Ook niet helemaal waar. Er is alleen de laatste jaren veel meer bijgekomen. De nachten op de camping en rond de 24 uurs tent waren altijd packed en om die massa een beetje meer te spreiden is het nachtprogramma extra uitgebreid.quote:Op zondag 17 juli 2011 19:08 schreef markoning het volgende:
[..]
Eens. Veel underground. Maar de focus is in de afgelopen jaren toch wel redelijk verschoven van het middag naar het nachtprogramma (ergo: indie/rock/gitaren -> dance/techno/electro)
Ik ervaar het tegenovergestelde. die onzin acties boeien mij ook niet. maar op het terrein en de camping is het altijd feest.quote:Op zondag 17 juli 2011 18:10 schreef ranja het volgende:
De laatste jaren hangt er sowieso meer een sfeer van 'verplicht spontaan en gezellig doen' sfeer in plaats van een 'doe maar wat je zelf wil', mede door al dat straattheater en de media doet daar nog een schepje boven op door de meest waanzinnige acties te bedenken waarmee je een kaartje kunt winnen.
quote:Rapid_Razor_Bob Lowlands Festival
Bah bah: morgen weer zo'n regenachtige dag. Wel een mooi moment om dan de Echo in te duiken voor het filmprogramma! #LL11
Hmm, vorig jaar had je The Expendables als uitzondering hierop, mja, mistte je ook niet veel aanquote:Op maandag 18 juli 2011 13:17 schreef Gitaarmat het volgende:
Tenzij er iets speciaals is zou ik er niet zo snel heengaan. Het zijn bijna altijd films die al gereleased zijn toch?
Ok, ok..het waren alleen de trailersquote:Op maandag 18 juli 2011 13:13 schreef willemwaus het volgende:
Wacht, jij hebt er 25 gezien?
Nog nooit een film gezien en eigenlijk ook niet van plan
quote:Op een avond leest de onschuldige Randy (Linda York) een duister boek wat volgens ingewijden wel eens het Necronomicon kan zijn. In dit boek worden handelingen beschreven wat de duivels met mensen doen als ze eenmaal opgeroepen zijn. Randy wordt van één bepaalde handeling dusdanig opgewonden dat ze een net opgestoken stompkaars erbij pakt en zichzelf ermee gaat bevredigen terwijl ze in het latijn kreunt: Satan kom me naaien.
En wat gebeurt er denk je?? Inderdaad de door Randy opgeroepen Satan komt inderdaad. Alleen is deze zo afschrikwekkend dat Randy hem haar niet laat naaien. Satan is hier zo kwaad over dat hij wraak neemt op haar. Hij neemt bezit van haar vagina. Dit heeft tot gevolg dat haar vagina uit zichzelf kan spreken en van Randy een op sex beluste vrouw maakt. Randy’s moeder echter doet er alles aan om Randy van deze duivel te bevrijden.
Hangt er van af. Je kunt ook een uur in Alpha gaan staan bij een band die je 'wel aardig' vind.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 13:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ok, ok..het waren alleen de trailers
Publiek verdelenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Hangt er van af. Je kunt ook een uur in Alpha gaan staan bij een band die je 'wel aardig' vind.
Ik heb 1 x een film op LL gezien, Sleepy Hollow. Paar keer getwijfeld of ik een film wilde kijken maar meestal speelden de interessante films tegelijk met interessante bands of 's nachts.
Liever een band die wel aardig is dan een film die ik toch thuis wel kan downloadenquote:Op maandag 18 juli 2011 13:39 schreef ranja het volgende:
[..]
Hangt er van af. Je kunt ook een uur in Alpha gaan staan bij een band die je 'wel aardig' vind.
Ik heb 1 x een film op LL gezien, Sleepy Hollow. Paar keer getwijfeld of ik een film wilde kijken maar meestal speelden de interessante films tegelijk met interessante bands of 's nachts.
/mening.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:33 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Liever een band die wel aardig is dan een film die ik toch thuis wel kan downloaden
Alleen niet hier posten?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:38 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Geen probleem, je mag best een mening hebben.
Niet LL-waardig.quote:Op maandag 18 juli 2011 17:44 schreef vaasinbloem het volgende:
Weer dus zo'n iemand die op de dubsteptrein is gestapt, nee dank je..
ghehe. Ik heb Mission Impossible III gezien op de openluchtbios en wel de meest briljante: Star Wars III. Echt geweldig. iedereen keihard meezingen met begin intro en gejuich toen Darth Vader zijn masker opzettequote:Op maandag 18 juli 2011 13:39 schreef ranja het volgende:
[..]
pathetisch idd. wat een wannabequote:Op maandag 18 juli 2011 17:44 schreef vaasinbloem het volgende:
Weer dus zo'n iemand die op de dubsteptrein is gestapt, nee dank je..
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Amon Tobin schijnt erg tof te zijn maar volgens mij is het meer een live-sensatie dan om zo even naar te luisteren. ISAM vind ik in ieder geval niet echt iets om zo even op te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |