Wonen niet, maar ik kom er wel iedere dag in de buurt. Nouja, in de buurt... Ik rijd dagelijks langs Arnhemquote:
Hoiquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:54 schreef -Engel- het volgende:
#'t regent ja....
Hoi!!!!leuk zo'n relax dagje
hallooooooooooooquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:54 schreef -Engel- het volgende:
#'t regent ja....
Hoi!!!!leuk zo'n relax dagje
Met mij is het evenquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hey rooie!
Hoe is het met jou dan?
Met jou is het altijdquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:57 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Met mij is het evenMaar komt wel weer goed
Met u?
Waarvandaan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar een klein stukje ervandaan hoor
Maar je woont er dus niet!!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar een klein stukje ervandaan hoor
Nee hoor, ging net een beetje de goede kant op. Maar straks aanrijding gehad, dus onverwacht weer extra kosten, geregel etc. Dusquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Met jou is het altijd
Wat is er nu weer?
Hier is het prima!!
oei toch! grote troost knuffel!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:01 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Nee hoor, ging net een beetje de goede kant op. Maar straks aanrijding gehad, dus onverwacht weer extra kosten, geregel etc. Dus
niet meerquote:
Aanrijding? Met wat? Auto? Jouw schuld? Of andere partij?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:01 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Nee hoor, ging net een beetje de goede kant op. Maar straks aanrijding gehad, dus onverwacht weer extra kosten, geregel etc. Dus
TTquote:
Ik snap het ook echt nu pasquote:
Jup en wel min of meer mijn schuld. Auto voor mij reed weg bij stoplicht en remde direct ofzo want het volgende moment knalde ik erop. Niet met hoge snelheid dus, maar wel schade. Gelukkig niet lichamelijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Aanrijding? Met wat? Auto? Jouw schuld? Of andere partij?
Klote dat
shame on youquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik snap het ook echt nu pas
Tijd om naar bed te gaan ofzo
Tja, achterop komend verkeer zit altijd fout.... Das wel balen... Maar goed, denk maar zo, het is maar blik....quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:03 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Jup en wel min of meer mijn schuld. Auto voor mij reed weg bij stoplicht en remde direct ofzo want het volgende moment knalde ik erop. Niet met hoge snelheid dus, maar wel schade. Gelukkig niet lichamelijk
oi, bummerquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:03 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Jup en wel min of meer mijn schuld. Auto voor mij reed weg bij stoplicht en remde direct ofzo want het volgende moment knalde ik erop. Niet met hoge snelheid dus, maar wel schade. Gelukkig niet lichamelijk
Whut! Ik was om half 6 al op en heb heel de dag hard gewerkt jaquote:
moe zijn is geen excuus voor het niet begrijpen van zoiets overduidelijksquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Whut! Ik was om half 6 al op en heb heel de dag hard gewerkt jaBen nog maar een uur thuis
vrouwmens zekerquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
moe zijn is geen excuus voor het niet begrijpen van zoiets overduidelijks
en geboren en getogen nijmeegsequote:
das dubbel gevaarlijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en geboren en getogen nijmeegse
Bore de France bedoel jequote:Op donderdag 14 juli 2011 21:09 schreef -Engel- het volgende:
Vrije dag
zou op pad gaan maar regen en dus gezellig met mams de tour gekeken
Goede valpartijen en spanning en sensatie
veel plezierquote:
ogh.... ik heb lekker met mijn moeder kunnen bijkletsenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bore de France bedoel je
Valpartijen zijn wel leuk
Inderdaad en ik was in ieder geval origineel met mijn cadeautjequote:
meh, valt mee, ik vind dat ik niet plat nijmeegs praat, anderen vinden van wel. Soms weet ik het gewoon niet meerquote:
Het is maar blik, dat is vervangbaar. Dat jullie er beide niks aan overgehouden hebben is nog het belangrijkstequote:Op donderdag 14 juli 2011 21:07 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ja het was ook echt mijn fout. De meneer was vandaag nog jarig ookMaar was heel aardig, ik baal er alleen gewoon gruwelijk van.
Nou dan verzin je maar iets anders in plaats. Ik ben gewoon ff half in standby-mode, live with itquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
moe zijn is geen excuus voor het niet begrijpen van zoiets overduidelijks
zo.. doe eens ff niet zo zielig.. je was toch een stoere damequote:Op donderdag 14 juli 2011 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
meh, valt mee, ik vind dat ik niet plat nijmeegs praat, anderen vinden van wel. Soms weet ik het gewoon niet meer
Idd. Was.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:12 schreef clevy het volgende:
[..]
zo.. doe eens ff niet zo zielig.. je was toch een stoere dame
vandaag ben ik zielig. Soms moet dat even. Ik wilde boodschappen gaan doen maar het regende en stormde de hele dag en toen heb ik allemaal zielige films gekekenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:12 schreef clevy het volgende:
[..]
Das gewoon keigaaf....quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
meh, valt mee, ik vind dat ik niet plat nijmeegs praat, anderen vinden van wel. Soms weet ik het gewoon niet meer
Hele grote bek, piepklein hartje. En scherpe nagels, maar ach. Daar ben je vent voorquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:12 schreef clevy het volgende:
[..]
Haha ja, ik zie het hem al vertellen tegen zijn gasten.....quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:11 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Inderdaad en ik was in ieder geval origineel met mijn cadeautje
Drie dagen eten?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ogh.... ik heb lekker met mijn moeder kunnen bijkletsen
En ik heb weer eten voor drie dagen meegekregen
kei gebruik ik wel, maar das nie echt nijmeegs erfgoed hoorquote:
ah, dus vandaag kan ik je aan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vandaag ben ik zielig. Soms moet dat even. Ik wilde boodschappen gaan doen maar het regende en stormde de hele dag en toen heb ik allemaal zielige films gekeken
de meeste nagels zijn afgebrokenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hele grote bek, piepklein hartje. En scherpe nagels, maar ach. Daar ben je vent voor
daar kan mijn rug wel tegenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hele grote bek, piepklein hartje. En scherpe nagels, maar ach. Daar ben je vent voor
nee, dat nog steeds nietquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Drie dagen eten?
Eet jij zoveel dan!
dan moet je maar lief voor me zijn damequote:
Krijg je met al dat krabbenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de meeste nagels zijn afgebroken
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:17 schreef clevy het volgende:
[..]
dan moet je maar lief voor me zijn dame
ik heb de laatste dagen niemand gekrabtquote:
ik ook van jou hoorquote:
Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb de laatste dagen niemand gekrabt
wie niet?quote:
het was de beddencentralequote:
Beddencentrale?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het was de beddencentralehet instoppen van de bedjes laat al mn nagels afbreken
Is dit waar? Ik bedoel, dat laatste duidelijk ja, maar dat eerste ook?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je zit duidelijk nog niet in het roddelcircuit... en al helemaal niet in het neukcircuit.
mijn werk, in het ziekenhuis bedden rondrijden, naar kamers brengen, vuile ophalen, door de machine trekken en opdekken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Beddencentrale?
Ennehm... Hoe lang zijn we nu veilig?
Hmm. Heb je dan ook zo'n zusterspakje aan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn werk, in het ziekenhuis bedden rondrijden, naar kamers brengen, vuile ophalen, door de machine trekken en opdekken.
Jullie? Altijd natuurlijk
ja, ik wil wel, want bbq, maar het word zaterdag gewoon penne, sorry!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:27 schreef El_Matador het volgende:
Kloon! Doe es iets aan het weer!
Zal ik het meenemen vanuit Lissabon. Heerlijk, maar beetje veel wind.
ja, de onsexy broek tot aan je oksels en het vormeloze bloesjequote:Op donderdag 14 juli 2011 21:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm. Heb je dan ook zo'n zusterspakje aan?
Ik zal ermee moeten leren leven.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ik wil wel, want bbq, maar het word zaterdag gewoon penne, sorry!
Hmm, dat bedoel ik nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, de onsexy broek tot aan je oksels en het vormeloze bloesje
och, een beetje kaas en jij bent tevredenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zal ermee moeten leren leven.
mensen hebben een foutief beeld van de zusteroutfitsquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm, dat bedoel ik niet![]()
Hoezo twisted mind
Ach, alle kleding kan uitquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mensen hebben een foutief beeld van de zusteroutfits
Niet een beetje.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, een beetje kaas en jij bent tevreden
Kloon d'r stoma niet.quote:
quote:
Evengoed kun je ongestraft zo'n bed overal heen rollen. En als je er werkt weet je ook vast de rustige hoeken te vindenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mensen hebben een foutief beeld van de zusteroutfits
dat zou je niet verklappenquote:
en bij het eten een glaasje portquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet een beetje.
Maar kaas is lekker.
er zijn geen rustige hoekenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:35 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Evengoed kun je ongestraft zo'n bed overal heen rollen. En als je er werkt weet je ook vast de rustige hoeken te vinden
Ja vastquote:
Jum! Dat ga ik vanavond ook maar es drinken. Godver tot half 8 gewerkt. Ik dacht dat die Portugezen aartslui waren, maar dat valt dik mee.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en bij het eten een glaasje port
nee echt, overal rijden karretjes of lopen mensen..quote:
ik heb hier ook een glaasje ingeschonkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jum! Dat ga ik vanavond ook maar es drinken. Godver tot half 8 gewerkt. Ik dacht dat die Portugezen aartslui waren, maar dat valt dik mee.
Mwah, dan moet het maar met publiek hèquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee echt, overal rijden karretjes of lopen mensen..
er is een lelijk wijf dat continu geil is en er geen probleem van maakt om zichzelf te laten zien. Ik zal jullie aan elkaar voorstellenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:41 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, dan moet het maar met publiek hè
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er is een lelijk wijf dat continu geil is en er geen probleem van maakt om zichzelf te laten zien. Ik zal jullie aan elkaar voorstellen
Jij bent niet lelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er is een lelijk wijf dat continu geil is en er geen probleem van maakt om zichzelf te laten zien. Ik zal jullie aan elkaar voorstellen
maar ik laat me niet aan iedereen zienquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Slechts die opgerichte billen die vragen om weer es goed geslapt te worden...quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik laat me niet aan iedereen zien
daar hoef ik mn broek niet voor te laten zakkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Slechts die opgerichte billen die vragen om weer es goed geslapt te worden...
Maar het kán wélquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar hoef ik mn broek niet voor te laten zakken
Wie? Wie?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar we doen het nietquote:
collega van me, die liet laatst zelfs een natte plek op dr stoel achter nadat de kerels een beetje hadden lopen dollen, zonder dr ook maar aan te rakenquote:
Bummerquote:
OMFG. Die moet nodig eens een veeg krijgen ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
collega van me, die liet laatst zelfs een natte plek op dr stoel achter nadat de kerels een beetje hadden lopen dollen, zonder dr ook maar aan te raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |