Daarom ben ik zo blij dat we een nieuwe krijgen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja.
Nu hebben we dit:
[ afbeelding ]
Dat is een hele vooruitgangquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:51 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ja.
Nu hebben we dit:
[ afbeelding ]
Blauw staat je wel goedquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:56 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet mn jurk hier niet zo goed, maar hij is zo awesome en heb atm geen betere fotoJe kan wel mijn mooie lange haar zien, though
![]()
Krijg ik nu arrogant bij mijn karakteromschrijving?
Nee, dat wil je nietquote:
Je haar is behoorlijk gegroeidquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:56 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet mn jurk hier niet zo goed, maar hij is zo awesome en heb atm geen betere fotoJe kan wel mijn mooie lange haar zien, though
![]()
Staat mooiquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:56 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
In mn topicquote:
Nu ga ik, stil in mijn hoekje. Een flink potje huilen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat wil je niet![]()
Ow my, wat een narigheid
Vraag het over een maand of drie nog maar eens een keer; moet je wel een poosje goed volgen namelijk
Ow, ik dacht die oranje rechts, met die bierflesquote:
Neeeeeee gekkerdjequote:Op donderdag 14 juli 2011 13:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Nu ga ik, stil in mijn hoekje. Een flink potje huilen.
Whahahahaha!quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:59 schreef Rewimo het volgende:
Ow, ik dacht die oranje rechts, met die bierfles
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neeeeeee gekkerdjeGewoon doorposten, dan krijg ik van zelf dat er iets opborrelt
KLB-meetquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Staat mooi
Wat was de gelegenheid?
Oh tof.quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je haar is behoorlijk gegroeid
Arrogant ben je iig niet. Iemand kan het denken, maar dat ben je niet.
Thanks, 20th century suprise party voor mijn zusje haar 21e verjaardag, die Charleston jaren 20 is op die foto, en die Pheno uitmaakt voor KLB-ers. Oh, ze heeft daar haar veren niet, rechts dusquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Staat mooi
Wat was de gelegenheid?
Dat is mijn omaquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ow, ik dacht die oranje rechts, met die bierfles
De fokker kijkt welk karaktertje het best in onze situatie past. En het moet klikken met ons.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:10 schreef tombolafan het volgende:
Lief DMe!![]()
Weet je al welke van jou is?
Meestal zie ik alleen maar meetfoto's, vandaar. DiIe van ONZ laatstquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
Thanks, 20th century suprise party voor mijn zusje haar 21e verjaardag, die Charleston jaren 20 is op die foto, en die Pheno uitmaakt voor KLB-ers. Oh, ze heeft daar haar veren niet, rechts dus
Oh wat tof!quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]! Nou ja, dat zijn de consequenties die ik dan maar moet aanvaarden
Er is ook al best weer een stukje af, ik blijf altijd ongeveer hier steken though.
[..]
Thanks, 20th century suprise party voor mijn zusje haar 21e verjaardag, die Charleston jaren 20 is op die foto, en die Pheno uitmaakt voor KLB-ers. Oh, ze heeft daar haar veren niet, rechts dus
[..]
Dat is mijn oma![]()
![]()
Ik lijk op de andere kant van de familie..
Ik las een worst dog showquote:Op donderdag 14 juli 2011 14:20 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga Diaz inschrijven volgend jaar bij de world dog show in Parijs. Daar mag hij meedoen. Kim, de fokker, zei dat ik dat maar eens moest doen..wilde ze wel meebetalen met de kosten.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik las een worst dog show(op z'n Engels)
*Zucht* *zwijmel*quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*Zucht* *zwijmel*
die zou je toch helemaal in coma knuffelen
Nu is ze 30 keer zo groot ofzo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*Zucht* *zwijmel*
die zou je toch helemaal in coma knuffelen
En NOG!!!!quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:57 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nu is ze 30 keer zo groot ofzo.
Ben je klaar? Hoe is het geworden?quote:
Kapitein Ortegaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |