Is inderdaad persoonlijk... ik PM het wel...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:23 schreef Pumatje het volgende:
de eckte reden is persoonlijk neem ik aan.. anders hadden we een interresant gespreks onderwer
Ik hoop dat het open kan blijven. Heb er momenteel ook één naast me liggen die het niet echt eens is met de uitspraak over de verantwoording van NL en schadevergoeding enzo....quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:35 schreef Pumatje het volgende:
roger..
btw lotusss, mind het dutchbat topic.
Grote kans op fout lopen..
Hij is over max 30 minuten wel dicht denk ik... ook al probeer ik er een draai aan te geven...quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:54 schreef m.k het volgende:
Fok is niet de plek, en zal het ook niet worden. Ik zou hem lekker dichtgooien als ik jullie was.
Ik ga tukken
Geen idee. Was gewoon LMB - Marns geplaag. De oud marinier zei niks maar flipte ineens. Wat ik al zei: restje PTSS van zijn kant vermoed ik.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:10 schreef Rave_NL het volgende:
Hoe kwam het gesprek ineens op mariniers?
'navond trouwens..
Degene waar ER mee praten was een oud marinierquote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:10 schreef Rave_NL het volgende:
Hoe kwam het gesprek ineens op mariniers?
'navond trouwens..
Bleek achteraf staat er, vandaar m'n vraag.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Degene waar ER mee praten was een oud marinier
ErwinRommel kan in bepaalde situaties een rode waas krijgen en dus ineens flippen wegens zijn PTSS.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:13 schreef Thaboel het volgende:
Wow lotus wel vreemd om te horen hoor. Sowieso ken ik ER niet als een vechtersbaas maar dit slaat wel alles al ken ik het gespreks onderwerp niet enzo
Maar ik moet slapen over 5uur op om naar haarlem te gaan
In de zin van allemaal gezellig aan één tafel of jullie gezellig met zijn tweetjes?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geen idee. Was gewoon LMB - Marns geplaag. De oud marinier zei niks maar flipte ineens. Wat ik al zei: restje PTSS van zijn kant vermoed ik.
10 minuten later weer alles koek en ei gelukkig.
Allemaal gezellig aan een tafel. Zoals het hoort.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
In de zin van allemaal gezellig aan één tafel of jullie gezellig met zijn tweetjes?
Ik herkende in zijn gedrag heel veel van wat ik ook bij ErwinRommel zie. Dat werd mijns inziens ook bevestigd door de weinige woorden die hij over zijn uitzendingen kwijt wilde.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 02:23 schreef Rave_NL het volgende:
Dan vind ik het alsnog kortzichtig om het op PTSS te gooien.
Enfin, ik ga inliggen.
In het kader waarvan?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 01:04 schreef Amootje het volgende:
vanmiddag op 27.000 ft geweest in hypobare kamer
edit: hallo!
Ook een goeie morgen lightningquote:
??quote:
+1quote:
In het kader van een interne cursus bij de Kmar, welke me voorbereid op extreme situaties abv vliegtuigen.quote:
en die Note is extreem overdreven. Het blijkt maar weer dat ze geen moddereter zou mogen zijn. Ze lult voor een andere user én moddereert zelf de reacties daarop, om persoonlijke redenen. Ik denk dat dit maar nog een keertje aangekaart moet worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:52 schreef Druid het volgende:
[..]
Beetje overdreven om die post meteen te moderaten
Kun je niet zien dat dat 0,0 met PTSS te maken heeft maar met infantiel gedrag wat daar aan vooraf gaat? Hell, ik zou er vrolijk naast gaan zitten met een bak popcorn..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:57 schreef Lotusss het volgende:
Ik zal wel geen humor hebben dan. Want PTSS is grappig. Echt. Lig compleet dubbel.
Ik denk dat er weinig mensen op fok! zijn die het inmiddels nog niet weten..quote:En ja, ER heeft dus PTSS en is daarvoor gediagnosticeerd voordat men daar weer wijze opmerkingen over gaat maken.
Ik ga dagelijks met iemand om die PTSS heeft. Ik herken de symptomen écht wel, zeker als men ook nog eens aangeeft waar het vandaan komt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:01 schreef Bouke-p het volgende:
Dan nog, het is een beetje makkelijk om ALLES op ptss te gooien. en nee het is niet grappig, maar ook zeker geen excuus voor lomp/onbeschoft/achterlijk gedrag.
En ik heb die post niet gelezen...
Dat doe je maar in FB. En stuur maar een mailtje naar de (F)A's als je daar zo mee zit.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:02 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
en die Note is extreem overdreven. Het blijkt maar weer dat ze geen moddereter zou mogen zijn. Ze lult voor een andere user én moddereert zelf de reacties daarop, om persoonlijke redenen. Ik denk dat dit maar nog een keertje aangekaart moet worden.
Succes iedereen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:06 schreef Amootje het volgende:
nou nog even 9 posts zo doorgaan (8 na de mijne) en het topic kan weer dicht
Klopt.. mooi nummer. Elke keer als ik hem zag op tv kreeg ik kippenvelquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:20 schreef Amootje het volgende:
leuk muziekje van de nikon reclame
*klik*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |