Allemaal uit huis geplaatst waarschijnlijk. Vader heeft een licht verstandelijke beperking. Moeder denk ik zelfs een matige. Probleem bij deze mensen is waarschijnlijk hetzelfde geweest als bij Rebecca. Niet in staat om kinderen op te voeden maar geboortebeperking is niet toegestaan.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:20 schreef Injetta het volgende:
Zei moeder nou dat ze wel 5 of 6 kinderen had grootgebracht....![]()
![]()
Waar zijn die kinderen dan allemaal gebleven en wat is daar dan in godsnaam van terecht gekomen?
Was een documentaire over gevangenis in Peru met Belgische gevangenen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:45 schreef MrVanBraun het volgende:
Wat is daar te zien dan, ik kijk nooit tv
Is Canvas VRT2?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 01:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was een documentaire over gevangenis in Peru met Belgische gevangenen.
Hierin faalt de hulpverlening dus juist niet. Zijn genoeg van dit soort situaties en dat er wel maar aangemodderd wordt met de baby omdat er geen toezicht is.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 09:24 schreef Purdey het volgende:
Wat een trieste docu gisteravond. In en in triest om te zien hoe de hulpverlening hier in Rotterdam steeds faalt. Dat is natuurlijk ook wat Margit wil aantonen, maar het blijft crue om te zien. Elke keer weer bij dat meisje langs om zwangerschapstesten te doen, en net zo lang wachten tot die test positief was, alsof ze er op zaten te wachten.
En ik kreeg ook de indruk dat Rebecca het express deed, uiteindelijk deed ze test op test en kreeg ze toch vaak genoeg te horen dat ze niet zwanger moest raken. Maar uiteindelijk was zij natuurlijk niet in staat dat zelf te snappen.
Zonde dat je nu alleen niet ziet waarom het kindje uiteindelijk uit huis is geplaatst na 3 maanden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |