quote:Op maandag 18 juli 2011 01:19 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ik had het meer over zijn feitenkennis.
Geeft niks Toppie, maar Sinterklaas komt met allerlei feiten waaruit blijkt dat het hem op de 1 of andere manier nogal bezighoud.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
naja voorruit, maar ik snap het niet meer
Dus jij beweert nu dat iedereen die een vriendschappelijke band heeft met kinderen (99% van de bevolking) een pedoefiel is. Alleen degene die tot sex overgaan zijn ziek?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
pedofiel
pedo = kinder
filia= vriendschap
kinder liefhebber dus eigenlijk, een pedoseksueel is pas een gevaarlijk iemand, een adolescent is geen kind.
edit: wikipedia: Pedofilie (woord afkomstig uit het Grieks; pais (, wortel paid- = 'knaap', 'kind', pedo = 'kind') en filia (, 'vriendschap')
Troll.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:28 schreef Equites het volgende:
[..]
Dus jij beweert nu dat iedereen die een vriendschappelijke band heeft met kinderen (99% van de bevolking) een pedoefiel is. Alleen degene die tot sex overgaan zijn ziek?
Fuck dat was snel.quote:
Bovendien pedoefiel.quote:
Ja erg leuk allemaal, maar nu ben ik dus nog steeds niet bevredigd...quote:Op maandag 18 juli 2011 01:31 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Ik wist dat hij ervoor ging vallen, dus ik wilde hem even beschermen.
Ik heb een dooie vis, hebben?quote:Op maandag 18 juli 2011 01:32 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja erg leuk allemaal, maar nu ben ik dus nog steeds niet bevredigd...
Wat voor?quote:
Ja eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:28 schreef Equites het volgende:
[..]
Dus jij beweert nu dat iedereen die een vriendschappelijke band heeft met kinderen (99% van de bevolking) een pedoefiel is. Alleen degene die tot sex overgaan zijn ziek?
Rare gedachte ouwe, die klopt niet.quote:
Nee in het oud grieks was het gewoon kindervriend = pedofiel.quote:
Ja daar doel ik dus op, hou die mening voor je vriend. Anders kom je geheid in de shit.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee in het oud grieks was het gewoon kindervriend = pedofiel.
Dus 99% van de bevolking is volgens de griekse betekenis (waar het vanaf stamt) pedofiel.
Een pedoseksueel is iets heel anders.
+ Dat het begrip nu aangepast is door al het foutieve gebruik van het woord in de media zal mij niks doen verbazen hoor! Dus misschien heb je wel gelijk!
Haha komt goed vriendquote:Op maandag 18 juli 2011 02:02 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja daar doel ik dus op, hou die mening voor je vriend. Anders kom je geheid in de shit.
Ok mattie.quote:
Ik weet 2 dingen die nogal obvious zijn en je wmb moet weten om een kwaliteitsdiscussie hier over te houden.quote:Op maandag 18 juli 2011 01:25 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Geeft niks Toppie, maar Sinterklaas komt met allerlei feiten waaruit blijkt dat het hem op de 1 of andere manier nogal bezighoud.
Waarom kom je dan in de shitquote:Op maandag 18 juli 2011 02:02 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja daar doel ik dus op, hou die mening voor je vriend. Anders kom je geheid in de shit.
romeinen waren de orgies , de grieken waren de kleine jongens ^^quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:04 schreef MuRKie het volgende:
De romeinen deden vroeger niet anders dan seks hebben met kleine jongetjes..
Was onderdeel van hun training/levensles
Of het een voorkeur is vraag ik me af, het klinkt dan of je iets te kiezen hebt.quote:Op maandag 18 juli 2011 15:44 schreef okiokinl het volgende:
het is nog een verschil of je pedos als afwijking of voorkeur ziet, of dat je sex met kinderen toestaat.
ik denk dan, pedo is inderdaad een voorkeur, maar helaas voor de pedos, sex met kinderen kun je vergeten, dat moet illegaal blijven. het gat er namelijk iet om of de pedo een normaal leven kan leiden, mar of kinderen kunnen opgroeien zonder ge/misbruikt te worden door volwassenen.
dus zal het nooit helemaal normaal worden.
Dus voor de pedofiel in kwestie maakt het niet uit of deze een normaal leven kan leiden? Verdient deze het niet omdat hij de pech heeft deze geaardheid te hebben?quote:Op maandag 18 juli 2011 15:44 schreef okiokinl het volgende:
het is nog een verschil of je pedos als afwijking of voorkeur ziet, of dat je sex met kinderen toestaat.
ik denk dan, pedo is inderdaad een voorkeur, maar helaas voor de pedos, sex met kinderen kun je vergeten, dat moet illegaal blijven. het gat er namelijk iet om of de pedo een normaal leven kan leiden, mar of kinderen kunnen opgroeien zonder ge/misbruikt te worden door volwassenen.
dus zal het nooit helemaal normaal worden.
Jij gelooft serieus dat een pedofiel een leven kan leiden waarin hij nooit een kind misbruikt?quote:Op maandag 18 juli 2011 16:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dus voor de pedofiel in kwestie maakt het niet uit of deze een normaal leven kan leiden? Verdient deze het niet omdat hij de pech heeft deze geaardheid te hebben?
Met normaal leven bedoel ik dus niet dat hij seks met kinderen mag hebben voor de duidelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |