Als er nog iemand in de OP bij wil o.i.d. geef even een gil!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Aventura, je mannetje komt gewoon echt bijna![]()
Ik heb trouwens niet eens aan eten gedacht die hele 21 uur dat mijn bevalling duurde. 's Ochtends een halve boterham gegeten omdat dit van Mr.DML moest maar verder niks.
Nog eventjes!!!!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo aventura; ik vind het plaatsvervangend spannend!!!vers beebje op komst!!!!
MJ; een enorm dikke knuffel... die heb je verdiend en die heb je ook hard nodig!
en pfff ik heb vanmorgen Jelte van Poppedein weer mogen bewonderen, en ben helemaal flieft.. en heb dr zooooo'n zin in om straks zelf ook weer zo'n minimensje te hebben...
Leuke versprekingquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:42 schreef SummerBreeze het volgende:
Oh Aventura, spannend!
Hier vanmiddag dus de echo gehad en het lijkt erop dat onze vermoeden NIET bevestigd worden. De kleine lag met de beentjes over elkaar en daardoor was het niet heel erg goed te zien, maar omdat er vanaf de rugkant geen piemeltje te zien was ging de echoscopiste er van uit dat het een meisje is. Over twee weken heb ik de seo en dan weten we het zeker, maar ik ben nu maar vast aan het wennen aan het idee dat ik straks staartjes moet gaan maken enzo. Wel een raar gevoel als ik eerlijk ben. Ik heb helemaal niet het gevoel een meisjes-moeder te zijn. Ik was namelijk zelf absoluut geen meisjes-meisje en wat nou als onze kleine meid wel wil tutten met make-up enzo![]()
Ach, vent vanzelf denk ik
Wow! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:39 schreef p_iglet het volgende:
Yahoo! Vrij! Verlof! vakantie! Klaar met coschappen! Klaar met opleiding! *o*
Donequote:Op donderdag 14 juli 2011 22:13 schreef SummerBreeze het volgende:
Oh, zou TS of een modje even (Meisje) achter mijn naam willen zetten in de OP?
Dat soort berichten hoor ik graag miss Jquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:25 schreef miss-jones25 het volgende:
Mn meisje laat ff voelen dat ze net zo kan kickboxen als dr vader volgens mij.
Heel fijn om te lezen dat ze letterlijk (en dus hopelijk ook figuurlijk) een vechtertje is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:25 schreef miss-jones25 het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:25 schreef miss-jones25 het volgende:
ik kon elin bij de geboorte al bijna invlechtenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:57 schreef octopussy het volgende:
Och, invlechten kan ik ook niet. Maar ja, mijn dochter is anderhalf en heeft nog niet genoeg haar om iets mee te doen![]()
Ze kan wel voetballen en ze gaat helemaal stralen als haar vader thuiskomt (want dan kan ze stoeien!), speelt met autootjes en popjes, geeft leuke jongetjes zoentjes maar wanneer ze iets doen wat ze niet wil dan staat ze haar mannetje en druipt het kereltje huilend af![]()
Jij bent inmiddels wel ervaringsdeskundige in wachten lijkt mij...hoe is het nu met jou?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:29 schreef miss-jones25 het volgende:
Heb jij idd niets mee te maken dat ze een uur uitliep.
Gewoon bellen en duidelijkheid vragen wat er gaat gebeuren maandag. Anders voel jij je t hele weekend rot.
En een weekend duurt dan echt lang.
Zeker ben ik het daarmee eens, dat heb ik vorige week al afgestemd met de gyn. 41 weken is een mooie termijn voor een hoge bloeddruk-patiënt als ikquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:54 schreef Deepfreeze het volgende:
Aventura, fijn dat je wat gerustgesteld bent. Ook fijn om te weten wat er volgende week gaat gebeuren. Daar ben je het wel mee eens?
(ik bedoel, dat je dan "al" ingeleid wordt?)
Dan snap ik het wel. Zeker met zo'n stijgende bloeddruk. Maar misschien begint het dit weekend nog vanzelfquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zeker ben ik het daarmee eens, dat heb ik vorige week al afgestemd met de gyn. 41 weken is een mooie termijn voor een hoge bloeddruk-patiënt als ikZeker als je bedenkt dat mijn onderdruk de laatste drie weken toch van 85, toen 90, naar gister 95 is gegaan. Men ziet niet direct gevaar, maar langer doorlopen is echt onnodig.
Niks om je voor te schamen. Ik ben altijd al een gamer geweest, maar nu ik werkloos thuis zit (en ik dus iets meer tijd heb dan voorheen) zit ik ook weer een WoW-kloon te spelen. Hopelijk kan ik het taalgebruik wat milder maken tegen de tijd dat de kleine meid er is. Ik denk niet dat het erg bevorderlijk gaat zijn als ze alleen maar gescheld en gevloek om zich heen hoort.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:14 schreef Kleurdoos het volgende:
en trouwens, ik voel me zo verschrikkelijkik speel weer WOW (world of warcraft) zit je dan als moeder van een peuter en baby in spe, te schreeuwen dat je 'em ' dood gaat maken
mijn vriend moet er steeds hard om lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh, ik ben bij de weg inmiddels al aardig gewend aan het idee dat we een meid krijgen. De kleurstelling van de kinderkamer (nouja, de accessoires dan) is bekend en ik ben nu lekker kaartjes aan het kijken. Wat is het trouwens vreselijk veel makkelijker om een geslachtsgebonden geboortekaartje te vinden dan een neutrale, wat tot en met vorige week de bedoeling was...
Mario is ook echt übercool. Maar die 2 cm groei van de baarmoederhals is nog cooler uiteraard.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:10 schreef miss-jones25 het volgende:
haha enige wat ik leuk vind om te spelen is super mariodoe ik hier in t zeikenhuis ook op de DS.
Sb, ja misschien even oren schoonlaten spuiten en zalfje of antibiotica.en er is toch een oorcleaner voor katten ? misschien dat je die kan krijgen om regelmatig te gebruiken.
Dat is lang geleden en oh zo leuk!! Net als Duke Nukem... maar dat is voor mij uit een ander leven zo te noemen met ex en vrienden enzoquote:
Als ik vragen mag wat voor capsules heb je voor die infectie? Want ik heb er ook 1 en die assistente deed nogal onzeker, die gaf me zalf mee en zei een beetje onzeker "nah die inspuitapplicator die geven we nu maar niet mee"ik moest het maar een beetje met mijn vinger na binnen duwenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 18:39 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zo, ben helemaal goedgekeurd qua bloeddruk en grootte van baarmoeder en harttonen...
Ik vroeg of hij kon voeren hoe de baby lag, dus hij wat porren, vond ze niet leuk, haha.
Maar hij vermoedt dat ze met het hoofdje naar beneden ligt.
Urine zat nog wel iets in, maar er was niets uit de kweek gekomen. Dus dan zit er niet genoeg in dat schadelijk is voor de zwangerschap. En aangezien ik nu ook die infectie heb en daar nu capsules voor heb, doen we er even niks aan. Ben er ook een beetje klaar mee, met die antibiotica.
bron: http://www.consumed.nl/medicijnen/439/Canesten_Gyno%C2%AEquote:Zwangerschap
Dit medicijn kan voor zover bekend tijdens de zwangerschap zonder bezwaar volgens voorschrift worden gebruikt.
Tijdesn zwangerschap de toediener (= applicator) zo mogelijk niet gebruiken.
In t begin van de zwangerschap heb ik een flinke trombose in mn hals (de eukelaris geloof ik, is geen slagader gelukkig) gehad en naar aanleiding daarvan een longembolie. Uit ervaringscijfers blijkt dat baby's dan wat klein kunnen blijven, dus vandaar groeiecho over 2 weken en die wordt dan iedere 4 weken herhaald. Schijnt dat je vanaf week 28 ook pas echt wat kunt zeggen over de groeicurve. Daarvoor zijn er nog vele smaken en verschillen is me verteld.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:39 schreef Susie het volgende:
Hey, ikke inderdaad ook alweer 26 weken!![]()
En Kyara alweer 15 weken!![]()
Nirak, is er een reden dat je een groeiecho krijgt? Of heeft dat met de bloedgroepen te maken?
Jugularisquote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:52 schreef Nirak het volgende:
[..]
In t begin van de zwangerschap heb ik een flinke trombose in mn hals (de eukelaris geloof ik, is geen slagader gelukkig)
Ja die!quote:
Ben je al bij Pitti Donna geweest op de Gijsbrecht? Zonee kun je echt nog niet bevallen!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 08:25 schreef Aventura het volgende:
Oh, en als ik me goed voel wil ik dat man me naar een kek babywinkeltje hier in de stad rijdt.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:25 schreef miss-jones25 het volgende:
oke ik kom er op terug er zijn wel bijzonderheden
Morgen gaan we weer kijken hoe het met mn cervix gaat nu en als het niet achteruit is gegaan mag ik naar huis
zover kwamen we niet, maar wel geslaagd bij mevrouw Groen. Leuk!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ben je al bij Pitti Donna geweest op de Gijsbrecht? Zonee kun je echt nog niet bevallen!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |