken zou ik nog op mijn werk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou voor Italië voor overdag 1 shirt per dag of 2 dagen meenemen die je niet mee terug hoeft te nemen. Ik neem altijd van die shirts mee die je bij dingen krijgt of gewoon oud en af zijn. Hoop dat het bevaltquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:16 schreef Chicolate het volgende:
Ik moet nu voor 2 verschillende vakanties (ierland, wandelen en italie, buiten werken) inpakken en dat vraagt wel veel van mn creativiteit en de wasmachine tussendoor. Hoeveel kleren moet je nou meenemen voor totaal een maand weg? Ik heb echt geen idee.
Woohoo voor de eerste versie!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:51 schreef Blurred86 het volgende:
net de eerste versie van mijn introductie en resultaten naar de prof gestuurdik word altijd een beetje nerveus van dat soort dingen
![]()
maar yay
wel een opluchting ook om het ingestuurd te hebben!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je weet wel dat hij of zij geen rijbewijs heeft maar niet of het een hij of een zij is? Huh?
Wel verfoeilijk natuurlijk.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:51 schreef Blurred86 het volgende:
net de eerste versie van mijn introductie en resultaten naar de prof gestuurdik word altijd een beetje nerveus van dat soort dingen
![]()
maar yay
wel een opluchting ook om het ingestuurd te hebben!
*boks*quote:
Ik ook. Het eerste dat ik at na kiezen eruit was een frikaNdel in hele kleine stukjes, had zo'n honger en trek daarin.... alleen met datmontsteking at ik niey...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:33 schreef Tinkepink het volgende:
Heb je wel eens de opmerking gemaakt dat je voorlopig nog geen kinderen wilt? (weet eigk helemaal niet hoe oud je bentquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
*boks*![]()
Ik heb me vandaag in een trainingsbroek en shirtje gehesen om op het werk een paar boeken op te halen die ik nodig heb voor in de vakantie. Gelukkig hoefde ik tijdens de autorit niet naar de wc
Nu je het zegt..dat is ook lastig als je als vader alleen op stap bent.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Babyverschoonplekken zijn ook bijna altijd op het damestoilet in restaurants/benzinepompen/uitgaansgelegenheden/etc. Stom is dat.
Dat is nog best een idee, shirts die stuk mogen meenemen. Moet ik dan nog even kopenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:01 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Ik zou voor Italië voor overdag 1 shirt per dag of 2 dagen meenemen die je niet mee terug hoeft te nemen. Ik neem altijd van die shirts mee die je bij dingen krijgt of gewoon oud en af zijn. Hoop dat het bevalt
Nou, ik weet wel dat we in onze vriendengroep redelijk 'laat' zijn. En zo ongeveer de enigen die eerst getrouwd zijn (ik vind kinderen krijgen zelf een veel grotere stap dan trouwen namelijk).quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je wel eens de opmerking gemaakt dat je voorlopig nog geen kinderen wilt? (weet eigk helemaal niet hoe oud je bent) Dat is ook een leuke...
Gelukkig dat je niet hoefde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar herken het wel hoor, wat je bedoelt![]()
Ik begrijp wat je bedoelt, maar het ligt ook aan het type persoon. Bij vrienden van ons, is de vader eigenlijk meer de mama, en omgekeerd. En Martijn is bijvoorbeeld ook meer verzorgend dan ik ben.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:16 schreef MarMar het volgende:
Lief ging gewoon de uk verschonen in het damestoilet toen uk nog klein was, nooit problemen mee gehad.
Het voorbeeld van het huishouden van de fam. van coco's ex is wel erg
toch vind ik heel stiekem dat een papa nog geen mama is, maar dat ligt iets genuanceerder en heeft denk ik ook te maken met 9 maanden zwangerschap en borstvoeding enzo
Hùùùùh!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het nog veel storender als ze alléén nog maar over hun blaag kunnen praten.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, ik weet wel dat we in onze vriendengroep redelijk 'laat' zijn. En zo ongeveer de enigen die eerst getrouwd zijn (ik vind kinderen krijgen zelf een veel grotere stap dan trouwen namelijk).
Martijn is overigens net 30 geworden, ik word 30 op 28 augustus. We zijn er nu langzaam over aan het denken, maar dat komt mede door mijn chronische darmontsteking*.
*Dan ligt het voor jullie wel wat anders ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar herken het wel hoor, wat je bedoelt
Maar gezien het trouwen en de vrienden vermoed ik soortgelijke reactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, ik weet wel dat we in onze vriendengroep redelijk 'laat' zijn. En zo ongeveer de enigen die eerst getrouwd zijn (ik vind kinderen krijgen zelf een veel grotere stap dan trouwen namelijk).
Martijn is overigens net 30 geworden, ik word 30 op 28 augustus. We zijn er nu langzaam over aan het denken, maar dat komt mede door mijn chronische darmontsteking*.
*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar herken het wel hoor, wat je bedoeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het nog veel storender als ze alléén nog maar over hun blaag kunnen praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Zegt wel genoeg, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was dus idd mijn bikini vergetenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook, maar toch loop ik nu als een randdebiel te verzinnen wat er allemaal mee moet (was ik toch bijna mijn bikini's vergeten!)
voor Co en ihfc!
Hoe langer je weg gaat, hoe minder je meeneemt. Een stel uit NL dat we tegen kwamen op vakantie was 6 maanden op reis en had elk 2 broeken en 3 shirtjes. Paar wandelschoenen, paar slippers. In eerste instantie hadden ze véél meer bij zich, maar omdat de backpack toch wel erg zwaar was steeds, hebben ze na 3 weken een hoop zooi terug laten sturen naar NLquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:16 schreef Chicolate het volgende:
Niet zo heel erg serieus hoor, waar ik ben geweest was het er meestal ook wel. Handschoenen zijn afhankelijk van wat je gaat doen nog wel handig ivm blaren maar een stofkapje vind ik altijd maar onhandig, een shirt staat daarnaast veel stoerder.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat is nog best een idee, shirts die stuk mogen meenemen. Moet ik dan nog even kopen. Gewoon wat mouwloze shirts bij de H&M ofzo. Hoe serieus moet ik trouwens het 'neem schoenen met stalen neuzen en mondkapjes en werkhandschoenen' nemen? Want dat heb ik niet (de schoenen wel, maar de rest niet) ...
Voor mij helemaal, ik ga naar Italie en lust geen pastaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:59 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Niet zo heel erg serieus hoor, waar ik ben geweest was het er meestal ook wel. Handschoenen zijn afhankelijk van wat je gaat doen nog wel handig ivm blaren maar een stofkapje vind ik altijd maar onhandig, een shirt staat daarnaast veel stoerder.
Ik vind het tof dat je gaat trouwens, goed voor de lijn ook
Er zijn ook mensen die baby's gewoon verschonen midden in een eetgelegenheidquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nu je het zegt..dat is ook lastig als je als vader alleen op stap bent.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:03 schreef Blurred86 het volgende:
psst, ze hebben in italie ook pizza
maar wat ga je doen dan chico? aan een bouwproject oid meewerken?
Goed bekeken!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:59 schreef Probability het volgende:
Ik ga met 8 meisjes met ongeveer dezelfde kledingmaat, ik kan vast wel iets lenen!
tofquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:05 schreef Chicolate het volgende:
[..]
![]()
Ja maar ze koken op de boerderij zelf dus ik moet gewoon mee eten met wat de pot schaft.
Ergens in de buurt van Florence, op het platteland.quote:
nice, dat is echt een mooie omgevingquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ergens in de buurt van Florence, op het platteland.
Jaaa. En ook wel fijn klimaat volgens mij. Ik twijfel alleen nog of ik mn camera meeneem. Hij is wel groot/duur enzo ... maar geen foto's kunnen maken van zo'n mooi gebied is ook weer niet leukquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:20 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nice, dat is echt een mooie omgeving
te gek! ik denk dat je daar pasta wel lekker leert vinden eigenlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:16 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ergens in de buurt van Florence, op het platteland.
Gewoon dankzij jezelf hoor, je kunt eventueel ook nog wel wat handwas doen daar en misschien kun je het ook nog wel laten wassen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Voor mij helemaal, ik ga naar Italie en lust geen pasta. En ik vind het ook tof dat ik dankzij jou meega!
Zonder jou zou ik niet eens weten dat IBO bestondquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:26 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Gewoon dankzij jezelf hoor, je kunt eventueel ook nog wel wat handwas doen daar en misschien kun je het ook nog wel laten wassen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan ligt het voor jullie wel wat anders ja.
Maar gezien het trouwen en de vrienden vermoed ik soortgelijke reactiesYup, stoma. Maar ik wil in eerste instantie dan voor een pouch gaan. Soort inwendig stoma, sluiten ze je dunne darm aan op je kontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:29 schreef Chicolate het volgende:
In het algemeen geldt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• zwanger worden terwijl je geen last hebt van ontstekingen: geen last gedurende gehele zwangerschap
• zwanger worden terwijl je wel last hebt: alleen maar meer last gedurende zwangerschap
Dus is even afwachten![]()
Ja, ook niet mijn ding. Hoop heel hard dat ik dat nooit ga doenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mocht je nog een reactie willen, dan PM gerustquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:41 schreef kwakz0r het volgende:
misschien ga ik van de weeromstuit zondag wel de hele dag in de UB zitten en issie dan af...
ik reageer gewoon even niet voor maandag in elk geval...
Dat wisselt in onze vriendenkring nogal... Met één stel hebben we ook nauwelijks nog contactquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, ook niet mijn ding. Hoop heel hard dat ik dat nooit ga doenNu moet ik zeggen dat dat bij het merendeel van mijn vrienden ook ontzettend meevalt
Haha, ik was ook net aan het kijken daarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
ah, jij hebt ook weer vriendjes gemaakt in het dieettopic zie ik kwak?![]()
omdat t spannend is!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tour de France op het NOS Journaal en dat is ook het enige dat ik er van meekrijg. Ik snap het niet, waarom zou je een hele dag naar fietsende mannen willen kijken.
je heult met de vijand, dus tsk...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:13 schreef kwakz0r het volgende:
ja jezus. wat een debielen. en met veel daarvan heb ik gewoon nog samen gepost toen ik vaste klant was daar hoor. je mag t met me oneens zijn, prima, maar je hoeft toch niet debiel te reageren?
ugh.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die lijstjes daar. Een baby XM die doodziek is krijgt nog meer binnen op een dag
.
quote:
Downloaden, babe?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
Coco! Als ik nu met Wow wil beginnen, wat kan ik dan 't beste doen/kopen? Heb nog wel de oude cd-rom hier staan, maar die is echt historisch en kan in het WOW museum en als ik die gebruik ben ik dus eerst 4 dagen bezig met updates installeren!
Ik ga trouwens eerst nog even een nieuwe laptop bestellen
ik denk dat ik hier maar blijf, ook al ben ik te zwaar voor dit topicquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die lijstjes daar. Een baby krijgt nog meer binnen op een dag
.
Hmm, minder dan. Mgoed, gelukkig komt het einde qua onderzoeken in zichtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die lijstjes daar. Een baby krijgt nog meer binnen op een dag
.
@Coco: maandag CT-scan vd onderbuik en woensdag uitslagen van urinekweek en die CT...
Tot die tijd: immer das gleiche.
