quote:
"ISFJ" is de uitslag van die test. Nog niet echt achter wat het inhoudt.quote:Op maandag 18 juli 2011 23:32 schreef pietkanarie het volgende:
http://www.vaneijnsbergen.nl/mbtitest.htm
Even een korte variant van die test!
Tsja... Ik verafschuw de pinmentaliteit niet voor niets. Al mijn aankopen geschieden met contant geld.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 10:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Misschien heeft hij toch gelijk over dat pinnen
Betaal contant! Pas op voor het nieuwe pinnen!
Goed geconstateerd. Mede aanleiding voor openen van dit topic. Er achter komen welke en in hoeverre bepaalde eigenschappen cq. issues een probleem zouden kunnen vormen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 02:24 schreef pannenkoekenpanpannenkoek het volgende:
Zoals ik het lees heeft TS geen problemen met zijn eigenschappen, maar denkt hij dat vrouwen er problemen mee zouden hebben.
Nee, ik hoef geen `lijst´ of PUA-tipsquote:Verder wilt hij vrouwen ontmoeten en TS valt op mooie vrouwen met lang haar.. Socios, bedoel je niet gewoon dat je graag seks wilt met een vrouw, maar niet weet hoe je dat aan moet pakken en van ons een voorgekauwde lijst wilt met wat vrouwen wel en niet leuk vinden om op die manier een chick te kunnen vinden?
Valt alles mee in mijn ogen. Ik heb wellicht weinig gespreksstof, maar ik ben zeer chill in de omgang. Niets moet volgens bepaalde regels of wat dan ook.quote:Ben je in sociaal contact ook zo 'rigide' en alles volgens de regels en is je ervaring geweest dat die vrouwen dan steeds afknappen?
Geen idee. Wellicht kom ik wat `zakelijk´ over hier. Maar dat is meer door mijn schrijfwijze in het algemeen. Ik hecht er waarde aan om op schrift (en ook op een forum) dingen goed te formuleren. IRL (In real life) ben ik volgens mij niet zo "rigide".quote:Reden dat ze in eerste instantie wel met je praten is denk omdat je looks er wel goed uitzien. Moet zeggen dat ik je 'looks' (vooroordeel, maar lijkt n beetje rapper/hiphop/coolguy style) niet echt congruent vind met je OP. Daar klink je als n oude man van veertig. Niks mis mee, maar denk dat je wel die 'hippe' meiden wilt versieren en dat dat niet lukt omdat je anders overkomt dan je zou verwachten op basis van je uiterlijk (toch de eerste indruk)..?
Oké, zou kunnen. Ik weet dat niet precies.quote:Ik vind toch wel dat je enigzins autistisch overkomt, met je 'rigide' mening en manier waarop dingen volgens een vast patroon moet gebeuren.
Nah, dat niet echt. Wel dat ik vaak oog heb voor detail op bepaalde momenten waar andere mensen zich op dat moment niet om lijken te bekommeren.quote:Wel eens het idee gehad dat mensen gek zijn en jij als enige snapt wat er werkelijk gebeurt, maar de rest van de wereld blijkbaar een soort geheimtaal heeft met elkaar en zich anders gedraagt?
Je hebt er toch wel op geklikt hequote:Op dinsdag 19 juli 2011 16:33 schreef Socios het volgende:
[..]
"ISFJ" is de uitslag van die test. Nog niet echt achter wat het inhoudt.
Al meerdere keren aangeven in dit topic. Notabene vanmiddag nog:quote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:44 schreef Dauntl3ss het volgende:
Maare, TS, wat is nu het doel van het topic? Validatie van anderen, of wil je je graag op aangewezen punten aanpassen, of gaat het heel ergens anders om?
Lol, aanname van niks. Dat is wel de allerlaatste reden dat ik een vrouw `zoek´. De aangeven problemen kunnen en hoeven niet opgelost te worden door een vrouw.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:17 schreef Convergence het volgende:
TS leeft onder de overtuiging dat een vrouw in zijn leven al zijn ongeluk en problemen zal oplossen.
Totaal niet van toepassing dus. Je begrijpt het hele topic/ de situatie niet.quote:Wat een werk en inspanning moet het voor die arme meid worden om verantwoordelijk te zijn voor iemand anders zijn geluk, die van zichzelf al diep ongelukkig is, naast de hele waslijst aan opgenoemde eigenschappen waarin eerdergenoemde constant bevestiging zal zoeken in de relatie.
Bepaalde `situaties veranderen´ lost `de boel´ niet op. Dat ben ik met je eens. Maar zelfkennis is het probleem niet.quote:De oplossing zit hem niet in je levenssituatie te veranderen, maar in zelfkennis.
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Socios, ik wil nog ff als issue aan je lijstje toevoegen dat je regelmatig naar de hoeren gaat. Dat vinden veel dames denk ik ook niet een pluspunt.
Kortom: ga toch weg man.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:50 schreef Socios het volgende:
Wat "hij" zegt is nauwelijks totaal niet serieus te nemen. User in kwestie zit mij alleen maar te stangen (niet alleen in dit topic).
Mijn excuses voor de aanname (maar omdat je zelf niet uitwijd over je ongelukkig-zijn kan men alleen maar aannames daarover doen, wat mijn insziens veel belangrijker issue is dan een handleiding-voor-het-krijgen-van-een-relatie). Wat wil je dan met een vrouw/relatie bereiken?quote:Lol, aanname van niks. Dat is wel de allerlaatste reden dat ik een vrouw `zoek´. De aangeven problemen kunnen en hoeven niet opgelost te worden door een vrouw.
Er is in dit topic al meerdere malen gevraagd waarom je zo ongelukkig bent. Het mij verstandig eerst je ongeluk te veranderen in geluk voordat je aan relaties begint en je ongeluk deelt met iemand.quote:Bepaalde `situaties veranderen´ lost `de boel´ niet op. Dat ben ik met je eens. Maar zelfkennis is het probleem niet.
Eén van de dingen die ik eens niet gepland heb.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:09 schreef Convergence het volgende:
Wat wil je dan met een vrouw/relatie bereiken?
Dat laat ik even buiten beschouwing. Helaas is het niet met `een knop om te zetten´.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:09 schreef Convergence het volgende:
Er is in dit topic al meerdere malen gevraagd waarom je zo ongelukkig bent. Het mij verstandig eerst je ongeluk te veranderen in geluk voordat je aan relaties begint en je ongeluk deelt met iemand.
Maar het klinkt alsof je er zo op gefixeert bent dat het alleen maar toevoegd aan je ongeluk.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Eén van de dingen die ik eens niet gepland heb.
Nee, dat is niet het geval.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:19 schreef Convergence het volgende:
Maar het klinkt alsof je er zo op gefixeert bent dat het alleen maar toevoegd aan je ongeluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |