Daarom ben ik zo blij dat we een nieuwe krijgen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja.
Nu hebben we dit:
[ afbeelding ]
Dat is een hele vooruitgangquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja.
Nu hebben we dit:
[ afbeelding ]
Blauw staat je wel goedquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:56 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet mn jurk hier niet zo goed, maar hij is zo awesome en heb atm geen betere fotoJe kan wel mijn mooie lange haar zien, though
![]()
Krijg ik nu arrogant bij mijn karakteromschrijving?
Nee, dat wil je nietquote:
Je haar is behoorlijk gegroeidquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:56 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet mn jurk hier niet zo goed, maar hij is zo awesome en heb atm geen betere fotoJe kan wel mijn mooie lange haar zien, though
![]()
Staat mooiquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:56 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
In mn topicquote:
Nu ga ik, stil in mijn hoekje. Een flink potje huilen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat wil je niet![]()
Ow my, wat een narigheid
Vraag het over een maand of drie nog maar eens een keer; moet je wel een poosje goed volgen namelijk
Ow, ik dacht die oranje rechts, met die bierflesquote:
Neeeeeee gekkerdjequote:Op donderdag 14 juli 2011 13:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Nu ga ik, stil in mijn hoekje. Een flink potje huilen.
Whahahahaha!quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:59 schreef Rewimo het volgende:
Ow, ik dacht die oranje rechts, met die bierfles
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neeeeeee gekkerdjeGewoon doorposten, dan krijg ik van zelf dat er iets opborrelt
KLB-meetquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Staat mooi
Wat was de gelegenheid?
Oh tof.quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je haar is behoorlijk gegroeid
Arrogant ben je iig niet. Iemand kan het denken, maar dat ben je niet.
Thanks, 20th century suprise party voor mijn zusje haar 21e verjaardag, die Charleston jaren 20 is op die foto, en die Pheno uitmaakt voor KLB-ers. Oh, ze heeft daar haar veren niet, rechts dusquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Staat mooi
Wat was de gelegenheid?
Dat is mijn omaquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ow, ik dacht die oranje rechts, met die bierfles
De fokker kijkt welk karaktertje het best in onze situatie past. En het moet klikken met ons.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:10 schreef tombolafan het volgende:
Lief DMe!![]()
Weet je al welke van jou is?
Meestal zie ik alleen maar meetfoto's, vandaar. DiIe van ONZ laatstquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
Thanks, 20th century suprise party voor mijn zusje haar 21e verjaardag, die Charleston jaren 20 is op die foto, en die Pheno uitmaakt voor KLB-ers. Oh, ze heeft daar haar veren niet, rechts dus
Oh wat tof!quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]! Nou ja, dat zijn de consequenties die ik dan maar moet aanvaarden
Er is ook al best weer een stukje af, ik blijf altijd ongeveer hier steken though.
[..]
Thanks, 20th century suprise party voor mijn zusje haar 21e verjaardag, die Charleston jaren 20 is op die foto, en die Pheno uitmaakt voor KLB-ers. Oh, ze heeft daar haar veren niet, rechts dus
[..]
Dat is mijn oma![]()
![]()
Ik lijk op de andere kant van de familie..
Ik las een worst dog showquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga Diaz inschrijven volgend jaar bij de world dog show in Parijs. Daar mag hij meedoen. Kim, de fokker, zei dat ik dat maar eens moest doen..wilde ze wel meebetalen met de kosten.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik las een worst dog show(op z'n Engels)
*Zucht* *zwijmel*quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*Zucht* *zwijmel*
die zou je toch helemaal in coma knuffelen
Nu is ze 30 keer zo groot ofzo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*Zucht* *zwijmel*
die zou je toch helemaal in coma knuffelen
En NOG!!!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:57 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nu is ze 30 keer zo groot ofzo.
Ben je klaar? Hoe is het geworden?quote:
Kapitein Ortegaquote:
Nog lang niet, da's juist het ergstequote:Op donderdag 14 juli 2011 15:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En NOG!!!!
[..]
Ben je klaar? Hoe is het geworden?
quote:
http://gyazo.com/491f0cc29d199b661d311c4e80a32dd7.png Zo dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik kan em niet zien. Pagina wordt hier geblokkeerd
Deze dan:quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://gyazo.com/491f0cc29d199b661d311c4e80a32dd7.png Zo dan?
Hahaha die ken ik ja, briljantquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Deze dan:
[ afbeelding ]
From Jenna: This was the most awkward text convo of my life. We had been arguing earlier in the day so I thought my boyfriend was serious about dumping me. I guess he was over it. I wasnt. We are no longer together
quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://gyazo.com/491f0cc29d199b661d311c4e80a32dd7.png Zo dan?
Nog niemandquote:
Wat ik zo gauw kon vinden bij jou "in de buurt" was ditquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:36 schreef Qwea het volgende:
En trouwens, weet iemand waar de neuk ik een ortopedisch instrumentenmaker vindt?
Meestal in een ziekenhuis of revalidatiecentrum, hier zat hij gewoon bepaalde dagen in het ziekenhuisquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:36 schreef Qwea het volgende:
En trouwens, weet iemand waar de neuk ik een ortopedisch instrumentenmaker vindt?
Wat moet je laten maken Q?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:36 schreef Qwea het volgende:
Een nieuwe rug en nieuwe voetenquote:
thnx, die ik moet hebben zit in heiloo blijkbaar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat ik zo gauw kon vinden bij jou "in de buurt" was dit
http://www.orthopediealkm(...)ikbaarheid/auto.html
Niksquote:
Ooh, die zekerquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow jaEn een stoel met ingebouwd druipbakje
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:15 schreef Qwea het volgende:
Ik zit trouwens op een GENIAAL plan. MikeyMo is me al de hele dag aan het etteren met een theelepel roll (zelfde idee als rickroll maar dan met dat kutnummer van vrouwtje theelepel)
Samen met een vriend waren ze de tactiek aan het bespreken hoe ze me gingen rickrollen. Die vriend belde... dus ik niet opnemen want dan schalt dat kutnummer door m'n luidspreker... gaat ie een "mix sturen" genaamd : Wasabi mix. Yeah, right... trap ik niet in.
Onbekende nummers nam ik ook niet op.
Dus ik ga douchen, wat heeft MM gedaan? Zijn nummer onder mijn zus zijn naam gezet, zodat hij zeker wist dat ik ging opnemenKut, getheerolled
![]()
10 min later daarna gaat de foon, onbekend... Dus ik douw dat ding in Mike zijn klauwen : "Ja, daag. Lik mn reet maar. Neem maar op, en zeg maar tegen oscar dattie een gezwel aan z'n aars kan krijgen"
Dus Mike neemt op : "JA DENISE WIL NIET OPNEMEN WANT DIE IS BANG GETHEEROLLED TE WORDEN![]()
Andere kant van de lijn : Ja u spreek met de assistente van Orthopedie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ging door de grond
Nu heb ik een briljant plan
Nou, ook dat weten ze nog nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:16 schreef indaha het volgende:
Dat is idd shit, is de operatie van de enkel niet goed geweest dan of is dit tijdelijk voor steun?
Die heeft hij toch gevonden dacht ik, wanneer mag hij beginnen?quote:
MM leest ongetwijfeld mee, maar vanaaf komt die ongetwijfeld in uitvoeringquote:
Hij kreeg deze week zijn contract toegestuurd. Per 1 aug in principequote:Op donderdag 14 juli 2011 16:18 schreef indaha het volgende:
[..]
Die heeft hij toch gevonden dacht ik, wanneer mag hij beginnen?
En me dan ook maar blijven etteren hequote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Jullie zijn beiden haast onovertroffen in doorgaan met etteren, geniaal gewoon
Check buienradar eens, en heb eens medelijden met mequote:Op donderdag 14 juli 2011 16:24 schreef Greys het volgende:
Oh en op mijn werk liep het water de meterkast in
Stoppen sprongen elke keer, gek he, als het regent in de meterkast.
Stond 15 cm water op het dak, want de goten konden het water niet aan.
Maximale windsnelheid 67.3 km/uur om 14:26 uurquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Greys!
Collega waaide hier tussen de middag bijna van de brug af, en hier is het niet eens zo erg!
Ohquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Greys!
Collega waaide hier tussen de middag bijna van de brug af, en hier is het niet eens zo erg!