Als je een account op Battlenet maakt, dan kun je daar digitaal alles kopen. Net even gecheckt, en t/m wotlk kun je voor ¤ 14,95 aanschaffen. In principe kun je daar wel een tijdje mee vooruit, maar ik zou zelf ook meteen cataclysm aanschaffen, maar dat is weer wat duurder (+¤20 ofzo).quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
Coco! Als ik nu met Wow wil beginnen, wat kan ik dan 't beste doen/kopen? Heb nog wel de oude cd-rom hier staan, maar die is echt historisch en kan in het WOW museum en als ik die gebruik ben ik dus eerst 4 dagen bezig met updates installeren!
als ik hier rondloop mag jij ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ik denk dat ik hier maar blijf, ook al ben ik te zwaar voor dit topic![]()
quote:
Twitter?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
En als ik nog even mag mopperen, ik vind Twitter zó stom.
quote:
Hé jij daar! Lijstje?quote:
Ja, maar welke/wat/etc. Met al die nieuwe shit enzo volg ik 't natuurlijk niet meer. Al denk ik dat ik voorlopig wel genoeg heb aan de simpelste oude versiequote:
Leukquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
@ Isabeau: gisteren dropte er geweldige plate shoulders toen we de spiderboss downdenEn toen kreeg de andere pally healer ze (maar we rolden erom, en hij is my friend, dus dat mag
)
Awesome shoulders though
De shoulders zijn prettyquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
LeukZien ze er ook een beetje cool uit, want ik vind de shoulders tegenwoordig zo...groot
Oh, Moblo, ik zit op de beste server ter wereldMaar is wel pvp
Nee hoor, volgens wowprogress staat mijn server op 1quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
De shoulders zijn pretty![]()
En over die beste server kunnen we twitsen. Bloodfeather FTW!
(ook pvp btw. niet-pvp servers zijn heul niet leuk!)
Oh ja. Maar dan houden ze alleen rekening met de progress. Niet met de pure awesomeness van de spelers zelfquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens wowprogress staat mijn server op 1![]()
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
oh, had ik al gezegd hoe fijn ik het vind om weer écht online te zijn?
Ik zit daarquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh ja. Maar dan houden ze alleen rekening met de progress. Niet met de pure awesomeness van de spelers zelf
Cool! Ja, mijn schnerpels moeten ook nog worden geplonkt worden in de hiever. Maar ja, daar heb je wel homvee's voor nodig, en die krijg je alleen bij rytoc-shops!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Bijzonder lijstje, sigme![]()
Ik wacht nog even. Misschien kan vriendlief over 20 min mee naar de winkel (als ze hem niet nodig hebben in de raid, ze willen paladin tanks voor deze boss)
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Cool! Ja, mijn schnerpels moeten ook nog worden geplonkt worden in de hiever. Maar ja, daar heb je wel homvee's voor nodig, en die krijg je alleen bij rytoc-shops!
Is dat iets van Horde?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Cool! Ja, mijn schnerpels moeten ook nog worden geplonkt worden in de hiever. Maar ja, daar heb je wel homvee's voor nodig, en die krijg je alleen bij rytoc-shops!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
wat water koken?quote:Op [url=http://forum.fok .nl/topic/1683308/5/50#99511765]vrijdag 15 juli 2011 18:58[/url] schreef Chicolate het volgende:
Ik ben halverwege met opruimen (lees: het is nog steeds een ongelooflijke zooi), half begonnen met inpakken (lees: veel zooi op mn bed aan het gooien) en nu heb ik geen zin meer. Niet zo handig. En er is geen warm water dus ik kan ook niet relaxt afwassen/schoonmaken.
Ja dat vind ik dus niet relaxt. Water moet warm uit de kraan komenquote:
Ook voor blanken.quote:
Spierballen waar Vizor nog een puntje aan kan zuigen, had ik dat niet eens gezegdquote:
En jij kan niet opdrukkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Spierballen waar Vizor nog een puntje aan kan zuigen, had ik dat niet eens gezegd?
Nou, toch wel opdrukken in schema 6 - 6 - 4 - 4 - 10.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
En jij kan niet opdrukken![]()
![]()
Geloof ik niet.
Oh dat kende ik dus helemaal niet,wel een betere dan meteen een stoma denk ik?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yup, stoma. Maar ik wil in eerste instantie dan voor een pouch gaan. Soort inwendig stoma, sluiten ze je dunne darm aan op je kont
[..]
In het algemeen geldt:
• zwanger worden terwijl je geen last hebt van ontstekingen: geen last gedurende gehele zwangerschap
• zwanger worden terwijl je wel last hebt: alleen maar meer last gedurende zwangerschap
Dus is even afwachten
what else is new?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef Viking84 het volgende:
Mooie armen sigme!
Ik ben zo dom geweest mn mond open te doen in het dieetclubtopic en kennelijk zijn slankies daar echt verboten!
Yeh, is wel fijnquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:33 schreef Ml-etje het volgende:
Zit nog even terug te lezen met braaf ijs op den knie
[..]
Oh dat kende ik dus helemaal niet,wel een betere dan meteen een stoma denk ik?
Dat is trouwens met veel ziektes zo dat als je geen last hebt die zwangerschap een onbezorgde tijd is met een stilstaan van de ziekte.
ik vind het frustrerendquote:
Blistering kwam uit Dieet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik vind het frustrerenddie nieuwe hier, blistering oid, is ook al overgestapt geloof ik
jammer
Ik blijf erbij: onzekerheid/ongelukkig. Eigenlijk moeten we medelijden met die personen hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zijn er daar een paar die gelijk in de oorlogsmodus schieten zodra er iemand uit Slank daar post. Jammer is dat.
zou bijna een kloon aanmaken en kijken hoe ze dan reageren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er zijn er daar een paar die gelijk in de oorlogsmodus schieten zodra er iemand uit Slank daar post. Jammer is dat.
Dat.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou me de moeite besparen Vik. Ik geloof niet echt dat het aankomt () daar.
Ook datquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:47 schreef Tinkepink het volgende:
Maar wat maakt het ook eigenlijk uit? De mensen uit Dieet zijn toch ook niet verplicht om het op onze manier te doen? Eigenlijk vind ik dat zij hun eigen fouten mogen maken. Net als wij.
Als je het me kunt wijze. Maar och het is dat ik me ingelezen heb ooit anders zou ik ook op erg weinig eten overgaan voor zover dat ik dat soms toch al niet doe.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:48 schreef Chicolate het volgende:
Ah het dipkip verhaal wordt er weer bijgehaald, want het was toch zo sneu voor dat meisje dat ontbijtkoek werd afgeraden. Iemand zin om het linkje te posten hoe er werkelijk gereageerd werd toen?
ja, ze denken nu dat ik je gestuurd heb denk ikquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:35 schreef Viking84 het volgende:
Mooie armen sigme!
Ik ben zo dom geweest mn mond open te doen in het dieetclubtopic en kennelijk zijn slankies daar echt verboten!
terwijl ik gewoon een dieter ben, destijds met Isa volgens mij ook, Beessie Jen, en nog een paar anderen...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, die kwam even kijken. Malacocinara had nog aangekondigd dat ze graag een waarschuwing per pm wilde, zodat ze mee kon kijken hoe wij zouden reageren op een ontbijtkoekpostquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik vind het frustrerenddie nieuwe hier, blistering oid, is ook al overgestapt geloof ik
jammer
Dat laatste. Al ben jij gelukkig wel wat meer gaan eten de laatste tijd. Jij viel voor mij een beetje in het rijtje Siral, Rituals, XM en cocoquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als je het me kunt wijze. Maar och het is dat ik me ingelezen heb ooit anders zou ik ook op erg weinig eten overgaan voor zover dat ik dat soms toch al niet doe.
Martijn zoekt voor mij altijd alles uit qua hardware. Die heeft er verstand van, ik totaal nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk dat ik mijzelf deze laptop cadeau ga geven
nog even en je vindt dat we allemaal MOETEN twitteren...quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:51 schreef Viking84 het volgende:
En jullie kennen me: als ik ergens enthousiast over ben/overtuigd van ben, dan moet een ander dat ook worden
Ik heb 't even met Mr.Mo overlegdquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Martijn zoekt voor mij altijd alles uit qua hardware. Die heeft er verstand van, ik totaal niet
Dat is een mooi ontwikkelpuntje vik. Het gekke is namelijk, dat als je mensen niet probeert te overtuigen, ze sneller wat van je aannemen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:51 schreef Viking84 het volgende:
En jullie kennen me: als ik ergens enthousiast over ben/overtuigd van ben, dan moet een ander dat ook worden
Nee hoor, ik vind vaak dat je hele zinnige dingen te melden heeft.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:50 schreef kwakz0r het volgende:
terwijl ik gewoon een dieter ben, destijds met Isa volgens mij ook, Beessie Jen, en nog een paar anderen...
Kleine kanttekening, ik eet niet weinig omdat ik wil afvallen though (of niet te veel omdat ik niet wil bijkomen). Ik wil wel afvallen, maar daar eet ik niet bewust minder om. Dat ik een zeer slecht eetpatroon heb, kan ik echter niet ontkennen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat laatste. Al ben jij gelukkig wel wat meer gaan eten de laatste tijd. Jij viel voor mij een beetje in het rijtje Siral, Rituals, XM en coco
Ehm, ik eet wel wat meer dan de eerste twee dacht ik zo.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat laatste. Al ben jij gelukkig wel wat meer gaan eten de laatste tijd. Jij viel voor mij een beetje in het rijtje Siral, Rituals, XM en coco
ik vond jouw lijstje er wel ok uitzien heur m@xquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:53 schreef m@x het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind vaak dat je hele zinnige dingen te melden heeft.
Ik weet niet of ik onder de mensen val die in de agressieve modus schiet (volgens mij niet). Maar ik kan me wel voorstellen dat de constante kritiek en het belerende toontje wat daar regelmatig voor gebruikt wordt (hoe goed het ook bedoeld is en of het nou van een slankie of een niet slankie komt) soms heel vervelend is. Jullie zijn niet de enigen die daar af en toe komen roepen dat mensen het vooral op jullie manier moeten doen.
En nu kruip ik hier weer weg, want hoe leuk ik de cijfers op mijn weegschaal ook vind, ik heb hier nog helemaal niks te zoeken.
Oh jawelquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je eet volgens mij ook beter dan ik btw. Misschien niet qua hoeveelheden, maar wel qua voedingsstoffen enzo.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ehm, ik eet wel wat meer dan de eerste twee dacht ik zo.
Hoe is het met Rituals eigenlijk? Was die nou op vakantie?
Je kan er in ieder geval wow op spelenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb 't even met Mr.Mo overlegden die vindt het een goede koop
![]()
maar was er wel helemaal zelf mee gekomen
yup!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan er in ieder geval wow op spelen
Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
yup!
Als ik 'm zo bestel wordt hij maandag bezorgd....![]()
boh!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yup!
boh!
Nee hoor, het gaat meer om dingen als eten en sportenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nog even en je vindt dat we allemaal MOETEN twitteren...
cool. Ff netbook aanzetten en dan ff kijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yup!
boh!
Nu wel. Nouja, nu niet. Maar normaal gesproken wel de laatste tijd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je bent welkom hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:53 schreef m@x het volgende:
En nu kruip ik hier weer weg, want hoe leuk ik de cijfers op mijn weegschaal de laatste tijd ook vind, ik heb hier nog helemaal niks te zoeken
Klopt, maar meer eten dan ik is ook niet zo knapquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoe is het met Rituals eigenlijk? Was die nou op vakantie?
Je was toch bij de dokter enzo geweest? Tijd om weer eens even te bellen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik lurk nog braaf mee. Eten gaat niet zo goed vrees ik.
Klopt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je was toch bij de dokter enzo geweest? Tijd om weer eens even te bellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klopt.Moet ik je elke dag even een PM sturen om je helpen te herinneren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Wat een poepredenquote:
quote:
De Top Gear die er nu op is, is ook al geen zak aan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
Het is vrijdagavond en ik heb zin om te rellen
Zit flikken te kijkenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De Top Gear die er nu op is, is ook al geen zak aan.
Hoe heet ik?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:22 schreef kwakz0r het volgende:
Mi-tje doe nou niet, t was net afgekoeld! Meh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |