Alleen ik heb nooit enige idee wie wat meent, iedereen zegt zo veel shit tegen elkaar, bij J/J en B/R kan je er nog een beetje achter kommen als ze tegen elkaar praten (ik ga er van uit dat ze tegen elkaar niet liegen) maar bij die andere kan je het alleen in de uitzending in de DR zijn..quote:Op zondag 17 juli 2011 22:39 schreef Ransjih het volgende:
op zich doen ze het wel goed daar, complotten en bespelen
Dat is best nog veel post, zoveel valt er over de stream niet te melden... Maar we verzinnen wel wat...quote:Op zondag 17 juli 2011 22:44 schreef Ransjih het volgende:
klopt en er zijn zoveel gsprekken op zulke onmogelijke tijden dat het bijna niet te volgen is
zeker niet zonder de uitzendingen te bekijken
(nog 22 posts to go)
quote:Op zondag 17 juli 2011 22:47 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dat is best nog veel post, zoveel valt er over de stream niet te melden... Maar we verzinnen wel wat...![]()
Bijv. Dat het daar zo'n lekker weer is, zelf heb ik hier net een dikker hemd aangetrokken, het was een beetje frisjes hier...
Dat heb ik me in vorige jaargangen wel vaker afgevraagd... Wat ik als een rustige en niet echt gevaarlijke speler beschouw, zien ze daar als het grootste gevaar...quote:Op zondag 17 juli 2011 22:55 schreef Ransjih het volgende:
ik snap niet waarom iedereen haar weg wil hebben
OK, maar voor de rest zijn zo strategisch bezig... Maar op dat punt vergeten ze dat meteen allemaal...quote:Op zondag 17 juli 2011 22:58 schreef Ransjih het volgende:
ze is gewoon te mooi voor die wijven, geloof mij![]()
Een beetje inzoomen zou inderdaad geen kwaad kunnen...quote:Op zondag 17 juli 2011 23:04 schreef Ransjih het volgende:
met die camera afstand kun je aeuwelijks zien wie er in de tuin zijn
Ze wou iets schoonmaken geloof ik...quote:Op zondag 17 juli 2011 23:09 schreef Ransjih het volgende:
rachel op dr vingers getikt door de stem? kon niet verstaan waarom
oh microfoon gesloopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |