quote:
Friday after next. Wel briljante commedies inderdaad!quote:
Anders laat me je deze epische film er ook nog even bij zetten, bedankt voor het herinnerenquote:
Jouw stalkerachtige website is eng.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:00 schreef __Saviour__ het volgende:
K3 en het magische medaillon
Kristel loopt daarin in een scene rond in een bijzonder kort strak broekje.
En later in de film in een strak superheldenpak
Want?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat hoort hier
Meest legendarische spel wat je ooit hebt gespeeld? #2
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:06 schreef Desunoto het volgende:
En The Lion King mag ook genoemd worden
Ik vond Mr. Nobody echt een enorm saaie kutfilm, maar goed, ieder zijn eigen meningquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:12 schreef Sebastian_Rooks het volgende:
1: Mr. Nobody
2: Darkcity
3: Cypher
(op dit moment dan)
Onwijs saaie aids film.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:06 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er is werkelijk niets dat niet perfect is aan die film
Ik ging hem kijken met een paar vrienden en ze ze hebben hem toch uitgezetquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:13 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik vond Mr. Nobody echt een enorm saaie kutfilm, maar goed, ieder zijn eigen mening
Mensen die deze film saai vinden, snappen er geen bal van.quote:
... dan zou ik een verdomd goede internetverbinding moeten hebben om nog steeds te kunnen posten...quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:14 schreef Sebastian_Rooks het volgende:
[..]
Whahaha, ik dacht altijd dat jij dat was op je avatar
Que?quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:28 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... dan zou ik een verdomd goede internetverbinding moeten hebben om nog steeds te kunnen posten...
quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:30 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij is of dood of woont op de maan.
en ook nog eens de minst lekkere van het stelquote:
Gewoon een film hoorquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat hoort hier
Meest legendarische spel wat je ooit hebt gespeeld? #2
quote:
Boeiendquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:42 schreef Baszh het volgende:
[..]
Mononoke Hime
of Princess Mononoke
(Hime -> Japans voor princes)
Dat is waarquote:Op donderdag 14 juli 2011 01:56 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Boeiend
Het is en blijft gewoon een bazenfilm. Hoe je het ook schrijft :p
Vind ik ook!quote:Op donderdag 14 juli 2011 03:11 schreef Premium_Quality het volgende:
Ik weet dat veel mensen het hier niet met me eens zullen zijn, maar The Matrix vind ik zo'n geweldige film!
quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:42 schreef Baszh het volgende:
[..]
Mononoke Hime
of Princess Mononoke
(Hime -> Japans voor princes)
Ik neem aan dat vrij veel mensen die film kennen, aangezien het zo'n beetje de meest bekende koreaanse film in het westen is...quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:43 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Kent iemand hier de film Oldboy? Die vind ik dus echt GEWELDIG
Ja dat is waar, maar omdat ik zelf die film vrij laat ontdekte dacht ik...quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik neem aan dat vrij veel mensen die film kennen, aangezien het zo'n beetje de meest bekende koreaanse film in het westen is...
Goede film, al vond ik persoonlijk Sympathy for Lady Vengeance uit die vengeance-trilogy nog iets beter...
Lady Vengeance? Yeah, persoonlijk vond ik die dus wat toffer dan Old Boy, mede ook omdat iet iets minder zwaar aanvoelt, maar in principe ook wel donker is...quote:Op donderdag 14 juli 2011 08:59 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar omdat ik zelf die film vrij laat ontdekte dacht ik...De film die jij noemt ga ik nog kijken. Aanrader dus?
Cool. Hij staat op mijn to-do listquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Lady Vengeance? Yeah, persoonlijk vond ik die dus wat toffer dan Old Boy, mede ook omdat iet iets minder zwaar aanvoelt, maar in principe ook wel donker is...
Old Boy is zo'n film die goed is, maar die je niet heel snel nog een keer wilt bekijken 'voor de leuk', maar Lady Vengeance wilde ik eigenlijk meteen nog een keer zien. Heeft ook een geweldige soundtrack.
Sowieso heeft Zuid-Korea de laatste jaren heel wat hele goede films uitgebracht die het bekijken waard zijn.
Ik heb hem destijds voor iets van 2,50 ofzo gekocht bij de FRS, dus als het goed is zul je hem wel ergens goedkoop kunnen vindenquote:Op donderdag 14 juli 2011 09:03 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Cool. Hij staat op mijn to-do list
Of het is Princess Mononoke of Mononoke-hime. Een van de twee.quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:49 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik zie overal Once Upon A Time In The West.... Is dat echt zo een knaller?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, is echt een hele goede film, al moet je er wel echt voor gaan zitten en geen knalspektakel ofzo verwachten....quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:49 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik zie overal Once Upon A Time In The West.... Is dat echt zo een knaller?
Geweldige muziek inderdaad!quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, is echt een hele goede film, al moet je er wel echt voor gaan zitten en geen knalspektakel ofzo verwachten....
Ook een van de allermooiste soundtracks ooit.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 10:56 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Waarom dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
?
Ik ken de film gewoon niet en wil gewoon weten of hij echt zo goed is. En over het feit dat ik inderdaad van de jonge generatie ben, ben ik anders dan de anderen. Ik ben niet van de mooiste mobieltjes en van house 'muziek', maar van "als het maar werkt" en klassieke films en muziek.“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
Omdat iedereen OUATITW zou moeten kennen, zij het niet de details, dan wel de stijl. Het is gewoon dé western.quote:Op donderdag 14 juli 2011 11:53 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Waarom die![]()
![]()
![]()
![]()
?
Ik ken de film gewoon niet en wil gewoon weten of hij echt zo goed is. En over het feit dat ik inderdaad van de jonge generatie ben, ben ik anders dan de anderen. Ik ben niet van de mooiste mobieltjes en van house 'muziek', maar van "als het maar werkt" en klassieke films en muziek.
Ik ben ook nog 14 en ken al veel films, maar gewoon niet allemaal.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:09 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
Omdat iedereen OUATITW zou moeten kennen, zij het niet de details, dan wel de stijl. Het is gewoon dé western.
Dan nog.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:12 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Ik ben ook nog 14 en ken al veel films, maar gewoon niet allemaal.
quote:
Ik ben 34 en ik heb ook nog lang niet alle klassiekers gezien. OUATITW zag ik ook pas 10 jaar geleden voor het eerst ofzo. Het is ook niet echt een film die je even op TV meepikt met reclames er doorheen ofzo. Volkomen begrijpelijk dat er nog genoeg mensen zijn die die film nog niet gezien hebben.quote:
quote:
Niet alle klassiekers, maar Once upon samen met The good, the bad, and the ugly zeer zeker wel. Ik snap wel dat hij de film niet in het geheel heeft gezien, het is een lange zit, maar hij maakte een opmerking waar ik uit opmaakte dat hij de film niet eens kent.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
flikker toch op man. alsof jij op je 14e alle klassiekers al kende.
Hij is 14, geen ventje meer.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kun je wel zo'n ventje lopen afzeiken maar dat komt een beetje sneu over....
Ik ben een oude lul van 34 dus voor mij is iedereen onder de 20 'een ventje'quote:Op donderdag 14 juli 2011 13:02 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
[..]
Niet alle klassiekers, maar Once upon samen met The good, the bad, and the ugly zeer zeker wel. Ik snap wel dat hij de film niet in het geheel heeft gezien, het is een lange zit, maar hij maakte een opmerking waar ik uit opmaakte dat hij de film niet eens kent.
[..]
Hij is 14, geen ventje meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |