Huntenquote:
quote:
Ik al jarenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:44 schreef Water123 het volgende:
Ik heb sinds gisteren de hele dag door honger
Lintworm?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:44 schreef Water123 het volgende:
Ik heb sinds gisteren de hele dag door honger
Zelfde, alleen word ik niet dikquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:46 schreef Water123 het volgende:
[..]
KanIk eet 3x zoveel terwijl ik eigenlijk bijna niet beweeg. Zo word ik dik
Nee, duurt ook nog lang.. Ik logeerde gisteren bij een vriendin en zij eet heel veel tussendoortjes zoals chocola en koekjes. En ik juist niet, want als ik honger heb eet ik gewoon een broodje. En het avondeten gisteren was ook niet veel soepsquote:
Ga dan etenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:49 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee, duurt ook nog lang.. Ik logeerde gisteren bij een vriendin en zij eet heel veel tussendoortjes zoals chocola en koekjes. En ik juist niet, want als ik honger heb eet ik gewoon een broodje. En het avondeten gisteren was ook niet veel soepsHeb nog honger van gisteren denk ik
Ik heb al vier sneetjes brood gegeten, nog steeds honger maar ik durf eigenlijk niet meer te etenquote:
Wat was het avondeten dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:49 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee, duurt ook nog lang.. Ik logeerde gisteren bij een vriendin en zij eet heel veel tussendoortjes zoals chocola en koekjes. En ik juist niet, want als ik honger heb eet ik gewoon een broodje. En het avondeten gisteren was ook niet veel soepsHeb nog honger van gisteren denk ik
EET GODVERDOMMEquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:51 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb al vier sneetjes brood gegeten, nog steeds honger maar ik durf eigenlijk niet meer te eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ik heb 's avonds als ik naar bed ga altijd hele erge honger. Gaat m'n maag ook helemaal pruttelen en brommen vanbinnenquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:51 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb al vier sneetjes brood gegeten, nog steeds honger maar ik durf eigenlijk niet meer te eten
Nouja, je bent niet dik.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben best mager (toch Suus). Misschien maar eens dat "lintworm" checken
Subtiel Martijnquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben best mager (toch Suus). Misschien maar eens dat "lintworm" checken
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
EET GODVERDOMME
ANOREXIA ZEIKWIJFNee dat helpt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook geen anorexia zeikwijf hoor
Maar ik vind meer dan vier sneetjes in de nacht wel erg veel!
Ik ook! Maar vind ik ook wel logisch, want we eten rond een uur of zes en als ik dan 8 uren later naar bed heb ik wel honger jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:52 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik heb 's avonds als ik naar bed ga altijd hele erge honger. Gaat m'n maag ook helemaal pruttelen en brommen vanbinnen
Zo kom je anders wel overquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:53 schreef Water123 het volgende:
[..]
Nee dat helpt nietIk ben ook geen anorexia zeikwijf hoor
Maar ik vind meer dan vier sneetjes in de nacht wel erg veel!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zo kom je anders wel over
Als je honger hebt eet je, punt. Anders ga je dood. Wet van het leven #1.
Ik leef meeral op (chocolade)koekjes, chips, etc en wat brood, fruit en avondeten. En ik krijg niet eens gemiddeld gewichtquote:
Bah, ik voel me na zo'n dag heel "ongezond" als ik veel chocola en koekjes eetquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik leef meeral op (chocolade)koekjes, chips, etc en wat brood, fruit en avondeten. En ik krijg niet eens gemiddeld gewicht
Gewoon wat Heinz Pasta Traditionale ofzo erdoorquote:Op donderdag 14 juli 2011 00:54 schreef Water123 het volgende:
[..]
Spaghetti is lekker, maar jammer dat het smakeloos was
Dat is wel waar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:55 schreef Kaasrol het volgende:
WEES BLIJ DAT JE DE KEUZE HEBT WATER. IN AFRIKA HEBBEN ZE DAT NAMELIJK NIET.
Ja zij had er tomatenblokjes (dat is zo waterig uit een potje) doorheen gedaan en beetje gehakt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:56 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Gewoon wat Heinz Pasta Traditionale ofzo erdoor
Gehakt en die saus doen wij altijd, en bij het opdienen nog wat geraspte kaas erover.quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:56 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ja zij had er tomatenblokjes (dat is zo waterig uit een potje) doorheen gedaan en beetje gehakt.
Vleestomaten?quote:Op donderdag 14 juli 2011 00:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Aan tomaten zit ook niet echt veel smaak.
Oke.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:01 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Weet ik, had het niet over jou, onder onsje tussen Martijn en mij.
Met dressing zijn ze nog wel redelijk te pruimen hoorquote:
STOPquote:
doeiquote:
Gezellie!quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:05 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga morgen eten in de stad met mijn beste vriendin.
O bah daar heb ik helemaal geen zin in nu.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik welquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:06 schreef Water123 het volgende:
[..]
O bah daar heb ik helemaal geen zin in nu.
Waterquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:06 schreef Water123 het volgende:
[..]
O bah daar heb ik helemaal geen zin in nu.
O nou je hebt nog een aantal wekenquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Water!
Heb van de week de kebab in Groningen al geprobeerd, ben alleen nog niet geslaagd in het vinden van een kamer.
Net op SBS6 bij zon dikke mensen die afvallen programma gezin dat Kapsalon dagelijks at, er ziten 1300 tot 1400 calorieën in, dat is 3/4e van het dagelijks geadviseerde aantal calorieënquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, hoop eens reacties terug te kijken. Mofo'squote:Op donderdag 14 juli 2011 01:07 schreef Water123 het volgende:
[..]
O nou je hebt nog een aantal weken
Dagelijks kapsalon, mijn vooruitzicht voor volgend jaarquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:07 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Net op SBS6 bij zon dikke mensen die afvallen programma gezin dat Kapsalon dagelijks at, er ziten 1300 tot 1400 calorieën in, dat is 3/4e van het dagelijks geadviseerde aantal calorieën
Ja, lekker tochquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:07 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Net op SBS6 bij zon dikke mensen die afvallen programma gezin dat Kapsalon dagelijks at, er ziten 1300 tot 1400 calorieën in, dat is 3/4e van het dagelijks geadviseerde aantal calorieën
Ik studeer al 3 jaar.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:07 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ga jij ook studeren aankomend schooljaar of studeer je al?
Het gaat niet alleen om dik worden hèquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dagelijks kapsalon, mijn vooruitzicht voor volgend jaar
maar daar is niks mis mee, want ik word toch niet dik
Ik keek gisteren met ee nvriendin bij een aantal makelaars, zij wil niet meer uitgeven van 300 euro inclusief, en we hadden ongeveer twintig tot dertig gevonden. Ja en verder op Kamernet maar dat is *** omdat je op reactie terug moet wachten..quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:08 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, hoop eens reacties terug te kijken. Mofo's
Wat studeer je? En wat is ASW?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik studeer al 3 jaar.Maar ik ga komend jaar ASW doen.
Dikke care, na de 70 gaat je leven toch bergafwaarts, dus liever goed leven zolang het kan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:09 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om dik worden hè
Het is ook niet super gezond, je levensverwachting kan flink dalen door dagelijks ongezond te eten
Ja ik vorige week dus met een vriend (die wel geslaagd is). Maar zaten nou niet echt kamers tussen waar ik warm van werd. Wil ook max. 300 euro incl. uitgeven.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:09 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik keek gisteren met ee nvriendin bij een aantal makelaars, zij wil niet meer uitgeven van 300 euro inclusief, en we hadden ongeveer twintig tot dertig gevonden. Ja en verder op Kamernet maar dat is *** omdat je op reactie terug moet wachten..
serieusquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dikke care, na de 70 gaat je leven toch bergafwaarts, dus liever goed leven zolang het kan.
Daarbij rook ik niet, dus ik heb ruimte om te incasseren
Ik ben ook zes kamers gaan bezichtigen voor ik de ware tegen kwamquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja ik vorige week dus met een vriend (die wel geslaagd is). Maar zaten nou niet echt kamers tussen waar ik warm van werd. Wil ook max. 300 euro incl. uitgeven.
Realistisch optimistisch zijnquote:
Okequote:Op donderdag 14 juli 2011 01:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
SPH. En ASW is Algemene Sociale Wetenschappen.
quote:
quote:
Ik heb iemand gesmst over datgene jeweetwel en nu ga ik met diegene over datgene praten, maar diegene praat niet terugquote:
Oh, ik zal diegene even stalken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb iemand gesmst over datgene jeweetwel en nu ga ik met diegene over datgene praten, maar diegene praat niet terug
Ik sta op offline, kan daarom dat ie niet terug praat.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, ik zal diegene even stalken.
Hij zegt ook niets tegen mij.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik sta op offline, kan daarom dat ie niet terug praat.
Update voor Emma?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb iemand gesmst over datgene jeweetwel en nu ga ik met diegene over datgene praten, maar diegene praat niet terug
Zeg datgene over diegene maar tegen diegene danquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:17 schreef Etsu het volgende:
Nouja, niet mooi dat ie niks praat, maar dat ie ook niet tegen anderen praat.
Iets wat niet boeiend is maar waar je wel je nachtrust voor opgeeftquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet boeiend. Gaan jullie maar verder praten waar het over ging.
Nee, niet voordat diegene 'hoi' of iets in trant heeft gezegd.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zeg datgene over diegene maar tegen diegene dan
Vind ik wel, want ik weet van mezelf dat ik er hele tijd aan ga denken en dan kan ik sowieso niet slapen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:19 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Iets wat niet boeiend is maar waar je wel je nachtrust voor opgeeft
Moet het boeiend voor jullie zijn als het boeiend voor Oscar is? Ik vind het ook heel boeiend wat voor avondeten ik heb, maar het lijkt me sterk dat dat zo boeiend voor jullie .quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:19 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Iets wat niet boeiend is maar waar je wel je nachtrust voor opgeeft
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Moet het boeiend voor jullie zijn als het boeiend voor Oscar is? Ik vind het ook heel boeiend wat voor avondeten ik heb, maar het lijkt me sterk dat dat zo boeiend voor jullie .
Vertel!quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Moet het boeiend voor jullie zijn als het boeiend voor Oscar is? Ik vind het ook heel boeiend wat voor avondeten ik heb, maar het lijkt me sterk dat dat zo boeiend voor jullie .
Houd je eens in dan!quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:21 schreef Water123 het volgende:
Bah vandaag word het weer weer zoals gisteren
Hij zegt dat het niet boeiend is. Hij zegt niet, voor mij is het boeiend en voor jullie niet. Dus.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke, correctie:quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:23 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Hij zegt dat het niet boeiend is. Hij zegt niet, voor mij is het boeind en voor jullie niet. Dus.
En klopt: al jouw verhaaltjes over dat je dit gaat doen en daar zin in hebt en met je vriendin gaat eten of weet ik veel wat boeien mij absoluut niet.
Zie je, zo kan het ook.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, correctie:
Voor mij is het boeiend maar voor jullie niet, dus vandaar dat ik jullie niet ga updaten.
Jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Auwh, om datgene wat vanmiddag heeft plaatsgevonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
JaLeuk dat ze er niet over eens waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanochtend te vroeg opgestaanquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoef je toch niet meteen weg te gaan![]()
Let's say; wat heb je vandaag gedaan?
[..]
JaOh shit. Waar zit de tumor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als in, ze waren in vergadering.quote:
Hersenen, op een plek waar ze met operaties niet bij kunnen.quote:
[..]
JaAwh Kaasrol, sterkte!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankjequote:
Hmm.. Dit is wel kut ja.. ik weet niet wat ik verder moet zeggen.. sterkte.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als in, ze waren in vergadering.
[..]
Hersenen, op een plek waar ze met operaties niet bij kunnen.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gauw beledigd door mensen op internet.
Dat is best actieve dagquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:28 schreef Water123 het volgende:
[..]
Vanochtend te vroeg opgestaan![]()
Daarna met een vriendin naar de huisarts gegaan voor een allergietest voor haar. Daarna saai op de bank gezeten. Daarna door de regen naar huis gefietst. Daarna opgepept en de trein naar Zwolle genomen. Daarna even met iemand gepraat over een aantal studies en vervolgens weer naar huis. Daarna FOK!ken
En jij?
[..]
JaSow das niet bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte man
![]()
Homo.quote:
Was je in Zwollequote:Op donderdag 14 juli 2011 01:28 schreef Water123 het volgende:
[..]
Vanochtend te vroeg opgestaan![]()
Daarna met een vriendin naar de huisarts gegaan voor een allergietest voor haar. Daarna saai op de bank gezeten. Daarna door de regen naar huis gefietst. Daarna opgepept en de trein naar Zwolle genomen. Daarna even met iemand gepraat over een aantal studies en vervolgens weer naar huis. Daarna FOK!ken
En jij?
Ja zag mijn PI, homo.quote:
Ben ik ookquote:
Nee ik bedoel meer dat ik lief ben.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meid, hele wereld is hetero.Dus had je niet hoeven te melden.
Sorry Maraca, maar dit moet evenquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:36 schreef Etsu het volgende:
Ik heb twee weken op paardrijden gezeten, toen was ik acht. Man man, mijn reet deed zeer elke keer.En ik viel ook een keer vanaf. Ben direct mee gestopt en ben sindsdien lui.
Ben je sowieso, ookal was je potquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee ik bedoel meer dat ik lief ben.
Wat is daar raar aan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Sorry Maraca, maar dit moet even
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Sorry Etsu, maar dit moet ik kwoten.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Sorry Maraca, maar dit moet even
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:40 schreef Etsu het volgende:
Ik had een pony vroeger.Een dikzak. Zwart.
Hij leeft nog.
Waarom nou weer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:41 schreef Kaasrol het volgende:
Mannen/jongens die paardrijden, no offense maar dat vind ik gewoon jammer. Zal wel zijn omdat mijn zusje al sinds ze bestaat paardengek is.
Minder raar danquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom nou weer.
Er zijn ook vrouwen die voetballen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Minder raar danpaardrijden
Het enige paard dat ik leuk vind is de biefstuk op mijn bord
Nog zoiets, omdat mijn zusje zo gek is van paarden is het ABSOLUT VERBOTEN om paardenvlees te eten thuis. Dus nooit paardenbiefstuk, ondanks dat het zo verdomd lekker is
Die mentaliteit dus, dat beest is toch al lang dood, niks aan te doen. Eet nou gewoon opquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:43 schreef Etsu het volgende:
Is toch zielig.
[ afbeelding ]
Dat beest doe je toch niets aan.Wil je alleen maar mee knuffelen en op rijden.
Paardenvlees, no kiddingquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:44 schreef Etsu het volgende:
KROKETPIKANTO
![]()
Geen idee wat erin zit, maar niet zeggen. Oké?
Ezell is geen paardenmeisjequote:Op donderdag 14 juli 2011 01:45 schreef Ezell het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam voor je plezier op een dier gaan zitten?!
Het is een paard.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:45 schreef Ezell het volgende:
Waarom zou je in hemelsnaam voor je plezier op een dier gaan zitten?!
Dus? Hij had niet dood gehoeven als er geen vraag naar was, en wie is de vrager? Jij.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:44 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die mentaliteit dus, dat beest is toch al lang dood, niks aan te doen. Eet nou gewoon op
Paardenvlees zijn zwakke oude paarden enzo hè. Die meer pijn lijden dan levend zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus? Hij had niet dood gehoeven als er geen vraag naar was, en wie is de vrager? Jij.
Alsnog belachelijk dat ze worden afgemaakt omdat bepaalde mensen ze op het bord willen zien liggen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Paardenvlees zijn zwakke oude paarden enzo hè. Die meer pijn lijden dan levend zijn.
Ik denk dat ze buiten dat ook wel dood worden gemaakt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsnog belachelijk dat ze worden afgemaakt omdat bepaalde mensen ze op het bord willen zien liggen.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik denk dat ze buiten dat ook wel dood worden gemaakt.
Nee, de supermarkt. Voor een iemand meer of minder gaan ze echt niet hun productie aanpassen hoorquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus? Hij had niet dood gehoeven als er geen vraag naar was, en wie is de vrager? Jij.
Is dat serieus de reden?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, wil mijn mama niet. Ze wil niet apart koken.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:47 schreef Etsu het volgende:
Ik ben een echte dierenliefhebber.![]()
Paarden
Katten
Honden
Konijnen
Enige wat van mij dood mag, zijn insecten.
Dat wilden mijn ouders eerst ook niet, maar mijn zus is nu toch veganist.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, wil mijn mama niet. Ze wil niet apart koken.
En jij?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat wilden mijn ouders eerst ook niet, maar mijn zus is nu toch veganist.
Kook dan gewoon lekker apart ofzoquote:
quote:
Ik kan niet koken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kook dan gewoon lekker apart ofzo
Sowieso mensen die niet koken thuis
Oke; anders kon je nu ook wel veganist worden danquote:
Wat een onzin dat iedereen moet koken in huis.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kook dan gewoon lekker apart ofzo
Sowieso mensen die niet koken thuis
Hoe moet dat dan als je op kamers gaat... Beter leer je het snelquote:
Pizza laten bezorgen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe moet dat dan als je op kamers gaat... Beter leer je het snel
Ik kook gewoon bijna elke avond hoor. Al is het hier natuurlijk een aparte situatie wat taken betreftquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wat een onzin dat iedereen moet koken in huis.
Iedere dag? Gaat een dure (en ongezonde) grap worden danquote:
Er bestaat meer dan pizza. Pasta. Lasagna. Kapsalon (quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Iedere dag? Gaat een dure (en ongezonde) grap worden dan
Klopt, maar dat doe ik niet. Ik heb geen idee of daar een naam voor is. Het zou me niets verbazen als die er wel zou zijn.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Oke; anders kon je nu ook wel veganist worden dan
Is er een term voor iemand die geen vis eet maar wel ander vlees?
Jij zit sowieso in een andere situatie. Maar in de gezinnen die IK ken, kookt vrijwel alleen de moeder. Alleen bij mijn beste vriendin kookt zij wel eens, maar dat komt omdat die moeder nachtdiensten werkt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik kook gewoon bijna elke avond hoor. Al is het hier natuurlijk een aparte situatie wat taken betreft
Waarvoor moet jij afvallen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:53 schreef Etsu het volgende:
Of gewoon niet eten. Val ik ook direct af.
Waarom wil je het nu niet meer worden dan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt, maar dat doe ik niet. Ik heb geen idee of daar een naam voor is. Het zou me niets verbazen als die er wel zou zijn.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:54 schreef Kaasrol het volgende:
Hoe moet dat nou als jullie op jezelf gaan wonen...
quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:52 schreef Etsu het volgende:
Profiteren van anderen. Buren bijvoorbeeld.
quote:
Genoeg opties.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:53 schreef Etsu het volgende:
Of gewoon niet eten. Val ik ook direct af.
Nee hoor.quote:
Mijn moeder kookt max. 1 keer in de week.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij zit sowieso in een andere situatie. Maar in de gezinnen die IK ken, kookt vrijwel alleen de moeder. Alleen bij mijn beste vriendin kookt zij wel eens, maar dat komt omdat die moeder nachtdiensten werkt.
Ik wilde het niet. Mijn zus is het.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Waarom wil je het nu niet meer worden dan?
En dat zou ik dan zijn. Niet omdat ik het zielig vind, maar omdat ik al het zeeeten gewoon niet lust
Ja, dat is het bij jullie anders.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn moeder kookt max. 1 keer in de week.![]()
[..]
Ik wil het niet. Mijn zus is het.
1e: Hier ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn moeder kookt max. 1 keer in de week.![]()
[..]
Ik wil het niet. Mijn zus is het.
Als je het leert dan wordt het vanzelf ook wel leuk. Heb een week of 2 nog 4 uur lang gezwoegd om een maaltijd voor de hele familie te maken, dat was kapotlekkerquote:
Niet in mijn geval.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als je het leert dan wordt het vanzelf ook wel leuk. Heb een week of 2 nog 4 uur lang gezwoegd om een maaltijd voor de hele familie te maken, dat was kapotlekker
Jeetje, 4 uur. Jij.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als je het leert dan wordt het vanzelf ook wel leuk. Heb een week of 2 nog 4 uur lang gezwoegd om een maaltijd voor de hele familie te maken, dat was kapotlekker
Wel met hulp van neven en nichten hoor, maar dan nog. Diner voor 14 manquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:59 schreef Etsu het volgende:
Jeetje, Ezell krijgt vandaag te horen of ze is ingeloot.
Duimenquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:59 schreef Etsu het volgende:
Ezell gaat geen psychologie UU studeren.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh Psychologie UU krijgt 15e pas.
O nee, niet weer dit gedoe. Ik ging de vorige keer de postbode zoeken.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:59 schreef Etsu het volgende:
Wauw. Zeker knap.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wel met hulp van neven en nichten hoor, maar dan nog. Diner voor 14 man
Ik dacht dat alles op dezelfde datum kwam gast.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell gaat geen psychologie UU studeren.
Tuurlijk niet wijf.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik dacht dat alles op dezelfde datum kwam gast.
We gingen pasta maken, hebben we halverwege nog camping gasstellen en gasflessen moeten halen omdat we niet genoeg pitten haddenquote:Op donderdag 14 juli 2011 02:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
O nee, niet weer dit gedoe. Ik ging de vorige keer de postbode zoeken.
[..]
Wauw. Zeker knap.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
We gingen pasta maken, hebben we halverwege nog camping gasstellen en gasflessen moeten halen omdat we niet genoeg pitten hadden_________!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
We gingen pasta maken, hebben we halverwege nog camping gasstellen en gasflessen moeten halen omdat we niet genoeg pitten hadden_________!
quote:
Hoi Etsoequote:
Correct gezienquote:
quote:
quote:
Gaan we weer met de gifs hoorquote:
quote:
quote:
Dit. Dat is erger dan gifs.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gaan we zo weer met reusachtige smileys en smiley overkill.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gaan we zo weer met reusachtige smileys en smiley overkill.
Ik ruik liefde.quote:Op donderdag 14 juli 2011 02:13 schreef Ezell het volgende:
Maar ik blijf hem een lieve jongen vinden.![]()
Haat zit dicht bij liefde tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |