In welk opzicht?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:47 schreef Szura het volgende:
Die Leopards hebben zichzelf echt overschat
Door zo vroeg al op kop te gaan peren, nu zijn ze al hun mannen kwijt.quote:
dat de mannen die er nog moeten zitten (fuglsang, monfort) er niet bij zittenquote:
Hij deed het al eerder hoor, kan best redelijk klimmen, zeker in het geel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:49 schreef kilon het volgende:
Ik dacht dat Voeckler niet meekon in de echte bergen?
Nee Spaans + die oorbelletjes ik zoek verder.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:50 schreef Nober het volgende:
Dan maar voor de andere Sánchez, ook in t oranje!
MArcatoquote:
Het halve peletonquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
Als Gilbert geen doping gebruikt snap ik het ook niet meer.
ik vertrouwde een keer op de NOSquote:
Komt uit Australië, Vansevenant heeft het adres.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat voor doping hebben ze daar in Belgie ontdekt
Ja stel je voor, aanvallen voor de laatst 2500 meter. Niet doen hoor, poe.quote:
LL is er al lang al af.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk krijgt Rabo wel de gele trui
Die hele ploeg na tijden kwakkelen ook ineens als brommers he?quote:
ik ook nuquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:53 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Basso denkt aan zn zus [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:53 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Topic > Wielrenvrouwen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:53 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
hoe schrijf je tempo?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:53 schreef Agüero het volgende:
Sczmid (hoe schrijf je dat) gaat trempo maken.
Je ziet de siliconen ook echt zitten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:53 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Nee man, zodra die het geel kwijt is, houdt het heel snel op.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zie Voeckler ondertussen echt wel een top 10 rijden als hij zo verder gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |