Er komt wel wat, let maar op.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:23 schreef Maver24 het volgende:
Ik weet van mezelf. Als ik rare tijdstippen ga eten. Dus vooral savonds laat krijg ik echt las van me maag. Maar dus geen avondetappe meer volgend jaar. Wat dan wel?. Zal saai worden.
Is een goede optie, Tour du jour doet dat ook en is op dat gebied geen minder programma op geworden.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan gaan ze het maar gewoon vanuit Nederland doen, in plaats van dit achterlijke miljoenen project door hele teams en gasten over te laten vliegen en mooie locaties af te huren
hij zegt net zelf van nietquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:25 schreef Geo3kant het volgende:
Robert stapt morgen af, hij geeft op.. (no pun)
ik heb nog niet een keer goed gezien hoe het daar naar beneden ging en hoe diep... dus ja, valt weer niks over te zeggenquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:24 schreef Ambrosius het volgende:
Dat is toch niet recht naar benedenNog geen 20%.
Dat zit er dik in, maar ik ben benieuwd wat Bram daarover denkt.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:25 schreef Geo3kant het volgende:
Robert stapt morgen af, hij geeft op.. (no pun)
Klopt, en de kijkcijfers zijn beter geworden sinds het begin van TDJ.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:25 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Is een goede optie, Tour du jour doet dat ook en is op dat gebied geen minder programma op geworden.
Ik vind Tour du Jour beter, makkelijker te verteren, de Gijp van het wielrennen gevonden, leuke gasten en de intermezzo's tussendoor van de ronde miss en die alpe d'huez voor het goede doelquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:25 schreef Culthit. het volgende:
[..]
Is een goede optie, Tour du jour doet dat ook en is op dat gebied geen minder programma op geworden.
Hoop het wel dat die afstapt maar denk dat die niet mag van Rabo.quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij zich beter en beter voelde, hebben we gezien vandaag
Nou en, wat is daar gek aan?quote:Op donderdag 14 juli 2011 23:24 schreef Geo3kant het volgende:
Fransen zijn een stel mafkezen.. ik heb ooit een gast 3 uur over zijn pannenkoek zien doen, en dat was het voorgerecht pas..
Het heeft iig meer amusementswaardequote:Op donderdag 14 juli 2011 23:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind Tour du Jour beter, makkelijker te verteren, de Gijp van het wielrennen gevonden, leuke gasten en de intermezzo's tussendoor van de ronde miss en die alpe d'huez voor het goede doel
Ze hadden gister ook ineens 664.000 kijkersquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind Tour du Jour beter, makkelijker te verteren, de Gijp van het wielrennen gevonden, leuke gasten en de intermezzo's tussendoor van de ronde miss en die alpe d'huez voor het goede doel
PSV fans zijn niet veelquote:Op donderdag 14 juli 2011 23:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |