Moeilijk he, even om het huisnummer vragen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:04 schreef Schroevendraaier het volgende:
Nou lekker dan, van alle uitnodigingen die ik tot nu toe heb gekregen zijn ze dat vergeten.
Het wordt/was vast heel druk op die kijkavonden. Nouja, hoogstens op straat dan
Moeilijk he, even mijn eerste post lezen?quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:52 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Moeilijk he, even om het huisnummer vragen?
Excuses, ik had de laatste regel van je 1e post niet gelezen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:23 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Moeilijk he, even mijn eerste post lezen?
Heb al meerdere keren naar de huisnummer gevraagd: geen reactie. Probleem is ook dat je ze alleen via die reactiesysteem van Kamernet kan bereiken, dus hun mailadres/mobiele nummer weet je niet.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Of kom ik soms zo erg als een autist over dat ze zelfs bij mij gaan trollen?
Ik zal het eens proberen, bedankt.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:34 schreef Nelis89 het volgende:
Misschien moet je ook eens om het huisnummer vragen ipv de huisnummer...
Inderdaad, het nieuwe reactiesysteem is niks. Er zullen vast huurders zijn die hierdoor fouten maken, maar ik vind het alleen wel raar dat ik (tot nu toe) de enige ben die klachten heeft over de huisnummerkwestie.quote:Op maandag 1 augustus 2011 19:54 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Excuses, ik had de laatste regel van je 1e post niet gelezen.
Veel huurders weten niet eens hoe het reactiesysteem werkt. Ik krijg nu nog reacties van adverteerders waarop ik 3-4 weken geleden reageerden.
Dat reactiesysteem wordt de dood van kamernet
Is mij ook vaak genoeg overkomen maar dat was voordat reactie systeem, toen kreeg ik gewoon binnen een dag het huisnummerquote:Op maandag 1 augustus 2011 20:11 schreef Schroevendraaier het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen, bedankt.
[..]
Inderdaad, het nieuwe reactiesysteem is niks. Er zullen vast huurders zijn die hierdoor fouten maken, maar ik vind het alleen wel raar dat ik (tot nu toe) de enige ben die klachten heeft over de huisnummerkwestie.
Oh en excuses aanvaard.
Je wilt een kamer of je wilt het niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:08 schreef Mirel het volgende:
Nouuuu ik ga nu voor de 8e keer hospiteren en ik zoek al een jaartje. Ik stoor me er eerlijk gezegd wel aan dat het weer eens om 21.00 is. Altijd die tijden, kom je net van school, kan je eventjes eten en moet je weer terug naar Utrecht. Zijn ook geen vrienden die ik kan bereiken om eventjes daar te chillen dus hmm.
Ben benieuwd.
edit: ik mail ze maar dat ik niet kom want ik heb geen zin om weer te reizen. Van anderen hoor ik dat ze in de middag kunnen hospiteren en bij mij is het altijd minstens 9 uur of half 10. Fuck dat
Het is ook gewoon zo, een kamer komt je niet zomaar aanwaaien (zeker in utrecht niet). Daarnaast is het ook logisch dat je 's middags niet kan langswippen, zie maar eens alle agenda's van de bewoners af te stemmen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:52 schreef Mirel het volgende:
Typisch antwoord. Ik wil heel graag een kamer en geregeld ga ik om 8 uur van huis maar ik heb geen zin om dat iedere keer te doen (en eigenlijk weet ik toch wel dat ik niet gekozen wordt, verkeerde instelling maar ik er toch al zo bitter over). Gebeurt te weinig dat je gewoon in de middag kan langswippen.
Probeer er een beetje humor in te brengen, maar maak er geen cabaretstuk van.quote:Op dinsdag 1 november 2011 18:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat is nou een 'originele reactie' waar iedereen om vraagt? Ben nu 1 van de 4 keer uitgenodigd, kon slechter, maar zou niet weten wat ik moet vertellen behalve in het kort wat voor persoon ik ben, welke studie/jaar, waarom ik deze specifieke kamer wil en een beetje enthousiast proberen over te komen. Je moet die eigenschappen toch iedere keer weer vertellen, anders weten ze nog niks.
Vaak wordt er al op uiterlijk een voorselectie gemaaktquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef themole het volgende:
[..]
Probeer er een beetje humor in te brengen, maar maak er geen cabaretstuk van.En zorg voor een goede foto. Verder moet je je inbeelden dat wij in Delft soms 50 tot 70 reacties krijgen en dat het moeilijk is om een selectie te maken. Je moet er een beetje uitspringen.
Dus lelijke mensen komen erin niet in ,of maken minder kansquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:09 schreef themole het volgende:
[..]
Probeer er een beetje humor in te brengen, maar maak er geen cabaretstuk van.En zorg voor een goede foto. Verder moet je je inbeelden dat wij in Delft soms 50 tot 70 reacties krijgen en dat het moeilijk is om een selectie te maken. Je moet er een beetje uitspringen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |