abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99475680
Juli:
12 juli 2011: Aventura
21 juli 2011: Cyntiaa

Augustus:
02 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
14 augustus 2011: Beregd (papa)
18 augustus 2011: Hilliebillie
25 augustus 2011: BeessieJen
26 augustus 2011: p_iglet
31 augustus 2011: Linda2205 (jongetje)

September:
07 september 2011: Mevr_Mus(Jongetje)
08 september 2011: Wickie
14 september 2011: Kaarr (jongetje)
18 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
23 september 2011: Lujaxa (Jongen)
29 september 2011: Aoraki
29 september 2011: Bass-Miss

Oktober
06 oktober 2011: Scorpionsworld (kereltje)
19 oktober 2011: Kleurdoos (jongen)
22 oktober 2011: Susie(meisje)
22 oktober 2011: Nirak(jongen)

November
04 november 2011: meissie1595(jongen)
08 november 2011: Jipster
09 november 2011: jesssie
16 november 2011: Innepin
16 november 2011: TimeJumper (jongen)
18 november 2011: Vlindur (Jonkje)
20 november 2011: GreatWhiteSilence
20 november 2011: Miss-Jones25 (Meisje)
24 november 2011: Raantje
26 november 2011: bitterend(meisje)
30 november 2011: Capricia

December
8 december 2011: SummerBreeze (meisje)
13 december 2011: Poezebeest
13 december 2011: Sayenne
25 december 2011: Deepfreeze
27 december 2011: tweeoogje
30 december 2011: NotTheSame

----------------------------

2012

01 januari 2012: Octopussy
04 januari 2012: Soempie
07 januari 2012: Kyara
28 januari 2012: IslaBonita
29 januari 2012: Fee-nix

11 februari 2012: CrazyMoon
16 februari 2012: klavertje-4

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 15-07-2011 08:36:56 ]
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99475720
Ik zei dus:

quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Aventura, je mannetje komt gewoon echt bijna *O*

Ik heb trouwens niet eens aan eten gedacht die hele 21 uur dat mijn bevalling duurde. 's Ochtends een halve boterham gegeten omdat dit van Mr.DML moest maar verder niks.
Als er nog iemand in de OP bij wil o.i.d. geef even een gil!
The way you rock'n'roll
pi_99476007
oo aventura; ik vind het plaatsvervangend spannend!!! :) vers beebje op komst!!!!

MJ; een enorm dikke knuffel... die heb je verdiend en die heb je ook hard nodig!

en pfff ik heb vanmorgen Jelte van Poppedein weer mogen bewonderen, en ben helemaal flieft.. en heb dr zooooo'n zin in om straks zelf ook weer zo'n minimensje te hebben...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99476060
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
oo aventura; ik vind het plaatsvervangend spannend!!! :) vers beebje op komst!!!!

MJ; een enorm dikke knuffel... die heb je verdiend en die heb je ook hard nodig!

en pfff ik heb vanmorgen Jelte van Poppedein weer mogen bewonderen, en ben helemaal flieft.. en heb dr zooooo'n zin in om straks zelf ook weer zo'n minimensje te hebben...
Nog eventjes!!!!! :*
*poef* nu is het weg
pi_99476111
Woei, mijn man heeft net de kleine echt duidelijk gevoeld. Hij/zij duwt echt duidelijk tegen de buitenkant.. Lekker vroeg met 16'4 en een vetlaagje..

Ik heb geloof ik alleen een beschuitje met suiker, thee en limonade gehad. Dat was alles na het wakker worden tot na de narcose om 16.00. En daarna aan de vla-flip ;)
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:17:42 #6
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99476322
Voel nog niets eigenlijk! Heel zwakjes een aanhoudende kramp af en toe, maar dat zijn mijn darmen. Die rommelen behoorlijk. Zo maar even douchen en dan naar bed. Hopelijk brengt de nacht iets :)
pi_99476479
Hoop het voor je aventura, je hebt nu wel lang genoeg gewacht. ;)
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:21:07 #8
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_99476546
Nice deepfreeze!

Aventura ik hoop ook dat de nacht je iets moois gaat brengen :).

Over eten tijdens de bevalling: niet gedaan en geen seconde aan gedacht. Was veel te druk bezig.
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:24:25 #9
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99476748
Bj, jij moet nog even, en vast niet zo lang als ik!

Deepfreeze, mooi momen is dat hè! Inderdaad vroeg.

Misschien eet ik ook wel niks, maar het idee dat de kasten goedgevuld zijn is wel prettig.
pi_99476789
aventura hij is onderweg nog even

Ik reed 2wk na mijn ks ook weer. Ik wilde toch vaker in het z-huis dan dat ik gehaald en gebracht kon worden. Van de gyn mocht ik overigs rijden en wij hebben een automaat dat scheelt ook wel denk ik.
pi_99477812
Ben benieuwd of er wat gaat gebeuren Aventura! Bij mij begonnen de weeen toen, na het 's middags strippen, om 3 uur 's nachts (tenminste toen werd ik wakker). En vanaf een uurtje of 11 's avonds had ik wat krampgevoel.
Ik heb niet gegeten tijdens de bevalling, niet aan gedacht. Wel 's ochtends volgens mij, voordat ik naar het zkh ging.

Ik heb geen rijbewijs. Wil wel graag maar geen geld en al een paar keer begonnen met lessen maar telkens niet doorgezet, ook niet echt mijn ding, dat rijden. Ik ga weer een poging wagen ergens na de bevalling. Wij wonen in de stad en TOT nu toe gaat alles me goed af zonder auto, maar met 2 kids wordt de trein in mn eentje niet echt een optie meer, dus het rijbewijs gaat er volgend jaar wel komen denk ik.

Ik ben kapot van de week werken en dreumes. Ik ben lekker naar mn ouders gevlucht, kunnen die morgen mooi meehelpen om Mette te vermaken. En kan ik wat rustig aan doen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_99477822
Oh Aventura, spannend!

Hier vanmiddag dus de echo gehad en het lijkt erop dat onze vermoeden NIET bevestigd worden. De kleine lag met de beentjes over elkaar en daardoor was het niet heel erg goed te zien, maar omdat er vanaf de rugkant geen piemeltje te zien was ging de echoscopiste er van uit dat het een meisje is. Over twee weken heb ik de seo en dan weten we het zeker, maar ik ben nu maar vast aan het wennen aan het idee dat ik straks staartjes moet gaan maken enzo. Wel een raar gevoel als ik eerlijk ben. Ik heb helemaal niet het gevoel een meisjes-moeder te zijn. Ik was namelijk zelf absoluut geen meisjes-meisje en wat nou als onze kleine meid wel wil tutten met make-up enzo :?

Ach, vent vanzelf denk ik
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:46:57 #13
30252 Soempie
Procreating
pi_99478140
SummerBreeze, ik denk dat je dan een stoere kleine meid krijgt, ipv een tuttebel. ;)

Aventura, echt heel spannend. Bijzonder joh, je hebt heel snel al je kleintje in je armen. Vraag me echt af hoe dat moet voelen zo dichtbij. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:48:17 #14
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99478242
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:42 schreef SummerBreeze het volgende:
Oh Aventura, spannend!

Hier vanmiddag dus de echo gehad en het lijkt erop dat onze vermoeden NIET bevestigd worden. De kleine lag met de beentjes over elkaar en daardoor was het niet heel erg goed te zien, maar omdat er vanaf de rugkant geen piemeltje te zien was ging de echoscopiste er van uit dat het een meisje is. Over twee weken heb ik de seo en dan weten we het zeker, maar ik ben nu maar vast aan het wennen aan het idee dat ik straks staartjes moet gaan maken enzo. Wel een raar gevoel als ik eerlijk ben. Ik heb helemaal niet het gevoel een meisjes-moeder te zijn. Ik was namelijk zelf absoluut geen meisjes-meisje en wat nou als onze kleine meid wel wil tutten met make-up enzo :?

Ach, vent vanzelf denk ik
Leuke verspreking ;)
pi_99478255
Summerbreeze, ik ben ook geen meisjes meisje. Ik klom als kind liever in bomen dan dat ik met poppen speelde. Ook draag ik nooit make up (ik ben meer van de leuke kleren). Ik heb al een dochter en ik vind het helemaal geweldig! En ik krijg nog een meid :D

Voor make up enzo moeten ze maar naar hun tante gaan later (die houdt eigenhand de make-up branche in stand, zoveel plamuurt die :') ).
pi_99478688
Spannend Aventura!!! *O*

Summerbreeze, ik dacht stiekem ook dat we een jochie zouden krijgen, en moest toch ook wel wennen aan het bericht dat we een dochter krijgen ;)
Maar ik was ook geen meisje-meisje, ik klom in bomen, was best wel een durfal.
Niet elk meisje hoeft een tuttebel te worden, bovendien ligt t denk ook aan de ouders zelf.
Verder durf ik er nog niet 100% van uit te gaan dat t echt een meid is, omdat ze niet echt helemaal zeker weten of het zo is. Ik hou dus toch ergens in mn achterhoofd dat t heel misschien stiekem een ventje is. Maar, ik noem t wel gewoon al bij haar naam en zeg dus 'zij' en 'haar' als ik met mn man ben.
Tralalalaaa
pi_99478757
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 16:39 schreef p_iglet het volgende:
Yahoo! Vrij! Verlof! vakantie! Klaar met coschappen! Klaar met opleiding! *o*
Wow! Gefeliciteerd *O* *O* *O*
En dikke respect voor hoe je het allemaal voor elkaar bokst _O_
pi_99478857
Och, invlechten kan ik ook niet. Maar ja, mijn dochter is anderhalf en heeft nog niet genoeg haar om iets mee te doen :')
Ze kan wel voetballen en ze gaat helemaal stralen als haar vader thuiskomt (want dan kan ze stoeien!), speelt met autootjes en popjes, geeft leuke jongetjes zoentjes maar wanneer ze iets doen wat ze niet wil dan staat ze haar mannetje en druipt het kereltje huilend af :D :@
pi_99479125
Nou ja, Octo :D zo is Mette dus ook. Inclusief de hoeveelheid haar :')

En een diepe respect voor Jou p_iglet!! Geniet van je verlof, je hebt het dubbel en dwars verdiend!!
pi_99479916
Oh, zou TS of een modje even (Meisje) achter mijn naam willen zetten in de OP?
pi_99480068
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:13 schreef SummerBreeze het volgende:
Oh, zou TS of een modje even (Meisje) achter mijn naam willen zetten in de OP?
Done :*
The way you rock'n'roll
pi_99480628
Mn meisje laat ff voelen dat ze net zo kan kickboxen als dr vader volgens mij.
pi_99481249
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:25 schreef miss-jones25 het volgende:
Dat soort berichten hoor ik graag miss J :)
pi_99481849
quote:
Heel fijn om te lezen dat ze letterlijk (en dus hopelijk ook figuurlijk) een vechtertje is.
pi_99482576
fijn om te lezen MJ
P_iglet geniet van je verlof
pi_99485756
Kan iemand in de OP nog even achter mijn naam kereltje zetten? :P

Damn, wat is het vorige topic snel gegaan :o wat een hormonster discussie weer :{

Aventura...spannend. zal vast niet lang meer duren voordat je je kleine mannetje in je armen hebt :D
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_99485793
quote:
^O^
hoop dat je dat nog veel vaker mag voelen in de loop van de weken/maanden ;)
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_99491149
Môgge, slecht geslapen hier. Halve nacht liggen woelen vanwege de enorme wind (de twee bomen hier in de tuin stonden op het punt om door te breken en zouden daarbij best eens door de glazen pui heen kunnen vallen). Nu is de wind gelukkig gaan liggen en kan ik straks dus een tukkie doen om de gemiste slaap in te halen.

Aventura, is het al begonnen?
* SummerBreeze is verder niet nieuwsgierig hoor...
  vrijdag 15 juli 2011 @ 07:51:02 #29
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_99491220
Mogguh...

Hier idem dito, beroerde nacht. Maar dan van de nachtmerries, maar nu weet ik dus niet meer waar ze over gingen }:| .

Miss-jones wat leuk dat je meisje zich effe zo laat voelen! Dat zijn de betere berichten!

Aventura succes en hopelijk is het al begonnen (of heb je je kleintje al in je armen!) Zet het op!

Summerbreeze een meisje *O* !

[ Bericht 5% gewijzigd door NotTheSame op 15-07-2011 08:08:46 ]
  vrijdag 15 juli 2011 @ 08:10:47 #30
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99491388
Geen weeën gehad. Volgens mij moet ik concluderen dat het strippen niet heeft gewerkt. Wel lekker geslapen, dat dan wel.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 08:17:09 #31
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_99491455
Jammer dat het niet heeft doorgezet, Aventura. Maar... Wat niet is, kan nog komen!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 08:25:07 #32
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_99491524
Jammer Aventura!

Fijn missjones!

Hier zo naar de VK, eerste keer reguliere controle zonder echo's en zo. Ben benieuwd.
pi_99491560
Oeh Aventura, spannend joh! Ik ga weer even meelezen hier :+

Enneh....ik had een zak zuurtjes in mijn ziekenhuistas zitten, want er was me verteld dat dat zo fijn was om op te sabbelen tussen de weeën door. Nou, ik heb er niet eens aan gedacht!
Het enige dat ik wilde, was na iedere wee water drinken. En in het ziekenhuis hebben ze van die kleine kloteglaasjes, dus dan haalde mijn vriend een glaasje water en dronk ik het in een teug leeg door het rietje. Dan weer wee en hij snel weer rennen voor het volgende glas water. En dat een uur lang! Ik denk dat ik zeker 1 á 2 liter water heb weggetankt.
(kwam vooral omdat ik een ademhalingsdiscussie had, ik moest anders ademhalen van de verloskundige, dan dat ik op de yoga had geleerd. Als ik het dan op 'yogamanier' deed, riep ze gelijk NEE! en daar raakte ik van in de war, waardoor ik veel door mijn mond ademde en dus een droge bek had)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 08:48:45 #34
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_99491795
Aventura, jammer dat het strippen niets gedaan heeft!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_99491936
Jammer aventura! Maar fijn van die goede nacht!

MJ: wat leuk, een klein vechtertje in je buik!

Hier een rustige nacht gehad. Eindelijk niet zinloos om 2.00 een uur wakker gelegen. En vanochtend 7.05 was muppet weer lekker aan het zwemmen. Alsof hij/zij echt naar buiten wil zwemmen, zo duidelijk tegen de wand aan. Dat was met Chris echt wel later..
  vrijdag 15 juli 2011 @ 09:08:58 #36
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99492111
mornings...
Hier ook maar een matig nachtje; drukke beeb, en ik kon niet in slaap komen mijn, terwijl ik wel heel erg moe was. (en BEN). Straks komt er nog visite, dus zal zo gaan douchen en aankleden enzo... en mijn meisje dus ook :)

MJ: fijn om te horen dat je meisje druk aan het bewegen is geslagen!!

Aventura; geen actie dus? wat jammer joh!! naja je hebt nog wel ff... en een goede nacht rust is natuurlijk wel heeeeeeerlijk!!!

SB: een meisje!! dat is toch hartstikke leuk!! en met een meisje kan je ook genoeg leuke dingen doen hoor, T dacht ook altijd dat een jongen beter bij hem zou passen, maar nu hij weet hoe het met Evie is; is hij dolblij met nog een meid op komst :D
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_99492195
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:57 schreef octopussy het volgende:
Och, invlechten kan ik ook niet. Maar ja, mijn dochter is anderhalf en heeft nog niet genoeg haar om iets mee te doen :')
Ze kan wel voetballen en ze gaat helemaal stralen als haar vader thuiskomt (want dan kan ze stoeien!), speelt met autootjes en popjes, geeft leuke jongetjes zoentjes maar wanneer ze iets doen wat ze niet wil dan staat ze haar mannetje en druipt het kereltje huilend af :D :@
ik kon elin bij de geboorte al bijna invlechten :P
is ook nooit uitgevallen trouwens :)

en trouwens, ik voel me zo verschrikkelijk :D ik speel weer WOW (world of warcraft) zit je dan als moeder van een peuter en baby in spe, te schreeuwen dat je 'em ' dood gaat maken :D mijn vriend moet er steeds hard om lachen :+
pi_99492311
Niet doorgezet Aventura? Kan nog komen.... Toch?

Hier een redelijke nacht gehad, vroeg wakker doordat (8> werd gebeld door zijn collega. Hoefde niet te komen werken... Maaaaar later weer telefoon of hij toch "even" naar Amersfoort kan komen. :') Toen was (8> zijn goede bui meteen weg.

En dan ben je "wakker" beneden.... Maar eens bedenken wat ik kan gaan doen!
  vrijdag 15 juli 2011 @ 09:53:40 #39
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99492927
Heyyyy, nog geen beeb vandaag? Maar de dag duurt nog lang!

MJ; wat fijn dat het een kickboxertje in spe is! Dat je dit maar iedere dag mag blijven voelen! :*

Oh KD ik zie het ook helemaal voor me! _O-

Hier wel een beroerde nacht, ik zat vanmorgen om 6.15 al beneden (lief naar zijn werk), maar ben er toch maar weer even in gegaan. Ik heb vandaag veel dingen te doen, of meer dat ik veel dingen in mijn hoofd heb om te doen, maar niet goed weet waar te beginnen eigenlijk :D Eerst maar eens douchen, goed plan ^O^
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_99493848
Weer goedgekeurd door de gyn.

Jammer dat we geen verse beeb hebben.. Nog even geduld dus Aventura :)
Slechte nachten zijn niet fijn suus :(

Nu ff de badkamer poetsen, blerk
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:17:26 #41
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99494969
Ga zometeen toch het ziekenhuis even bellen. Het ging gisteren toch allemaal wat te snel. Zo moet ik maandagmiddag terugkomen om in te leiden, maar ik ben vergeten te vragen wat ze dan precies gaan doen. Ik weet natuurlijk wel welke mogelijkheden er zijn, maar ik weet nu alleen maar dat ik er om 1 uur moet zijn en meer niet; ik weet niet wat de intentie precies is. En of ik dan moet blijven of niet. Ik neem natuurlijk wel mijn tas mee, maar ik heb wel behoefte aan meer duidelijkheid. Toen ik de afspraak moest maken zaten ze ma en di ook al helemaal vol, ik moest er echt tussen gepropt worden. Achteraf zit dat me ook niet lekker.
Ik realiseer me nu ook dat ze niet eens naar het hartje heeft geluisterd. En volgens mij hoort dat wel bij elke controle. Ze heeft wel aan mijn buik gevoeld en dat voelde heel strak en pijnlijk. Na afloop vroeg ze nog wel even snel of ik de baby nog goed voelde. Afgelopen nacht heb ik hem heel goed gevoeld, maar nu bijvoorbeeld niet zo.
Was ik eerst zo tevreden over de gang van zaken in het ziekenhuis, nu voel ik me toch wat verloren. Ook omdat ik steeds andere mensen zie. Mijn gyn is nu met vakantie. Ben eigenlijk bang dat er onderbezetting is, dat is geen prettig idee. Nou ja, misschien wordt ik straks gerustgesteld.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:22:23 #42
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99495122
Zeker even doen Aventura!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:23:56 #43
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99495157
Ja, vooral dat ze niet naar het hartje heeft geluisterd vind ik maar raar. ik realiseerde me dat pas toen ik buiten stond. Dat ze bijna een uur uitliep, daar heb ik niks mee te maken (ze deed haastig en ze gaf haar uitloop dus aan als reden dat ze e.e.a. zo snel deed, ik denk ook dat ze daarom vergeten is te luisteren).
pi_99495298
Heb jij idd niets mee te maken dat ze een uur uitliep.
Gewoon bellen en duidelijkheid vragen wat er gaat gebeuren maandag. Anders voel jij je t hele weekend rot.
En een weekend duurt dan echt lang.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:46:12 #45
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99495799
Zo, ik heb gebeld! Ik kreeg een andere vk aan de lijn. Op de overdracht stond dat ze me maandag inwendig gaan onderzoeken. Sowieso gaan ze me inleiden op dinsdag, dat staat al vast, maar n.a.v. het onderzoek van maandag wordt er bepaald hoe precies.

Oke, dan weet ik dat; ik kan me niet meer herinneren of ze dat van dinsdag nou echt tegen me had gezegd. Ik denk eigenlijk dat ze het gewoon niet goed heeft uitgelegd. Sowieso heeft de vk van gister blijkbaar (ik heb er speciaal naar gevraagd) in het rapport geschreven dat de harttonen goed waren, terwijl ze ze niet heeft geluisterd. Dat vind ik echt vaag. Toen ik dat daarnet aangaf, suggereerde de vk die ik aan de lijn had dat ik dat misschien in de gauwigheid zelf was vergeten. :? Nou, ik ben misschien wat verstrooider dan normaal, maar ik ben niet seniel :D

Maar goed, ik voel me nu weer gerustgesteld. En het afgelopen half uur hb ik de baby zeker 6 keer gevoeld, dus dat lijkt me ook prima. De vk die ik aan de lijn had zei ook dat ik er wel vanuit mag gaan dat de baby het dan goed heeft.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:47:37 #46
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99495847
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:29 schreef miss-jones25 het volgende:
Heb jij idd niets mee te maken dat ze een uur uitliep.
Gewoon bellen en duidelijkheid vragen wat er gaat gebeuren maandag. Anders voel jij je t hele weekend rot.
En een weekend duurt dan echt lang.
Jij bent inmiddels wel ervaringsdeskundige in wachten lijkt mij...hoe is het nu met jou?
Ik vind mijn issues zo petieterig vergeleken bij jou, al weet ik dat je niet kan en mag vergelijken.
Wel super te lezen dat je meiske bokst en trapt! O+
pi_99496043
Aventura, fijn dat je wat gerustgesteld bent. Ook fijn om te weten wat er volgende week gaat gebeuren. Daar ben je het wel mee eens?
(ik bedoel, dat je dan "al" ingeleid wordt?)
  vrijdag 15 juli 2011 @ 11:59:19 #48
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99496166
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:54 schreef Deepfreeze het volgende:
Aventura, fijn dat je wat gerustgesteld bent. Ook fijn om te weten wat er volgende week gaat gebeuren. Daar ben je het wel mee eens?
(ik bedoel, dat je dan "al" ingeleid wordt?)
Zeker ben ik het daarmee eens, dat heb ik vorige week al afgestemd met de gyn. 41 weken is een mooie termijn voor een hoge bloeddruk-patiënt als ik :P Zeker als je bedenkt dat mijn onderdruk de laatste drie weken toch van 85, toen 90, naar gister 95 is gegaan. Men ziet niet direct gevaar, maar langer doorlopen is echt onnodig.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:14:52 #49
250838 Fee-nix
pi_99496657
SB toch een meisje! Leuk zeg :). Je hebt nog een tijdje om aan t idee te wennen ;).

MJ goed om te horen dat je meisje flink bezig is. Houden zo!

Aventura, ik hoop voor je dat het toch nog uit zichzelf gaat beginnen hoor! Maar wel fijn dat je nu een datum hebt om naar toe te leven. Vaag hoe die verloskundige deed. En niet eens het hartje luisteren... Ook ik heb trouwens vorige keer helemaal geen goede uitleg over het inleiden gehad. Goed dat je er extra over gebeld hebt. Soms denk ik weleens dat het voor hun allemaal zo vanzelfsprekend is dat ze vergeten hoe spannend t voor een zwangere vrouw is.
  vrijdag 15 juli 2011 @ 12:17:39 #50
250838 Fee-nix
pi_99496743
O en hier ook niet zo'n geweldige nacht. Moest er tig keer uit om te plassen en kon gewoon m'n 'draai' niet zo goed vinden. En dat terwijl ik nog 0,0 last van mijn buik heb!

Vanavond hebben wij lekker een relaxavondje trouwens! J gaat logeren bij opa en oma en wij gaan eerst ff snel wat eten (bij de Mac... hihi) en dan naar de film (Transformers 3 :) ). En dan lekker uitslapen morgen!! Als het me lukt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')