abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99472247
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:55 schreef Zelva het volgende:

[..]

Als Gesink in buitengewoon goede doen is, dan zit hij er gewoon bij en ik heb al meerdere argumenten gegeven waaruit blijkt dat Gesink dit werk wel degelijk aankan en dat hij dat zelf ook historisch gezien realiseert, van jouw kant heb ik nog geen enkel argument gezien, alleen de stelling 'hij is er niet zo goed in'. Ja, waar blijkt dat dan uit? Waarom speelt Rabobank hem dan altijd in heuvelklassiekers en -rondes en wil hij daar zelf ook altijd goed zijn? Antwoorden, ik krijg ze niet van je.

Het ergste vond ik eigenlijk nog dat hij achteraf claimde dat het te steil was. Hoezo te steil? Hoe kan de MdB nou te steil zijn als je ieder jaar wil uitpakken in de AGR en Ardennen?
Een heuvelklassieker met een bergrit vergelijken is wel erg krom eh? :+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_99472419
quote:

[..]

Als Gesink in buitengewoon goede doen is, dan zit hij er gewoon bij en ik heb al meerdere argumenten gegeven waaruit blijkt dat Gesink dit werk wel degelijk aankan en dat hij dat zelf ook historisch gezien realiseert, van jouw kant heb ik nog geen enkel argument gezien, alleen de stelling 'hij is er niet zo goed in'. Ja, waar blijkt dat dan uit? Waarom speelt Rabobank hem dan altijd in heuvelklassiekers en -rondes en wil hij daar zelf ook altijd goed zijn? Antwoorden, ik krijg ze niet van je.
En hoeveel keer heeft hij aan die verwachting voldaan van voorjaarsklassiekers winnen?? juist... En zet dat eens af teggen bijvoorbeeld Gilbert dit jaar... En dan verwacht je dat hij even met die mannen mee gaat fietsen?
En de heuvel-klassiekers, logisch dat hij mee gaat, want wie wil je er anders voor inzetten? Dat wil niet automatisch ook betekenen dat hij daarom met de besten mee kan. Rabo is al een tijdje op zoek naar een echte kopman voor de voorjaarsklassiekers, maar ook met LL Sanchez lijkt het weer een jammere ontwikkeling op dat gebied te zijn. Barredo idem. Dit jaar moest de overwinning in het voorjaar van Langeveld komen; vorig jaar moest het van Freire komen... Maar kijk je naar de krachtmetingen van Gesink in de Alpen, dan zie je dat hij daar structureel met de top mee kan. Wat is dan precies zijn terrein? Ik zou mn geld zetten op de Alpen...
quote:
Het ergste vond ik eigenlijk nog dat hij achteraf claimde dat het te steil was. Hoezo te steil? Hoe kan de MdB nou te steil zijn als je ieder jaar wil uitpakken in de AGR en Ardennen?
Ik weet niet hoe steil de MdB precies was, maar ik dacht iets van 22% wat echt een heel nasty motherfucker is... Dat is geen alpen-terrein waar je gemiddeld zo'n 8% pakt en heel constant is. Onderschrijft nog maar eens te meer mn stelling
pi_99472434
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 19:56 schreef Gitank2 het volgende:
Mooie zege van Sanchez zeg :) vanuit zijn tenen kwam het, op een gegeven moment kon zijn mond niet verder open maar hij redde het 8-)
En zondag won Sanchez ook al... :P
pi_99472518
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:00 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

En hoeveel keer heeft hij aan die verwachting voldaan van voorjaarsklassiekers winnen?? juist... En zet dat eens af teggen bijvoorbeeld Gilbert dit jaar... En dan verwacht je dat hij even met die mannen mee gaat fietsen?
En de heuvel-klassiekers, logisch dat hij mee gaat, want wie wil je er anders voor inzetten? Dat wil niet automatisch ook betekenen dat hij daarom met de besten mee kan. Rabo is al een tijdje op zoek naar een echte kopman voor de voorjaarsklassiekers, maar ook met LL Sanchez lijkt het weer een jammere ontwikkeling op dat gebied te zijn. Barredo idem. Dit jaar moest de overwinning in het voorjaar van Langeveld komen; vorig jaar moest het van Freire komen... Maar kijk je naar de krachtmetingen van Gesink in de Alpen, dan zie je dat hij daar structureel met de top mee kan. Wat is dan precies zijn terrein? Ik zou mn geld zetten op de Alpen...

Sowieso: hoe vaak wint een "bergkoning" een klassieker?
pi_99473076
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:01 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

En zondag won Sanchez ook al... :P
Jups, twee Sanchezzen die al een heel aantal ritzeges hebben gepakt in verschillende rondes :D
Neil LOVES Carrots!
  donderdag 14 juli 2011 @ 20:19:17 #186
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_99473227
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 18:27 schreef BechirPSV het volgende:

[..]

Ik heb nog niemand gehoord die er nog in gelooft terwijl eerst iedereen hem top 3 inschatte in dit forum. In dat opzicht idd wel stil..
is zo, diegenen die er het minst verstand van hebben schreeuwen het luidst. Belachelijk gewoon hoe Gesink als favoriet gerekend werd. Tenminste in Nederland, de rest heeft amper van m gehoord, laat staan gezien...
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_99473699
quote:

[..]

Idd. Helaas zullen we door de valpartij nooit weten hoe de vorm van Gesink nou echt was, maar ik twijfelde er ook aan.
Kroegtijger: jij beweert dat Gesink prima in vorm was, maar waar baseer je dat eigenlijk op? Het is natuurlijk altijd lastig inschatten, maar ik heb nergens iets gezien waarbij het leek dat hij wel in vorm was.
  donderdag 14 juli 2011 @ 20:31:45 #188
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_99473850
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:19 schreef misteriks het volgende:

[..]

is zo, diegenen die er het minst verstand van hebben schreeuwen het luidst. Belachelijk gewoon hoe Gesink als favoriet gerekend werd. Tenminste in Nederland, de rest heeft amper van m gehoord, laat staan gezien...
Hoe doet VDB2 het?
pi_99474586
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:19 schreef misteriks het volgende:

[..]

:')
pi_99474772
Reactie van Contador: ( excuseer me voor de Engelse fouten die er in kunnen zitten )

:: 14 / 07 / 11 :: Alberto: “I'm happy with the result, each day will go better”

Alberto Contador managed to reduce losses to the maximum in the first hill top finish, where he suffered from the setbacks he passed over the first part of the Tour de France. He therefore conducted a positive assessment of the stage. “I'm happy with the result because I am sure that every day will go better and this is the most important”, said the leader of Saxo Bank-Sungard.

“As I said this morning, my goal was to expect, it was the first mountain stage after so many setbacks and had to be a bit cautious and not risk much”, said Alberto in the finish line. “We have seen from the begining that the Schleck brothers were to play two cards, they would attack one and then other. In the end, when Frank is gone, has not been for strength”.

Contador said that in the last part of the stage, “perhaps I used a little more development that necesary, it seems that the knee has bothered me a bit, but I'm happy with the outcome of this first mountain stage. I'm sure I'll be better everyday. Today I have been no good as a result of falls. My feelings were not the best and my pedaling was not natural”.

Alberto also said tomorrow's stage will be good that is before Plateau de Beille because “each day gone is better for me, because my advantage is recovery”. Finally, speaking about Schleck brothers, said the two “are equal dangerous, but it is true that Frank has been very strong until now”.
  donderdag 14 juli 2011 @ 20:48:27 #191
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_99474844
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Hoe doet VDB2 het?
de belgen doen het tenminste niet met hun mond maar met de benen. vandaag mooie acties vd belgen gezien, die doen vdb alweer vergeten
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_99474868
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:48 schreef misteriks het volgende:

[..]

de belgen doen het tenminste niet met hun mond maar met de benen. vandaag mooie acties vd belgen gezien, die doen vdb alweer vergeten
Welke NL heeft er precies een grote mond?
pi_99474869
Gaat het hier ook al over Gesink?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_99474941
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:48 schreef misteriks het volgende:

[..]

Gilbert: Ik win dinsdag ook
Wat doet 'ie met de benen. Verliezen. :)
pi_99475106

[ Bericht 100% gewijzigd door Ambrosius op 14-07-2011 20:59:09 (troll) ]
  donderdag 14 juli 2011 @ 20:54:27 #196
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99475153
:')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99475203

[ Bericht 100% gewijzigd door Ambrosius op 14-07-2011 20:59:39 (troll) ]
pi_99475244

[ Bericht 54% gewijzigd door Ambrosius op 14-07-2011 20:59:50 (reactie op edit) ]
pi_99475324
edit :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_99475358
quote:
6s.gif Op donderdag 14 juli 2011 20:56 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

_O_ :')

Hiervoor een account aanmaken. :D
En dan ook nog een kloon zijn :')
pi_99475540

[ Bericht 100% gewijzigd door Ambrosius op 14-07-2011 21:03:11 (troll) ]
  donderdag 14 juli 2011 @ 21:03:55 #202
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99475621
Wtf gast, neem je pil eens in :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_99475631
Dit is trouwens wel de Tour waarin grote namen die nog niet eerder een rit pakten, dat nu wel voor elkaar kregen.

Vandaag dus SamSan. Eerder al Farrar, Gilbert en Greipel.
pi_99475830
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:04 schreef Leatherface het volgende:
Dit is trouwens wel de Tour waarin grote namen die nog niet eerder een rit pakten, dat nu wel voor elkaar kregen.

Vandaag dus SamSan. Eerder al Farrar, Gilbert en Greipel.
Boasson Hagen. :)
pi_99475900
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:07 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Boasson Hagen. :)
Ja, die was ik even in mijn overzicht vergeten. ;)
pi_99476178
Samuel Sanchez zijn eerste inderdaad in de tour, Olympisch kampioen, etappewinnaar in Tour en Vuelta en winnaar van de laatste keer Zuri Metzgete (jammer dat die niet meer wordt gehouden)

Overigens ontdek ik dat hij twee jaar op rij buiten de tijdslimiet eindigde in een Touretappe (2002 - 2003)
Neil LOVES Carrots!
pi_99476441
Ik hoop dat die Voeckler toch nog wel uit het geel gereden wordt :') Wat hij vandaag samen met Ribblon deed kan helemaal niet.
Station Arnhem foto's: http://www.flickr.com/photos/temlin/
pi_99476514
Rolland?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_99476636
quote:
99s.gif Op donderdag 14 juli 2011 21:19 schreef Temlin het volgende:
Ik hoop dat die Voeckler toch nog wel uit het geel gereden wordt :') Wat hij vandaag samen met Ribblon deed kan helemaal niet.
Ik zat ook met verbazing te kijken. Hopelijk is doping niet de oorzaak, maar ja, daar zwijg ik maar over.
pi_99476918
Als ze echt aangaan moet ie toch echt lossen,maar geel geeft extra kracht in thuisland en bijvoorbeeld een Dessel kon in 2006 ook goed volgen nadat hij geel pakte.
Reed nog top tien ook.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gitank2 op 14-07-2011 21:32:36 ]
Neil LOVES Carrots!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')