Jij weet niet wat hij voelt in zijn rug. Schrammen zijn nog wel te doen maar als je een geblesseerde rug hebt dan kan je niks.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:33 schreef Zelva het volgende:
[..]
Gesinks blessure in zijn laatste Vuelta was veel zwaarder, toen kon ie ook niet mee uiteindelijk, maar kijk die etappe nog eens en vergelijk het met wat hier gebeurde.
Het mentale aspect maakt hier voor zeker 75 procent deel van uit.
Amador gaat volgend jaar vlammen danquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:35 schreef Ericr het volgende:
Trofimov, nog een ex-adoptierenner. Toen hij adoptierenner was overigens geen ruk laten zien maar dat hoort er ook wel bij als je adoptierenner bent.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat is de ETA?
Ajacieden kicken wel op nieuwe topics.
Naja, je hebt mensen die het wel erg bovengemiddeld moeilijk hebben met tegenslagen zoals Gesink en je hebt van die types als Hoogerland, die er alleen maar strijdlustiger van worden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:35 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
Jij weet niet wat hij voelt in zijn rug. Schrammen zijn nog wel te doen maar als je een geblesseerde rug hebt dan kan je niks.
Het mentale heeft te maken met je voor en tegenslagen. Heb jij 0 tegenslagen dan zal jij het mentaal makkelijker hebben dan iemand die 10 tegenslagen heeft. Dit is puur logisch.
Nee man, 20 seconden is veel te weinig. Wordt gewoon iemand van het peloton.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:35 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik hoop zo dat we deze tour weer eens een nlse winnar krijgen
Misschien ltd vandaag?
Het zijn wel mijn adoptierenners, ik heb nu Feillu, Trofimov en Thomas gehad o.a. Toch wel een mooi rijtje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |