disclaimer: zelfspot is natuurlijk prima /disclaimerquote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:28 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik zal je voortaan waarschuwen als ik een mile ga doen. Dan moet je geen boodschappen gaan doen vanwege instortingsgevaar door de trillingen boven de supermarkt
in elk geintje zit een pijntje. en ik maak dan ook grapjes over mn gewicht omdat t iets pijnlijks is. maar daar kan ik weinig aan veranderen - zelfs als ik mezelf op zich soms ook wel mooi vind.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:26 schreef Probability het volgende:
[..]
disclaimer: zelfspot is natuurlijk prima /disclaimer
Het valt mij op dat hier wel vaak vrij redelijk negatief gedaan wordt over de omvang/het uiterlijk, ik weet dat iedereen hier zit omdat overgewicht, maar iets dikker hoeft toch niet meteen lelijk of wat dan ook te betekenen?
Nou ja niet dat ik jullie persoonlijk heb gezien, maar zo negatief over jezelf praten vind ik naar om te lezen.
Een grapje is natuurlijk prima, maar in elk geintje zit een seintje, toch?
Ik vind dat wel meevallen eerlijk gezegd, de enige waarvan ik echt vind dat ze wat minder hard voor zichzelf moet zijn is Roze_Spekkie.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:26 schreef Probability het volgende:
[..]
disclaimer: zelfspot is natuurlijk prima /disclaimer
Het valt mij op dat hier wel vaak vrij redelijk negatief gedaan wordt over de omvang/het uiterlijk, ik weet dat iedereen hier zit omdat overgewicht, maar iets dikker hoeft toch niet meteen lelijk of wat dan ook te betekenen?
Nou ja niet dat ik jullie persoonlijk heb gezien, maar zo negatief over jezelf praten vind ik naar om te lezen.
Een grapje is natuurlijk prima, maar in elk geintje zit een seintje, toch?
obees is pas vanaf 30!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:37 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen eerlijk gezegd, de enige waarvan ik echt vind dat ze wat minder hard voor zichzelf moet zijn is Roze_Spekkie.
Zelf ben ik heel tevreden met hoe ik er nu uitzie en aanvoel, dat merk ik ook aan de aandacht die ik krijg. Als een vogeltje me nu zou vertellen dat ik niet meer kan afvallen dan dit zou ik het geen ramp vinden. Ik val nu echt af om gezond te zijn, mijn bmi is volgens mij 27 en dat is mij iets te dicht bij obees(dat start vanaf een bmi van 28).
Ik heb bijna het dubbelequote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:41 schreef Swetsenegger het volgende:
BMI zegt ook echt geen reet. Die van mij is nog steeds 28 en volgens velen word ik nu graatmager.
Idem, zie er nu gewoon uit als een normaal dun iemandquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:37 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen eerlijk gezegd, de enige waarvan ik echt vind dat ze wat minder hard voor zichzelf moet zijn is Roze_Spekkie.
Zelf ben ik heel tevreden met hoe ik er nu uitzie en aanvoel, dat merk ik ook aan de aandacht die ik krijg. Als een vogeltje me nu zou vertellen dat ik niet meer kan afvallen dan dit zou ik het geen ramp vinden. Ik val nu echt af om gezond te zijn, mijn bmi is volgens mij 27 en dat is mij iets te dicht bij obees(dat start vanaf een bmi van 28).
Moet je weer geen buikwand correctie nodig hebben anders vertekent dat OOK weerquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:45 schreef Juicyhil het volgende:
Volgens de laatste trends is de buikomvang nu weer je van het.
Ik begrijp overigens weinig van het hele BMI gebeuren. Je kunt pas conclusies trekken als je alle waarden bij elkaar legt. Dus vetmassa, lengte, buikomvang, spiermassa, vvm.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die van mij was 10 maanden geleden ook nog 43.
Ach, ik gebruik het als een indicatiequote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:41 schreef Swetsenegger het volgende:
BMI zegt ook echt geen reet. Die van mij is nog steeds 28 en volgens velen word ik nu graatmager.
Hoe ben jij nou eigk aan de slag gegaan? Want dat is best snelquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die van mij was 10 maanden geleden ook nog 43.
Juist bij BMI maakt je lengte niet uit omdat die onderdeel is van de berekening. Daarnaast ben ik met 1.78 echt niet lang. Het zal hem meer in het feit zitten dat vrouwen simpelweg meer vet hebben en dus sowieso al 'zachter' tonen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ach, ik gebruik het als een indicatieEn jij bent lang, dus ja jij gaat er bij een bmi 28 uitzien als een lat ik als een tonnetje
!
Een bmi van 23!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:44 schreef Blistering het volgende:
[..]
Idem, zie er nu gewoon uit als een normaal dun iemand. Hier en daar nog wat vet omzetten in spieren en I is happy! (BMI van 23 nu trouwens)
En beetje zelfspot op z'n tijd is altijd prima
Don't push it sister, anders ga ik je (zakken)rollen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:52 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Een bmi van 23!
*potloodventerjas aandoet en donkere hoed opzet.
Hey, ik heb nog 2 bmi punten in de aanbieding voor een zacht prijsje, hebben?
Toch vind ik, ja de voordelen die lange mensen hebben zitten me hoog jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Juist bij BMI maakt je lengte niet uit omdat die onderdeel is van de berekening. Daarnaast ben ik met 1.78 echt niet lang. Het zal hem meer in het feit zitten dat vrouwen simpelweg meer vet hebben en dus sowieso al 'zachter' tonen.
Hij heeft een crashdieet gedaan. Hoe zit het eigenlijk met jou qua sporten en eten?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoe ben jij nou eigk aan de slag gegaan? Want dat is best snel
Slechtquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:56 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Hij heeft een crashdieet gedaan. Hoe zit het eigenlijk met jou qua sporten en eten?
En je plan nu isquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
SlechtTe weinig discipline gok ik.
Ik heb er eerlijk gezegd geen.quote:
Ik denk dat het vetgedrukte een wat reeler plan is dan hoe je begonquote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd geen.
Zit wel te twijfelen om toch maar weer naar de dieetist te stappen, maar op zich ik weet wat ik moet eten om af te vallen. Dus ik denk dat ik verder weinig hulp nodig zal hebben.
Het probleem is altijd gewoon dat altijd ontzettend enthousiast begin. Laatst ook, binnen 2 maanden 10 kilo kwijt geraakt. Maar na verloop van tijd dan is er wat op het werk, of ik besteed ergens anders veel tijd aan verval zo in m'n oude patroon. Dat is altijd het geval.
Ik zit nu te denken om maar gewoon weer op de calorieën te gaan letten en iets van 2 keer in de week te gaan sporten. En dan maar kijken waar het schip strand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |