Bij dames achter de webcam is het zelfs het bedrijfsdoel, dus het hangt er wat van af natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:55 schreef anoniemer het volgende:
Heren, we raken offtopic.
Mag een werkgever zijn personeel tijdens hun werkzaamheden op internet kwakken. Is dit geen schending van de privacy?
Stel je hebt een boze klant aan de lijn terwijl er maar een paar mensen werken.. Dan is ie er zo achter wie ik ben..
kun je eens een kopietje van dze nieuwsbrief hier plaatsen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:57 schreef anboni het volgende:
Stond vandaag in de nieuwsbrief van xs4all, zal dus wel geen toeval zijn... Ik mag toch aannemen dat juist een club als xs4all hier zorgvuldig mee omgaat. Ik zou inderdaad eens bij de OR gaan informeren of zij er ueberhaupt van weten.
Hier staat 'ie: http://www.xs4all.nl/nieuws/nieuwsbrief/verhuizing.htmlquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kun je eens een kopietje van dze nieuwsbrief hier plaatsen?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:07 schreef anboni het volgende:
[..]
Hier staat 'ie: http://www.xs4all.nl/nieuws/nieuwsbrief/verhuizing.html
Omgquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:07 schreef anboni het volgende:
[..]
Hier staat 'ie: http://www.xs4all.nl/nieuws/nieuwsbrief/verhuizing.html
Ze hebben straks 5 van die krengen rondkruipen.. Gaat wel een beetje opvallen als er stuk voor stuk iemand "per ongeluk" op alle 5 gaat staanquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:15 schreef 2cv het volgende:
Je kan er toch 'per ongeluk' op gaan staan ?
Och.. ze kunnen ook gewoon verdwijnenquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:19 schreef anboni het volgende:
[..]
Ze hebben straks 5 van die krengen rondkruipen.. Gaat wel een beetje opvallen als er stuk voor stuk iemand "per ongeluk" op alle 5 gaat staan
Het mag alleen beeld zijn. Anders komt de privacy van de klant in het geding.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:26 schreef jack4ya het volgende:
Die dingen zijn heel storingsgevoelig hoor!![]()
Ik heb verder geen idee. Als het alleen beeld is, dan is het wat minder ernstig. Maar ik zou het ook niet tof vinden.
wat zei de OR erover?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:29 schreef anoniemer het volgende:
[..]
Het mag alleen beeld zijn. Anders komt de privacy van de klant in het geding.
Maar ik ben het er niet mee eens dat ze niet eerst aan de medewerkers hebben gevraagd hoe zij hier tegenover staan.
Daar heb ik nog geen contact mee gehad. Dat kan morgen pasquote:
ok houd ons op de hoogtequote:Op donderdag 14 juli 2011 19:30 schreef anoniemer het volgende:
[..]
Daar heb ik nog geen contact mee gehad. Dat kan morgen pas
(ben thuis en heb verder geen mailadres oid van ze paraat)
En nu weten we dus allemaal dat er bij XS4All iemand loopt die sex wil, maar zijn fuckbuddy niet vast kan houden omdat 'ie niet kan beffen en zich derhalve vergrijpt aan cuckold stellen op Wasteland. Aldus zijn postgeschiedenisquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:45 schreef anoniemer het volgende:
Hier gaat mijn anoniemiteit
Ik krijg net een mail dat vanaf maandag a.s. op de werkvloer rijdende robotjes met daarop webcams over de werkvloer gaan rijden. Deze kunnen door klanten via het internet worden bekeken en bestuurd.
Ik vraag mij alleen af of dit wel legaal is.. Mag een werkgever zijn werknemers zomaar tijdens werkzaamheden op het internet gooien?
Ik werk overigens op een helpdesk
het lijkt me dat het gewoon echt en live is, anders maakt xs4all je blij met een dooie musquote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:11 schreef karr-1 het volgende:
Rijden die dingen wel in de echte omgeving rond en niet gewoon in een fake omgeving? En zijn het wel livebeelden of is het bv een opname die continue ziet
Ik heb geen idee, maar ik kan me voorstellen dat het mateloos gaat irriteren als je daar werkt.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het lijkt me dat het gewoon echt en live is, anders maakt xs4all je blij met een dooie mus
En ze hebben het de laatste tijd al zo moeilijk met die vragen over het hedendaagsch feminismequote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik kan me voorstellen dat het mateloos gaat irriteren als je daar werkt.
quote:Op vrijdag 15 juli 2011 00:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En nu weten we dus allemaal dat er bij XS4All iemand loopt die sex wil, maar zijn fuckbuddy niet vast kan houden omdat 'ie niet kan beffen en zich derhalve vergrijpt aan cuckold stellen op Wasteland. Aldus zijn postgeschiedenis
Morgen een wedstrijdje screenshotten wie het is?
de webcamrobotjes staan nog niet aan zotezien!quote:Op maandag 18 juli 2011 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
Typisch dat TS nergens meer te vinden is...
Ga je zeker tegen zijn been oprijdenquote:Op maandag 18 juli 2011 16:21 schreef snakelady het volgende:
Zag net wel een hele leuke jongen op cam 2, jammer van de nike air max die hij aan heeft
Waar kan je die cams besturen? Ga ik hem stalken
hahah ja , goed idee *hump, hump*quote:Op maandag 18 juli 2011 16:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga je zeker tegen zijn been oprijden
quote:Op maandag 18 juli 2011 16:30 schreef Da hopman het volgende:
Nee. En je airmaxmannetje is nu naarhuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |