abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 juli 2011 @ 00:17:39 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
  maandag 1 augustus 2011 @ 11:29:36 #3
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_100187621
Ok, via Kamernet ben ik dus uitgenodigd voor een kijkavond. Echter heeft hij (de adverteerder) in zijn uitnodiging niet verteld wat de huisnummer is, dus nu heb ik alleen de straatnaam.

Hoort de adverteerder eigenlijk wel de huisnummer in zijn uitnodiging te zetten, of zit ik er nou gigantisch naast? Want de vorige keer dat ik uitgenodigd werd ging het precies ook zo, zelfs na herhaaldelijke mails om achter de huisnummer te komen.
pi_100187860
Natuurlijk moet hij dat vermelden.
Doe eens lief!
  maandag 1 augustus 2011 @ 12:04:05 #5
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_100188823
Nou lekker dan, van alle uitnodigingen die ik tot nu toe heb gekregen zijn ze dat vergeten.

Het wordt/was vast heel druk op die kijkavonden. Nouja, hoogstens op straat dan :')
pi_100200260
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:04 schreef Schroevendraaier het volgende:
Nou lekker dan, van alle uitnodigingen die ik tot nu toe heb gekregen zijn ze dat vergeten.

Het wordt/was vast heel druk op die kijkavonden. Nouja, hoogstens op straat dan :')
Moeilijk he, even om het huisnummer vragen?
  maandag 1 augustus 2011 @ 19:23:26 #7
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_100203383
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 17:52 schreef Marktplaatsman het volgende:

[..]

Moeilijk he, even om het huisnummer vragen?
Moeilijk he, even mijn eerste post lezen?

Heb al meerdere keren naar de huisnummer gevraagd: geen reactie :{. Probleem is ook dat je ze alleen via die reactiesysteem van Kamernet kan bereiken, dus hun mailadres/mobiele nummer weet je niet.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Of kom ik soms zo erg als een autist over dat ze zelfs bij mij gaan trollen?
pi_100203823
Misschien moet je ook eens om het huisnummer vragen ipv de huisnummer... ^O^
[img]http://i.minus.com/ibnbBZVlYCvsZI.gif[/img]
pi_100204651
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:23 schreef Schroevendraaier het volgende:

[..]

Moeilijk he, even mijn eerste post lezen?

Heb al meerdere keren naar de huisnummer gevraagd: geen reactie :{. Probleem is ook dat je ze alleen via die reactiesysteem van Kamernet kan bereiken, dus hun mailadres/mobiele nummer weet je niet.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Of kom ik soms zo erg als een autist over dat ze zelfs bij mij gaan trollen?
Excuses, ik had de laatste regel van je 1e post niet gelezen.

Veel huurders weten niet eens hoe het reactiesysteem werkt. Ik krijg nu nog reacties van adverteerders waarop ik 3-4 weken geleden reageerden.

Dat reactiesysteem wordt de dood van kamernet
  maandag 1 augustus 2011 @ 20:11:59 #10
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_100205415
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef Nelis89 het volgende:
Misschien moet je ook eens om het huisnummer vragen ipv de huisnummer... ^O^
Ik zal het eens proberen, bedankt. :P
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef Marktplaatsman het volgende:

[..]

Excuses, ik had de laatste regel van je 1e post niet gelezen.

Veel huurders weten niet eens hoe het reactiesysteem werkt. Ik krijg nu nog reacties van adverteerders waarop ik 3-4 weken geleden reageerden.

Dat reactiesysteem wordt de dood van kamernet
Inderdaad, het nieuwe reactiesysteem is niks. Er zullen vast huurders zijn die hierdoor fouten maken, maar ik vind het alleen wel raar dat ik (tot nu toe) de enige ben die klachten heeft over de huisnummerkwestie.

Oh en excuses aanvaard. ;)
pi_100207221
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 20:11 schreef Schroevendraaier het volgende:

[..]

Ik zal het eens proberen, bedankt. :P

[..]

Inderdaad, het nieuwe reactiesysteem is niks. Er zullen vast huurders zijn die hierdoor fouten maken, maar ik vind het alleen wel raar dat ik (tot nu toe) de enige ben die klachten heeft over de huisnummerkwestie.

Oh en excuses aanvaard. ;)
Is mij ook vaak genoeg overkomen maar dat was voordat reactie systeem, toen kreeg ik gewoon binnen een dag het huisnummer
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:08:55 #12
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_101340267
Nouuuu ik ga nu voor de 8e keer hospiteren en ik zoek al een jaartje. Ik stoor me er eerlijk gezegd wel aan dat het weer eens om 21.00 is. Altijd die tijden, kom je net van school, kan je eventjes eten en moet je weer terug naar Utrecht. Zijn ook geen vrienden die ik kan bereiken om eventjes daar te chillen dus hmm.

Ben benieuwd.

edit: ik mail ze maar dat ik niet kom want ik heb geen zin om weer te reizen. Van anderen hoor ik dat ze in de middag kunnen hospiteren en bij mij is het altijd minstens 9 uur of half 10. Fuck dat :r
When all else fails, you always have delusion.
pi_101352716
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 19:08 schreef Mirel het volgende:
Nouuuu ik ga nu voor de 8e keer hospiteren en ik zoek al een jaartje. Ik stoor me er eerlijk gezegd wel aan dat het weer eens om 21.00 is. Altijd die tijden, kom je net van school, kan je eventjes eten en moet je weer terug naar Utrecht. Zijn ook geen vrienden die ik kan bereiken om eventjes daar te chillen dus hmm.

Ben benieuwd.

edit: ik mail ze maar dat ik niet kom want ik heb geen zin om weer te reizen. Van anderen hoor ik dat ze in de middag kunnen hospiteren en bij mij is het altijd minstens 9 uur of half 10. Fuck dat :r
Je wilt een kamer of je wilt het niet.
  maandag 29 augustus 2011 @ 22:52:46 #14
87680 Mirel
pi_101353184
Typisch antwoord. Ik wil heel graag een kamer en geregeld ga ik om 8 uur van huis maar ik heb geen zin om dat iedere keer te doen (en eigenlijk weet ik toch wel dat ik niet gekozen wordt, verkeerde instelling maar ik er toch al zo bitter over). Gebeurt te weinig dat je gewoon in de middag kan langswippen.
pi_101356340
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:52 schreef Mirel het volgende:
Typisch antwoord. Ik wil heel graag een kamer en geregeld ga ik om 8 uur van huis maar ik heb geen zin om dat iedere keer te doen (en eigenlijk weet ik toch wel dat ik niet gekozen wordt, verkeerde instelling maar ik er toch al zo bitter over). Gebeurt te weinig dat je gewoon in de middag kan langswippen.
Het is ook gewoon zo, een kamer komt je niet zomaar aanwaaien (zeker in utrecht niet). Daarnaast is het ook logisch dat je 's middags niet kan langswippen, zie maar eens alle agenda's van de bewoners af te stemmen.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 08:14:13 #16
87680 Mirel
pi_101360978
en daar mag ik me soms wel aan ergeren
pi_101365153
Gewoon actief blijven zoeken en dan komt het uiteindelijk wel goed :Y
pi_103840376
Wat is nou een 'originele reactie' waar iedereen om vraagt? Ben nu 1 van de 4 keer uitgenodigd, kon slechter, maar zou niet weten wat ik moet vertellen behalve in het kort wat voor persoon ik ben, welke studie/jaar, waarom ik deze specifieke kamer wil en een beetje enthousiast proberen over te komen. Je moet die eigenschappen toch iedere keer weer vertellen, anders weten ze nog niks.

[ Bericht 9% gewijzigd door Deeltjesversneller op 01-11-2011 18:44:06 ]
  dinsdag 1 november 2011 @ 22:09:19 #19
302853 themole
graaft totaal door.
pi_103852817
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 18:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat is nou een 'originele reactie' waar iedereen om vraagt? Ben nu 1 van de 4 keer uitgenodigd, kon slechter, maar zou niet weten wat ik moet vertellen behalve in het kort wat voor persoon ik ben, welke studie/jaar, waarom ik deze specifieke kamer wil en een beetje enthousiast proberen over te komen. Je moet die eigenschappen toch iedere keer weer vertellen, anders weten ze nog niks.
Probeer er een beetje humor in te brengen, maar maak er geen cabaretstuk van. :) En zorg voor een goede foto. Verder moet je je inbeelden dat wij in Delft soms 50 tot 70 reacties krijgen en dat het moeilijk is om een selectie te maken. Je moet er een beetje uitspringen.
Niet altijd serieus
pi_103853511
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef themole het volgende:

[..]

Probeer er een beetje humor in te brengen, maar maak er geen cabaretstuk van. :) En zorg voor een goede foto. Verder moet je je inbeelden dat wij in Delft soms 50 tot 70 reacties krijgen en dat het moeilijk is om een selectie te maken. Je moet er een beetje uitspringen.
Vaak wordt er al op uiterlijk een voorselectie gemaakt
pi_105935974
Wat een gedoe zeg, kamernet :')
  donderdag 22 december 2011 @ 21:54:03 #22
360777 chickmagneet
je ma houdt van mij.
pi_105936979
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef themole het volgende:

[..]

Dus lelijke mensen komen erin niet in ,of maken minder kans :') |:(
de eerste fokker die niet autistisch is .
pi_116856157
Aanstaande woensdag 1e keer hospiteren, in Utrecht Lunetten! Is een hospiteeravond met om de beurt, dus ben benieuwd
  maandag 17 september 2012 @ 14:33:03 #24
362234 Sound.Cloud
Beginnend Amateur
pi_116890133
Hospiteren kan je leren! Het maakt niet uit wat voor hobbies je hebt / waar je vandaan komt/ wat je studeert. Probeer gewoon zo relaxed mogelijk te zijn. Als je het gesprek kan leiden en over van alles en nog wat kan praten heb je een grote kans. Als de hospiteeravond na 3 uur afgelopen is weet niemand meer de details van de gesprekken, dus als je indruk goed en relaxed is kom je snel binnen!

Denk eraan dat een hospiteeravond organiseren voor de bewoners ook niet alles is. Zij hoeven na de 3e hospitant echt niet lange verhalen over je studie te vertellen. Vertel over je vakantie, je reis of een mooie anekdote (slechte anekdotes worden wel tot het eind van de avond onthouden)! En als je met 1 iemand een enorme klik hebt, ga na een tijdje verder met de rest vd huisgenoten. Die ene hoef je al niet meer te overtuigen, de rest wel!
pi_129811743
Morgenavond mijn eerste hospiteeravondje, zal mij benieuwen wat ik er van mag gaan verwachten. Maak mij er absoluut niet druk om of wat dan ook, alleen die reistijd van 2 uur. En tegelijkertijd de vraag of auto of trein, dat houdt me dan wel weer bezig! Maar dat hospiteren zal wel goed komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')