Waarom? En wat voor 1? Zoeen die Baloe ook heeft? Of helemaal zo'n dichte?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Oeh,als het goed is ligt straks Sjon zn muilkorf in de brievenbus thuis
PICSquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Het is hier echt vreselijk, ik ben haast scheel van het geconcentreerde autorijden omdat ik steeds half de andere baan op woeiiiiiiiiiideEn dan die kloteregen
Maar nu lekker spulletjes uitpakken!
Wat is er vrijdag over een week ook alweerquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Check buienradar eens, en heb eens medelijden met me![]()
Ik heb zin in vrijdag over een week![]()
SUSHI GREYS, ooh dat is Zaterdag.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is er vrijdag over een week ook alweer![]()
Ben je dan jarig? (Ik ben de enige die geen verjaardagslijst heeft geloof ikDaar heb ik Tombo voor
)
Ik heb er ook geenquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je dan jarig? (Ik ben de enige die geen verjaardagslijst heeft geloof ikDaar heb ik Tombo voor
)
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Dus die gaat voortaan alleen nog maar af met eten
Hij komt er voor de helft uit.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:32 schreef Rewimo het volgende:
Even voorzichtig proberen met iets plats om hem in te duwen, met een beetje mazzel klikt ie er dan uit.
Kan ie er dan ook een botje/flostouw/speelgoed mee pakken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Spelen kan ie prima met zn mond dicht hoor![]()
Je kan die opening zo groot maken als je wil, hij kan ook gewoon drinken met dat ding.
Nijptang?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:32 schreef Greys het volgende:
Hij komt er voor de helft uit.
Dan kan ik hem weer terugduwen en zegt ie ook keurig klik, en dan weer indrukken en komt ie weer voor de helft er uit. Er aan trekken helpt niet
Die heeft Baloe ook. Als je hem niet te strak doet, kannie er ook mee drinken. Baloe kan er koekjes mee etenquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook geen lijst maar ik weet wanneer de belangrijke mensen jarig zijn![]()
Sjon krijgt zo een halfopen snoetje, met gaas aan de onderkant.
Want hij knaagt aan zn eigen dijen, als ie zn zin niet krijgt![]()
En daar kan ie ook niet mee blaffen![]()
Dus die gaat voortaan alleen nog maar af met eten
Doortrekken of wachten op een manquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij komt er voor de helft uit.
Dan kan ik hem weer terugduwen en zegt ie ook keurig klik, en dan weer indrukken en komt ie weer voor de helft er uit. Er aan trekken helpt niet
Mol ik dan niet dat hele kaartje en alles wat er op staat?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Doortrekken of wachten op een man
Psies ja, zo wil ik m ook hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die heeft Baloe ook. Als je hem niet te strak doet, kannie er ook mee drinken. Baloe kan er koekjes mee eten
Dat weet ik ook niet vanaf hierquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Mol ik dan niet dat hele kaartje en alles wat er op staat?
Pincetquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Kan ie ook lekker spelen enzo met zijn mond dicht
Mijn SD kaartje wil niet meer uit de laptop.
Wat nu?
Probeer het es zou ik zeggen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:37 schreef Greys het volgende:
Zoooooo, opgelost, slotje![]()
Krijg hem er vast nooit meer in, maar dat zien we dan wel weer
Nee ik heb even een ander kaartje gepakt uit mijn kleinere cameraatjequote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik heb even een ander kaartje gepakt uit mijn kleinere cameraatje
Die andere gebruik ik voortaan maar even niet meer.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
Maar die nieuwe kaart doet ie wel probleemloos?
Dat kussen is helemaal niet zo groot, Bink is miniquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Die bak en dat kussen zijn echt mega, wordt die hond maatje dog of wat ?
Dank je welquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:55 schreef Greys het volgende:
Hoi DML!
Bedankt voor je kaartje van Mini-DML per email, leuk om te zien (at last)
Lief kaartje!
Welke was dat? Had je de neiging om de doggies er in te willen proppen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:56 schreef oh-oh het volgende:
DML, ik zag laatst ergens een foto van je mini in een onwijs tof pakje
*proest*quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:55 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Uitpakkeritis
Het vaste Boor-ga-eens-aan-de-kant-momentje...
[ afbeelding ]
De keuringsdienst van waren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de rest van de zooi
[ afbeelding ]
Hihi, das te kleinquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik dacht hedat zei je toch net ook al
Leuk hoor twitter en sc
Er moeten twee honden en een kat op kunnen hèquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Always second bestquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:03 schreef Greys het volgende:
Oh dear, er zit een pieper in die egelbalspeelgoeddinges.
Niet goed opgelet bij het bestellen.
Dan laat ik die egel wel ff apart liggen, volgens mij word je daar helemaal gek van
Dan krijgt ie de bal van Hara
Heb die al een tennisbal?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:03 schreef Greys het volgende:
Oh dear, er zit een pieper in die egelbalspeelgoeddinges.
Niet goed opgelet bij het bestellen.
Dan laat ik die egel wel ff apart liggen, volgens mij word je daar helemaal gek van
Dan krijgt ie de bal van Hara
Ooh?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Tennisballen zijn levensgevaarlijk volgens Hara
Ja, want met afgesleten tanden sterf je een pijnlijke dood.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Tennisballen zijn levensgevaarlijk volgens Hara
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, want met afgesleten tanden sterf je een pijnlijke dood..
Neequote:
Da's heul lief, maar hij heeft van Hara een bal gekregen waar je brokjes in kunt doenquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb die al een tennisbal?
Zo nee, remind me ff volgende week. Heb een hele doos vol met nieuwe ballen, dus daar kan wel wat uit. En ik heb van Baloe nog een bal waar je brokjes in kan doen, die gebruikt ie niet. Hebben?
Oohquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
NeeHij kreeg jouw bal uiteraard sowieso al, maar nu alléén jouw bal en niet die egelpieperd
[..]
Da's heul lief, maar hij heeft van Hara een bal gekregen waar je brokjes in kunt doen
Thank you!quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:08 schreef _Multiply86_ het volgende:
Echte tennisballen zijn gewoon slecht voor de tanden. Hier krijgt Jules ze alleen als ik ff een half uurtje ballen ga gooien met de werper. Met echt spelen krijgt ze andere...de echte zijn ook te groot voor haar om uit het water te halen, die krijgt ze niet te pakken
Das wel anders hoor! Hier zitten eik van die dingen bij waarvoor ze moeite moeten doen om ze eruit te krijgen, en denken enzoquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
NeeHij kreeg jouw bal uiteraard sowieso al, maar nu alléén jouw bal en niet die egelpieperd
[..]
Da's heul lief, maar hij heeft van Hara een bal gekregen waar je brokjes in kunt doen
Gewoon 't water ingooien!quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:09 schreef Greys het volgende:
Ik hoop zo dat dit hondje ook van water houdt net als Bink
En nog liever dat ze ook ballen/stokken uit het water gaat halen
Vanwege de glasvezel?quote:
Zo'n voerbal heb ik dus. Er tegen aanmeppen/duwen en het pleurt eruitquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Das wel anders hoor! Hier zitten eik van die dingen bij waarvoor ze moeite moeten doen om ze eruit te krijgen, en denken enzo. Die heb ik zelf niet want hij vindt het leuk genoeg zonder eten, maar ik weet dus niet of brokken hier wel gewoon zo uitvallen zoals met een voerbal
Moet je even uitproberen
Ja, en ik weet het maar ik ga het risico niet nemen wanneer er een miljoen andere opties zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vanwege de glasvezel?
Daar bestaan verschillende lezingen over
Mja, dat zou idd kunnen en daar ben je vrij inquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, en ik weet het maar ik ga het risico niet nemen wanneer er een miljoen andere opties zijn.
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, dat zou idd kunnen en daar ben je vrij inBaloe heeft al sinds jaar en dag tennisballen... en kauwt er niet op over het algemeen. Alleen ermee smijten is tof
Tanden zijn nog super.
Baloe heeft hem wel altijd tijdens het pissen in zn waffelquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gelukkig maar!Ja, dat is ook wel anders, maar hier kauwen ze en lopen ze ermee in de bek e.d., dus dan neem ik liever iets waarvan ik zeker weet dat het geen gekke dingen doet.
Ja, die was er al eerder volgens mij?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:14 schreef Qwea het volgende:
heeft iemand die mona toetje van de maand kokos shit al gehad?
Charlie heeft nooit een kong gehadquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe heeft hem wel altijd tijdens het pissen in zn waffel![]()
Naja, ik ga die ouwe nu niet meer zijn tofste speeltje afpakken![]()
Doet charlie nog wel wat met de Kong? Baloe totaaaaaaaaaaaal niet
Niet? Wtf?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Charlie heeft nooit een kong gehad
Ze horen toch ook niet te blaffen naar de baas, goede honden juist!quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:20 schreef Pagan het volgende:
Stel waakhonden van lik me lul hierzo.
Ik kom thuis, boodschappen uitladen en deels in de schuur opbergen. Geen reactie.
Rest van de boodschappen mee naar binnen. Geen reactie.
Ik zeg tegen Strega: hoi *insert koosnaam*
Strega schikt zich een volslagen hartverzakking en de honden gaan totaal door het lint.
Daar win je de oorlog echt niet mee.
Echt niet!quote:
Met wie ben ik dan in de war?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze horen toch ook niet te blaffen naar de baas, goede honden juist!
[..]
Echt niet!
Ze mogen op zijn minst wakker worden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze horen toch ook niet te blaffen naar de baas, goede honden juist!
[..]
Echt niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:14 schreef Qwea het volgende:
heeft iemand die mona toetje van de maand kokos shit al gehad?
Nee, van de oxyquote:Op donderdag 14 juli 2011 17:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Van de gedachte aan je nieuwe toetje
Waarom kan dat niet? Je kan toch gewoon decoders bij de media markt of weet ik veel waar halen? Je hebt dan geen garantie van Ziggo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:32 schreef Ynske het volgende:
staat in t krantje van Ziggo dat je bij je plaatselijke dealer een interactieve decoder kunt kopen, blijkt niet zo te zijn. moet je via hen bestellen, en verzendkosten betalen. Die verzendkosten kan ik nog wel overheen komen, maar zeg dan niet dat ik m gewoon kan kopen. Had me er zo op verheugd om te halen vandaag
dat zijn geen interactieve decoders, en niet degene van de aanbieding van ¤459 voor ¤199quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet? Je kan toch gewoon decoders bij de media markt of weet ik veel waar halen? Je hebt dan geen garantie van Ziggo.
Ik dacht dat interactieve decoders ook bij de media markt verkopen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zijn geen interactieve decoders, en niet degene van de aanbieding van ¤459 voor ¤199
Ze zijn toch alleen voor ¤99 in combinatie met het voor het eerst afsluiten van een alles-in-één pakket?quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zijn geen interactieve decoders, en niet degene van de aanbieding van ¤459 voor ¤199
niet die voor deze actiequote:Op donderdag 14 juli 2011 17:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik dacht dat interactieve decoders ook bij de media markt verkopen?
klopt, maar dat is niet de aanbieding die ik gekregen heb.quote:Aanbieding op de site is trouwens 99 euro en volgens de site zijn ze ook te koop in de winkelraar.
dat is een van de aanbiedingen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ze zijn toch alleen voor ¤99 in combinatie met het voor het eerst afsluiten van een alles-in-één pakket?
Anyhow, laat eens weten binnenkort hoe het je bevalt. Ik vind die aanbieding ook interessant namelijk.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 17:25 schreef Pagan het volgende:
Ze mogen op zijn minst wakker worden.
Waarom? Jij bent het maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wel gemeen om Strega zo te laten schrikken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Jij bent als eerste jarig nu mutsjequote:Op donderdag 14 juli 2011 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
)
Oei dat kan nietquote:
wat was je plan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:29 schreef Qwea het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAIEMAND, VEEG ME OP! Mijn geniaal plan had de ideale uitkomst
![]()
Ik UP straks het filmpje
Eerst vertellen!quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:29 schreef Qwea het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAIEMAND, VEEG ME OP! Mijn geniaal plan had de ideale uitkomst
![]()
Ik UP straks het filmpje
Ik had in een bierflesje gepist, aangelengd met bier... in de koelkast getrapt en net aan hem gegevenquote:
Je liegt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had in een bierflesje gepist, aangelengd met bier... in de koelkast getrapt en net aan hem gegeven![]()
![]()
DIE BLIK! PRICELESS
Nee!quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had in een bierflesje gepist, aangelengd met bier... in de koelkast getrapt en net aan hem gegeven![]()
![]()
DIE BLIK! PRICELESS
Ik ben het filmpje nu aan het knippen, up hem dadelijk en per pm stuur ik hem welquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
![]()
DIE BLIK! PRICELESS
Zolang jij niet op dat filmpje in een bierflesje zit te plassen geloof ik het nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben het filmpje nu aan het knippen, up hem dadelijk en per pm stuur ik hem wel
Please do!quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben het filmpje nu aan het knippen, up hem dadelijk en per pm stuur ik hem wel
Die blik van Mike zegt genoegquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zolang jij niet op dat filmpje in een bierflesje zit te plassen geloof ik het niet
Wanneer is Greys jarig?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent als eerste jarig nu mutsje
Jupquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:39 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een deja vu volgens mij, had je dat niet heel lang geleden al bedacht ofzo?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:51 schreef Pagan het volgende:
Euh, Q, ik zou niet te enthousiast reageren als MM binnenkort chocolademousse heeft gemaakt.
Jaquote:
Hij kwam 1.5 jaar jaar geleden pissend de douche binnen, zat ook in mn smoelquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:52 schreef Oognip het volgende:
Ik zou echt zo kwaad zijn als mijn vriend mij dit zou flikken he
Wat wil die doen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:42 schreef Harajuku. het volgende:
En hij laat je dit gewoon uploaden en verspreiden?
En hier heb je 1,5 jaar over nagedacht?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij kwam 1.5 jaar jaar geleden pissend de douche binnen, zat ook in mn smoel
hoe klein ben je, of hoe zat je danquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij kwam 1.5 jaar jaar geleden pissend de douche binnen, zat ook in mn smoel
Zijn straal was way hardquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe klein ben je, of hoe zat je dan
PM dan? In ruil voor Bros Mintquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zijn straal was way hard
Hij smeekt me of ik het aub niet wil posten
Hij is bang dat de filmpjes een eigen leven gaan leidenquote:
ZA-TER-DAGquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij is bang dat de filmpjes een eigen leven gaan leiden
Hij staat trouwens sowieso op mn foon, dus vrijdag kun je sowieso lachen
Ik heb het echt tyfuskoud ik zit hier te bibberenquote:
OMGquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
![]()
DIE BLIK! PRICELESS
En ook niets donkerbruinsquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:36 schreef tombolafan het volgende:
* Note to self; geen appelsap van Qwea aannemen volgende week zaterdag
O ja , moet ik het kaartje naar je vakantieadres sturenquote:
Ik bedoel eigenlijk als ze het jou maar geven, want die kennen daar geen Oognipquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:29 schreef indaha het volgende:
[..]
O ja , moet ik het kaartje naar je vakantieadres sturenals dat maar aankomt.
Haha nee joh, niet doenquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:29 schreef indaha het volgende:
[..]
O ja , moet ik het kaartje naar je vakantieadres sturenals dat maar aankomt.
Ik heet ook geen oognip in het eggiequote:Op donderdag 14 juli 2011 19:30 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk als ze het jou maar geven, want die kennen daar geen Oognip
Ik heb nog nooit een indahakaartje gehad.quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:29 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja
Ik ga Indaha kaartjes verzamelen
Ach meen je dat nouquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heet ook geen oognip in het eggie
Niet?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heet ook geen oognip in het eggie
Wat denk je?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:32 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Niet?
Nu ben ik wel benieuwd hoe jij in het echt heet.
Dan moet je me je adres doorgeven want als ik alleen DM op een kaartje schrijf snapt postanaal dat nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:31 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een indahakaartje gehad.
Ik wil eigenlijk Elies haar karakteroordeel over jou weleens horenquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:31 schreef Qwea het volgende:
![]()
DIE BLIK! PRICELESS
Ja ik ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk Elies haar karakteroordeel over jou weleens horen
2 goed, we gaan vooruitquote:
Repelsteeltje?quote:Op donderdag 14 juli 2011 19:40 schreef Mama_Mia het volgende:
Mijn naam is ook niet makkelijk te raden denk ik zo
Verkeerde ge-editquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:40 schreef indaha het volgende:
Volgens mij heeft ze op de site van de kittens gekeken anders raadt je dat niet zo snel
Nee die raad ze vast niet en kan ze ook niet opzoekenquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:40 schreef Mama_Mia het volgende:
Mijn naam is ook niet makkelijk te raden denk ik zo
Technisch gesproken welquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:41 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee die raad ze vast niet en kan ze ook niet opzoeken
Daar was ik over aan het twijfelen maar het is toch je raadt stam +t ,maar die is gebiedende wijs natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |