Inderdaadquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:16 schreef MarMar het volgende:
dus.. een 30jarige gast die thuiswoont en een kamer heeft als van een 12 jarige.. ermee gaan samen wonen vind ik al bizar, maar hem dan mee laten beslissen zou al HELEMAAL NIET in mij opkomen
WTFquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:16 schreef MarMar het volgende:
dus.. een 30jarige gast die thuiswoont en een kamer heeft als van een 12 jarige.. ermee gaan samen wonen vind ik al bizar, maar hem dan mee laten beslissen zou al HELEMAAL NIET in mij opkomen
Waarom denk je dat ze zich opgegeven hebben voor dit programma? Zij wil koste wat het kost voorkomen dat hij zn zin krijgt. En haar smaak vind ik ook saaiquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:16 schreef MarMar het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:19 schreef conleche het volgende:
Nou ja, als je gaat SAMENwonen, zal je sws samen moeten beslissen.Je kan hoogstens je zin wat doormanipuleren. Subtiel.
Christus, wat ben ik moe. Ik ben vrij vandaag en ga zo naar een festival, maar eigenlijk zou ik gewoon 3 dagen willen slapen.
Lijstjes zijn nog steeds belabberd, dus die post ik maar even niet. Ik zorg wel dat wat ik eet vrij calorierijk is, dus behalve 2 kilo in het begin val ik gelukkig niet meer af. Hoewel.....gelukkig.......ik kan bijna m'n lievelingsjeans weer aan zonder muffintop.![]()
*Co, de eeuwige optimist die altijd wel een lichtpuntje ziet aan een verder inktzwarte lucht*
Oei co, je lijkt het er moeilijker mee te hebben dan ik had verwacht.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:19 schreef conleche het volgende:*Co, de eeuwige optimist die altijd wel een lichtpuntje ziet aan een verder inktzwarte lucht*
Ja leuk. Met betonverfquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze zich opgegeven hebben voor dit programma? Zij wil koste wat het kost voorkomen dat hij zn zin krijgt. En haar smaak vind ik ook saai.
Maar de vlóer verven?
Maar ze hebben een gelakte vloer? Lijkt mij nogal krasgevoelig.quote:
Je hebt laminaatverf, kan primaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar ze hebben een gelakte vloer? Lijkt mij nogal krasgevoelig.
O, geen idee. Ik kijk niet. Zou eigenlijk moeten werken.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar ze hebben een gelakte vloer? Lijkt mij nogal krasgevoelig.
Zijn poten zijn te langquote:
he gatverquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:27 schreef ihatefastcars het volgende:
Geen tijd om bij te lezen. Ook geen energie voor moet ik bekennen.
Zo weer richting een (onverwachte) begrafenis, en het valt ons nogal zwaar op het moment.
Maar goed, nog veel zwaarder voor de directe nabestaanden natuurlijk. Anyway, fijn weekend/fijne week allen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:19 schreef conleche het volgende:
*Co, de eeuwige optimist die altijd wel een lichtpuntje ziet aan een verder inktzwarte lucht*
Met tongontsteking wilde ik heel graag eten, maar mijn mond zat toen al vol met tong dus eten paste er niet bijquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:33 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij ben ik de enige mens ter wereld die altijd eet.Ook met buikgriep, verwijdering van alle verstandkiezen of andere narigheid.
oeh die verwijdering van verstandkiezen! heb een week niet normaal gegeten, alleen maar babyvoeding en aardappel puree (gepureerd met worteltjes haha)quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:33 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij ben ik de enige mens ter wereld die altijd eet.Ook met buikgriep, verwijdering van alle verstandkiezen of andere narigheid.
Je bent niet de enige hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:33 schreef Tinkepink het volgende:
Oja, the horror. Hoe gaat het nu eigenlijk met je tong? Zie je er nog sporen van?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Met tongontsteking wilde ik heel graag eten, maar mijn mond zat toen al vol met tong dus ik eten paste er niet bij.
Je ziet er niets meer van en ik voel er niets van. Enige kleine verschil is dat je een bepaald spiertje nu wat beter ziet zitten. Heb er dus gelukkig niets aan overgehoudenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oja, the horror. Hoe gaat het nu eigenlijk met je tong? Zie je er nog sporen van?
Je durft het zeker geen tweede keer?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je ziet er niets meer van en ik voel er niets van. Enige kleine verschil is dat je een bepaald spiertje nu wat beter ziet zitten. Heb er dus gelukkig niets aan overgehouden. Al baal ik er nog steeds van, vond het zo'n toffe piercing
.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:43 schreef conleche het volgende:
[..]edit: en ik word er ook bijzonder egoistisch van, want ik lees gewoon over de ellende van IHFC heen. Sorry en sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou ik niet doen als je lichaam er zo op reageert!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:42 schreef Probability het volgende:
[..]
Je durft het zeker geen tweede keer?
quote:
Niet in mijn mond in ieder gevalquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:42 schreef Probability het volgende:
[..]
Je durft het zeker geen tweede keer?
Eh ik bedoelde parketverf.. maar laminaatverf lijkt wel te bestaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Bestaat dat?
Baal erg van mijn laminaatkeuze op de bovenverdieping (te licht) en hij is al beschadigd (vaders teveel haast met leggen + kast omgevallen + vaders met ammoniak deuren afwassen en dus doffe vegen op laminaat rond de deuren....)
quote:"Schilderen is mogelijk met vloerverf, maar een kleurloze behandeling met vernis is niet aangewezen", vertelt Piet Naesens van Akzo Nobel. "De voorbereiding is zeer belangrijk: dit wil zeggen goed ontvetten met een vochtige vod met synthetische thinner om alle resten van de onderhoudsproducten grondig te verwijderen. Daarna schuur je lichtjes met schuurpapier korrel P180 en ga je ontstoffen. Je neemt beter een verfsysteem speciaal voor vloeren met om te beginnen een watergedragen tweecomponenten epoxy primer. Maar over het algemeen is het aantal kleuren beperkt (bv. Levis Floor Primer + Regular). Het aspect zal vergelijkbaar zijn met een geschilderde parket- of plankenvloer. Dit betekent dat de voegen open zullen blijven of - indien dichtgeschilderd - hier en daar weer kunnen open gaan na verloop van tijd", besluit Piet Naessens.
een oude parketvloer hoogglans wit schilderenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:50 schreef Probability het volgende:
[..]
Eh ik bedoelde parketverf.. maar laminaatverf lijkt wel te bestaan
Parket vloer wit verven
http://forum.viva.nl/forum/list_message/9054284
hier staat info:
http://www.livios.be/nl/_(...)d=10827&status=quevi
[..]
Ik hoop dat jullie je portie nu wel gehad hebben en in rustiger vaarwater gaan komen. Sterkte.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:27 schreef ihatefastcars het volgende:
Geen tijd om bij te lezen. Ook geen energie voor moet ik bekennen.
Zo weer richting een (onverwachte) begrafenis, en het valt ons nogal zwaar op het moment.
Maar goed, nog veel zwaarder voor de directe nabestaanden natuurlijk. Anyway, fijn weekend/fijne week allen.
quote:
Zonde..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:51 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
een oude parketvloer hoogglans wit schilderen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |