Hier zeker al 24 uur achter elkaar, ben benieuwd of het vandaag de volledige 24 uur worden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:59 schreef Resistor het volgende:
Ik dacht dat we vandaag wel records zouden gaan breken met langdurige neerslag, maar dat valt volgens mij wel tegen:
http://www.knmi.nl/cms/content/24936/neerslagduur
[..]
Maar ik denk dat we wel de top-10 ingaan met lokaal uren achter elkaar neerslag.
/Uuhhh..quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier zeker al 24 uur achter elkaar, ben benieuwd of het vandaag de volledige 24 uur worden.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier zeker al 24 uur achter elkaar, ben benieuwd of het vandaag de volledige 24 uur worden.
Ik kan me nog een storm herinneren van een paar jaar geleden in de winter: windstil en zonnig in het noorden, 20 cm sneeuw in het zuid-oosten en windkracht 9/regen in het westenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:05 schreef tin00s het volgende:
Ah ok
Groningen, nog steeds windstil. Bijna eng gezien de rest van het land.
Heb je even?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wanneer gaat het weer lekker warm worden dan? Regen verveelt zo snel.
echt he!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:05 schreef tin00s het volgende:
Ah ok
november 2005?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:12 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik kan me nog een storm herinneren van een paar jaar geleden in de winter: windstil en zonnig in het noorden, 20 cm sneeuw in het zuid-oosten en windkracht 9/regen in het westen
Whehehe ja een hele vroege herfstvakantie. Vandaag dan ook maar een andijvie stamppot gegeten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:45 schreef ZaZoe het volgende:
Eind volgende week begint mijn (herfst)vakantie
Jullie zitten vast in het oog van de depressiequote:Op donderdag 14 juli 2011 21:05 schreef tin00s het volgende:
Ah ok
Hmm, wie gaat ons losmaken dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:22 schreef Co_OL het volgende:
[..]
Jullie zitten vast in het oog van de depressie
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou ik wel op tijd doen, want voor je het weet woon je in Denemarken..
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:34 schreef Drassss het volgende:
Hmm mijn paint skills van vanmorgen waren nog best oke
Hmm, and there is something rotten in that state...quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou ik wel op tijd doen, want voor je het weet woon je in Denemarken..
Had ik ook al gezegd toch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:34 schreef Drassss het volgende:
Hmm mijn paint skills van vanmorgen waren nog best oke
Hmm, wel even de ramen dicht doen dus.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:43 schreef Drassss het volgende:
[..]
Pas in de nacht gaat dat kreng gewoon wegdraaien... duurt dus nog wel eventjes.
Volgens mij gaat Groningen echt amper iets krijgen... hooguit in de ochtend wat druppels. Hou die schuifpui maar open hoorquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, wel even de ramen dicht doen dus.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Groningen echt amper iets krijgen... hooguit in de ochtend wat druppels. Hou die schuifpui maar open hoor
Tja vooral het westen heeft er veel last van. Het trekt nu wel iets meer naar het midden van het land, maar toch blijft het in het westen gewoon vrolijk door regenenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:48 schreef Maver24 het volgende:
Ik zit ook even weer hier kijken maar jongens wat een regen he. Het blijft maar komen. Het heeft echt al een dag lang onafgebroken geregend in rdam. Ergens anders zal het toch niet veel anders zijn?. Op buienradar zie je zo de bui ronddraaien boven NL.
morgen eens een 24 uur radar bekijken, zal best mooi zijnquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:48 schreef Maver24 het volgende:
Ik zit ook even weer hier kijken maar jongens wat een regen he. Het blijft maar komen. Het heeft echt al een dag lang onafgebroken geregend in rdam. Ergens anders zal het toch niet veel anders zijn?. Op buienradar zie je zo de bui ronddraaien boven NL.
Muis, had ik vandaag al gezegd dat ik je eigenlijk best wel lief vind?quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
hou die schuifpui maar open hoor Kahaarin (hoop ik dat je toch iets meer krijgt dan een paar druppels)
Nah, lopen er weer katten binnen en zulks, die vinden onze vogels best heeeeel lief vermoed ik, om op te vreten...quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Groningen echt amper iets krijgen... hooguit in de ochtend wat druppels. Hou die schuifpui maar open hoor
Geniet er maar van, want vanaf zaterdagochtend tot en met dinsdagavond regent het gewoon weerquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
Het einde komt in zicht, nog een uur of 2 hier.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Muis, had ik vandaag al gezegd dat ik je eigenlijk best wel lief vind?![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nah, lopen er weer katten binnen en zulks, die vinden onze vogels best heeeeel lief vermoed ik, om op te vreten...
quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
hou die schuifpui maar open hoor Kahaarin (hoop ik dat je toch iets meer krijgt dan een paar druppels)
Ehm, tja dat is niet helemaal duidelijk, heb wel eens een dwergpapegaaitje gehad die in de neus van de kat van de buren heeft gebeten, die kat is ook nooit weer in de buurt van de kooi geweest. De huidige buurkatten zijn een beetje groter en feller, die jaag ik weg met de plantenspuit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
je vogels vinden de katten om op te vreten
Denk je? Volgens mij gaat het behoorlijk tegenvallen en is alle wind straks in sneltreinvaart op zee.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
De bomen bewegen een beetje hier, maar daar is alles mee gezegd, de klap komt pas later in de nachtdat wordt de ramen open doen
Die lagedruk gaat maar heel erg langzaam weg, de wind blijft er wel in zitten alleen die neerslag is een heel eind aan het inkakken dus daar ga ik verder niet meer op hopen..quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Denk je? Volgens mij gaat het behoorlijk tegenvallen en is alle wind straks in sneltreinvaart op zee.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die lagedruk gaat maar heel erg langzaam weg, de wind blijft er wel in zitten alleen die neerslag is een heel eind aan het inkakken dus daar ga ik verder niet meer op hopen..
Trouwens van die 7/8bft krijg ik hier maar een 4bft mee
Bazb long time no seequote:Op donderdag 14 juli 2011 23:15 schreef bazb het volgende:
haaj kahaarin, haaj MaryMouse, haaj anderen mensen die ik (nog) niet ken!
lekker weertje he? ik ben aan het genieten, net heerlijk aquaplanerend naar huis gereden, geweldig!
Hey hi! Lang niet gezien..? Alles wel?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:15 schreef bazb het volgende:
haaj kahaarin, haaj MaryMouse, haaj anderen mensen die ik (nog) niet ken!
lekker weertje he? ik ben aan het genieten, net heerlijk aquaplanerend naar huis gereden, geweldig!
Da's niet zo mooi voor zo'n weerfanaatquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey hi! Lang niet gezien..? Alles wel?Het is in Groningen gewoon rustig, windkracht 2 en geen regen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |