Trustequote:Op vrijdag 15 juli 2011 02:22 schreef iBenny het volgende:
Mijn vrijdag is gereanimeerd!
...dus nu ga ik slapen
Kan ie ook vliegen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 02:39 schreef DeZwabber het volgende:
monsterlijke videokaart is monsterlijk
[ afbeelding ]
Gewoon terugslaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 03:00 schreef DeZwabber het volgende:
nee, want dan ben ik in elkaar geslagen door degene van wie de computer is
Goedesmorgensquote:
nu op werkquote:
mja in brabant was het al droog, stak bij nijmegen de sloot over en regenen als een mallootquote:
Weekend? HAHA geen rust mannetjequote:Op vrijdag 15 juli 2011 06:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Kak, wat is het vroeg! Amper 5 uur slaap gehadik weet dat ik er vanavond op tijd in lig.. Nog 2 dagen werken.. Dan wqel 1 hele dag weekend!
Ik ben al op mijn werk meid.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:32 schreef Crazy-M het volgende:
stelletje langslapers, ik zit al volop aan de thee
ja we weten het nu wel een keer hoor.. Dat jij altijd zo vroeg werkt..quote:Op vrijdag 15 juli 2011 07:32 schreef Crazy-M het volgende:
stelletje langslapers, ik zit al volop aan de thee
kijk met jou kan ik praten vrouwquote:
goed bezigquote:
Hey ga je mee naar smurfenland,quote:
Owlen jullie al in de sprookjesboom?quote:
hier nog nietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:41 schreef Toverheks het volgende:
In Amsterdam schijnt ook een lekker zonnetje dus het zal wel goed komen vandaag ................
dank u, zit wel dicht tegen de duitse grensquote:
Blaas ik gewoon ff harder jou kant opquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:43 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dank u, zit wel dicht tegen de duitse grens
mooiquote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Blaas ik gewoon ff harder jou kant op
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mooi
zo richting arnhem dan komt het goed
je bent geweldigquote:
Hier is het droog, wel bewolkt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mooi
zo richting arnhem dan komt het goed
zelfde als hier dusquote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:40 schreef Laysa het volgende:
Ik ga me toch een partijtje lopen emmeren met benny op die meet
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:44 schreef Toverheks het volgende:
Benny ik bescherm je wel hoor die Laysa ik zou maar oppassen![]()
Hey Laysquote:
Hay,quote:
Okequote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog een jaartje en dan ga ik fanatiek meeten
Jij wel danquote:
jammer Luttequote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is verder niet dat ik jullie niet wil ontmoeten hoorMaar ouders enzo
aaah viel spassquote:
Het staat in de planningquote:
Ik snap het wel hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is verder niet dat ik jullie niet wil ontmoeten hoorMaar ouders enzo
Als ik vrij kan regelen, dan neem ik mijn panda mee,quote:
o nu al ?quote:
Net zoals ik, 5x9uur?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Even een FUUUUUUUU op mijn rooster volgende week!
En wie beschermt me dan tegen jouquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:44 schreef Toverheks het volgende:
Benny ik bescherm je wel hoor die Laysa ik zou maar oppassen![]()
Je bent volgeboekt?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Even een FUUUUUUUU op mijn rooster volgende week!
een bezemquote:
in welke wachtrij sta je ?quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als ik vrij kan regelen, dan neem ik mijn panda mee,.
en jouw zon is ook hier aangekomenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:06 schreef Toverheks het volgende:
Gelukkig dat in de Efteling ook het zonnetje schijnt
Duh Sieper is daar...das een shining sunnetjequote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:06 schreef Toverheks het volgende:
Gelukkig dat in de Efteling ook het zonnetje schijnt
lekker toch hoef je niet te lang te wachten in een rijquote:
Stuur ze naar de vliegende Hollander, die is vaker stuk!quote:
quote:
jah maar dat is al oudquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:08 schreef Laysa het volgende:
er is toch ook de Panda droom in de efteling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Ik sta er zelf ook nog steeds versteld van!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer draaien?Het was potverdorie gewoon een foutloos debuut
Ach, zolang je maar een uur of langer draaitquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik sta er zelf ook nog steeds versteld van!
En dat wordt wel even, volgende week zaterdag op zijn vroegst
Je bent voorgedragen voor een nobelprijs?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:07 schreef Bellatrix het volgende:
Dat moment dat je je realiseert dat je niet zo dom bent als je dacht.
Net een testje gedaan die zegt dat mijn IQ 125 of meer is, voor de 21+ test.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je bent voorgedragen voor een nobelprijs?
Cool! Welke opleiding ga/wil je doen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Net een testje gedaan die zegt dat mijn IQ 125 of meer is, voor de 21+ test.
Of het is een complot, kan ook.
Bijna een nobelprijs dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Net een testje gedaan die zegt dat mijn IQ 125 of meer is, voor de 21+ test.
Of het is een complot, kan ook.
Ja ik zit echt in dubio. Ik bedoel, heb nooit echt over een 21+ test nagedacht, maar als ik die kan halen kan ik meteen HBO in. Dat wil ik ook echt, geen van de MBO opleidingen trekken me, echt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Cool! Welke opleiding ga/wil je doen?
Dat lijkt me wel wat voor jou.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik zit echt in dubio. Ik bedoel, heb nooit echt over een 21+ test nagedacht, maar als ik die kan halen kan ik meteen HBO in. Dat wil ik ook echt, geen van de MBO opleidingen trekken me, echt.
Journalistiek.
Opzich is een 21+ test wel handig. Heb hem 2 jaar geleden ook gedaan voor HBO geschiedenisleraar.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik zit echt in dubio. Ik bedoel, heb nooit echt over een 21+ test nagedacht, maar als ik die kan halen kan ik meteen HBO in. Dat wil ik ook echt, geen van de MBO opleidingen trekken me, echt.
Journalistiek.
Ja, voelt echt goed!quote:
En hoe was het? Het is eigenlijk een soort IQ test toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Opzich is een 21+ test wel handig. Heb hem 2 jaar geleden ook gedaan voor HBO geschiedenisleraar.
quote:
Ik moest een Nederlands test doen en een algemene geschiedenis test. Het hangt af wat voor opleiding gaat doen denk ik. Jij zal sowieso Nederlands hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, voelt echt goed!
[..]
En hoe was het? Het is eigenlijk een soort IQ test toch?
[..]
Ik zit ook nog in dubio. Ben gestopt met mijn opleiding. Heb het afgelopen jaar echt zitten aanklotenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:26 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel jammer dat mijn laatste HBO opleiding me eigenlijk niet zo goed beviel. Heb wel het jaar af gemaakt en mijn P gehaald, die kun je maar op zak hebben
Alleen de opleiding trok me niet en het kostte me ook zo ontzettend veel tijd, gewoon werken 36u per weer en nog eens 20+ aan school. Kon gewoon niet weg in het weekend etc. Dus even kijken wat te doen.
Ik heb een beetje rondgekeken, en dit zijn de dingen die er sowieso inzetten, denk ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik moest een Nederlands test doen en een algemene geschiedenis test. Het hangt af wat voor opleiding gaat doen denk ik. Jij zal sowieso Nederlands hebben.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Motivatie hoef je alleen de naam Marga van Praag maar te noemen.
Kan ook. Onderschrift: moet ik nog meer zeggen?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]![]()
Of gewoon een foto van Clairy Polak er bij voegen._!
Zou wel een stunt zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kan ook. Onderschrift: moet ik nog meer zeggen?
en wat met mensen die te lui zijn om een beetje water over de plantjes te gooien in afrika.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn.
En Actualiteit: heul veul gezeik in libie en wa gekut me ierland en griekenland.
Ja zo'n dinges uit afrika had wa dingen gedaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn.
En Actualiteit: heul veul gezeik in libie en wa gekut me ierland en griekenland.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
! Maar ik werkte in het eerste jaar met zo'n koekwaus dat ik denk dat die test goed te doen is.
Oh, dat zuigtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:54 schreef Bellatrix het volgende:
Maar goed, mijn faalangst en angst om niet alles perfect te doen is nog altijd aanwezig, al vanaf de 1ste.
Werk en school eigenlijk. Niet dat als een soufflé inzakt dat ik dan in huilen uitbarst. Nou ja, ik kook nooit maar figuurlijk.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh, dat zuigtHeb je er ook in het dagelijks leven last van of is het echt schoolgericht?
Ik huil vooral als een creatie lukt, laatst een zalm filet gemaakt op een bedje van ijsbergsla van de AH. Uiteraard met satésaus.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Werk en school eigenlijk. Niet dat als een soufflé inzakt dat ik dan in huilen uitbarst. Nou ja, ik kook nooit maar figuurlijk.
Garnituurtje erbij? Lekkere vlaflip?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik huil vooral als een creatie lukt, laatst een zalm filet gemaakt op een bedje van ijsbergsla van de AH. Uiteraard met satésaus.
Oja en ik dronk hier cassis bij, goddelijk!
Vlaflip is wel erg lekker ja, maar deze keer een kersentoetje van de lidl.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Garnituurtje erbij? Lekkere vlaflip?
ik doe die test in augustus.. Dus de mogelijkheid zal er vast wel zijn!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb een beetje rondgekeken, en dit zijn de dingen die er sowieso inzetten, denk ik.
Actualiteit
Motivatie
Schrijfvaardigheid
Inzicht in de media
En een betoog schrijven, zie ik.
Moet te doen zijn. Maar school is voor mij al weer een tijdje geleden. Ik vraag me af of ik in augustus die test kan doen, of dat ik eerst weer erin moet komen zeg maar.
Dus je bent geen levende zenuwinzinking.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Werk en school eigenlijk. Niet dat als een soufflé inzakt dat ik dan in huilen uitbarst. Nou ja, ik kook nooit maar figuurlijk.
Cassisquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik huil vooral als een creatie lukt, laatst een zalm filet gemaakt op een bedje van ijsbergsla van de AH. Uiteraard met satésaus.
Oja en ik dronk hier cassis bij, goddelijk!
Ik had dat wel eerst een beetje, maar dat is wel over zoals je misschien wel een beetje gemerkt hebtquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dus je bent geen levende zenuwinzinking.
Mja, ik ken het wel een beetje. In de brugklas ben ik getest op faalangst maar ik had het niet zwaar genoeg om er hulp voor te krijgenNu is het wel een stuk beter though, durf nu te praten in/voor een groep. Ben wel altijd nogal afwachtend als ik voor het eerst in een groep onbekende mensen kom.
Het gaat hier ook steeds beter als ik de meetfoto's moet gelovenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had dat wel eerst een beetje, maar dat is wel over zoals je misschien wel een beetje gemerkt hebt
Ja ik heb precies hetzelfde! Het valt nu echt wel mee allemaal, maar het blijft irritant als je moet presteren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dus je bent geen levende zenuwinzinking.
Mja, ik ken het wel een beetje. In de brugklas ben ik getest op faalangst maar ik had het niet zwaar genoeg om er hulp voor te krijgenNu is het wel een stuk beter though, durf nu te praten in/voor een groep. Ben wel altijd nogal afwachtend als ik voor het eerst in een groep onbekende mensen kom.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het gaat hier ook steeds beter als ik de meetfoto's moet geloven
Die bril is van Faye toch? Dat was wel sjiek.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:11 schreef ValHallen het volgende:
Al is 1 foto wel cool, sta ik in mijn eentje te dansen met een joint in m'n hand en een hartjeszonnebril op m'n hoofd. Iedereen om me heen lacht me uit
van Faye ja. Bazenbrilquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die bril is van Faye toch? Dat was wel sjiek.
Wuutes?quote:Ke$sha swaffelt fans
Ke$ha wint het bijna van Lady Gaga als het gaat om bizarre optredens! Gisteravond op haar Get Sleazy tour ging ze helemaal los. Ze bond een van haar achtergronddansers vast aan een kruis en deed alsof ze bloed uit zijn hart dronk…
En daar liet Ke$ha het niet bij zitten. Ze haalde een fan uit het publiek en bond hem vast aan een stoel. Vervolgens liet ze hem swaffelen door een van haar achtergronddansers in een penispak! Toch maar geen front-row tickets voor Ke$ha’s tour?
quote:
Ohw die ene met liefdesverdriet? Succesquote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:38 schreef ValHallen het volgende:
Dames en heren, ik ben een vriend opvrolijken
Oh en vannacht luisteren naar mijn punkshow, als jullie het aandurven
Succes!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:38 schreef ValHallen het volgende:
Dames en heren, ik ben een vriend opvrolijken
Oh en vannacht luisteren naar mijn punkshow, als jullie het aandurven
Wat een heerlijkheidquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:03 schreef Kally het volgende:
Hoiiii, Ian met de jongens in Villa Volta, Miran snoep kopen en ik op een bankje met een sigaret in de zon
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:03 schreef Kally het volgende:
Hoiiii, Ian met de jongens in Villa Volta, Miran snoep kopen en ik op een bankje met een sigaret in de zon
Top...is het druk?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:13 schreef Kally het volgende:
Het is zalig, ben gewoon verbrand, Miran ook
ik heb nog over dus ik haat even met je meequote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Even heel veeeeeel haat voor mijn collega.. Atm!
zal ik hem ff voor je in mekaar slaanquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Even heel veeeeeel haat voor mijn collega.. Atm!
Gelukkig welquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:37 schreef Bellatrix het volgende:
Lekker, Patje!
Amerika komt steeds dichterbij.
quote:
Ik heb je moeder weer eens flink gekregen #bottom!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:52 schreef PatriQue89 het volgende:
M'n moeder heeft mij alweer flink chagrijnig gekregen.. #top!
Al die unitsquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:48 schreef iBenny het volgende:
Mijn kamer is een teringbende...
broertje heeft een nieuw bed en alle troep wordt (tijdelijk) bij mij gestationeerd
Rauzerquote:
Wuut?!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:01 schreef Laysa het volgende:
http://www.tvgids.nl/programma/11193866/Big_fat_Gypsy_wedding/
Hier heb ik echt zin an om naar te kijken vanavond
Echt totaal over the top en ordinair....ik zegquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wuut?!
Ah, het komt na HGT... misschien dat ik wel blijf haken
Wie ben je dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik snap het ook nog niet helemaal![]()
Als ik één serieuze note krijg heb ik weer een ban
Que? Wie?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ow. Wie ben je wie is je moeder en wie vind je leuk?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Honkeytonk![]()
Aandachtsgeile, irritante, puberale incompetente jongen met zware problemen
Je icoontje is een meisje...Je bent een mietje dus!...mooi!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Honkeytonk![]()
Aandachtsgeile, irritante, puberale incompetente jongen met zware problemen
Mag ik mag ik mag ik mag ik?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je icoontje is een meisje...Je bent een mietje dus!...mooi!
Ahaquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind mijn vriendin leuk, mijn moeder is mama en ik ben mijzelfquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Wie ben je wie is je moeder en wie vind je leuk?
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind mijn vriendin leuk, mijn moeder is mama en ik ben mijzelf
Meh..quote:
Hij is lesbisch.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja hoor...maakt me niet uit wat je wilt doen...ik kijk wel toe
Joa, werd een beetje donker hierquote:
Ja, hier ookquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hier niet...hier schijnt de zon...Zie ons een shinen
http://www.blogsdna.com/2(...)iew-in-windows-7.htmquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:14 schreef Zeroku het volgende:
Benny. Weet jij dat toevallig.
Met 'normale' Windows 7 heb je zeg maar dat je met een mouse-over een kleine weergave hebt van het tabblad. Nu heb ik een lichte balk (geen transparante dus) en zie ik alleen de titel bij een mouse-over. Weet jij toevallig hoe ik dat aanpas?
Joa, thanksquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.blogsdna.com/2(...)iew-in-windows-7.htm
?
Ja, maar hoe de fuck kan het dat ik nu een nieuwe install heb, maar dat alle files nog gewoon aanwezig zijn?quote:
vliegsequote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
Net in Joris geweest![]()
Nu vliegende Hollander
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
Net in Joris geweest![]()
Nu vliegende Hollander
Dan heb je 'm niet overschreven?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, maar hoe de fuck kan het dat ik nu een nieuwe install heb, maar dat alle files nog gewoon aanwezig zijn?
Lekker patatje oorlogquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:21 schreef PatriQue89 het volgende:
uit protest tegen mijn moeder heb ik niet gekookt, maar patat gebakken.. ik heb oorlog!
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:21 schreef PatriQue89 het volgende:
uit protest tegen mijn moeder heb ik niet gekookt, maar patat gebakken.. ik heb oorlog!
patatje oorlog dusquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb hem op een andere schijf geinstalleerd dan die vorige. Ligt het daaraan?quote:
Vetjessssquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Yupquote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb hem op een andere schijf geinstalleerd dan die vorige. Ligt het daaraan?
Omgquote:
Ja, te erg.. in 2 week heb ik dus 2 pannekoeken gehad, 2 x pizza, en nu patatquote:
En wokken!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, te erg.. in 2 week heb ik dus 2 pannekoeken gehad, 2 x pizza, en nu patat
volgende week maar ff gezond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |