Jaquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Auwh, om datgene wat vanmiddag heeft plaatsgevonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
JaLeuk dat ze er niet over eens waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vanochtend te vroeg opgestaanquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hoef je toch niet meteen weg te gaan![]()
Let's say; wat heb je vandaag gedaan?
[..]
JaOh shit. Waar zit de tumor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als in, ze waren in vergadering.quote:
Hersenen, op een plek waar ze met operaties niet bij kunnen.quote:
[..]
JaAwh Kaasrol, sterkte!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dankjequote:
Hmm.. Dit is wel kut ja.. ik weet niet wat ik verder moet zeggen.. sterkte.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Als in, ze waren in vergadering.
[..]
Hersenen, op een plek waar ze met operaties niet bij kunnen.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gauw beledigd door mensen op internet.
Dat is best actieve dagquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:28 schreef Water123 het volgende:
[..]
Vanochtend te vroeg opgestaan![]()
Daarna met een vriendin naar de huisarts gegaan voor een allergietest voor haar. Daarna saai op de bank gezeten. Daarna door de regen naar huis gefietst. Daarna opgepept en de trein naar Zwolle genomen. Daarna even met iemand gepraat over een aantal studies en vervolgens weer naar huis. Daarna FOK!ken
En jij?
[..]
JaSow das niet bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte man
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |