Wonen niet, maar ik kom er wel iedere dag in de buurt. Nouja, in de buurt... Ik rijd dagelijks langs Arnhemquote:
Hoiquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:54 schreef -Engel- het volgende:
#'t regent ja....
Hoi!!!!leuk zo'n relax dagje
hallooooooooooooquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:54 schreef -Engel- het volgende:
#'t regent ja....
Hoi!!!!leuk zo'n relax dagje
Met mij is het evenquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hey rooie!
Hoe is het met jou dan?
Met jou is het altijdquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:57 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Met mij is het evenMaar komt wel weer goed
Met u?
Waarvandaan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar een klein stukje ervandaan hoor
Maar je woont er dus niet!!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar een klein stukje ervandaan hoor
Nee hoor, ging net een beetje de goede kant op. Maar straks aanrijding gehad, dus onverwacht weer extra kosten, geregel etc. Dusquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Met jou is het altijd
Wat is er nu weer?
Hier is het prima!!
oei toch! grote troost knuffel!quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:01 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Nee hoor, ging net een beetje de goede kant op. Maar straks aanrijding gehad, dus onverwacht weer extra kosten, geregel etc. Dus
niet meerquote:
Aanrijding? Met wat? Auto? Jouw schuld? Of andere partij?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:01 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Nee hoor, ging net een beetje de goede kant op. Maar straks aanrijding gehad, dus onverwacht weer extra kosten, geregel etc. Dus
TTquote:
Ik snap het ook echt nu pasquote:
Jup en wel min of meer mijn schuld. Auto voor mij reed weg bij stoplicht en remde direct ofzo want het volgende moment knalde ik erop. Niet met hoge snelheid dus, maar wel schade. Gelukkig niet lichamelijkquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Aanrijding? Met wat? Auto? Jouw schuld? Of andere partij?
Klote dat
shame on youquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik snap het ook echt nu pas
Tijd om naar bed te gaan ofzo
Tja, achterop komend verkeer zit altijd fout.... Das wel balen... Maar goed, denk maar zo, het is maar blik....quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:03 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Jup en wel min of meer mijn schuld. Auto voor mij reed weg bij stoplicht en remde direct ofzo want het volgende moment knalde ik erop. Niet met hoge snelheid dus, maar wel schade. Gelukkig niet lichamelijk
oi, bummerquote:Op donderdag 14 juli 2011 21:03 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Jup en wel min of meer mijn schuld. Auto voor mij reed weg bij stoplicht en remde direct ofzo want het volgende moment knalde ik erop. Niet met hoge snelheid dus, maar wel schade. Gelukkig niet lichamelijk
Whut! Ik was om half 6 al op en heb heel de dag hard gewerkt jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |