Goed voor het gemiddelde percentagequote:Op donderdag 14 juli 2011 16:37 schreef Gramulanion het volgende:
Dat stukje afdalen hoort bij de klim
Kut. Ik moest lachen.quote:
Ik heb het niet over de Vuelta. Ik heb het over de tour. Maar oke..quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:37 schreef Zelva het volgende:
[..]
Schrammen?
Je hebt die Vuelta dus niet gezien, geeft niet, maar kom dan niet met dit geblaat aan.
Dat Gesink op het mentale vlak tekort komt, werd al duidelijk dat hij geen hulp wilde hebben. Hij wilde er niet meer voor vechten en dat is totaal ongesinks, als je ziet wat hij de vorige seizoenen deed.
Dit is wel het eerste jaar dat hij er een paar keer echt doorheen zakt ja. NK, LBL, Tour. Normaal verliest hij nooit zoveel als hij slecht is.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:37 schreef Zelva het volgende:
[..]
Schrammen?
Je hebt die Vuelta dus niet gezien, geeft niet, maar kom dan niet met dit geblaat aan.
Dat Gesink op het mentale vlak tekort komt, werd al duidelijk dat hij geen hulp wilde hebben. Hij wilde er niet meer voor vechten en dat is totaal ongesinks, als je ziet wat hij de vorige seizoenen deed.
En liet lopen in de Dauphine waarna gezegd werd dat hij toch niet voor het klassement ging.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit is wel het eerste jaar dat hij er een paar keer echt doorheen zakt ja. NK, LBL, Tour. Normaal verliest hij nooit zoveel als hij slecht is.
niet als hij het zoals Lance aanpaktquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:39 schreef RemcoW23 het volgende:
Gilbert mag lekker plasje doen na deze rit en over 5 dagen ligt ie eruit
Gilbert heeft al een paar keer moeten plassen deze Tour.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:39 schreef RemcoW23 het volgende:
+1quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:39 schreef The_Hives het volgende:
[..]
niet als hij het zoals Lance aanpakt
Kloden heeft nog gediend in operatie Barbarossa, dat is een eindbaas.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:39 schreef Cara het volgende:
Kloden is gewoon een baas dat hij er nog is na zoveel vallen, dan kan je mij wijsmaken dat Gesink misschien harder viel, maar Kloden viel vaak, hard en dit is echt gewoon een mentaal sterker persoon!
Oké.twitter:raykerckhoffs twitterde op donderdag 14-07-2011 om 16:38:22Geraint Thomas mijn strijdlustigste van deze rit #tdf #tour #TourDeFrance reageer retweet
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:39 schreef RemcoW23 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |