Vind ik niet zo tof, en veels te duur. 6300 zal ik nooit van mijn leven met ip kopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:30 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Als je een leuke ADer wilt , pak Vayne en lane met een pusher bot of top. Imba hero
Viable vind ik een groot woord. Ik weet dat je hard kan zijn als AD tf maar nogmaals, je range is belachelijk kort en je bent zo squishy als het maar kan. De enige escape spell die je hebt is een stun, die zeker voor beginnelingen niet zo makkelijk snel te trekken is.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:22 schreef flipp. het volgende:
[..]
[..]
AD tf is gewoon viable hoor. Het is alleen heel anders spelen dan AP tf. Als AD rely je meer op je E en op je W om damage te doen en niet op je Q. Het is heel situationeel welke beter is.
In 1v1 misschien. In 5v5 moet dat niet gebeuren anders speel je TF gewoon niet goed. Daarnaast ben je als je mid bent gegaan, netjes elke keer je ult hebt gebruikt als hij up was en een goede farm hebt gehad sowieso niet waste. MR of niet. Wel ben ik het met je eens dat TF (ap en ad) een heel situationele keuze is. TF is typisch een champ waar je een team omheen moet bouwen wil je hem op z'n sterkst hebben. Zonder jungler is TF bijvoorbeeld al weer stukken zwakker.quote:Tegen iedere held die een distance closer heeft en een beetje mres / health is AP tf wasted aangezien je echt een one trick poney bent en dan 5 seconden niets kan doen,
Met caitlyn heb je dat ook zónder dat je in range van iedereen z'n spells moet staan.quote:terwijl je als AD constante damage output hebt.
Het is best wel zomervakantie nu hequote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:35 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Moet je niet werken of naar school ofzo
Je werkt de kantjes er niet echt vanaf hequote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:49 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Jaloers hoor
Ik moet gewoon werken en als ik thuis ben savonds kan ik er soms net 2 potjes uitpersen voordat de vrouw vervelend begint te doen ^^
Dan kun je het beste LOL verwijderen van je pc.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef EpicKnife het volgende:
Bah, ik probeer nu dus ashe, ik word zo misselijk van haar. ZO squishy en dan maar 75 hitten!
heb nog nooit een kill met ashe kunnen krijgen en 5 potjes gespeeld.
Ashe kan je dan ook alleen maar fatsoenlijk spelen op twee manieren.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef EpicKnife het volgende:
Bah, ik probeer nu dus ashe, ik word zo misselijk van haar. ZO squishy en dan maar 75 hitten!
Ik zag laatst een AD TF die het wel creatief oploste, die maakte gewoon een frozen malletquote:Op vrijdag 15 juli 2011 13:49 schreef ems. het volgende:
[..]
Viable vind ik een groot woord. Ik weet dat je hard kan zijn als AD tf maar nogmaals, je range is belachelijk kort en je bent zo squishy als het maar kan. De enige escape spell die je hebt is een stun, die zeker voor beginnelingen niet zo makkelijk snel te trekken is.
Voor epicknife kunnen we echter vrij makkelijk concluderen dat het absoluut niet viable is als hij al moeite heeft om zijn ashe in leven te houden. Als je nog niet de capaciteiten hebt om ashe degelijk te spelen ga je als AD TF keihard onderuit.
[..]
In 1v1 misschien. In 5v5 moet dat niet gebeuren anders speel je TF gewoon niet goed. Daarnaast ben je als je mid bent gegaan, netjes elke keer je ult hebt gebruikt als hij up was en een goede farm hebt gehad sowieso niet waste. MR of niet. Wel ben ik het met je eens dat TF (ap en ad) een heel situationele keuze is. TF is typisch een champ waar je een team omheen moet bouwen wil je hem op z'n sterkst hebben. Zonder jungler is TF bijvoorbeeld al weer stukken zwakker.
Als AP tf ben je ook gewoon een poker, totdat iemand opeens in range komt en dan kan je even wat kaarten in zijn nek gooien die stunnen/slowen en sowieso pijn doen. Zeker met lichbane.
Steady damage van een afstand, en als het moet flink wat nukedamage als iemand dichtbij komt. Eigenlijk is TF gewoon een soort Nidalee.
Wat koop je? Attack speed?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef EpicKnife het volgende:
Doe mn best, af en toe moet er ook koffie gedronken worden natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2011 14:53 schreef Keselo het volgende:
[..]
Je werkt de kantjes er niet echt vanaf he
Uiteraard. Goed drinken met dit weer he!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:14 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Doe mn best, af en toe moet er ook koffie gedronken worden natuurlijk
Webprogrammeur, moet koffie anders ga ik doodquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:16 schreef Keselo het volgende:
[..]
Uiteraard. Goed drinken met dit weer he!
Die wat oploste? Met wat extra HP ben je alsnog ultra-squishy en een slow is leuk maar je range blijft nihilquote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik zag laatst een AD TF die het wel creatief oploste, die maakte gewoon een frozen mallet
Meer luisteren en minder domme vragen stellen en je wist het 10 topics geleden alquote:nooit gedacht.
Nouja in ieder geval minder squishy. Teemo heeft met zijn short range op zijn auto-attacks eigenlijk hetzelfde probleem, daarom bouwt The Rain Man (beste Teemo speler op US) hem altijd vrij tanky met madreds bloodrazor en Frozen Mallet.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Die wat oploste? Met wat extra HP ben je alsnog ultra-squishy en een slow is leuk maar je range blijft nihil
Ik kan wel redelijk met Ashe uit de voeten, denk 70/80% winstratio.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 15:13 schreef EpicKnife het volgende:
Last Whisperer, beserker greaves, dorans blade, Infinity edge etc.
Met mijn goede game ben ik zo geëindigd.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 16:31 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ik kan wel redelijk met Ashe uit de voeten, denk 70/80% winstratio.
Ik begin standaard met Doran's Blade, vervolgens Boots, wederom Doran's Blade. Dit zorgt voor wat mobiliteit, damage en health. Belangrijk is wel farmen en lasthitten, maar als je dat goed af gaat en je pakt één of twee kills in 10 minuten, dan kun je snel een BF-sword halen. Die vervolgens upgraden naar een Infinity Edge en vervolgens neem ik in willekeurige volgende (ligt aan de game) een Bloodthirster/Black Cleaver/Phantom Dancer en vaak ook nog een Banshee.
Toch is het een goed item. Solomid is geen bijbel, zelf nadenken is gewoon nog toegestaan.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:18 schreef EpicKnife het volgende:
Black Cleaver word afgeraden op Solomid.
Jawel. Goede build voor GP.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 19:53 schreef EpicKnife het volgende:
Haha, maar ik ga het liefst voor criticals, is er geen build voor 100% critical ofzo?
En vrijwel vereist op tryndamerequote:
ADquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:04 schreef AimBot het volgende:
Ik heb net twisted gekocht moet AD of AP kopen?
AP is het meest viable manier om TF te spelen.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:04 schreef AimBot het volgende:
Mij kun je negeren, ik maakte gewoon het rijtje even af.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:45 schreef AimBot het volgende:
[..]
[..]
[..]
hmmmm welke? hahahaha ik zal wel even alles proberen
Voeg mij in-game toe en ik geef je een lesje AP TFquote:Op vrijdag 15 juli 2011 20:04 schreef AimBot het volgende:
Als je level 20 bent en haar nog steeds leuk vindt, moet je je maar voorbereiden op de meest kutte runepage van allemaalquote:
jaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:54 schreef EpicKnife het volgende:
Maar ik ken iemand van lvl 30 die al een jaar zonder runes speelt.Is het echt zo hard nodig?
Maar ik ben blut, ik heb 15 champs. Hoeveel zou ik aan zo'n runepage kwijt zijn?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:55 schreef Keselo het volgende:
Ja, het geeft je een enorme advantage.
Ik heb bijvoorbeeld op mijn Akali runepage +7 ad (+10 met masteries), +20 AP en 7% dodge kans. Dat is ongeveer 1500 aan items op level 1!
15k IP.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:05 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Maar ik ben blut, ik heb 15 champs. Hoeveel zou ik aan zo'n runepage kwijt zijn?
Valt wel mee op het begin hoor. Ik speel niet met Soraka-runes en win er al 5/6 op rij vrij gemakkelijk.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 03:55 schreef ems. het volgende:
Als je geen runes koopt wordt je op level 30 opgegeten door elke lane die dat wel heeft.
Probleem is inderdaad dat ik nog te veel met dit soort noobs speel.quote:
Ja, wie is er dan ook de beste support ingamequote:
upnt is natuurlijk dat je met die egocentrische noobs niets aan een support hebt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, wie is er dan ook de beste support ingame?
Klopt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
upnt is natuurlijk dat je met die egocentrische noobs niets aan een support hebt.
In genoeg games maakt een support het verschil hoor. Ik pak sowieso al een tank ipv support als ik 4 ap / ad carries gekozen zie worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:41 schreef EpicKnife het volgende:
Speel dan ook met vrienden, want supports zijn ander inderdaad doelloos.
quote:Ik hoorde zelfs dat er op level 30 zelfs geen supports gespeeld werden (wat ik overigens niet geloof)
Any runes helpen sowieso. Al ga je vol tankrunes dan heb je in ieder geval die beefyness earlygame. Ik zeg niet dat je 100% zeker zal verliezen maar als je tegen een competente lane zit met competente tegenstanders wordt het onnodig lastig.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 14:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Valt wel mee op het begin hoor. Ik speel niet met Soraka-runes en win er al 5/6 op rij vrij gemakkelijk.
Ik heb wel runes overigens, alleen (nog) niet voor Soraka.
Sonaquote:Op zaterdag 16 juli 2011 15:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, wie is er dan ook de beste support ingame?
Veel verschil is er niet, maat Janna is imo de best support.quote:
Hmm tsja de meningen zijn inderdaad verdeeldquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Veel verschil is er niet, maat Janna is imo de best support.
ik heb een tijdje terug een lijstje gepost met wat je imo het beste kan kopen om 3 runepages te vullenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:14 schreef WaywardOne het volgende:
Wat zijn nou runes die vaak op meerdere champions worden gebruikt? Ik zie volgens mij vaak cdr en mp/5 ofzo. Ik twijfel een beetje wat ik nu moet halen wat je voor meerdere champions goed kan gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |