Ik voelde me al een halve paria hier.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Onwaar
[..]
Nee hoor... het is wel zo dat de sommige erin mee worden getrokken om het soms mee te kijken, maar meer ook niet
Whehehe er zijn er meer hier die niks kijken hoorquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik voelde me al een halve paria hier.
Nja ik weet niet wat het is. In het begin vind ik het altijd wel leuk maar na een tijdje gaan alle kandidaten me zo tegenstaanquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ben Saunders
Maar dat was de enige die ik echt leuk vond
Ik kijk wel mee, X-Factor maar het boeit me gewoon niet lang genoeg, de gezelligheid in de live topics is echter zo leuk dat ik wel mee post
Dat jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nja ik weet niet wat het is. In het begin vind ik het altijd wel leuk maar na een tijdje gaan alle kandidaten me zo tegenstaan
Grindfreakerquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
Babysitter heeft seks met 14-jarig oppaskind
Die reacties![]()
En ze is nog best knap ook. Dat jochie is een baas.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
Babysitter heeft seks met 14-jarig oppaskind
Die reacties![]()
Greenmile?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:31 schreef Kally het volgende:
En ja hoor ik moet weer janken om een film
Nee Elizabethtownquote:
Is mooi en lief enzoquote:
Yup.... het gaat hier nog steeds keihard! De stoelen liggen over de tuin verspreid en de tafel ligt op zn kopquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:31 schreef Renesite het volgende:
Jullie schutting Benny? Best weer daar! Hier echt werkelijks niets van gemerkt
Hmm ik vraag het me af, of sommigen nog wel komenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is wel goed denk ik een verfrissing...wie weet wordt het dan weer gezellig
Het kan me net zo min als jou schelenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm ik vraag het me af, of sommigen nog wel komen
Aanraderquote:
Psiesquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het kan me net zo min als jou schelen![]()
Ze doen maar hoor!
Ok.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:35 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kijk nooit talentenjachtshows, ik zit hier vanwege de saaie mensen.
Whehe, ja onze meets ook zoquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:35 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kijk nooit talentenjachtshows, ik zit hier vanwege de saaie mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |