Dat geluid van Seabert, oeoeoeoeoe.quote:Op zondag 18 september 2011 18:46 schreef totebel het volgende:
Seabert, of was dat eerder? Ik vond het als kind drie keer niks en als volwassene vind ik dat die brainwash van kinderen verboden zou moeten worden.
Dat klonk wel ehm, behoorlijk eng ja, je zou dr toch nachtmerries van krijgen als kleuterquote:Op maandag 19 september 2011 21:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat geluid van Seabert, oeoeoeoeoe.![]()
ja, nooit begrepenquote:
Die waren wel vervelend ja.quote:Op woensdag 28 september 2011 03:08 schreef DrDentz het volgende:
Ik vond die dikke tante Soesa en Sassefras wel irritant telkens op dat vliegende bed.
die mario show was echt verschikkelijk idd (de tekenfilm erin was nog wel te doen, herinner ik me)quote:Op woensdag 28 september 2011 02:51 schreef MuscleLover29 het volgende:
-Super Mario Bros. Super Show, en dan vooral die stukjes met echte acteurs. Enorm irritant typisch Amerikaans met die computergeluidjes de hele tijd, slecht geacteerd en niet grappig.
-Ovide en zijn vriendjes. Rare serie met rare verhalen en altijd een tv die ineens uit de lucht kwam.
-Pingu
-He-man, GI Joe en Transformers waren aan mij ook niet echt besteed
Toch was Grijpwijk een echte baasquote:Op zondag 18 september 2011 18:46 schreef totebel het volgende:
Seabert, of was dat eerder? Ik vond het als kind drie keer niks en als volwassene vind ik dat die brainwash van kinderen verboden zou moeten worden.
Dan is Herman van Veen in zijn indoctrinatiemissie geslaagd.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:28 schreef afraid_tech het volgende:
Alfred j kwak en vooral toen het over een of andere ziekte ging en Alfred op zijn viool ging spelen. Ik heb nog trauma's van die aflevering
Villa achterwerkquote:Op dinsdag 20 september 2011 10:48 schreef Gitarist het volgende:
Niet echt series, maar ik heb het nooit leuk gevonden:
- Kinderen voor kinderen
- Villa Achterwerk
Dat is absoluut waar, dat is ook het enige wat ik mij van die hele eend kan herrineren. Moet toegeven het is gen geluktquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:28 schreef afraid_tech het volgende:
De troetelbeertjes
Alfred j kwak en vooral toen het over een of andere ziekte ging en Alfred op zijn viool ging spelen. Ik heb nog trauma's van die aflevering
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |