JIJ BENT GRASETERquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:25 schreef Frietkraam het volgende:
alleen de eckte bazen en er zit gras op mn nieuwe laptop
vet irritant... kreeg laatst die drugshonden achter me aan op vliegveld... waren nogal geinteresseerd in m'n laptop...quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:25 schreef Frietkraam het volgende:
alleen de eckte bazen en er zit gras op mn nieuwe laptop
Volgens mij is je doosje gewoon te grootquote:Op donderdag 14 juli 2011 03:40 schreef monkyyy het volgende:
Mannen hoeven niet bang te zijn hoor, de gemiddelde penislengte van 28cm is genoeg om elke vrouw te bevredigen.
Hij komt er welquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:32 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
15 en hij is ook lid van het team van moviemakerstv
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze jongen is every woman's fantasy.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Monkyyy digged hem, dat ventje gaat het wel maken.
ok nja wee nie manquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:35 schreef SalveRegina het volgende:
[..]
jan, tenminste dat zegt hij, ik misschien, nog een aantal mensen weenie
als wesley komt dan moeten we sowieso gaanquote:Op donderdag 14 juli 2011 04:38 schreef SalveRegina het volgende:
wesley vloger komt ook, weenie of moviemakerstv komt
Hij heeft Penisbaard waarschijnlijk aan zijn zijde, als ik hem was zou ik me geen zorgen maken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 04:39 schreef gamezz het volgende:
[..]
confrontatie met de haters, deze man durft het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |