en je hebt het nog niet binnen?quote:Op zaterdag 7 december 2013 19:27 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb een paar weken geleden een paar setjes op ebay besteld voor bij melaar 4¤ of zo... Leek me nog veilig
Ja dat zeg je nu, maar voordat je het weet komen ze met duizenden binnen en zet je kinderen/familie/vrienden aan het werk als een chinese slavendrijver om maar zoveel mogelijk sterretjes te vouwen... It's an addiction and I am an addictquote:Op zaterdag 7 december 2013 19:27 schreef Lijnloos het volgende:
Ik heb een paar weken geleden een paar setjes op ebay besteld voor bij melaar 4¤ of zo... Leek me nog veilig
Tuurlijk wil je het wel. Gewoon doen! Wat kan er nou gebeuren, een paar sterretjes...quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:29 schreef LittleBrownie het volgende:
Die dingen zijn kjoet!
Maar ik wil er niet aan beginnen![]()
Temptingquote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Tuurlijk wil je het wel. Gewoon doen! Wat kan er nou gebeuren, een paar sterretjes...
Evil....quote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Tuurlijk wil je het wel. Gewoon doen! Wat kan er nou gebeuren, een paar sterretjes...
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:13 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Ik hou jullie zeker op de hoogte!quote:Op woensdag 18 december 2013 08:47 schreef kirsten. het volgende:
Succes! Laat maar even weten hoe het lukt
Af en toe snijd ik zelfs stroken van oude tijdschriften. Lijkt me dat vlechtstroken ook moeten kunnen. Hoewel ik echt dik papier niet fijn vind.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:27 schreef sararaats het volgende:
een vraagje: moet ik speciaal papier gebruiken of kunnen vlechtstroken ook? maar de vlechtstroken zijn meestal in saaie kleurtjes.
ik begin pas als ik kalmte in m'n hoofd heb (ADHD in m'n hoofd)
quote:Op vrijdag 27 december 2013 11:38 schreef sararaats het volgende:
Ik zou blij zijn met een zak/beker vol Lucky Stars.
Ik lig met een soort van griep in bed sinds Kerstavond
dank je en het gaat iets beter. gelukkig nieuwjaar CRE!!!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |