Und? Zitten er nog plaatjes tussen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:20 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat we de 400 halen voordat ik op vakantie ga
(ik ben trouwens net pas klaar met je lijstje doornemen)
Oke mang. Wat een meevallertje mangquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee dat het er nog in zat mang.Is van een jaar geleden ofzo.
Ik heb er een stuk of.. 15 gedownloadquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:24 schreef strontboer het volgende:
[..]
Und? Zitten er nog plaatjes tussen?
inderdaad mangquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:25 schreef strontboer het volgende:
[..]
Oke mang. Wat een meevallertje mang
Welke?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:25 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik heb er een stuk of.. 15 gedownload
8 Milequote:
Oja, van de murder farm is volgens mij geen ondertiteling. En de film is Duits.....quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:30 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
8 Mile
25th Hour
Crash
Frost-Nixon (was ik nog vergeten te downloaden)
Kidulthood
K-Pax
Lakeview Terrace
Michael Clayton
Munich
Outlander
Se7en
Surveillance
The Murder Farm
Trainspotting
Twelve Monkeys![]()
Maarja, Rotterdam, dus over 5 minuten vast een nieuwe. Als ik de bus mis, moet ik een half uur wachten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:36 schreef Etsu het volgende:
Metro haat me, rijdt die voor m'n neus weg.
Wat een kutavond
Tot 8, stond al voor de metro maar toen kwam ik achter dat ik m'n ov kwijt was, besloot ik terug te gaan en kijken in m'n kluisje. Onderweg viel ik in een groot plas met water (ong 15 cm diep) en toen vond ik m'n ov voor m'n kluisje op de grond en toen was het veiligheidsprocedure dus ik moest wachten op anderen tot ze klaar waren en toen ging ik rennen voor de metro, rijdt die voor m'n neus weg.quote:
Vakantiedienstenregeling, 10 minuten ofzo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Maarja, Rotterdam, dus over 5 minuten vast een nieuwe. Als ik de bus mis, moet ik een half uur wachten.
Het zit je ook niet meequote:Op donderdag 14 juli 2011 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tot 8, stond al voor de metro maar toen kwam ik achter dat ik m'n ov kwijt was, besloot ik terug te gaan en kijken in m'n kluisje. Onderweg viel ik in een groot plas met water (ong 15 cm diep) en toen vond ik m'n ov voor m'n kluisje op de grond en toen was het veiligheidsprocedure dus ik moest wachten op anderen tot ze klaar waren en toen ging ik rennen voor de metro, rijdt die voor m'n neus weg.
God haat me.
Meid toch.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tot 8, stond al voor de metro maar toen kwam ik achter dat ik m'n ov kwijt was, besloot ik terug te gaan en kijken in m'n kluisje. Onderweg viel ik in een groot plas met water (ong 15 cm diep) en toen vond ik m'n ov voor m'n kluisje op de grond en toen was het veiligheidsprocedure dus ik moest wachten op anderen tot ze klaar waren en toen ging ik rennen voor de metro, rijdt die voor m'n neus weg.
God haat me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |