ja ik wist het ook niet hoor, totdat ik het bij toeval een keer tegenkwam op ebay en toen was het hek van de dam. Ik heb zelfs gelezen dat je het met stofreepjes kan doen, alhoewel me dat wel heel lastig lijkt!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:04 schreef Lutte het volgende:
Lucky starsDas hier echt een tijdje een hype geweest, iemand had het ergens opgepikt en de hele klas geleerd en alle proefwerken eindigden voort in sterretjes.
Wist niet dat er echt speciaal papier en dergelijke voor was, dan kun je er zeker wel mooie dingen mee maken ja
Nu in een lantaarntje met gaas ervoor (zie eerste foto) maar ik wil uiteindelijk van die glazen stervormige potten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:58 schreef Finland. het volgende:
Oh, dat deed ik een tijdje geleden ook altijd. Vond dat altijd erg leuk om te doen, sneed ook altijd mijn eigen stroken, maar toen mijn nagels begonnen te protesteren ben ik er mee gekapt.
Misschien maar weer eens even beginnen! Waar bewaren jullie ze in? Ik heb twee glazen groentepotten en een bacardifles met sterretjes.
Ik weet zelf ook niet of dat mag. Anders kan je me altijd even PM'en, dat kan je doen in de bovenste grijze balk en dan op het grijze (of gele als je een bericht hebt) envelopje klikken. Ik weet niet of ik wat ga kopen hoor (verhuizing =/= $quote:
+1 ... op alle bovenbenoemde punten...quote:Op dinsdag 26 juli 2011 23:01 schreef annelotje het volgende:
Echt te schattig! En nu wil ik dat niemand dit topic meer naar boven schopt want anders ga ik echt overstag en daar heb ik helemaal geen tijd voor want ik moet 150 pokemons borduren en n megadeken haken!
Nou, inderdaad! Zo schattigquote:Op maandag 18 juli 2011 17:30 schreef Lijnloos het volgende:
Oh crap, dit topic gaat me weer een nieuwe verslaving opleveren....
We wachten nogquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:16 schreef maankat het volgende:
Ahh wat leuk is dit zeg ^^ Binnenkort van mij ook wat foto's
Ik snij ze tegenwoordig altijd zelf, maar je kan ze op op ebay bestellen (lucky stars folding paper) of bij mostcutest.nl.quote:
zijn daar vaste maten voor?quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:37 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Ik snij ze tegenwoordig altijd zelf, maar je kan ze op op ebay bestellen (lucky stars folding paper) of bij mostcutest.nl.
Niet echt. De verhouding is belangrijker. Ik geloof dat standaard 0.8 cm breedte bij 15 cm lengte is. Maar als ik ze zelf snij, doe ik gewoon een A4 in reepjes snijden (dus 21 lang) bij 1 cm. Als ze dan iets te lang zijn om nog mooi te vouwen dan scheur ik ze gewoon afquote:
dank je welquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:41 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Niet echt. De verhouding is belangrijker. Ik geloof dat standaard 0.8 cm breedte bij 15 cm lengte is. Maar als ik ze zelf snij, doe ik gewoon een A4 in reepjes snijden (dus 21 lang) bij 1 cm. Als ze dan iets te lang zijn om nog mooi te vouwen dan scheur ik ze gewoon af
Ik vind die subtiele glimmers zo mooiquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:55 schreef Chule het volgende:
Ik doe het al een tijdje niet meer, maar heb deze op m'n kamer staan:
[ afbeelding ]
Nou ok, Aliexpress verkoopt ze ookquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:49 schreef annelotje het volgende:
oh moest je nou mostcutest.nl noemen? Ik heb daar vorige keer veel te veel tijd aan besteed hahaha. IK MAG NIET
wat is dat voor een verzendtijd joh! Moet ze het papier eerst nog scheppen... Ik ga daar zeker niet kijken. Zoveel geduld heb ik niet hihiquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:54 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Nou ok, Aliexpress verkoopt ze ook![]()
Ik heb daar net voor het eerst besteld. Verzendtijd: tussen de 15 en 60 dagenGelukkig heb ik ze niet snel nodig zullen we maar zeggen.
en je hebt het nog niet binnen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:27 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb een paar weken geleden een paar setjes op ebay besteld voor bij melaar 4¤ of zo... Leek me nog veilig
Ja dat zeg je nu, maar voordat je het weet komen ze met duizenden binnen en zet je kinderen/familie/vrienden aan het werk als een chinese slavendrijver om maar zoveel mogelijk sterretjes te vouwen... It's an addiction and I am an addictquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:27 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb een paar weken geleden een paar setjes op ebay besteld voor bij melaar 4¤ of zo... Leek me nog veilig
Tuurlijk wil je het wel. Gewoon doen! Wat kan er nou gebeuren, een paar sterretjes...quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Die dingen zijn kjoet!
Maar ik wil er niet aan beginnen![]()
Temptingquote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Tuurlijk wil je het wel. Gewoon doen! Wat kan er nou gebeuren, een paar sterretjes...
Evil....quote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Tuurlijk wil je het wel. Gewoon doen! Wat kan er nou gebeuren, een paar sterretjes...
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Ik hou jullie zeker op de hoogte!quote:Op woensdag 18 december 2013 08:47 schreef kirsten. het volgende:
Succes! Laat maar even weten hoe het lukt
Af en toe snijd ik zelfs stroken van oude tijdschriften. Lijkt me dat vlechtstroken ook moeten kunnen. Hoewel ik echt dik papier niet fijn vind.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:27 schreef sararaats het volgende:
een vraagje: moet ik speciaal papier gebruiken of kunnen vlechtstroken ook? maar de vlechtstroken zijn meestal in saaie kleurtjes.
ik begin pas als ik kalmte in m'n hoofd heb (ADHD in m'n hoofd)
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:38 schreef sararaats het volgende:
Ik zou blij zijn met een zak/beker vol Lucky Stars.
Ik lig met een soort van griep in bed sinds Kerstavond
dank je en het gaat iets beter. gelukkig nieuwjaar CRE!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |