abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99496667

Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:16:39 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99496709
Danootje Power op die achterruit :') ;(
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99496713
dus.. een 30jarige gast die thuiswoont en een kamer heeft als van een 12 jarige.. ermee gaan samen wonen vind ik al bizar, maar hem dan mee laten beslissen zou al HELEMAAL NIET in mij opkomen :P
pi_99496744
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:16 schreef MarMar het volgende:
dus.. een 30jarige gast die thuiswoont en een kamer heeft als van een 12 jarige.. ermee gaan samen wonen vind ik al bizar, maar hem dan mee laten beslissen zou al HELEMAAL NIET in mij opkomen :P
Inderdaad _O-!

Ik had toen ik 12 was nog net niet zo een verschrikkelijke kamer _O-
Worry is a misuse of imagination
pi_99496764
Hoi.
quote:
WTF _O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_99496800
wtf die lelijke wolf wel mee? :')
pi_99496801
Nou ja, als je gaat SAMENwonen, zal je sws samen moeten beslissen. :P Je kan hoogstens je zin wat doormanipuleren. Subtiel. :+

Christus, wat ben ik moe. Ik ben vrij vandaag en ga zo naar een festival, maar eigenlijk zou ik gewoon 3 dagen willen slapen.

Lijstjes zijn nog steeds belabberd, dus die post ik maar even niet. Ik zorg wel dat wat ik eet vrij calorierijk is, dus behalve 2 kilo in het begin val ik gelukkig niet meer af. Hoewel.....gelukkig.......ik kan bijna m'n lievelingsjeans weer aan zonder muffintop. *O*

*Co, de eeuwige optimist die altijd wel een lichtpuntje ziet aan een verder inktzwarte lucht*
pi_99496844
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:19 schreef MarMar het volgende:
Ja maar z'n poten zijn eraf :')!
pi_99496849
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:21 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja maar z'n poten zijn eraf :')!
zover ben ik nog niet :')
pi_99496870
quote:
Waarom denk je dat ze zich opgegeven hebben voor dit programma? Zij wil koste wat het kost voorkomen dat hij zn zin krijgt. En haar smaak vind ik ook saai :@.

Maar de vlóer verven?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:22:59 #11
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99496894
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:19 schreef conleche het volgende:
Nou ja, als je gaat SAMENwonen, zal je sws samen moeten beslissen. :P Je kan hoogstens je zin wat doormanipuleren. Subtiel. :+

Christus, wat ben ik moe. Ik ben vrij vandaag en ga zo naar een festival, maar eigenlijk zou ik gewoon 3 dagen willen slapen.

Lijstjes zijn nog steeds belabberd, dus die post ik maar even niet. Ik zorg wel dat wat ik eet vrij calorierijk is, dus behalve 2 kilo in het begin val ik gelukkig niet meer af. Hoewel.....gelukkig.......ik kan bijna m'n lievelingsjeans weer aan zonder muffintop. *O*

*Co, de eeuwige optimist die altijd wel een lichtpuntje ziet aan een verder inktzwarte lucht*
:*
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:24:18 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99496937
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:19 schreef conleche het volgende:*Co, de eeuwige optimist die altijd wel een lichtpuntje ziet aan een verder inktzwarte lucht*
Oei co, je lijkt het er moeilijker mee te hebben dan ik had verwacht.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:24:32 #13
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99496940
Lijstje:
O: beschuit kaas, beschuit appelstroop, beker melk
S: 7.3 km hardlopenm et 11.9/uur
L:2 boterhammen met een halve kipfilet (over van gisteren), roggebrood met appelstroop
Ts: appel, 2 pruimen, perzik, wortels, 450 magere kwark
D: Uit eten naar de Indonesieer *O* zoveel zin in!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:24:41 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99496945
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:21 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ze zich opgegeven hebben voor dit programma? Zij wil koste wat het kost voorkomen dat hij zn zin krijgt. En haar smaak vind ik ook saai :@.

Maar de vlóer verven?
Ja leuk. Met betonverf ^O^ Wel hip.
pi_99496948
'dan komt ie wel dan komt ie niet' ... ehm? :')
pi_99496952
http://www.net5.nl/web/sh(...)/media=230447/page=1

Deze vrouw is net zo oud of jonger dan ik :o!!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:25:10 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_99496967
Co, sterkte met wat er ook allemaal aan de hand is :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_99496975
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:24 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja leuk. Met betonverf ^O^ Wel hip.
Maar ze hebben een gelakte vloer? Lijkt mij nogal krasgevoelig.
pi_99496988
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:25 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Je hebt laminaatverf, kan prima :)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:25:57 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99496995
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:25 schreef Chicolate het volgende:

[..]

O, geen idee. Ik kijk niet. Zou eigenlijk moeten werken. :') Dacht dat het om een kale vloer ging.
pi_99497031
:* voor Co!

ik heb het uitgezet, wat een hork is die gast :') en dan ben je 30...
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:27:13 #22
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_99497044
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:19 schreef MarMar het volgende:
-O-
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_99497047
:W Geen tijd om bij te lezen. Ook geen energie voor moet ik bekennen. :@ Zo weer richting een (onverwachte) begrafenis, en het valt ons nogal zwaar op het moment. ;( Maar goed, nog veel zwaarder voor de directe nabestaanden natuurlijk. Anyway, fijn weekend/fijne week allen. :*
pi_99497072
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:27 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

-O-
Zijn poten zijn te lang :).
pi_99497083
Mooie pc O+
pi_99497086
awh :* sterkte ihfc!
Ja doei.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:28:54 #27
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99497090
Sterkte ihfc :*
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_99497110
ihfc :*
pi_99497119
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:27 schreef ihatefastcars het volgende:
:W Geen tijd om bij te lezen. Ook geen energie voor moet ik bekennen. :@ Zo weer richting een (onverwachte) begrafenis, en het valt ons nogal zwaar op het moment. ;( Maar goed, nog veel zwaarder voor de directe nabestaanden natuurlijk. Anyway, fijn weekend/fijne week allen. :*
he gatver :* sterkte jullie!!
pi_99497156
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:19 schreef conleche het volgende:

pi_99497196
Sterkte ihfc!

Zal straks een bijlezen, voelde me van de week te belabberd om op het internet te zitten. Ben mega verkouden, gaat gelukkig wat beter. vandaag maar honing gekocht voor in de thee..

Heb afgelopen dagen iig niks slechts op ;) (behalve gisteren avond, die heerlijke magnum gold)

Zo nu ff bijlezen!
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:33:32 #32
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99497250
Volgens mij ben ik de enige mens ter wereld die altijd eet. :') Ook met buikgriep, verwijdering van alle verstandkiezen of andere narigheid.
pi_99497302
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:33 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij ben ik de enige mens ter wereld die altijd eet. :') Ook met buikgriep, verwijdering van alle verstandkiezen of andere narigheid.
Met tongontsteking wilde ik heel graag eten, maar mijn mond zat toen al vol met tong dus eten paste er niet bij :+.
pi_99497314
quote:
oeh die verwijdering van verstandkiezen! heb een week niet normaal gegeten, alleen maar babyvoeding en aardappel puree (gepureerd met worteltjes haha)
~ Bonito La Risa ~
pi_99497315
quote:
Je bent niet de enige hoor.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:35:45 #36
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99497326
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:35 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Met tongontsteking wilde ik heel graag eten, maar mijn mond zat toen al vol met tong dus ik eten paste er niet bij :+.
Oja, the horror. Hoe gaat het nu eigenlijk met je tong? Zie je er nog sporen van?
pi_99497409
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oja, the horror. Hoe gaat het nu eigenlijk met je tong? Zie je er nog sporen van?
Je ziet er niets meer van en ik voel er niets van. Enige kleine verschil is dat je een bepaald spiertje nu wat beter ziet zitten. Heb er dus gelukkig niets aan overgehouden :). Al baal ik er nog steeds van, vond het zo'n toffe piercing :@.
pi_99497572
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:38 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Je ziet er niets meer van en ik voel er niets van. Enige kleine verschil is dat je een bepaald spiertje nu wat beter ziet zitten. Heb er dus gelukkig niets aan overgehouden :). Al baal ik er nog steeds van, vond het zo'n toffe piercing :@.
Je durft het zeker geen tweede keer?
pi_99497586
dubbel
pi_99497614
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:43 schreef conleche het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: en ik word er ook bijzonder egoistisch van, want ik lees gewoon over de ellende van IHFC heen. Sorry en sterkte! :*
pi_99497628
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:42 schreef Probability het volgende:

[..]

Zou ik niet doen als je lichaam er zo op reageert!
pi_99497701
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:25 schreef Probability het volgende:

[..]

Je hebt laminaatverf, kan prima :)
:o Bestaat dat?
Baal erg van mijn laminaatkeuze op de bovenverdieping (te licht) en hij is al beschadigd (vaders teveel haast met leggen + kast omgevallen + vaders met ammoniak deuren afwassen en dus doffe vegen op laminaat rond de deuren....)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_99497703
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:42 schreef Probability het volgende:

[..]

Niet in mijn mond in ieder geval :+. Maar ik vrees dat ik het hele idee moet laten varen ja. Een leuk accessoire of versiering is geen full blown ontsteking waar je nog tijden mee doorloopt waard.
pi_99497723
@Co neem je tijd lieverd! :*
pi_99497828
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:46 schreef Syrena het volgende:

[..]

:o Bestaat dat?
Baal erg van mijn laminaatkeuze op de bovenverdieping (te licht) en hij is al beschadigd (vaders teveel haast met leggen + kast omgevallen + vaders met ammoniak deuren afwassen en dus doffe vegen op laminaat rond de deuren....)
Eh ik bedoelde parketverf.. maar laminaatverf lijkt wel te bestaan

Parket vloer wit verven

http://forum.viva.nl/forum/list_message/9054284

hier staat info:
http://www.livios.be/nl/_(...)d=10827&status=quevi

quote:
"Schilderen is mogelijk met vloerverf, maar een kleurloze behandeling met vernis is niet aangewezen", vertelt Piet Naesens van Akzo Nobel. "De voorbereiding is zeer belangrijk: dit wil zeggen goed ontvetten met een vochtige vod met synthetische thinner om alle resten van de onderhoudsproducten grondig te verwijderen. Daarna schuur je lichtjes met schuurpapier korrel P180 en ga je ontstoffen. Je neemt beter een verfsysteem speciaal voor vloeren met om te beginnen een watergedragen tweecomponenten epoxy primer. Maar over het algemeen is het aantal kleuren beperkt (bv. Levis Floor Primer + Regular). Het aspect zal vergelijkbaar zijn met een geschilderde parket- of plankenvloer. Dit betekent dat de voegen open zullen blijven of - indien dichtgeschilderd - hier en daar weer kunnen open gaan na verloop van tijd", besluit Piet Naessens.
pi_99497853
Sterkte IHFC :*
En ook een dikke knuf voor Co :*
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_99497859
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:50 schreef Probability het volgende:

[..]

Eh ik bedoelde parketverf.. maar laminaatverf lijkt wel te bestaan

Parket vloer wit verven

http://forum.viva.nl/forum/list_message/9054284

hier staat info:
http://www.livios.be/nl/_(...)d=10827&status=quevi

[..]

een oude parketvloer hoogglans wit schilderen O+ O+ O+
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:52:20 #48
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99497891
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:27 schreef ihatefastcars het volgende:
Ik hoop dat jullie je portie nu wel gehad hebben en in rustiger vaarwater gaan komen. Sterkte.
pi_99497897
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:43 schreef conleche het volgende:
[..]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:52:56 #50
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99497912
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:51 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

een oude parketvloer hoogglans wit schilderen O+ O+ O+
Zonde..

En :* voor co...

Mn internet ligt er de hele tijd uit, zwaar irritant. Gelukkig mobiel nog.
pi_99497961
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zonde..

Dat dacht ik nou ook. Voordeel van dat het een parketvloer is, is wel dat je die lelijke verf d'r weer af kan schuren :').
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_99497967
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:51 schreef Syrena het volgende:
Sterkte IHFC :*
En ook een dikke knuf voor Co :*
^^
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_99497973
Mmm, ik ga eerst boven de kozijnen verven en dan ga ik de vloer nog een keer echt heel goed swifferen en zuigen en dan een paar keer nog met lamiaatreiniger eroverheen, dat leek ietsje te helpen.

En als het nog niet helpt ga ik terug naar de winkel, er zit 25 jaar garantie op, niet normaal dat ie nu al beschadigd is ;(
pi_99498360
Kennen jullie dat, vakantie stress? Ik ga volgende week maar heb nu al het gevoel dat ik moet kotsen -O-

Rationeel gezien heb ik er echt zin in, maar nu blijf ik het liefst thuis :')

[ Bericht 31% gewijzigd door Probability op 15-07-2011 13:13:04 ]
  vrijdag 15 juli 2011 @ 13:13:56 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99498639
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:06 schreef Probability het volgende:
Kennen jullie dat, vakantie stress? Ik ga volgende week maar heb nu al het gevoel dat ik moet kotsen -O-

Nee. Maar ik leef dan ook continue onder tijdsdruk.
Ik heb wel de schurft aan inpakken en schoonmaken. Dat wel. En ben dan heel slecht gehumeurd.
pi_99498730
haha net ff vorige topic doorgelezen, heb t filmpje niet gezien, maar weet nu al over welk stel het gaat haha. _O_
~ Bonito La Risa ~
pi_99498974
Hi, niets te zeggen.
pi_99499023
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:06 schreef Probability het volgende:

:D maak een lijstje :Y

:* voor Co en IHFC
pi_99499429
pi_99499461
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:24 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D maak een lijstje :Y

:* voor Co en IHFC
Nee lijstjes maken het alleen maar erger :D
pi_99499652
Ik vlieg met alleen handbagage :D
2 weken :D

Dit krijg je als je een lijstje samenstelt, ik zei dat ik op zon/vliegvakantie ging. Check het lijstje :')!!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_99499692
Probilly, videobanden? Seriously?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 13:43:12 #63
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99499721
lol Prob :D :'(
vergeet in ieder geval je goede humeur niet in te pakken ja :')
  vrijdag 15 juli 2011 @ 13:44:09 #64
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99499760
ik ben trouwens wat betreft vakantiestress altijd meer van 'zo lang ik mijn paspoort en portomonnee heb is het goed, ze hebben daar ook winkels'
pi_99499786
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:44 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben trouwens wat betreft vakantiestress altijd meer van 'zo lang ik mijn paspoort en portomonnee heb is het goed, ze hebben daar ook winkels'
Ja dat is ook mijn mantra :D Anders sla ik door :D
pi_99499892
lamsvlees in een portmarinade, kip in een ketjap/sambalmarinade (ga ik krokant bakken en wat honing
overheen doen), gehakt en zalm zijn aan 't ontdooien en het brooddeeg staat te rijzen *)

Aan groente komt er paprika, boontjes, beetje mais en wat komkommer bij. Zijn allemaal kleine beetjes, dus geen zorgen :P Gelukkig hebben we een vaatwasser O-)
Ja doei.
pi_99499953
:* Bedankt allemaal!

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:44 schreef conleche het volgende:

[..]

edit: en ik word er ook bijzonder egoistisch van, want ik lees gewoon over de ellende van IHFC heen. Sorry en sterkte! :*
Ik ook hoor: jij ook sterkte en wat MarMar zegt, neem vooral je tijd! :*
pi_99500226
quote:
Ik ook, maar toch loop ik nu als een randdebiel te verzinnen wat er allemaal mee moet (was ik toch bijna mijn bikini's vergeten! _O- )

:* voor Co en ihfc!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_99500419
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:35 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee lijstjes maken het alleen maar erger :D
Ja? Oh ik vink alles af en de koffer kan dicht ^O^
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:00:31 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99500481
quote:
Dat. Paspoort, portemonnee en medicatie. Dat zijn de essentials. De rest kan ik kopen als ik het vergeten ben.
pi_99500499
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
lamsvlees in een portmarinade, kip in een ketjap/sambalmarinade (ga ik krokant bakken en wat honing
overheen doen), gehakt en zalm zijn aan 't ontdooien en het brooddeeg staat te rijzen *)

Aan groente komt er paprika, boontjes, beetje mais en wat komkommer bij. Zijn allemaal kleine beetjes, dus geen zorgen :P Gelukkig hebben we een vaatwasser O-)
Zo ik weet waar ik vanavond wil eten :9
pi_99500547
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:59 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ja? Oh ik vink alles af en de koffer kan dicht ^O^
Ik vink alles af en ik heb 5 extra koffers nodig :'( :D :'(!
pi_99500566
pi_99500582
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:02 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik vink alles af en ik heb 5 extra koffers nodig :'( :D :'(!
:D klikte daarna pas op je lijstje _O- wayyy too much!
pi_99500610
lol wat een lijst!

En ik doe niet aan stress :{w zeker niet voor vakanties, want die zijn om te ontspannen :)

Wel handig als je gaat vliegen: bikini, schoon setje ondergoed en een strandjurkje oid in je handbagage in geval de koffiers later komen.. (kwamen bij ons een keer drie dagen later :') ) en verder idd, paspoort, portemonnee, medicatie, telefoon.. maar dat is eigenlijk zo ongeveer al de normale inhoud van mijn handtas.
pi_99500632
quote:
Toen ik in 2008 naar Cuba ging kon ik dat niet zomaar zeggen :+
(ik moest zelfs contant geld meenemen, omdat je er nergens kon pinnen/credit card gebruiken).
En veel te winkelen viel er ook niet :7
pi_99500723
Denk dat ik inderdaad dit jaar maar even wat basics in de handbagage stop.
pi_99500756
:* voor Co en IHFC!

Ik heb dit jaar niet eens tijd gehad voor vakantiestress, best handig! Er liggen 3 tassen met spullen achterin de auto, volgens mij zitten de belangrijkste dingen er wel in. :+
We zijn nu op weg naar mijn ouders en morgen vertrekken we naar Zwitserland. Ik vind het altijd zo'n fijn gevoel als je eenmaal de deur uit bent, dan kun je er toch niks meer aan doen. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_99500798
vorig jaar 12 dagen spanje was ik voor ons hele gezin klaar met 2 koffers en wat handbagage! Nu zijn mijn jurkjes kleiner, dus heb ik minder bagage nodig of gaan er meer jurkjes mee :P
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:09:53 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99500900
Ik hoop dat ik weg kan dit jaar. Dat is nog maar even afwachten, anders moeten we de hele prut annuleren. Meh. Nouja, we merken het vanzelf.

Nadeel is wel dat het in Engeland natuurlijk cats & dogs kan regenen, maar het ook bloody hot kan zijn. Dus moet van alles inpakken. Nou heb ik ook weer niet enorm veel kleding, dus dat scheelt dan wel weer.
pi_99500969
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat. Paspoort, portemonnee en medicatie. Dat zijn de essentials. De rest kan ik kopen als ik het vergeten ben.
Nou, mijn nachtbeugel, pil, camera, wandelschoenen en bikini kan ik niet in het buitenland kopen :P. Te duur enzo. Ik ga straks ook inpakken. Twijfel nu nog over eerst opruimen (enorme zooi op de grond, daar kan zomaar iets wat ik in moet pakken tussen verdwijnen) of eerst tas inpakken (nu ruim ik dingen op die straks in de tas moeten). Pfff. En ik wilde afwassen maar het warme water is stuk.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:12:21 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99500986
Ik had gisteravond vakantiestress en ik ben alleen maar een weekend weg :') en alle hardloopmeuk moest ook mee en dat is nogal wat waar ik om moet denken.

Knuf voor co en ihfc. Nog 20 min en dan ben ik in heerenveen en over 45 min ben ik mijn ouders aan het knuffelen O+
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:13:45 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99501039
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nou, mijn nachtbeugel, pil, camera, wandelschoenen en bikini kan ik niet in het buitenland kopen :P.
Nachtbeugel, pil en bikini heb ik niet. Camera interesseert me niks. Neem 'm wel mee, maar maak meestal maar 10 foto's ofzo :') en wandelschoenen doe ik altijd aan onderweg omdat ze groot en zwaar zijn, dus die kan ik ook niet vergeten :Y)
pi_99501052
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop dat ik weg kan dit jaar. Dat is nog maar even afwachten, anders moeten we de hele prut annuleren. Meh. Nouja, we merken het vanzelf.

Nadeel is wel dat het in Engeland natuurlijk cats & dogs kan regenen, maar het ook bloody hot kan zijn. Dus moet van alles inpakken. Nou heb ik ook weer niet enorm veel kleding, dus dat scheelt dan wel weer.
Wanneer zouden jullie gaan?
Everything has changed
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:14:31 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99501076
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:06 schreef Mini. het volgende:
:* voor Co en IHFC!

Ik heb dit jaar niet eens tijd gehad voor vakantiestress, best handig! Er liggen 3 tassen met spullen achterin de auto, volgens mij zitten de belangrijkste dingen er wel in. :+
We zijn nu op weg naar mijn ouders en morgen vertrekken we naar Zwitserland. Ik vind het altijd zo'n fijn gevoel als je eenmaal de deur uit bent, dan kun je er toch niks meer aan doen. :)
dat laatste! Als ik weg ben is het klaar :) vertrek dan ook liever een uur te vroeg dan thuis te blijven rondhangen :P
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:15:26 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99501131
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:13 schreef Mini. het volgende:

[..]

Wanneer zouden jullie gaan?
DM :)
pi_99501154
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nou, mijn nachtbeugel, pil, camera, wandelschoenen en bikini kan ik niet in het buitenland kopen :P. Te duur enzo. Ik ga straks ook inpakken. Twijfel nu nog over eerst opruimen (enorme zooi op de grond, daar kan zomaar iets wat ik in moet pakken tussen verdwijnen) of eerst tas inpakken (nu ruim ik dingen op die straks in de tas moeten). Pfff. En ik wilde afwassen maar het warme water is stuk.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat inpakken vanzelf al aardig opruimt. :P Of gewoon opruimen en alles dat mee moet meteen apart leggen.
Everything has changed
pi_99501173
Ik moet nu voor 2 verschillende vakanties (ierland, wandelen en italie, buiten werken) inpakken en dat vraagt wel veel van mn creativiteit en de wasmachine tussendoor :'). Hoeveel kleren moet je nou meenemen voor totaal een maand weg? Ik heb echt geen idee.
pi_99501249
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

DM :)
Oh, ik zit mobiel dus dan lees ik 'm straks wel!
Everything has changed
pi_99501279
Als je kan wassen niet zoveel toch?

Ik ben ook een ramp met kleding meenemen maar word er steeds beter in! Laatste keer had ik genoeg aan een rugzak :7
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:18:39 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99501283
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:17 schreef Mini. het volgende:

[..]

Oh, ik zit mobiel dus dan lees ik 'm straks wel!
Ik zet exacte data zo min mogelijk op internet ivm meelezend inbrekerstuig. Tip die ik ooit eens ergens gelezen en onthouden heb :).
pi_99501379
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:16 schreef Chicolate het volgende:
Ik moet nu voor 2 verschillende vakanties (ierland, wandelen en italie, buiten werken) inpakken en dat vraagt wel veel van mn creativiteit en de wasmachine tussendoor :'). Hoeveel kleren moet je nou meenemen voor totaal een maand weg? Ik heb echt geen idee.
Vooral niet teveel meenemen, ik laat mijn kleding wassen op vakantie B-) Maar dat is in Azië wel goedkoper dan in Europa, natuurlijk.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_99501385
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet :D Dat is hun probleem toch niet? Ik moet vanmiddag ook bij het springkussen staan. Dat hoort erbij, als moeder.
Helaas oO<
Gewoon nieuwsgierig: wordt dit ook van de vaders verwacht?
pi_99501417
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:18 schreef Perruche het volgende:
Als je kan wassen niet zoveel toch?

Ik ben ook een ramp met kleding meenemen maar word er steeds beter in! Laatste keer had ik genoeg aan een rugzak :7
Ik heb na Ierland ongeveer 12 uur in NL, ik weet niet of dat genoeg is om te wassen en drogen :P.
pi_99501451
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:18 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik zet exacte data zo min mogelijk op internet ivm meelezend inbrekerstuig. Tip die ik ooit eens ergens gelezen en onthouden heb :).
Da's best een goeie ja!
Hm, zei ik dat we morgen op vakantie gaan? Ik bedoelde natuurlijk "ergens deze zomer". O-) Nouja, mijn schoonouders gaan in ons huis logeren, dus inbrekers, ik zou het niet proberen. Anders krijg je het met mijn schoonmoeder aan de stok en dat wil je niet. :7
Everything has changed
pi_99501468
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Vooral niet teveel meenemen, ik laat mijn kleding wassen op vakantie B-) Maar dat is in Azië wel goedkoper dan in Europa, natuurlijk.
Dat durf ik nooit :@ ben altijd bang dat het verwassen/kwijt is.
Dat is bij shirtjes no problem maar bij broeken wel.
pi_99501490
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Goeie
pi_99501797
IHFC: bah :{ Sterkte ermee :*

Co: jij ook sterkte met het hele gebeuren :*
pi_99502369
Zie iemand waravan ik weet dat hij/zij geen rijbewijs heeft zo instappen en wegrijden :X
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:47:17 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99502567
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:42 schreef Ml-etje het volgende:
Zie iemand waravan ik weet dat hij/zij geen rijbewijs heeft zo instappen en wegrijden :X
je weet wel dat hij of zij geen rijbewijs heeft maar niet of het een hij of een zij is? Huh? :P

Wel verfoeilijk natuurlijk.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:51:05 #101
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99502720
net de eerste versie van mijn introductie en resultaten naar de prof gestuurd :X ik word altijd een beetje nerveus van dat soort dingen :') ;( maar yay *O* wel een opluchting ook om het ingestuurd te hebben!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 14:51:12 #102
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_99502727
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Van een ouderdeel. En aangezien mijn man deze maand niet hier is, zal ik de honeurs moeten waarnemen. Normaal gesproken zou ik nog op mijn werk zijn.
pi_99503115
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Van een ouderdeel. En aangezien mijn man deze maand niet hier is, zal ik de honeurs moeten waarnemen. Normaal gesproken zou ik nog op mijn werk zijn.
Ah, ok. Dat snap ik wel :)

Vind het persoonlijk irritant als 'men' van moeders van alles verwacht en vaders home free zijn :P
Maar dat heb ik sowieso met de typische man/vrouw-verdeling ^^

*niks mis mee overigens als men het zelf zo verdeelt, maar dat de 'maatschappij' het heel vaak nog altijd alleen zo kan zien, vind ik redelijk irritant.

SPOILER
pi_99503122
quote:
Ik zou voor Italië voor overdag 1 shirt per dag of 2 dagen meenemen die je niet mee terug hoeft te nemen. Ik neem altijd van die shirts mee die je bij dingen krijgt of gewoon oud en af zijn. Hoop dat het bevalt ^O^
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_99503170
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:51 schreef Blurred86 het volgende:
net de eerste versie van mijn introductie en resultaten naar de prof gestuurd :X ik word altijd een beetje nerveus van dat soort dingen :') ;( maar yay *O* wel een opluchting ook om het ingestuurd te hebben!
Woohoo voor de eerste versie! *O*
pi_99503227
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

je weet wel dat hij of zij geen rijbewijs heeft maar niet of het een hij of een zij is? Huh? :P

Wel verfoeilijk natuurlijk.
_O- herkenbaarheid Vik :)
pi_99503255
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 14:51 schreef Blurred86 het volgende:
^O^
pi_99503257
Lijstje tussen al het vakantie gepraat:
O: 2x brood vegapate
L: babybel
L: 2 sneden brood, 1 kroket, schepje aardappelsalade, 150 gr rauwkost
T: zakje M&Ms
T: 150 ml magere yoghurt, 125 gr fruitsalade
B: 2x20 minuten fietsen
D: nader te bepalen
B: of sporten of als het zo'n mooi weer is lekker buiten wandelen!
pi_99503269
Dat herken ik CoCo :')
pi_99503368
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:05 schreef Ml-etje het volgende:
Dat herken ik CoCo :')
*boks* :7

Ik heb me vandaag in een trainingsbroek en shirtje gehesen om op het werk een paar boeken op te halen die ik nodig heb voor in de vakantie. Gelukkig hoefde ik tijdens de autorit niet naar de wc *O*
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:08:23 #111
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99503383
quote:
Ik ook. Het eerste dat ik at na kiezen eruit was een frikaNdel in hele kleine stukjes, had zo'n honger en trek daarin.... alleen met datmontsteking at ik niey...
Kwak
pi_99503451
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:08 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

*boks* :7

Ik heb me vandaag in een trainingsbroek en shirtje gehesen om op het werk een paar boeken op te halen die ik nodig heb voor in de vakantie. Gelukkig hoefde ik tijdens de autorit niet naar de wc *O*
Heb je wel eens de opmerking gemaakt dat je voorlopig nog geen kinderen wilt? (weet eigk helemaal niet hoe oud je bent :@ ) Dat is ook een leuke...

Gelukkig dat je niet hoefde!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:11:08 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99503478
Babyverschoonplekken zijn ook bijna altijd op het damestoilet in restaurants/benzinepompen/uitgaansgelegenheden/etc. Stom is dat.
pi_99503521
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Babyverschoonplekken zijn ook bijna altijd op het damestoilet in restaurants/benzinepompen/uitgaansgelegenheden/etc. Stom is dat.
Nu je het zegt..dat is ook lastig als je als vader alleen op stap bent.
pi_99503717
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:01 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Ik zou voor Italië voor overdag 1 shirt per dag of 2 dagen meenemen die je niet mee terug hoeft te nemen. Ik neem altijd van die shirts mee die je bij dingen krijgt of gewoon oud en af zijn. Hoop dat het bevalt ^O^
Dat is nog best een idee, shirts die stuk mogen meenemen. Moet ik dan nog even kopen :+. Gewoon wat mouwloze shirts bij de H&M ofzo. Hoe serieus moet ik trouwens het 'neem schoenen met stalen neuzen en mondkapjes en werkhandschoenen' nemen? Want dat heb ik niet (de schoenen wel, maar de rest niet) ...
pi_99503724
Lief ging gewoon de uk verschonen in het damestoilet toen uk nog klein was, nooit problemen mee gehad.
Het voorbeeld van het huishouden van de fam. van coco's ex is wel erg :')

toch vind ik heel stiekem dat een papa nog geen mama is, maar dat ligt iets genuanceerder en heeft denk ik ook te maken met 9 maanden zwangerschap en borstvoeding enzo
pi_99503812
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:10 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Heb je wel eens de opmerking gemaakt dat je voorlopig nog geen kinderen wilt? (weet eigk helemaal niet hoe oud je bent :@ ) Dat is ook een leuke...

Gelukkig dat je niet hoefde!
Nou, ik weet wel dat we in onze vriendengroep redelijk 'laat' zijn. En zo ongeveer de enigen die eerst getrouwd zijn (ik vind kinderen krijgen zelf een veel grotere stap dan trouwen namelijk).

Martijn is overigens net 30 geworden, ik word 30 op 28 augustus. We zijn er nu langzaam over aan het denken, maar dat komt mede door mijn chronische darmontsteking*.

*
SPOILER
Maar herken het wel hoor, wat je bedoelt :P
pi_99504083
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:16 schreef MarMar het volgende:
Lief ging gewoon de uk verschonen in het damestoilet toen uk nog klein was, nooit problemen mee gehad.
Het voorbeeld van het huishouden van de fam. van coco's ex is wel erg :')

toch vind ik heel stiekem dat een papa nog geen mama is, maar dat ligt iets genuanceerder en heeft denk ik ook te maken met 9 maanden zwangerschap en borstvoeding enzo
Ik begrijp wat je bedoelt, maar het ligt ook aan het type persoon. Bij vrienden van ons, is de vader eigenlijk meer de mama, en omgekeerd. En Martijn is bijvoorbeeld ook meer verzorgend dan ik ben.

Ander voorbeeld wat ik bij veel van onze vrienden zie (en daar zou ik me in mijn eigen situatie heel erg aan storen): als zij ergens op bezoek zijn met hun baby/kind, en het kind heeft een nieuwe luier nodig: dan gaat de vader er standaard van uit dat de moeder dat wel even doet. Of als ze weggaan: moeder trekt het kind wel een jasje aan, vader kan nog even doorkletsen. Dat soort dingen zouden mij persoonlijk storen, je hebt toch samen een kind?

(ik vind het overigens niet storend dat de moeders die dingen doen. Wél dat de mannen er zo maar van uitgaan dat de moeders dat toch wel doen doen. Stukje waardering ontbreekt dan. Het moet niet vanzelfsprekend zijn, als je begrijpt wat ik bedoel)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:27:14 #119
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_99504174
Ik vind het nog veel storender als ze alléén nog maar over hun blaag kunnen praten.
pi_99504198
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het nog veel storender als ze alléén nog maar over hun blaag kunnen praten.
Hùùùùh!
pi_99504252
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou, ik weet wel dat we in onze vriendengroep redelijk 'laat' zijn. En zo ongeveer de enigen die eerst getrouwd zijn (ik vind kinderen krijgen zelf een veel grotere stap dan trouwen namelijk).

Martijn is overigens net 30 geworden, ik word 30 op 28 augustus. We zijn er nu langzaam over aan het denken, maar dat komt mede door mijn chronische darmontsteking*.

*
SPOILER
Dan ligt het voor jullie wel wat anders ja.
Maar gezien het trouwen en de vrienden vermoed ik soortgelijke reacties ;)

SPOILER
pi_99504262
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

*
SPOILER
SPOILER
pi_99504288
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
_O- ik blijf het opdringen erger vinden :@
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:32:03 #124
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99504346
ik vermoed dat de meeste moeders dat niet doen omdat dat van ze verwacht wordt door de vader maar omdat ze het liever zelf doen dan hem het laten doen :')
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:32:47 #125
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99504368
oh en ik hou wel van een traditionele rolverdeling O+ ik vind dat heel onaantrekkelijk als mannen allemaal vrouwendingen gaan doen :@ :')
pi_99504673
Murgh, nog 2 uur!
pi_99504863
Mijn liefste is vrachtwagenchauffeur en hij doet de dingen met lawaaiïge apparaten en autowassen enzo. Ik heb af en toe een baantje, doe alle boodschappen, doe al het koken, dek altijd de tafel en ik smeer z'n broodjes. En haal het bier.

SPOILER
pi_99504942
Ik verdien meer, kook altijd en maak vaker/sneller/beter schoon. Hij is opgeruimder, wijst mij terecht over vieze vaatdoekjes in het aanrecht ( :') ) en bakt het vlees.

Als wij ooit kinderen zouden krijgen vrees ik dat ik, buiten het baren, weinig meer zou doen dan hij :D
pi_99505171
Baardmans is ontzettend veel zorgzamer dan ik. Hij staat bij zijn vrienden ook bekend als

SPOILER
Zegt wel genoeg, denk ik. :+.

[ Bericht 1% gewijzigd door DevilsAndDust op 15-07-2011 16:35:50 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:53:47 #130
223828 Phaidra
pi_99505198
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 13:55 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ook, maar toch loop ik nu als een randdebiel te verzinnen wat er allemaal mee moet (was ik toch bijna mijn bikini's vergeten! _O- )

:* voor Co en ihfc!
Ik was dus idd mijn bikini vergeten }:| . Ik heb daar een badpak moeten kopen (de grote oceaan is meestal niet zo bikini-proof) maar zelfs voor mij was 'ie aan de krappe kant :X . Gelukkig was het geen strandvakantie, ik heb 'm 2x aangehad (in een zwembad aka oase en in een zwavelbad).
Venus in pocketformaat
© loveli
Boek je safari bij Beekse BergenVattenfall cadeauBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:58:50 #131
223828 Phaidra
pi_99505367
quote:
Hoe langer je weg gaat, hoe minder je meeneemt. Een stel uit NL dat we tegen kwamen op vakantie was 6 maanden op reis en had elk 2 broeken en 3 shirtjes. Paar wandelschoenen, paar slippers. In eerste instantie hadden ze véél meer bij zich, maar omdat de backpack toch wel erg zwaar was steeds, hebben ze na 3 weken een hoop zooi terug laten sturen naar NL _O- . Ik had voor een maand Peru 12 kg. bagage bij me. Gewoon veel met laagjes doen :Y .

[ Bericht 0% gewijzigd door Phaidra op 15-07-2011 16:08:11 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:59:37 #132
332853 Probability
pi_99505397
Ik ga met 8 meisjes met ongeveer dezelfde kledingmaat, ik kan vast wel iets lenen :7!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 15:59:46 #133
344033 uw_koninklijke_sneuheid
pi_99505399
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:16 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat is nog best een idee, shirts die stuk mogen meenemen. Moet ik dan nog even kopen :+. Gewoon wat mouwloze shirts bij de H&M ofzo. Hoe serieus moet ik trouwens het 'neem schoenen met stalen neuzen en mondkapjes en werkhandschoenen' nemen? Want dat heb ik niet (de schoenen wel, maar de rest niet) ...
Niet zo heel erg serieus hoor, waar ik ben geweest was het er meestal ook wel. Handschoenen zijn afhankelijk van wat je gaat doen nog wel handig ivm blaren maar een stofkapje vind ik altijd maar onhandig, een shirt staat daarnaast veel stoerder.

Ik vind het tof dat je gaat trouwens, goed voor de lijn ook :D
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:00:44 #134
171890 Chicolate
Chemicals
pi_99505443
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:59 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Niet zo heel erg serieus hoor, waar ik ben geweest was het er meestal ook wel. Handschoenen zijn afhankelijk van wat je gaat doen nog wel handig ivm blaren maar een stofkapje vind ik altijd maar onhandig, een shirt staat daarnaast veel stoerder.

Ik vind het tof dat je gaat trouwens, goed voor de lijn ook :D
Voor mij helemaal, ik ga naar Italie en lust geen pasta 8-). En ik vind het ook tof dat ik dankzij jou meega!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:03:19 #135
223828 Phaidra
pi_99505540
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:12 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nu je het zegt..dat is ook lastig als je als vader alleen op stap bent.
Er zijn ook mensen die baby's gewoon verschonen midden in een eetgelegenheid :X (dat was in de Efteling, in zo'n buffetrestaurant).
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:03:41 #136
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99505553
psst, ze hebben in italie ook pizza ;)

maar wat ga je doen dan chico? aan een bouwproject oid meewerken?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:05:36 #137
171890 Chicolate
Chemicals
pi_99505624
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 16:03 schreef Blurred86 het volgende:
psst, ze hebben in italie ook pizza ;)

maar wat ga je doen dan chico? aan een bouwproject oid meewerken?
:Y

Ja maar ze koken op de boerderij zelf dus ik moet gewoon mee eten met wat de pot schaft :+.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:07:32 #138
223828 Phaidra
pi_99505689
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 15:59 schreef Probability het volgende:
Ik ga met 8 meisjes met ongeveer dezelfde kledingmaat, ik kan vast wel iets lenen :7!
Goed bekeken!
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:13:37 #139
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99505896
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 16:05 schreef Chicolate het volgende:

[..]

:Y

Ja maar ze koken op de boerderij zelf dus ik moet gewoon mee eten met wat de pot schaft :+.

tof ^O^
waar in Italie ga je naartoe?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:16:49 #140
171890 Chicolate
Chemicals
pi_99505992
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 16:13 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

tof ^O^
waar in Italie ga je naartoe?
Ergens in de buurt van Florence, op het platteland.
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingFiverr - alle diensten vanaf 5 piekBoek goedkoper bij booking.com
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:20:32 #141
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99506102
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 16:16 schreef Chicolate het volgende:

[..]

nice, dat is echt een mooie omgeving O+
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:21:37 #142
171890 Chicolate
Chemicals
pi_99506139
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 16:20 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

nice, dat is echt een mooie omgeving O+
Jaaa. En ook wel fijn klimaat volgens mij. Ik twijfel alleen nog of ik mn camera meeneem. Hij is wel groot/duur enzo ... maar geen foto's kunnen maken van zo'n mooi gebied is ook weer niet leuk :@.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:23:46 #143
100341 MarMar
pi_99506200
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 16:16 schreef Chicolate het volgende:

[..]

te gek! ik denk dat je daar pasta wel lekker leert vinden eigenlijk ;)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:26:27 #144
344033 uw_koninklijke_sneuheid
pi_99506295
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 16:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Voor mij helemaal, ik ga naar Italie en lust geen pasta 8-). En ik vind het ook tof dat ik dankzij jou meega!
Gewoon dankzij jezelf hoor, je kunt eventueel ook nog wel wat handwas doen daar en misschien kun je het ook nog wel laten wassen.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:32:01 #145
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_99506549
Florence O+ ik zou fototoestel meenemen! Of van iemand in je omgeving 1 lenen die minder duur is etc :P (zus ofzo)

De taken zijn bij ons ook vrij traditioneel haha. Hij doet stofzuigen/dweilen (na 2000x vragen denk haha) en ik de rest, stoffen, schoonmaken etc..

Kinderen verschonen in een restaurant. :X :X zag het ook een keer in La Place. Wou dr bijna wat van zeggen, ze deed 3 kinderen namelijk.... Serieus, ze hebben in La Place gewoon een verschoonhok hoor.. haha
~ Bonito La Risa ~
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:33:03 #146
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99506591
borstvoeding geven in t openbaar vind ik dan weer geen probleem eigenlijk :@ poepluiers wel.
Kwak
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:33:57 #147
229513 Blurred86
Live Positive
pi_99506632
en sienna O+ mooier nog dan florence vind ik! ik moet echt weer eens naar italie :7
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:34:26 #148
171890 Chicolate
Chemicals
pi_99506663
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 16:26 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Gewoon dankzij jezelf hoor, je kunt eventueel ook nog wel wat handwas doen daar en misschien kun je het ook nog wel laten wassen.
Zonder jou zou ik niet eens weten dat IBO bestond :P.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:36:07 #149
100341 MarMar
pi_99506731
Ik deed poepluiers wel es in het openbaar, maar toen de kids nog heul klein waren en in de kinderwagen, niet op een bankje/tafel of in een restaurant, da's niet echt hygiënisch :x .
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:55:46 #150
100341 MarMar
pi_99507460
whoops, tmi? [/topickill] *)
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingMailbird - E-mail made beautifulF1 Store - Voor al je F1 Gear
  vrijdag 15 juli 2011 @ 16:59:23 #151
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_99507603
nee, ik heb gewoon geen puf om te vertellen...

vandaag afscheid genomen op school, mooie bloemen, mooie woorden en complimenten, boekenbon en een beker gekregen ook nog O+ was leuk!

Nu zit ik op mn eerste echte vakantiedag in een huis vol rotzooi en weet ik niet waar ik moet beginnen :') heb er ook heul geen zin in. Moet ook nog bedenken wat we gaan eten en evt. boodschap doen...
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')