Heb ik weer een rel gemist?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 09:55 schreef Muks het volgende:
[..]
Weetje, als je niet tegen onze manieren kunt, kom hier dan niet. Adviezen, hoe goed bedoeld ook, komen soms niet zo over. Dus blijf lekker weg zou ik zeggen als je je zo ergert
Fantastisch. Zegt nog steeds niets over het feit dat sommige mensen de vette meuk EN suikers EN koolhydraten in grote hoeveelheden kunnen eten en graatmager blijven. Of bestaan die mensen niet in jouw opinie?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:18 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens, want je kunt alleen vet opslaan als er veel van het hormoon insuline in je bloed circuleert. Insuline is een ‘pakhuishormoon’. Je hebt heel kleine beetjes insuline nodig, maar als je voortdurend meelproducten en suiker eet, of suiker drínkt in de vorm van frisdrank, pompt je alvleesklier voortdurend insuline in de bloedbaan. Dat is niet gezond. Een van de onvermijdelijke gevolgen is abnormale gewichtstoename. Al die insuline zet de sluisdeuren naar de vetcellen in één richting open. Het vet kan erin, maar er niet meer uit.’’
Bron: Gary Taubes - "Good calories, bad calories"
Volgens mij is de rel weer in de kiem gesmoort.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
OPROEP: WALK AWAY FROM THE REL! WALK AWAY FROM THE REL! WALK AWAY FROM THE REL!!!!!!
Misschien sporten die extreem veel.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Fantastisch. Zegt nog steeds niets over het feit dat sommige mensen de vette meuk EN suikers EN koolhydraten in grote hoeveelheden kunnen eten en graatmager blijven. Of bestaan die mensen niet in jouw opinie?
Deze kneus heeft dit topic ook alweer gevonden zie ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:45 schreef nz1900 het volgende:
[..]
Misschien sporten die extreem veel.
Bekijk even het filmpje "Why You Got Fat" op Youtube, daar wordt het allemaal uitgelegd.
Welkomquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:44 schreef BGTes het volgende:
Hey allemaal,
ik lees al een tijdje mee, en ga ook weer proberen af te vallen. Mijn doel is om 30 kilo kwijt te raken. 10 kilo meer dan voordat ik ziek werd en dus amper kon bewegen
Hulpmiddelen: Mijn geweten en een studentensportkaart.
Succes allemaal
Je geniet wel weer elke keer van he, jij lekker heksje van mequote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens mij is de rel weer in de kiem gesmoort....moet ik nog maar weer vermelden dat ik helemaal de fout in ben gegaan met chocolade...wellicht roep dat een reaktie op.
![]()
*niest door de overweldigende bloemetjesgeur*..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:00 schreef flugeltje het volgende:
IK HOU VAN IEDEREEN....
* bloemetjes rondstrooit
Ik heb net wandelend boodschappen gedaan. Kostte twee uurtjes maar dan kan ik ook niet zeuren over die koekjesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:10 schreef kwakz0r het volgende:
IK HEB GEEN ZIN OM DE DEUR UIT TE GAAN
maar ik moet boodschappen doen anders heb ik niks te eten...
/gargamel
dan heb ik er nog minder zin inquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:17 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik heb net wandelend boodschappen gedaan. Kostte twee uurtjes maar dan kan ik ook niet zeuren over die koekjes(na die ziekte is elk stukje wandelen een soort marathon, dus dat is echte sport haha). Nijmeegse vierdaagse joh!
Ook nog welkom.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:57 schreef BGTes het volgende:
Bedankt voor de welkoms :p
En jeetje, zeurende mensen, ga weg. Als de mensen hier op hun manier willen afvallen, en dat lukt goed, laat ze dan?
edit: en als het niet lukt is het nog niet echt jouw probleem.
Dit is het voorverpakte en die vind ik op zich ook nog best lekker hoor. Die verse is lekkerder, maar het gaat hier altijd de vriezer in en dat vind ik zonde dan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:01 schreef flugeltje het volgende:
Enne, van harte BEep...
Lekker he zo'n gebakken eitje? Het koolhydraatarm brood van de jumbo is het lekkerste(het versgebakken dan, ze hebben ook voorverpakt en dat is minder)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |