Ja, ik had het ook toen ik het probeerde en ik lees inderdaad net dat het dat moet zijn ...quote:Op maandag 18 juli 2011 17:07 schreef Snever het volgende:
Hmm. Heb even een reset gedaan en nu werkt alles weer naar behoren
Not so brilliantquote:Op maandag 18 juli 2011 17:10 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook toen ik het probeerde en ik lees inderdaad net dat het dat moet zijn ...
Vrij irritant, als je door apps scrollt met het toetsenbord open heb je nog maar 2 rijen door die nutteloze balk eronder, kan die uit op een manier dat iemand weet?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:08 schreef Joooo-pi het volgende:
Het app-menu is ook behoorlijk veranderd...
Wat is er veranderd dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 18:08 schreef Joooo-pi het volgende:
Het app-menu is ook behoorlijk veranderd...
Het is niet meer een lange rij met icoontjes, maar bestaat nu uit delen. Eigenlijk net als de bureaubladen naast elkaar, maar dan van boven naar beneden.quote:
Wie pleegt er dan contractbreuk?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:16 schreef Snever het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)gt-datalimieten.html
Contractbreuk geldt ook bij vodafone iemand?
Welk deel van "nieuwe abonnementen" snap je niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:42 schreef Snever het volgende:
[..]
Ze veranderen mijn contract dus dan kan ik het contract toch stopzetten?
Laten we hopen dat het alleen voor de nieuwe is. Heb 3 maanden geleden een 2 jarig afgeslotenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Welk deel van "nieuwe abonnementen" snap je niet?
Hij doet het weer!! Hoe kan die in 1 keer weg zijn eigenlijk?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:59 schreef Joooo-pi het volgende:
Herstarten heeft niet geholpen?
Achtergrond stel je in via het knopje rechts in het homescreen (schildersgerei).
Was ie even van slag waarschijnlijk. Heb ik ook wel eens gehad. Opeens een paar iconen verdwenen. Even herstarten en ze waren weer terug.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij doet het weer!! Hoe kan die in 1 keer weg zijn eigenlijk?
Ja, maar ik heb hem niet laten vallen want ik heb dus geen verzekeringquote:Op zondag 31 juli 2011 21:29 schreef Gkhn het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het een zeer robuuste telefoon is.
Ik heb mijne verzekerd en daarom ben ik er ook minder voorzichtig mee. Vandaag viel hij een hele verdieping van de trap af. Er was echter niks aan de hand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |