Vast het zitten achter valpartijen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar heeft Ten Dam die 14 minuten verloren?
Achter een valpartij toch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waar heeft Ten Dam die 14 minuten verloren?
Hij moet nog wel een keer capituleren lijkt mequote:Op donderdag 14 juli 2011 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voeckler mee, die gast heeft serieus progressie geboekt dit jaar. Of we daar blij mee moeten zijn is een tweede.
Tis meer degressie van de rest en een vrij slap gekoers tot nu toe.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Voeckler mee, die gast heeft serieus progressie geboekt dit jaar. Of we daar blij mee moeten zijn is een tweede.
Das zuur dan, als hij op 5,7 minuten had gestaan had hij nu top 10 gestaanquote:
Juist. Zoals zovelen ben ik absoluut geen fan van hem, maar respect voor wat hij doet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die spelen verstoppertjequote:Op donderdag 14 juli 2011 17:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Andy en Contador niet in geweldige vorm
Hoezo nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:18 schreef Sdivad het volgende:
SamSan en Vanendert gaan dit niet redden zo...
Volgens mij heette die iemand Snufquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:21 schreef Cootz het volgende:
SamSan
Iemand voorspelde het al heel veel topics geleden. In de afdaling van de Tourmalet wegrijden en dan winnen op Luz Ardiden
Tuurlijk niet. Prima resultaat dit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:22 schreef Robar het volgende:
Hmmm en dan denk je als Andy Schleck, shit had ik maar hard doorgetrokken!!!
nu nog steeds, kut homoquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgens mij heette die iemand SnufEn toen werd ik uitgescholden
Gelukkigquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:21 schreef TargaFlorio het volgende:
Contador gelost. Die gaat de Tour dus niet winnen.
20+quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:22 schreef Agüero het volgende:
Hoe lang zullen we moeten wachten op Gesink, een tien minuten, een kwartiet, een half uur?
Baasquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgens mij heette die iemand SnufEn toen werd ik uitgescholden. Ajacied ooktrouwens
klein half uurquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:22 schreef Agüero het volgende:
Hoe lang zullen we moeten wachten op Gesink, een tien minuten, een kwartiet, een half uur?
20-30 minuten gok ik zoquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:22 schreef Agüero het volgende:
Als 'krabbelaars' als Vanendert al zo gaan rijden van TB-500 had VDB2 hier inderdaad buitenblad-Hautacam-Riis-style iedereen op 7 minuten gezet!quote:
GEeink hoeft morgen maar een half uur goed te maken op Taramae.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:23 schreef TUFKAL het volgende:
Dat jongerenklassement steeds van Herbert
Erg goed inderdaad van die gozer!quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:23 schreef TheArt het volgende:
Rolland is de grootste held van vandaag, wat een werk en dan 10e worden
Had er op gehoopt, het is nattuurlijk wel iemand die in alle stilte zich kan voorbereiden. Dit zag er sterk uit.quote:
Haha, dan mogen ze nog wel even aan de bak. Minimaal 3 minuten buffer nodig voor de tijdrit. Zullen in de andere bergritten toch vroeg moeten beginnen. Evans is wel los te rijden, maar je moet hem echt zwaar onder druk zetten en wachten tot het tankje ontploftquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:23 schreef kilon het volgende:
Hmm, dus dan worden de Schleckjes dus gewoon 1 en 2 in de tour.
25'36quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:23 schreef RemcoW23 het volgende:
Ten Dam echt wel netjes joh..
Gesink: zullen we een weddenschap-topic maken.?
Ik ga voor 21'42
Wel volgens de fok redenatie jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:23 schreef Pino112 het volgende:
Als Ten Dam al op 2 minuten zit, zit Gesink op een uur.
Andy verloor vorig jaar maar iets meer dan een halve minuut in de tijdrit, en dit jaar is de tijdrit korter. Onzin dus dat die minuten nodig hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:24 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Haha, dan mogen ze nog wel even aan de bak. Minimaal 3 minuten buffer nodig voor de tijdrit. Zullen in de andere bergritten toch vroeg moeten beginnen. Evans is wel los te rijden, maar je moet hem echt zwaar onder druk zetten en wachten tot het tankje ontploft
Ik zeg 18'33, omdat hij op de laatste col zijn ritme heeft gevondenquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:23 schreef RemcoW23 het volgende:
Ten Dam echt wel netjes joh..
Gesink: zullen we een weddenschap-topic maken.?
Ik ga voor 21'42
Dat doet een renner nooitquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Gesink gaat expres te laat binnenkomen
Ok, zeg het maar dan. Andy, Fränk, Evans of Basso? Wie is de betere?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:25 schreef marcodej het volgende:
Op zich zijn de verhoudingen nu wel duidelijk.
En verrassend, qua Contador dan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:25 schreef marcodej het volgende:
Op zich zijn de verhoudingen nu wel duidelijk.
Neen man hij komt binnen op 22'54quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zeg 18'33, omdat hij op de laatste col zijn ritme heeft gevonden
Op Evans wel, hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:25 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Andy verloor vorig jaar maar iets meer dan een halve minuut in de tijdrit, en dit jaar is de tijdrit korter. Onzin dus dat die minuten nodig hebben.
Evans, want tijdrit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:26 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Ok, zeg het maar dan. Andy, Fränk, Evans of Basso? Wie is de betere?
ik heb dit toch ook een klein beetje onderbuikquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vertrouw die Omega Pharma ploeg btw voor geen meter...
Idd die zijn allemaal weer in ONZ en KLB nuquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:26 schreef marcodej het volgende:
Wel mooi dat het aantal trolls exponentieel afnam toen Gesink lostte.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:26 schreef marcodej het volgende:
Niet voor niets Pharma.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:26 schreef Cara het volgende:
[..]
ik heb dit toch ook een klein beetje onderbuik
Schijnt dat Temlin inmiddels dood is, hartaanval.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:26 schreef marcodej het volgende:
Vraag me af wie hun nog wel vertrouwdquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:26 schreef Cara het volgende:
[..]
ik heb dit toch ook een klein beetje onderbuik
wat zijn 10 pagina's? bij mij heeft een topic een maximum van 3quote:
Net als Cunego de Giro overgeslagen, blijkt dus te werkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:27 schreef Micson het volgende:
Basso maakte een verrassend sterke indruk vond ik.
Ja als je een camera neerzet en een fiets onder een auto legtquote:
Dat is het enige postitieve van deze dag.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:26 schreef marcodej het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:28 schreef PirE het volgende:
Vanavond in Opsporing Verzocht:
Waar is Robert Gesink. Laatste gezien op de Tournamelet. hij droeg een witte trui.
Vandaag niet nee.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:28 schreef Ambrosius het volgende:
Contador gaat geen 2 minuten dichtrijden op Fränk hoor.
Minimaal een jaar.. Denk niet dat ie nu nog als kanshebber wordt gezienquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:29 schreef inZanity het volgende:
Gesink
Hopelijk zijn we voorlopig weer even van dat Gesink-ophemelen af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |