Als in...?quote:
Maar een uur lang zelfde stand van het balkje, dat komt je bekend voor?quote:
Binnen 10 minuten stond ie er bij mij op.quote:
Mwah. Toen ik WiFi uitdeed en over ging op 3G ging het veel sneller, maar dat ligt aan mijn WiFi.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar een uur lang zelfde stand van het balkje, dat komt je bekend voor?
Batterij eruit halen dan maarquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:32 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Binnen 10 minuten stond ie er bij mij op.
Zonder problemen of errors.
Hier staan alle vernieuwing. Best veel nog, maar het meeste is 'achter de schermen' zeg maar..quote:Op zondag 17 juli 2011 23:31 schreef Gkhn het volgende:
Dusseh.. Gingerbread.
Niks merkwaardigs om eerlijk te zijn..
Ja, die heb ik ook welquote:Op maandag 18 juli 2011 16:31 schreef Ayca het volgende:
Dat is nieuw ja. Maar zo speciaal/handig is het ook weer niet.energiebeheer widget doet precies hetzelfde.
Ja, ik had het ook toen ik het probeerde en ik lees inderdaad net dat het dat moet zijn ...quote:Op maandag 18 juli 2011 17:07 schreef Snever het volgende:
Hmm. Heb even een reset gedaan en nu werkt alles weer naar behoren
Not so brilliantquote:Op maandag 18 juli 2011 17:10 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook toen ik het probeerde en ik lees inderdaad net dat het dat moet zijn ...
Vrij irritant, als je door apps scrollt met het toetsenbord open heb je nog maar 2 rijen door die nutteloze balk eronder, kan die uit op een manier dat iemand weet?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:08 schreef Joooo-pi het volgende:
Het app-menu is ook behoorlijk veranderd...
Wat is er veranderd dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:08 schreef Joooo-pi het volgende:
Het app-menu is ook behoorlijk veranderd...
Het is niet meer een lange rij met icoontjes, maar bestaat nu uit delen. Eigenlijk net als de bureaubladen naast elkaar, maar dan van boven naar beneden.quote:
Wie pleegt er dan contractbreuk?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:16 schreef Snever het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)gt-datalimieten.html
Contractbreuk geldt ook bij vodafone iemand?
Welk deel van "nieuwe abonnementen" snap je niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:42 schreef Snever het volgende:
[..]
Ze veranderen mijn contract dus dan kan ik het contract toch stopzetten?
Laten we hopen dat het alleen voor de nieuwe is. Heb 3 maanden geleden een 2 jarig afgeslotenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Welk deel van "nieuwe abonnementen" snap je niet?
Hij doet het weer!! Hoe kan die in 1 keer weg zijn eigenlijk?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:59 schreef Joooo-pi het volgende:
Herstarten heeft niet geholpen?
Achtergrond stel je in via het knopje rechts in het homescreen (schildersgerei).
Was ie even van slag waarschijnlijk. Heb ik ook wel eens gehad. Opeens een paar iconen verdwenen. Even herstarten en ze waren weer terug.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij doet het weer!! Hoe kan die in 1 keer weg zijn eigenlijk?
Ja, maar ik heb hem niet laten vallen want ik heb dus geen verzekeringquote:Op zondag 31 juli 2011 21:29 schreef Gkhn het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het een zeer robuuste telefoon is.
Ik heb mijne verzekerd en daarom ben ik er ook minder voorzichtig mee. Vandaag viel hij een hele verdieping van de trap af. Er was echter niks aan de hand.
Jep, en het verdwijnt weer als ik de balk omlaag schuif.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:38 schreef Proletariaat het volgende:
Heeft een van jullie ook dat soms linksboven een stukje van dat notificatiebalkje mist? Heb er af en toe last van sinds die update
Af en toe inderdaad.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:38 schreef Proletariaat het volgende:
Heeft een van jullie ook dat soms linksboven een stukje van dat notificatiebalkje mist? Heb er af en toe last van sinds die update
quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:16 schreef ManAtWork het volgende:
Iemand een idee hoe/waar ik het geluid harder kan zetten als ik een Skype bericht ontvang?
Het piepje is zo zacht dat ik bijna nooit hoor. Ook al ligt ie een meter verderop.
Meestal zie ik later pas aan het knipperende lampje dat iemand me een bericht heeft gestuurd.
(Ter info: gaat om versie 2.1.0.46 van Skype.)
Al geprobeerd om de sd-kaart te verwijderen, telefoon opnieuw opstarten en daarna de kaart weer te plaatsen gevolgd door opnieuw opstarten?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:20 schreef Jambo het volgende:
Ik heb sinds januari de Desire Z. Nu loop ik tegen 2 probleempjes aan.
1. Enige tijd geleden heb ik bericht gekregen over een update. Downloaden lukt alleen niet want dan krijg ik de melding dat er geen sd-kaart aanwezig is. Deze is wel aanwezig en bevat volgens mij ook nog genoeg ruimte (ruim 4 gb).
Dit had ik ook als ik te snel wilde tikken of per ongeluk met mijn vinger over het zwarte vierkantje (cursor) ging.quote:2. Bij het maken van sms of whats-app berichten verspringt mijn cursor regelmatig naar een paar woorden terug (soms midden in een ander woord). Erg irritant want een bericht maken duurt op die manier wel erg lang.
Ik heb geen idee hoe ik de sd-kaart eruit krijg.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:24 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Al geprobeerd om de sd-kaart te verwijderen, telefoon opnieuw opstarten en daarna de kaart weer te plaatsen gevolgd door opnieuw opstarten?
De software dus even het verschil laten 'zien' tussen wel en geen sd-kaart.
Bij mij lijkt het meer te maken te hebben met de achterkant van de telefoon. Ik hoef niet eens iets in te tikken, maar als ik alleen de telefoon al vasthou en m'n vingers maar iets beweeg aan de achterkant gebeuren er hele vreemde dingen.quote:[
[..]
Dit had ik ook als ik te snel wilde tikken of per ongeluk met mijn vinger over het zwarte vierkantje (cursor) ging.
Nu ik iets meer geduld heb gekregen, heb ik er eigenlijk geen last meer van.
Mijn vriendin heeft ook zoiets met haar Desire S. Gaat allemaal dingen uit zichzelf doen. Verspringt de hele tijd en gaat ook mensen zomaar bellen etc. Echt ontzettend irritant. Wordt morgen al voor de 2de keer opgehaald. De eerste keer hebben ze alleen een software update gedaanquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:50 schreef Jambo het volgende:
Bij mij lijkt het meer te maken te hebben met de achterkant van de telefoon. Ik hoef niet eens iets in te tikken, maar als ik alleen de telefoon al vasthou en m'n vingers maar iets beweeg aan de achterkant gebeuren er hele vreemde dingen.
Het lijkt ook of ie vast zit. Maar je met gewoon even doorduwen. Dan flipt ie wel open.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:50 schreef Jambo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik de sd-kaart eruit krijg.Voor m'n gevoel zit ie muurvast en ik snap niets van het plaatje met de uitleg.
![]()
Ik zal zo eens aan iemand die een ander model HTC heeft vragen of die het weet.
Maar als ik opnieuw opstart geeft ie wel aan dat er een sd-kaart is en die wordt dan ook ontgrendeld. Dus ergens weet ie wel dat er een sd-kaart is.
En je weet zeker dat je tegelijkertijd niet ook met je duim of vinger over de cursus 'veegt'?quote:[..]
Bij mij lijkt het meer te maken te hebben met de achterkant van de telefoon. Ik hoef niet eens iets in te tikken, maar als ik alleen de telefoon al vasthou en m'n vingers maar iets beweeg aan de achterkant gebeuren er hele vreemde dingen.
Metaal naar beneden schuiven, en dan pak je hem er zo uit.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:18 schreef Roolio het volgende:
Haha, die SD-kaart kreeg ik er ook al niet uit. Weet niet precies meer hoe het wel gelukt is, alleen dat het niet met meer geweld moet, maar dat je nog ergens moet drukken ofzo.
Met Viber kan het denk ik wel.quote:Op vrijdag 9 september 2011 19:06 schreef Jaytonism het volgende:
Ha! Meld zich als HTC usert!
Even een vraagje. Is er een App (behalve Skype) waarmee je internationaal gratis kan bellen?
Dit heeft te maken met de ingestelde snelkoppelingen. Kijk eens bij Instellingen -> Applicaties -> Snelstartenquote:Op zaterdag 10 september 2011 11:46 schreef Brawler het volgende:
Mijn vriendin heeft sinds kort de Desire Z, en is er behoorlijk tevreden over. Echter, de laatste tijd vertoont 'ie wat rare kuren.
Als je het fysieke qwerty-toetsenbordje gebruikt, en je toetst bijv. de b, s of g in, dan krijg je niet die letter, maar gebeurd er iets anders. Bij de s bijvoorbeeld wordt de browser opgestart, en bij de g gaat hij automatisch naar je G-Mail. Dit ondanks dat er geen sneltoetsen zijn toegekend. Kent iemand dit probleem, en valt hier wat aan te doen?
Dit is een veelvoorkomend probleem. Voor zover ik op internet heb kunnen vinden, is hier nog geen oplossing voor. Behalve een keer opnieuw opstarten. De foto's zijn gelukkig niet verdwenen, ze worden alleen niet getoond.quote:Ook heeft de telefoon de neiging om regelmatig (een deel van de) foto's te wissen, die dan nergens meer terug te vinden zijn. Even later staan ze gewoon weer allemaal netjes in de galerij.
Alvast graag gedaan.quote:Weet iemand hier een oplossing op? Alvast bedankt
Het toetsenbordprobleem komt hier zo nu en dan ook voor. Opnieuw opstarten helpt (echt opnieuw opstarten, dus niet uit- en aanzetten).quote:Op zaterdag 10 september 2011 11:46 schreef Brawler het volgende:
Mijn vriendin heeft sinds kort de Desire Z, en is er behoorlijk tevreden over. Echter, de laatste tijd vertoont 'ie wat rare kuren.
Als je het fysieke qwerty-toetsenbordje gebruikt, en je toetst bijv. de b, s of g in, dan krijg je niet die letter, maar gebeurd er iets anders. Bij de s bijvoorbeeld wordt de browser opgestart, en bij de g gaat hij automatisch naar je G-Mail. Dit ondanks dat er geen sneltoetsen zijn toegekend. Kent iemand dit probleem, en valt hier wat aan te doen?
Ook heeft de telefoon de neiging om regelmatig (een deel van de) foto's te wissen, die dan nergens meer terug te vinden zijn. Even later staan ze gewoon weer allemaal netjes in de galerij.
Weet iemand hier een oplossing op? Alvast bedankt
Volgens mij was de oplossing bij mij als volgt:quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:04 schreef bioloogje het volgende:
Zo even een kickje.
Sinds kort ook een desire z in mijn bezit. Foto bug was me ook al opgevallen, en het is vast al eerder voorbij gekomen maar ik heb gezeik met mijn sms toon. Het is me gelukt om een andere sms toon in te stellen. Echter gooit de telefoon hem er telkens weer uit, zodat ik hem niet opnieuw kan instellen. Hij staat echter nog wel op de SD kaart in de juiste map.
Iemand een idee?
Ik zal eens kijken of het werkt. Laat wel even weten wat het geworden is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:07 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Volgens mij was de oplossing bij mij als volgt:
- telefoon opstarten
- ringtone instellen
- telefoon uitschakelen
- telefoon opstarten
Uiteraard is bovenstaande geen garantie dat het bij jou ook werkt.
Vastgelopen? Hoe bedoel je dat precies?quote:Op zondag 1 april 2012 20:14 schreef ManAtWork het volgende:
Toch even een kick: vanmiddag liep mijn telefoon vast.
Nu heb ik een recovery en factory reset gedaan via de Volume-down + Power combinatie.
Ook dat zorgt er niet voor dat de telefoon weer aanspreekbaar is.
Iemand een andere oplossing?
Geen reacties meer op de toetsen.quote:Op zondag 1 april 2012 23:20 schreef Roolio het volgende:
[..]
Vastgelopen? Hoe bedoel je dat precies?
Inderdaad. Hij start wel op maar blijft hangen op het witte scherm met het groene HTC logo.quote:Gewoon de accu er even uit halen en er weer in doen werkte niet?
Daar heb je 'm neem ik aan wel even op gehouden? Dat kan onder sommige omstandigheden wel een paar minuten duren.quote:Op maandag 2 april 2012 09:03 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Geen reacties meer op de toetsen.
[..]
Inderdaad. Hij start wel op maar blijft hangen op het witte scherm met het groene HTC logo.
Uiteraard. We langer dan 'even'.quote:Op maandag 2 april 2012 13:25 schreef Roolio het volgende:
[..]
Daar heb je 'm neem ik aan wel even op gehouden? Dat kan onder sommige omstandigheden wel een paar minuten duren.
Dat was ie nie.quote:Als je telefoon geroot is zou je via recovery een nieuwe rom kunnen proberen te installeren.
Dat laatste is het dus geworden.quote:Edit: En zo niet, dan zou ik gewoon de garantie aanspreken.
Daar kunnen ze inderdaad verbazingwekkend goed tegen. Zo vaak als de mijne al gepleurd is.quote:Op zondag 1 april 2012 23:20 schreef Roolio het volgende:
[..]
Vastgelopen? Hoe bedoel je dat precies?
Gewoon de accu er even uit halen en er weer in doen werkte niet?
Edit: Heb trouwens de telefoon tijdens het fietsen op straat laten donderen. Accu sprong eruit, maar deze er weer in gedaan, opgestart, en er bleek niks aan de hand. Bijna geen krassen op de buitenkant zelfs.
Voor zover ik hier kan nagaan, staan de foto's bij mij opgeslagen op het SD-kaartje.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:29 schreef Aventura het volgende:
Grote kick...Een paar weken geleden gaf mijn Desire Z het op. Hij bleef opeens rebooten en na een keer een scherm te hebben gezien met een rode driehoek met uitroepteken, deed hij helemaal niets meer. Opgestuurd voor reparatie en nu krijg ik bericht dat de telefoon is omgeruild. Dat lijkt me goed nieuws, al ben ik wel verbaasd. Het is best een oud toestel al, ik had hem in april 2011 maar hij kwam eind 2010 al uit. Ik kn hem denk ik morgen ophalen, benieuwd wat ik in handen krijg. Weet iemand trouwens of de gegevens zoals foto's, telefoonnummers op de sd-kaart staan of in de telefoon? Ik hoop op het kaartje, die heb ik hier liggen.
Heb je geen google account aangemaakt? Want dan wordt dat vanzelf overgezet als je je aanmeldt op je nieuwe telefoon.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:20 schreef Aventura het volgende:
Dank voor je reactie. Maar dus wel k*t, want dan ben ik dus nu al mijn nummers kwijt. Voor zover ik weet heb ik ze ook niet gesynct. Leermomentje voor de volgende keer
Dat leermoment heb ik jaren gelden al een keer gehad. Vandaar de backups e.d.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:20 schreef Aventura het volgende:
Dank voor je reactie. Maar dus wel k*t, want dan ben ik dus nu al mijn nummers kwijt. Voor zover ik weet heb ik ze ook niet gesynct. Leermomentje voor de volgende keer
Ik heb zelf de digitizer vervangen (het glas van de telefoon zeg maar, die touch registreert). De camera zelf kan volgens mij niet vervangen worden, die zit vast op het moederbord (de flitser kan wel gemakkelijk vervangen worden). Maar je camera zelf heeft (neem ik aan) geen krassen, dat is het glasplaatje van je body. En dat is heel makkelijk te vervangen, maar moet je wel een nieuwe kopen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:31 schreef Ayca het volgende:
Iemand hier die toevallig (zelf) de camera heeft vervangen? Zo ja, is het een beetje te doen?
Heb 'm een aantal keer laten vallen en de camera zit vol krassen, wat resulteert in vage foto'sen dat begint me nu wel flink te irriteren.
Nee, is er nog nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:22 schreef _DaNi_ het volgende:
weet iemand of er al een degelijke vervanger is voor de Desire Z?
Sja, nu gewoon aanleren dat je al je contacten als google contact opslaat. Dan kun je ze dus nooit kwijtraken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:42 schreef Aventura het volgende:
Vroegah had ik ze gewoon allemaal op m'n sim
Was ie niet te herstellen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:09 schreef Aventura het volgende:
Net mijn splinternieuwe Desire Z opgehaald. Ik twijfel of ik deze zal gaan verkopen of dat ik hem nog een tijdje ga gebruiken. Wil hierna de iPhone 5, en kan dan de cash wel gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |