Als er nog iemand in de OP bij wil o.i.d. geef even een gil!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Aventura, je mannetje komt gewoon echt bijna![]()
Ik heb trouwens niet eens aan eten gedacht die hele 21 uur dat mijn bevalling duurde. 's Ochtends een halve boterham gegeten omdat dit van Mr.DML moest maar verder niks.
Nog eventjes!!!!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo aventura; ik vind het plaatsvervangend spannend!!!vers beebje op komst!!!!
MJ; een enorm dikke knuffel... die heb je verdiend en die heb je ook hard nodig!
en pfff ik heb vanmorgen Jelte van Poppedein weer mogen bewonderen, en ben helemaal flieft.. en heb dr zooooo'n zin in om straks zelf ook weer zo'n minimensje te hebben...
Leuke versprekingquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:42 schreef SummerBreeze het volgende:
Oh Aventura, spannend!
Hier vanmiddag dus de echo gehad en het lijkt erop dat onze vermoeden NIET bevestigd worden. De kleine lag met de beentjes over elkaar en daardoor was het niet heel erg goed te zien, maar omdat er vanaf de rugkant geen piemeltje te zien was ging de echoscopiste er van uit dat het een meisje is. Over twee weken heb ik de seo en dan weten we het zeker, maar ik ben nu maar vast aan het wennen aan het idee dat ik straks staartjes moet gaan maken enzo. Wel een raar gevoel als ik eerlijk ben. Ik heb helemaal niet het gevoel een meisjes-moeder te zijn. Ik was namelijk zelf absoluut geen meisjes-meisje en wat nou als onze kleine meid wel wil tutten met make-up enzo![]()
Ach, vent vanzelf denk ik
Wow! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:39 schreef p_iglet het volgende:
Yahoo! Vrij! Verlof! vakantie! Klaar met coschappen! Klaar met opleiding! *o*
Donequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:13 schreef SummerBreeze het volgende:
Oh, zou TS of een modje even (Meisje) achter mijn naam willen zetten in de OP?
Dat soort berichten hoor ik graag miss Jquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:25 schreef miss-jones25 het volgende:
Mn meisje laat ff voelen dat ze net zo kan kickboxen als dr vader volgens mij.
Heel fijn om te lezen dat ze letterlijk (en dus hopelijk ook figuurlijk) een vechtertje is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:25 schreef miss-jones25 het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:25 schreef miss-jones25 het volgende:
ik kon elin bij de geboorte al bijna invlechtenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:57 schreef octopussy het volgende:
Och, invlechten kan ik ook niet. Maar ja, mijn dochter is anderhalf en heeft nog niet genoeg haar om iets mee te doen![]()
Ze kan wel voetballen en ze gaat helemaal stralen als haar vader thuiskomt (want dan kan ze stoeien!), speelt met autootjes en popjes, geeft leuke jongetjes zoentjes maar wanneer ze iets doen wat ze niet wil dan staat ze haar mannetje en druipt het kereltje huilend af![]()
Jij bent inmiddels wel ervaringsdeskundige in wachten lijkt mij...hoe is het nu met jou?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:29 schreef miss-jones25 het volgende:
Heb jij idd niets mee te maken dat ze een uur uitliep.
Gewoon bellen en duidelijkheid vragen wat er gaat gebeuren maandag. Anders voel jij je t hele weekend rot.
En een weekend duurt dan echt lang.
Zeker ben ik het daarmee eens, dat heb ik vorige week al afgestemd met de gyn. 41 weken is een mooie termijn voor een hoge bloeddruk-patiënt als ikquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:54 schreef Deepfreeze het volgende:
Aventura, fijn dat je wat gerustgesteld bent. Ook fijn om te weten wat er volgende week gaat gebeuren. Daar ben je het wel mee eens?
(ik bedoel, dat je dan "al" ingeleid wordt?)
Dan snap ik het wel. Zeker met zo'n stijgende bloeddruk. Maar misschien begint het dit weekend nog vanzelfquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zeker ben ik het daarmee eens, dat heb ik vorige week al afgestemd met de gyn. 41 weken is een mooie termijn voor een hoge bloeddruk-patiënt als ikZeker als je bedenkt dat mijn onderdruk de laatste drie weken toch van 85, toen 90, naar gister 95 is gegaan. Men ziet niet direct gevaar, maar langer doorlopen is echt onnodig.
Niks om je voor te schamen. Ik ben altijd al een gamer geweest, maar nu ik werkloos thuis zit (en ik dus iets meer tijd heb dan voorheen) zit ik ook weer een WoW-kloon te spelen. Hopelijk kan ik het taalgebruik wat milder maken tegen de tijd dat de kleine meid er is. Ik denk niet dat het erg bevorderlijk gaat zijn als ze alleen maar gescheld en gevloek om zich heen hoort.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:14 schreef Kleurdoos het volgende:
en trouwens, ik voel me zo verschrikkelijkik speel weer WOW (world of warcraft) zit je dan als moeder van een peuter en baby in spe, te schreeuwen dat je 'em ' dood gaat maken
mijn vriend moet er steeds hard om lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh, ik ben bij de weg inmiddels al aardig gewend aan het idee dat we een meid krijgen. De kleurstelling van de kinderkamer (nouja, de accessoires dan) is bekend en ik ben nu lekker kaartjes aan het kijken. Wat is het trouwens vreselijk veel makkelijker om een geslachtsgebonden geboortekaartje te vinden dan een neutrale, wat tot en met vorige week de bedoeling was...
Mario is ook echt übercool. Maar die 2 cm groei van de baarmoederhals is nog cooler uiteraard.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:10 schreef miss-jones25 het volgende:
haha enige wat ik leuk vind om te spelen is super mariodoe ik hier in t zeikenhuis ook op de DS.
Sb, ja misschien even oren schoonlaten spuiten en zalfje of antibiotica.en er is toch een oorcleaner voor katten ? misschien dat je die kan krijgen om regelmatig te gebruiken.
Dat is lang geleden en oh zo leuk!! Net als Duke Nukem... maar dat is voor mij uit een ander leven zo te noemen met ex en vrienden enzoquote:
Als ik vragen mag wat voor capsules heb je voor die infectie? Want ik heb er ook 1 en die assistente deed nogal onzeker, die gaf me zalf mee en zei een beetje onzeker "nah die inspuitapplicator die geven we nu maar niet mee"ik moest het maar een beetje met mijn vinger na binnen duwenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:39 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zo, ben helemaal goedgekeurd qua bloeddruk en grootte van baarmoeder en harttonen...
Ik vroeg of hij kon voeren hoe de baby lag, dus hij wat porren, vond ze niet leuk, haha.
Maar hij vermoedt dat ze met het hoofdje naar beneden ligt.
Urine zat nog wel iets in, maar er was niets uit de kweek gekomen. Dus dan zit er niet genoeg in dat schadelijk is voor de zwangerschap. En aangezien ik nu ook die infectie heb en daar nu capsules voor heb, doen we er even niks aan. Ben er ook een beetje klaar mee, met die antibiotica.
bron: http://www.consumed.nl/medicijnen/439/Canesten_Gyno%C2%AEquote:Zwangerschap
Dit medicijn kan voor zover bekend tijdens de zwangerschap zonder bezwaar volgens voorschrift worden gebruikt.
Tijdesn zwangerschap de toediener (= applicator) zo mogelijk niet gebruiken.
In t begin van de zwangerschap heb ik een flinke trombose in mn hals (de eukelaris geloof ik, is geen slagader gelukkig) gehad en naar aanleiding daarvan een longembolie. Uit ervaringscijfers blijkt dat baby's dan wat klein kunnen blijven, dus vandaar groeiecho over 2 weken en die wordt dan iedere 4 weken herhaald. Schijnt dat je vanaf week 28 ook pas echt wat kunt zeggen over de groeicurve. Daarvoor zijn er nog vele smaken en verschillen is me verteld.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:39 schreef Susie het volgende:
Hey, ikke inderdaad ook alweer 26 weken!![]()
En Kyara alweer 15 weken!![]()
Nirak, is er een reden dat je een groeiecho krijgt? Of heeft dat met de bloedgroepen te maken?
Jugularisquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:52 schreef Nirak het volgende:
[..]
In t begin van de zwangerschap heb ik een flinke trombose in mn hals (de eukelaris geloof ik, is geen slagader gelukkig)
Ja die!quote:
Ben je al bij Pitti Donna geweest op de Gijsbrecht? Zonee kun je echt nog niet bevallen!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:25 schreef Aventura het volgende:
Oh, en als ik me goed voel wil ik dat man me naar een kek babywinkeltje hier in de stad rijdt.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:25 schreef miss-jones25 het volgende:
oke ik kom er op terug er zijn wel bijzonderheden
Morgen gaan we weer kijken hoe het met mn cervix gaat nu en als het niet achteruit is gegaan mag ik naar huis
zover kwamen we niet, maar wel geslaagd bij mevrouw Groen. Leuk!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ben je al bij Pitti Donna geweest op de Gijsbrecht? Zonee kun je echt nog niet bevallen!.
omdat er ook zat lange baby's zijn, die van mij heeft echt niet in maat 50 gepast!! 56 was al heel erg krap in de lengtequote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:13 schreef Fee-nix het volgende:
MJ geen bijzonderheden![]()
Aventura geen bijzonderheden![]()
. En zeker begrijpelijk dat je nog eens over het eerste pakje nadenkt! Het is ook koud rotweer.... Maarre waarom denk je dat de baby nu wel in maat 56 zou passen? Volgens mij passen echt alle pasgeborenen wel maatje 50 hoor! Ik heb in mijn omgeving nog nooit anders gehoord in ieder geval en mijn schoonzus had een meisje van 4400 gram!
Susie heerlijk he, naar de kapper! Ik vind het ook altijd zo'n verwenmomentje.
Kyara 15 wk. Ik dacht: wow, dat klinkt al ver. Maar over 3 weken ben ik het zelf ook!
![]()
Wij gisteren dus lekker naar de film geweest. Was leuk! Enne hier dus ook iemand (ikke) die niet van rijden houdt/angstig is. Maar ik heb me erover heen gezet! En heb gisteren best veel gereden voor mijn doen. Ik wil dat ook echt blijven doen. Maar t is zo makkelijk om hem te laten rijden. (ff helemaal offtopic, sorry). Nou lekker geslapen in ieder geval, zo ff boodschapjes doen en dan ons kleine monstertje weer ophalen.
Is het sws niet handig om maat 50 te laten schieten als je verwacht een lange baby te krijgen? Bedoel, als de mouwtjes te lang zijn, dan sla ik ze wel om voor die paar dagen dat het te groot is..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
omdat er ook zat lange baby's zijn, die van mij heeft echt niet in maat 50 gepast!! 56 was al heel erg krap in de lengte
Ja inderdaad, hoe iets valt verschilt ook nogal. Hema vind ik altijd erg groot en Zeeman weer erg klein. Maar voor broekjes zit ik bij Zeeman wel altijd goed. Mijn mannetje is erg smal met lange benen en Zeeman heeft dat soort broekjesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck was 53cm! maar woog maar 3010gram bij 40+5 en paste nog zeker twee weken in maat50 en vrij lang in maat56.
Ook lengte zegt dus niet alles.
Tevens zat 56 echt veel te wijd voor zijn 3 kilo.
En dan ligt het er nog aan hoe iets valt ook. Noppies valt erg klein bijvoorbeeld.
elin nog langer! (2 x gemeten, 1 x 53 1 x 55, rechte beentjes) maar die was ook 8 pondquote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Puck was 53cm! maar woog maar 3010gram bij 40+5 en paste nog zeker twee weken in maat50 en vrij lang in maat56.
Ook lengte zegt dus niet alles.
Tevens zat 56 echt veel te wijd voor zijn 3 kilo.
En dan ligt het er nog aan hoe iets valt ook. Noppies valt erg klein bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:25 schreef miss-jones25 het volgende:
oke ik kom er op terug er zijn wel bijzonderheden
Morgen gaan we weer kijken hoe het met mn cervix gaat nu en als het niet achteruit is gegaan mag ik naar huis
Ah gelukkig ik heb O negatief dus hoef ik ook geen onnodige spuit. Ik neem aan dat ze dat overal hetzelfde al doen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:30 schreef Kyara het volgende:
Ja dat klopt Nirak. Heb ik ook gelezen. Collega was net de laatste die nog standaard een spuit kreeg. Maar idd, beter geen onnodige rotzooi in je lijf!
Gaat zeker snel, jij ook alweer 26! Wow!
dank jequote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:13 schreef PM-girl het volgende:
Poemojn, je bent bevallen begrijp ik? Gefeliciteerd!!
Ohw helemaal gemistquote:
Via mijn bloed schijnt dat te kunnen. Als het via de navelstreng zou moeten vind ik het risico te groot.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:52 schreef Soempie het volgende:
Hoe controleren ze dan eigenlijk de bloedgroep van de baby? Via de navelstreng?
Heb zelf B- en heb denk ik liever een spuit dan.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:50 schreef Soempie het volgende:
TJ, je hebt toch wel bijpassende dobbelstenen aan je spiegel en een stukje bont om je stuur?
MJ, hopelijk morgen naar huis.
Ohw jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:52 schreef Soempie het volgende:
Hoe controleren ze dan eigenlijk de bloedgroep van de baby? Via de navelstreng?
Heb zelf B- en heb denk ik liever een spuit dan.
Knap dat ze dat zo kunnen zeg, apart. Aankomende vrijdag ga ik weer naar de VK en dan zal ik het ook wel horen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:07 schreef Nirak het volgende:
[..]
Via mijn bloed schijnt dat te kunnen. Als het via de navelstreng zou moeten vind ik het risico te groot.
Dus voor de mama in spe heel eenvoudig, even een paar buisjes bloed uit je arm laten pompen
Wat leuk!! Geniet ervan!quote:
Gefeliciteerd!!!! Ik ben erg benieuwd hoe hij heet! Wil je dat hier vertellen? Anders is pm ook goedquote:
Is het een vervelende spuit? Ik prik mezelf sinds maart 2x per dag in mn bovenbeen, dus bang voor kleine naaldjes ben ik niet meerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:40 schreef ferrari_rood het volgende:
poemjon gefeliciteerd met jullie zoon
Hadden ze dat van die resusfactor niet eerder kunnen doen.
Ik heb die spuit nog gehad (onnodig achteraf wat ean heeft ook O negatief)
Ik ben een mietje en heb bijna niets gevoeld van die spuit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 19:51 schreef Nirak het volgende:
[..]
Is het een vervelende spuit? Ik prik mezelf sinds maart 2x per dag in mn bovenbeen, dus bang voor kleine naaldjes ben ik niet meer
Maar geen idee wat ik me hierbij voor moet stellen?
hier net zoquote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:02 schreef Aoraki het volgende:
MJ, ik ga voor je duimen dat je naar huis mag morgen!
Volgens mij heeft mijn zoon de eerste 2 maanden maat 50 aangehad. ik heb het weer allemaal van zolder gehaald, en omg, wat is het klein! En de eerste weken had 44 hem waarschijnlijk ook niet misstaan, 50 was erg ruim...
haha die had ik ff over het hoofd gezien:quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:11 schreef Aventura het volgende:
Net bij het afvegen wat donkerbruin/rood bloed vermengd met wat slijm. Steken in mijn doos. Ventje beweegt heel druk, alles rommelt! Zijn baby's niet juist rustig bij een naderende weeën?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Life is e@sier with your eyes closed**
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een dikkevoor jullie!!
Aventura!!! Is er wat gaande??? Spannend hoor!
Voor de rest niet bijgelezen, stap hier weer in
[ Bericht 8% gewijzigd door wickie op 16-07-2011 23:16:19 ]Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
hmm nou dat het bijna nooit voorkomt is niet helemaal waar hoor.. ik werk nu 7 jaar op de IC; en heb al 4 keer zo'n situatie meegemaakt.. heel heftig inderdaad..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:57 schreef Jose81 het volgende:
Aventura, dit komt bijna nooit voor. Onze kraamhulp doet haar werk al 28 jaar en heeft dit pas één keer meegemaakt.. en dat was nog wel in haar eigen familie.
Dit gaat jou echt niet gebeuren!! Jij gaat gewoon een super bevalling tegemoet en daarna niks geen poespas... deal?![]()
Ik kreeg hem na de vruchtwaterpunctie en ik vond hem ook reuze meevallen. Ik kreeg hem in mijn bil volgens mij.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vond de rhesusspuit wel mee vallen
Niks anders als een andere spuit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 21:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vond de rhesusspuit wel mee vallen
Vanmorgen.quote:
quote:Op zondag 17 juli 2011 15:05 schreef miss-jones25 het volgende:
Hier een berichtje vanaf mn eigen bank !!!!![]()
ben dus weer lekker thuis
moet nog wel bed rust houden ( bank nu dus ) maar het is heeeerlijk om weer thuis te zijn en vanavond in mn eigen lekkere bed te slapen ipv het harde ziekenhuis bed.
moet over 2 dagen alweer terug komen voor controle.
Aventura, ik had over je post van vanmorgen heen gekeken had het niet gezien
Deze maxi-cosi past niet in onze volvo dus heb ik een cabriofix met easybase moeten kopen en ze wilde hem niet omruilenquote:Op zondag 17 juli 2011 15:46 schreef SummerBreeze het volgende:
FR, wat is de reden van het feit dat je de Maxi Cosi weg doet? Ik neem aan dat Ean daar gewoon nog in past. En al het andere spul wordt ook niet gebruikt?
Gelukkig, was al bang dat ik iets gemist had...quote:Op zondag 17 juli 2011 15:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Deze maxi-cosi past niet in onze volvo dus heb ik een cabriofix met easybase moeten kopen en ze wilde hem niet omruilen
Ik geef geen borstvoeding dus die spullen kunnen weg
Vanuit het z-huis moesten wij een andere fles gebruiken en deze set hadden we al gekocht.
Op internet lees ik overal dat iedereen gaat bloedprikken om te kijken of ze antistoffen hebben.quote:Op zondag 17 juli 2011 21:05 schreef Kleurdoos het volgende:
hier ook feest, elin heeft denk ik de 5e of 6e ziekte.. en ik lees dat de 5e niet zo best is voor een zwangere.. maar dan voor de 20 wk. al vind ik t met 27 wk ook niet zo aangenaam klinken..
Ik zou toch effe je verloskundige of huisarts bellen. Ik heb er zelf geen ervaring mee.quote:Het ziektebeeld was anders volgens de ha.
Bij de 6e ziekte wordt het kindje eerst ziek en dan komen pas de rode vlekjes/bultjes en bij de 5e is het andersom.
Ehm.. ik wil niet bijdehand overkomen hoor. Maar een test kopen kan misschien meer duidelijkheid geven.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:31 schreef dweeny1989 het volgende:
ik heb het vermoeden dat ik zwanger ben... doordat ik geen anti conceptie gebruik weet ik niet precies wanneer ik ongesteld moet worden, maar weet wel dat het al zeker een maand geleden geweest is...
verder hadden we 'geoefend' dus het zou zo maar kunnen..
+ steeds het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar niet doorbreken. lichte krampjes maar verder niks...
ik weet het... maar ik wil het eerst ff afwachten, het zal niet de eerste keer zijn dat ik een test koop en deze negatief is.quote:Op maandag 18 juli 2011 08:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehm.. ik wil niet bijdehand overkomen hoor. Maar een test kopen kan misschien meer duidelijkheid geven.
plus het feit dat ik een vast schema heb kwa ongesteldheid. de ene maand komt het eerder dan de andere, en ben daarom nog wel erg vroeg.. tis ook maar een vermoedenquote:Op maandag 18 juli 2011 08:46 schreef dweeny1989 het volgende:
[..]
ik weet het... maar ik wil het eerst ff afwachten, het zal niet de eerste keer zijn dat ik een test koop en deze negatief is.
geen vast schemaquote:Op maandag 18 juli 2011 08:47 schreef dweeny1989 het volgende:
[..]
plus het feit dat ik een vast schema heb kwa ongesteldheid. de ene maand komt het eerder dan de andere, en ben daarom nog wel erg vroeg.. tis ook maar een vermoeden
nee hoor dat zijn meisjes.quote:Op maandag 18 juli 2011 10:12 schreef Cyntiaa het volgende:
Jongetjes zijn gewoon eigenwijs en komen later
en je moet ook gestript kunnen worden..quote:Op maandag 18 juli 2011 10:18 schreef Nirak het volgende:
http://www.amc.nl/index.cfm?pid=814&&contentitemid=577&itemid=101
Onderzoekje over strippen. Bij 25% heeft t nut, maar ze zeggen zelf al dat daar ook vrouwen bij zitten waarbij de bevalling spontaan gekomen zou zijn.. Toch best lage cijfers dan nog....
Ik heb er een gehad van Medela, van 24 weken tot 36 weken gedragen, daarna ging ze indalen en zat het niet meer lekker. Zo'n sier buikband is ook echt alleen voor t mooie, dat geeft geen steun. Ik vond het prettig, vooral als ik langer moest lopen, bijv even de stad in of wat dingen achter elkaar doen in huis.quote:Op maandag 18 juli 2011 13:13 schreef Susie het volgende:
zijn er hier dames die buikbanden dragen of hoe die dingen ook heten? Ik ben 'pas' 26 weken, maar ik loop alsof ik op het eind ben (no offence, want niet iedereen heeft dat natuurlijk!) Vroeg me af of dat nou echt goede ondersteuning geeft enzo.
Ben aan het werk, dus ff niet goed bijgelezen!
Bij mij is m'n navel al halverwege geplopt en als ik hoest o.i.d. dan komt m'n navel er helemaal uit.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:56 schreef Kyara het volgende:
Spannend Aventura!
Hier last van een raar gevoel op/in mijn buik, Lijkt een beetje alsof mijn lijf de groeispurt niet helemaal bij kan benen of zo. Misschien ook wat meer smeren.
Vroeg ik me ook even af: wanneer popt je navel eigenlijk? En voel je dat gebeuren of gaat dat geleidelijk?
*slik*quote:Op maandag 18 juli 2011 18:33 schreef mefke79 het volgende:
omdat je haar nog wel eens flink wil uitvallen na de bevalling, lang leve de hormonen. Al had ik het altijd al kort.
Nou, bij mij viel dat ook reuze mee hoor.... En volgens mij komt het ook omdat je haar tijdens de zwangerschap veel minder uitvalt dan normaal. Je hebt dus een dikkere bos. En na de bevalling valt dat 'extra' haar dan weer uit. Dus dan valt het wel weer meequote:Op maandag 18 juli 2011 18:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
*slik*
dat valt weer in het rijtje, dingen die niemand je van te voren verteld.....
Whehehe... ontplofte mol. Dat klinkt niet echt charmant inderdaadquote:Op maandag 18 juli 2011 18:41 schreef NotTheSame het volgende:
Kyara 22 augustus SEO!
Ik heb nu lang haar, no way dat ik ze ooit nog kort knip! Ik heb heel dun, maar wel veel haar, met als gevolg bij een korte coupe dat ik meer op een ontplofte mol lijk dan wat anders...![]()
Hier gaat het even alles behalve goed (naar mijn mening)... Ik heb alweer een aantal dagen een zwaar verminderde eetlust. Net met hangen en wurgen en de tv als afleiding een schepje macaroni naar binnen gewerkt. Ik probeer m'n fruit wel consequent te eten maar ook dat is eigenlijk een crime. Voor de rest teer ik de hele dag op 2 Continu koekjes en een reepje ontbijtkoek, veel te weinig dus...
Vanmiddag maar even weer en pak Nutridrink meegenomen op het werk. Als die eetlust binnen een paar dagen niet terug komt gaan we maar weer dat vieze goedje nuttigen...
Ja, ik was heel even boos, maar ik kan mijn energie nu echt beter ergens anders aan bestedenquote:Op maandag 18 juli 2011 20:07 schreef Kyara het volgende:
ja, zit je ook echt op te wachten nu Aventura.
Ik was gister nogal booes -misschien lichtelijk agressief- omdat iets niet meewerkte zoals ik het wou. Mocht niet van manlief want niet goed voor spruit. Toen moest ik sorry tegen spruit zeggen en dat heb ik toen ook maar gedaan....
En dat terwijl oktoberkindjes zo ontzettend leuk en lief zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 20:03 schreef Nirak het volgende:
Er zijn nog 19 wachtenden voor mij, en waarschijnlijk dringen er ook wel wat dames voor, en die geef ik nog gelijk ook (mits het niet veeeeeel te vroeg is).
Maar ik zit in een rustige maand, oktober. Kennelijk was het niet zo heel gezellig in januari
Ik ken de term ontplofte mol met een iets andere betekenis!quote:Op maandag 18 juli 2011 18:41 schreef NotTheSame het volgende:
Ik heb nu lang haar, no way dat ik ze ooit nog kort knip! Ik heb heel dun, maar wel veel haar, met als gevolg bij een korte coupe dat ik meer op een ontplofte mol lijk dan wat anders...![]()
Kan ik me voorstellen, ik moet nog de helft van de zwangerschap en probeer "de eindstreep" nu al weg te drukken.quote:Op maandag 18 juli 2011 20:15 schreef Aventura het volgende:
Klopt, ik vind het ook raar. Maar ook wel prettig. Je weet (nou ja, tot op zekere hoogte) waar je aan toe bent. Met wat mazzel slaap ik net zo goed als de afgelopen nachten, dus ben ik ook fit.
Ik ben ook wel een beetje bang, maar ik probeer dat weg te drukken. Gelukkig moeten we ons heel vroeg melden.
Ja, zo kun je het ook zien!quote:Op maandag 18 juli 2011 20:59 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik ken de term ontplofte mol met een iets andere betekenis!![]()
Past overigens wel in Z&G, dat dan weer wel...
quote:Op maandag 18 juli 2011 20:59 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik ken de term ontplofte mol met een iets andere betekenis!![]()
Past overigens wel in Z&G, dat dan weer wel...
Aventura, ik wens je vast alle succes voor morgen! Geniet van jullie laatste avondje op de bank en ik hoop op een voorspoedige inleiding en bevalling morgen!
Bij ons heet dat een Bob Marley, want dan kun je er vaak ook nog dreads van draaienquote:Op maandag 18 juli 2011 21:25 schreef Nirak het volgende:
[..]ow jakkes!
Dat is wat ik meestal een bever noem denk ik zo
Enne voor Aventura en wederhelft: toi toi toi voor morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |