Ok, zeg het maar dan. Andy, Fränk, Evans of Basso? Wie is de betere?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:25 schreef marcodej het volgende:
Op zich zijn de verhoudingen nu wel duidelijk.
En verrassend, qua Contador dan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:25 schreef marcodej het volgende:
Op zich zijn de verhoudingen nu wel duidelijk.
Neen man hij komt binnen op 22'54quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zeg 18'33, omdat hij op de laatste col zijn ritme heeft gevonden
Op Evans wel, hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:25 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Andy verloor vorig jaar maar iets meer dan een halve minuut in de tijdrit, en dit jaar is de tijdrit korter. Onzin dus dat die minuten nodig hebben.
Evans, want tijdrit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:26 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Ok, zeg het maar dan. Andy, Fränk, Evans of Basso? Wie is de betere?
ik heb dit toch ook een klein beetje onderbuikquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vertrouw die Omega Pharma ploeg btw voor geen meter...
Idd die zijn allemaal weer in ONZ en KLB nuquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:26 schreef marcodej het volgende:
Wel mooi dat het aantal trolls exponentieel afnam toen Gesink lostte.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:26 schreef marcodej het volgende:
Niet voor niets Pharma.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:26 schreef Cara het volgende:
[..]
ik heb dit toch ook een klein beetje onderbuik
Schijnt dat Temlin inmiddels dood is, hartaanval.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:26 schreef marcodej het volgende:
Vraag me af wie hun nog wel vertrouwdquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:26 schreef Cara het volgende:
[..]
ik heb dit toch ook een klein beetje onderbuik
wat zijn 10 pagina's? bij mij heeft een topic een maximum van 3quote:
Net als Cunego de Giro overgeslagen, blijkt dus te werkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:27 schreef Micson het volgende:
Basso maakte een verrassend sterke indruk vond ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |