latorquote:
Hee Oscarrrquote:
doe even normaal je gaat toch niet zomaar aan je pielemans zitten en op en neer dat is toch smerig jeetje zegquote:
ja lol was maar garpje man hihiquote:Op donderdag 14 juli 2011 02:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe even normaal je gaat toch niet zomaar aan je pielemans zitten en op en neer dat is toch smerig jeetje zeg
Jawel, hij moet fappen op mij.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké, dan is het goed.Ik vertrouw erop dat het straks niet gaat gebeuren.
doeinquote:Op donderdag 14 juli 2011 02:18 schreef Etsu het volgende:
Ik ga m'n bed ook zoeken. Welterusten lieve FOK!kers van me en houd je handjes boven de dekens dit dat
quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké, dan is het goed.Ik vertrouw erop dat het straks niet gaat gebeuren.
Ssst...quote:
NEE DOE HET NIETquote:Op donderdag 14 juli 2011 02:19 schreef Etsu het volgende:
ok nu echt weg ik druk nu op het rode kruisje dit dat doeiiiiiiiiii kusjes op jullie neus en alles
Vissen? Nu of morgen?quote:
Ik kan niet slapen want ik heb ontzettend last van mijn blaasquote:
Stomme bus.quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Le fu, ik sta hier al sinds :25 te wachten op de bus die om :29 aan moet komen, komt hij net pas aan.
Dankequote:Op donderdag 14 juli 2011 07:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Sterkte met je blaas Emma![]()
Gefeliciteerd Pino
Aightquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:54 schreef Etsu het volgende:
Het waait hard regent hier, toen zei m'n moeder opeens van: 'het terras staat ook anders nu'. Toen ging ze kijken, zag ze dat een plantje om was gewaaid. Ging ze op blote voeten naar buiten, in de regen, om dat plantje rechtop te zetten
Lol geen idee, waar ben je mee bezig dan op de DUO site?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:57 schreef Etsu het volgende:
En ik snap de DUOsite niet. Wat is volgnummer en lotnummer?
Loting. Ik wil zien of alle mensen ingeloot zijn voor criminologie, maar snap niet wat er staat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Lol geen idee, waar ben je mee bezig dan op de DUO site?
Is dat niet ergens anders dan op DUO te vinden?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Loting. Ik wil zien of alle mensen ingeloot zijn voor criminologie, maar snap niet wat er staat.
Huh okey.. wtfquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:02 schreef Etsu het volgende:
Heb het al. 366 plaatsen, 534 aanmeldingen, 408 ingeloot.
Stoeltjes delenquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:02 schreef Etsu het volgende:
Waarom niet?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:05 schreef Etsu het volgende:
Als (bijna) iedereen wordt toegelaten, dan is loten niet echt eerlijk.
Er zijn beperkt aantal plaatsen, en daar gaan ze overheen. Sommige mensen worden dan wel ingeloot, en de sommige worden uitgeloot. Niet echt eerlijk lijkt me zo.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:05 schreef Etsu het volgende:
http://www.ib-groep.nl/pa(...)WO/Bedrijfskunde.asp
Net als Bedrijfskunde. 750 plaatsen, 825 aanmeldingen en onderin staat "Alle gegadigden voor deze opleiding zijn ingeloot".
Als (bijna) iedereen wordt toegelaten, dan is loten niet echt eerlijk.
Huh eerst zeg je dat (bijna) iedereen wordt toegelaten en dan is het niet eerlijk dat sommige wel en sommige niet worden toegelaten?? ik snap het niet..quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er zijn beperkt aantal plaatsen, en daar gaan ze overheen. Sommige mensen worden dan wel ingeloot, en de sommige worden uitgeloot. Niet echt eerlijk lijkt me zo.
Nou gewoon. Sommige opleidingen hebben een beperkte aantal plaatsen, en daar gaan ze overheen. Dan wordt iedereen dus ingeloot. Maar er zijn ook opleidingen waar ze beperkte plaatsen hebben, en toch overheen gaan en toch mensen zijn uitgeloot. Dat vind ik niet echt eerlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:10 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
[..]
Huh eerst zeg je dat (bijna) iedereen wordt toegelaten en dan is het niet eerlijk dat sommige wel en sommige niet worden toegelaten?? ik snap het niet..
Ja, maar je moet de opleidingen niet met elkaar gaan vergelijken. Dat is appels en perenquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou gewoon. Sommige opleidingen hebben een beperkte aantal plaatsen, en daar gaan ze overheen. Dan wordt iedereen dus ingeloot. Maar er zijn ook opleidingen waar ze beperkte plaatsen hebben, en toch overheen gaan en toch mensen zijn uitgeloot. Dat vind ik niet echt eerlijk.
Maar dat is dan toch net zo oneerlijk als wanneer ze niet over het aantal plaatsen heengaan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou gewoon. Sommige opleidingen hebben een beperkte aantal plaatsen, en daar gaan ze overheen. Dan wordt iedereen dus ingeloot. Maar er zijn ook opleidingen waar ze beperkte plaatsen hebben, en toch overheen gaan en toch mensen zijn uitgeloot. Dat vind ik niet echt eerlijk.
Nee, maar ik zou het gewoon niet eerlijk vinden als het mij overkwam.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar je moet de opleidingen niet met elkaar gaan vergelijken. Dat is appels en peren
Nee toch? Want er zijn uiteindelijk mensen die overblijven die in dezelfde klasse zitten, en ene wordt ingeloot en andere niet. Waarop selecteer je dan mensen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:12 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch net zo oneerlijk als wanneer ze niet over het aantal plaatsen heengaan?
Het leven is soms niet eerlijk. Vraag dat maar aan die Hengeloër die een postzegel vergat op zijn brief naar DUO.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou het gewoon niet eerlijk vinden als het mij overkwam.
Ik heb iets gemist?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het leven is soms niet eerlijk. Vraag dat maar aan die Hengeloër die een postzegel vergat op zijn brief naar DUO.
Maar dat is ook zo als ze niet over het aantal beschikbare plaatsen heengaan. Het is gewoon loten, ze selecteren nergens op.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee toch? Want er zijn uiteindelijk mensen die overblijven die in dezelfde klasse zitten, en ene wordt ingeloot en andere niet. Waarop selecteer je dan mensen?
Ohquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:15 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Maar dat is ook zo als ze niet over het aantal beschikbare plaatsen heengaan. Het is gewoon loten, ze selecteren nergens op.
quote:
quote:‘Postzegelstudent’ mag definitief niet studeren
Een zeventienjarige jongen mag dit jaar definitief geen geneeskunde gaan studeren, omdat hij was vergeten een postzegel op een enveloppe te plakken. Hij spande een kortgeding aan, maar dat heeft hij verloren.
De oud-scholier, Niels Grote Beverborg uit Hengelo, was vergeten de enveloppe te frankeren waarin hij zijn cijferlijst naar de Dienst Uitvoering Onderwijs opstuurde. De brief liep daardoor vertraging op en kwam uiteindelijk te laat bij DUO binnen. De rechtbank in Almelo oordeelde vanmorgen dat DUO geen andere keuze had dan de inschrijving te weigeren.
Mensen met een hoger gemiddelde hebben wel een grotere kans om ingeloot te worden, maar als je een 7.9 staat kan je nog steeds uitgeloot worden, en als je een 6.1 staat kan je nog steeds ingeloot worden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
OhIk dacht dat ze mensen lootten op basis van hun cijfers, van hoog naar laag.
Oh okayquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:17 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Mensen met een hoger gemiddelde hebben wel een grotere kans om ingeloot te worden, maar als je een 7.9 staat kan je nog steeds uitgeloot worden, en als je een 6.1 staat kan je nog steeds ingeloot worden.
Wil je criminologie gaan studeren?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh okayNouja, dan valt het wel mee allemaal. Allemaal zorgen voor volgend jaar.
Dus eeh, geen postzegel vergetenquote:
Lijkt me een hele mooie studiequote:
Welke opleiding is dat dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lijkt me een hele mooie studieNa mijn nieuwe studie ga ik ook iets richting de 'crime scene' studeren, maar dan op financieel gebied.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:20 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Maraca wat doe jij eigenlijk? studeer je, werk je? (ik heb geen idee hoe oud je bent)
quote:
Ik ben net klaar met mijn studie. Heb eerst accountancy gestudeerd en ben daarna een jaar in het onderwijs gaan werken om mijn bevoegdheid te halen als 2e graads docent. Na de vakantie ga ik bij een accountantskantoor werken en ga ik beginnen met mijn master accountancy. Ben trouwens 22quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:20 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Maraca wat doe jij eigenlijk? studeer je, werk je? (ik heb geen idee hoe oud je bent)
Forensische accountancyquote:
Hoe kom je aan die cijfers? Is dat van dit jaar?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:02 schreef Etsu het volgende:
Oke cool, maar waarom haal je je lesgeef bevoegdheid als je op een kantoor gaat werken? Of wil je later nog iets in het onderwijs doen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:24 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben net klaar met mijn studie. Heb eerst accountancy gestudeerd en ben daarna een jaar in het onderwijs gaan werken om mijn bevoegdheid te halen als 2e graads docent. Na de vakantie ga ik bij een accountantskantoor werken en ga ik beginnen met mijn master accountancy. Ben trouwens 22
[..]
Forensische accountancy
http://www.ib-groep.nl/particulieren/studeren/loten/loten_wo.aspquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:24 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die cijfers? Is dat van dit jaar?
quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:25 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
http://www.ib-groep.nl/particulieren/studeren/loten/loten_wo.asp
Gegadigden?quote:Alle gegadigden voor deze opleiding zijn ingeloot
Ik wil later inderdaad nog iets in het onderwijs doen (alhoewel ik dan wel voor eerstegraads zou gaan). Nu was wel het geschikte moment om de opleiding te starten en af te maken (ik kon het in 1 jaar doen en tegen collegegeld itt andere opleidingen die allemaal instellingsgeld vragen). Het is maar de vraag hoelang dat nog mogelijk isquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:25 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Oke cool, maar waarom haal je je lesgeef bevoegdheid als je op een kantoor gaat werken? Of wil je later nog iets in het onderwijs doen?
Okey, tof!quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik wil later inderdaad nog iets in het onderwijs doen (alhoewel ik dan wel voor eerstegraads zou gaan). Nu was wel het geschikte moment om de opleiding te starten en af te maken (ik kon het in 1 jaar doen en tegen collegegeld itt andere opleidingen die allemaal instellingsgeld vragen). Het is maar de vraag hoelang dat nog mogelijk is
Ja, bedrijfskunde. Dus ik ben ingeloot als het goed is, want ik heb meegedaan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:29 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ja, die hebben meegedaan aan de loting denk ik. Doe jij ook loting?
Ja het is echt raar.. ik snap er ook de ballen van... maarja, ik doe toch geen lotingquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:30 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja, bedrijfskunde. Dus ik ben ingeloot als het goed is, want ik heb meegedaan.
Succes met werkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:40 schreef Etsu het volgende:
Jezus, 5 min fietsen en m'n hele broek en jas zijn zeiknat. Hopen dat de broodovens m'n broek kunnen opwarmen
Mn pa heeft er een gewonnen op de kermis, moet ik hem vandaag ff polsen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand nog een heul goedkoop simlock vrij mobieltje te koop waarvan de batterij een week meegaat?
Wordt nu onderzocht, hoop dat ik het niet hebquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Altijd als je blaasontsteking hebt. Is kut.
Als je het wel hebt, heb je kans dat het vaak terugkomt boh.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:15 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Wordt nu onderzocht, hoop dat ik het niet heb
Godver.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je het wel hebt, heb je kans dat het vaak terugkomt boh.
Ja, het scheelt wel. Dan weten ze het en kun je meteen medicijnen ophalen ipv dat het eerst helemaal onderzocht wordt enzo.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:28 schreef strontboer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik ben ook ingeloot
Jawel. Van alle bitches hier ben jij toch wel de opperbitch.quote:
http://www.ib-groep.nl/pa(...)sche_Technologie.aspquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
[..]
Jawel. Van alle bitches hier ben jij toch wel de opperbitch.
En spannend dat het wasquote:Alle gegadigden voor deze opleiding zijn ingeloot
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:36 schreef strontboer het volgende:
[..]
http://www.ib-groep.nl/pa(...)sche_Technologie.asp
[..]
En spannend dat het was
Bedankt!quote:
Die mag hij tegen een broodje warm vlees aangooien.quote:
Ja. Misschien niet de beste manier om de in wereld van de Journalistiek te komen, maar wel de manier waarop ik het wil doen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:39 schreef Heroinjunk het volgende:
Je gaat Journalistiek doen hè Ezell?
Dat niet alleen hoor.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Bereid je voor op een jaar lang alleen kranten doorspitten.
En dat wil zeggen..?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat niet alleen hoor.In het eerste jaar speelt crossmediale journalistiek een grote rol.
Helemaal alleen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Bereid je voor op een jaar lang alleen kranten doorspitten.
Dat je niet alleen op een soort medium richt, dus niet alleen op kranten. Je leert o.a. ook over radio, tv en internet.quote:
Ah, op die fiets.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat je niet alleen op een soort medium richt, dus niet alleen op kranten. Je leert o.a. ook over radio, tv en internet.
Geen idee, mattie van me heeft het gedaan, maar die is gekapt omdat ie de kranten schijtziek was.quote:
Wanneer was dat? Vorig jaar is de jaarplanning totaal veranderd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen idee, mattie van me heeft het gedaan, maar die is gekapt omdat ie de kranten schijtziek was.
Is al een paar jaar geleden geweest.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Vorig jaar is de jaarplanning totaal veranderd.
PS: Zie mijn tijdelijke sign.
O, oké. Nu zit de studie (vooral voor de eerstejaars) er anders uit. Er wordt nu veel meer aandacht geschonken aan crossmediale journalistiek.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is al een paar jaar geleden geweest.
quote:
Mweeeeeeehquote:Door grote drukte is Studielink op dit moment minder goed bereikbaar
quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:12 schreef strontboer het volgende:
Studielink ligt hier plat![]()
[..]
Mweeeeeeeh![]()
![]()
snif snif
![]()
Dat kunnen toch alleen diegenen zien?quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Loting. Ik wil zien of alle mensen ingeloot zijn voor criminologie, maar snap niet wat er staat.
Ai.quote:
HIERquote:
De ovens hebben geholpen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:18 schreef Etsu het volgende:
Ik ben al 4 uur aan het werk en het regent nog steeds als een gek hierhoop dat het om 8 uur droog is
en m'n broek is droog trouwens
Arm meisjequote:Op donderdag 14 juli 2011 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu
Mijn paraplu ging stuk door de wind.
Vind ik niet. Ik verdronk vanmorgen zowatquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het lijkt wel herfst. Maar liever dit weer dan 50 graden met alleen maar zon en droogte bedenk ik me nu.
Ja, als je het huis niet uit hoeftquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het lijkt wel herfst. Maar liever dit weer dan 50 graden met alleen maar zon en droogte bedenk ik me nu.
Ramadan, zemmel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ik verdronk vanmorgen zowatliever uitdrogen en 24/7 Spa blauw drinken
jouw sig niet wil je zeggenquote:
Pff zij vroeg mijn mening, die geef ik, word ik gelijk weer aangevallen e.d.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
jouw sig niet wil je zeggen
Ze is alleen maar jaloers op ons Ezell
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:32 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Pff zij vroeg mijn mening, die geef ik, word ik gelijk weer aangevallen e.d.
Sommige mensen
Dat viel mij ook al opquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:32 schreef Etsu het volgende:
Jordy, je hebt me verraden, eerst waren we bff's en nu kom je met Ezell aanzettenvuile hufter
Dat aanvallen vindenquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:32 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Pff zij vroeg mijn mening, die geef ik, word ik gelijk weer aangevallen e.d.
Sommige mensen
Het ligt gewoon aan het geslacht.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:33 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op
Jij maar hartjes en lieve berichtjes en posts sturen, en nu dit
Ik vroeg jouw mening niet, Ezel wel de mijne, groot verschil.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat aanvallen vinden
Dat was mijn mening trouwens
Vrijheid van meningsuiting.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:35 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik vroeg jouw mening niet, Ezel wel de mijne, groot verschil.
Wij hebben stokken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy heeft puddingarmen, dus ik ben echt niet bang voor hem
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stellen niets voor vergeleken met hoe sterk ik ben
Serieus nemen dat ik dit serieus neemquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waarom Emma, waarom alles serieus nemen meisje
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:38 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Serieus nemen dat ik dit serieus neemSerieus Jordy, serieus
Bashen op Jordyquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:38 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Serieus nemen dat ik dit serieus neemSerieus Jordy, serieus
Ja.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bashen op JordyBen je wel lekker in je bovenkamer?
Bashen op Jordy & Ezell.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bashen op JordyBen je wel lekker in je bovenkamer?
Klopt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Emma is gewoon in de war door haar blaas, laat haar maar.
Post een paar mogelijkhedenquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:41 schreef strontboer het volgende:
Ik ga film kijken maar kan niet kiezen welke film
Ik ben het bewijs zelf.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij moet nog bewijzen dat niemand je mag bashen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[ afbeelding ]
Ba Shen are eight fountains of celestial powers.
They cannot influence the balance of power of Tian Kan and Di Kan directly, but they make some effects by things what they represent.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heb ik hier mee te maken?quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bewijs geldig verklaard.
Emma, pas maar op, anders zoek ik je op.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:43 schreef strontboer het volgende:
[..]Nice, mijn eerste ingeving: american history XSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:44 schreef Etsu het volgende:
Bohhh Hero, ik heb net 2 chocolademuffins op
Ik gaf alleen mijn gevraagde mening.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet bashen op Jordy en Ezell dus. Even ter info. Kusje op je neus.
Ligt eraan hoe je het formuleert. Hoe jij formuleerde, was gewoon om Jordy te bashen. Niet doen dus.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:45 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik gaf alleen mijn gevraagde mening.
Toegestaan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:45 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik gaf alleen mijn gevraagde mening.
Ik deed het echt niet per se om Jordy te bashen hoor. Dat zou ziek zijn. Gewoon mijn eerlijke mening kan misschien eventueel mensen bashen, maar dat is niet mijn primaire doel.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het formuleert. Hoe jij formuleerde, was gewoon om Jordy te bashen. Niet doen dus.
Dankuquote:
Jij gaat nu door met de discussie hè..quote:
Neuh hoorquote:Op donderdag 14 juli 2011 16:55 schreef Etsu het volgende:
Nu denken jullie: eindelijk van hem af
Doei
Ooh netjes toch?quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:30 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Thanks!
Ik heb 25 uur gehad, verspreid over 19 lessen (1,5 en 1 urige lessen).
Echt welquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:32 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ja, opzich wel
Had ook een pakket van 25 uur, dus daar hebben ze mooi naar toegewerkt
Eigen auto is me op het moment nog te duur (en dan vooral de maandelijkse lasten enzo), dus daar wacht ik nog even mee.quote:Op donderdag 14 juli 2011 18:32 schreef strontboer het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Ga je ook een eigen auto kopen of mag je die van je ouders lenen?
HAHA ik wil een MINIquote:Op donderdag 14 juli 2011 18:35 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik zie jou hier wel in rijden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Man the harpoons!quote:
Ze heeft 'm zelf voor me gemaaktquote:Op donderdag 14 juli 2011 19:03 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Vindt Suus dat wel goed die UI?
Okequote:Op donderdag 14 juli 2011 19:04 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ze heeft 'm zelf voor me gemaakt
Gratz! Ik ben morgen aan de beurtquote:
Lol.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha nice, ik was aan het kijken in oude kaarten (ja die bewaar ik meestal) en toen vond ik er 15 euro in nice nice.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha nice, ik was aan het kijken in oude kaarten (ja die bewaar ik meestal) en toen vond ik er 15 euro in nice nice.
Gelijk weglopenquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:05 schreef Etsu het volgende:
Mensen die geen woord Nederlands kennen en Engels tegen me praten en vervolgens boos worden omdat ik het niet versta/begrijp__!! dat het kan in Nederland.
Leer dan één term voor hen; "GTFO!!!"quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:05 schreef Etsu het volgende:
Mensen die geen woord Nederlands kennen en Engels tegen me praten en vervolgens boos worden omdat ik het niet versta/begrijp__!! dat het kan in Nederland.
Zo danquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:15 schreef Etsu het volgende:
Hij lag op de grond, voor m'n kluisjeIk
En ik ben gevallen in een plas water.
Ja ik hoop dat we de 400 halen voordat ik op vakantie gaquote:
Geen idee dat het er nog in zat mang.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:19 schreef strontboer het volgende:
[..]
Zoiets haal je er toch gelijk uit
Als je geen internet hebt hoe kan je dit posten dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geen verbinding mogelijk. Controleer of u verbonden bent met het internet en probeer het opnieuw.
FUUU, ik ben verdomme verbonden met wifi allesopnieuw opgestart, NIKS werkt. /rage.
Gaat over whatsappquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:22 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Als je geen internet hebt hoe kan je dit posten dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |